quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Dido echt irrintant
Maar ik ga trouwens slapen
Gewoon terug meppenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn kat is een monster !
Monster van loch ness
Ik zeg zo kusje en opeens mept die me in gezicht terwijl hij me normaal kust zo.
Nu rent die als een gek rond.
Ik zou m doormidden snijden (net als die ene gek hier op het forum die bij elke post roept dat ie een kat doormidden gaat hakken)quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
NEEE, dierenbeulen
Moet hij weten, tis zijn katquote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat die zijn kat door midden hakt
Hoeveel katten heeft die dan wel niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet hij weten, tis zijn katLaat de dierenbeschermingsextremisten het maar niet horen
![]()
Whehe, had ie wat te doen idd. Maar dan mag je ze niet doormidden knippen lijkt me.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:09 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hoeveel katten heeft die dan wel niet?![]()
Ik heb es zo'n Animal Police gezien op Animal Planet, gingen ze werkelijk 300 katten uit één huis halen...
Die moesten ze echt afmaken. Zou wat voor die poster zijn nietwaar?![]()
Trustequote:Op donderdag 15 december 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
maar ben pitten
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:13 schreef Knoekie het volgende:
hmm ik zou eigenlijk moeten slapen... 5 uur op
Ik moet om 6:55 voor de Appie staanquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik moet er om 6:30 uit zijn
Ik moet wel, als ik mijn zooi niet afheb mag ik dinsdag niet meedoen aan het tentamen.quote:
OMGquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:06 schreef snopprinses het volgende:
oioi
waahhh five is op de radio..daar was ik altijd zo'n fan van![]()
Holy shit. Ik heb minstens zoveel verbrand.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:11 schreef snopprinses het volgende:
ik was echt een té grote fan, had 57 posters ophangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |