Wij ook zoiets, maar wij gaan naar vrijgezelle vriendinnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef snopprinses het volgende:
ik mag over 2uur naar huis en dan lekker naar mn vriend ^^
Kan je weer nablijvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:28 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik was vandaag gewoon als nog te laat.![]()
dat zal dan ook vast leuk zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wij ook zoiets, maar wij gaan naar vrijgezelle vriendinnen.![]()
He wat mis ik?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wij ook zoiets, maar wij gaan naar vrijgezelle vriendinnen.![]()
Vast wel, ik vraag wel ffquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jawelik wil ook vrijgezelle chicks
effe kijken of lotte mee wil morgen
Ik ben vrij vandaagquote:
wie gaat er dan ook op een vrije dag naar school?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag
Toen ik vanochtend op aschool kwam werd er alleen maar gekut, had beter in me nest kunnen blivjen liggen![]()
Ok snopje,quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef snopprinses het volgende:
ej, sluit me niet zo buiten
Ik, speciaal voor me groepjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op een vrije dag naar school?
ahh wat liev ^^quote:
awquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok snopje,![]()
Jah, fwnk, nog ff 10 min je werk doen.
Waar is die ruk-smilie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef snopprinses het volgende:
ej, sluit me niet zo buiten
Agreed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:30 schreef snopprinses het volgende:
apfelkorn is lekker
Even?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:32 schreef Ulreazj het volgende:
Op de fokmeet gaan we ook even apfelkorn drinken.
Wat lief van jequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn groepje is al naar huis en ik zit hier nog.
Ik zou als ik jouw was maar niet over slippen beginnen ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi ! boh gek ff een nieuw topic openen in KLB, van mijn avonturen.
Of zou me dat een ban opleveren ?
Doe maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi ! boh gek ff een nieuw topic openen in KLB, van mijn avonturen.
Of zou me dat een ban opleveren ?
ik hoop het, over half uurtje ben ik buiten dus dan moet het droog zijn en zo min mogelijk wind ;pquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet vet harde wind hoorde ik in me bednu begint het alweer wat beter te worden.
ik ook, in een poging te topic te reanimeren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef Ulreazj het volgende:
Ik post hier kansloos in m'n eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |