wat zielig je eigen club afvallenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Succes bij ons in Breda, er is zeker veel te halen voor jullie, één tip, neem Tonnie Lokhof aub mee !!
succes wensen gaat me dan weer iets te ver.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef Henk_Telefoon het volgende:
eigen club afvallen ? Realistisch zijn is iets anders .. Ton Lokhof moet weg, zoals jullie ook vaak jullie trainer weg willen hebben, niets vreemds aan ..
Waarom zo'n houding vraag ik me dan afquote:Op donderdag 15 december 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Mijn collega, de NAC-fan, zei vanmiddag: Ik ga er vanuit dat NAC verliest, hoop dat ze gelijkspelen en ga uit mijn dak als ze winnen.
Arsenal, Liverpool, Valencia, Werder Bremen... Maar dat is allemaal voor in de zomer.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:07 schreef Radegast het volgende:
De echt grote ploegen van dit moment zitten niet op Pienaar te wachten blijkbaar.
Celtic, Manchester City, Dortmund, tsja...
Hij zal bij die clubs misschien op één of ander lijstje staan, maar hij staat bij die clubs niet bovenaan het lijstje zoals bij die andere drie.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arsenal, Liverpool, Valencia, Werder Bremen... Maar dat is allemaal voor in de zomer.
'quote:Op donderdag 15 december 2005 20:07 schreef Radegast het volgende:
De echt grote ploegen van dit moment zitten niet op Pienaar te wachten blijkbaar.
Celtic, Manchester City, Dortmund, tsja...
Je mag jezelf een optimist noemen, maar onthoudt ook in wat voor "reeks" jullie momenteel zitten. In Breda wordt het niet zomaar 0 - 6. En waarom kan ik jullie geen succes wensen ? ben jij zo'n apart geval die alles haat behalve Ajax ? Zeer trieste instelling dan ..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
De angst zit er dus goed in, gedemotiveerd in Breda. Huppa met een 6-0 winst naar huis, is te doen.
Ja ik ben dan ook een kluizenaar, ik haat allesquote:Op donderdag 15 december 2005 20:20 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Je mag jezelf een optimist noemen, maar onthoudt ook in wat voor "reeks" jullie momenteel zitten. In Breda wordt het niet zomaar 0 - 6. En waarom kan ik jullie geen succes wensen ? ben jij zo'n apart geval die alles haat behalve Ajax ? Zeer trieste instelling dan ..
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe moet het nu met mijn traditionele TVP, JaWi? Deze dan maar:
Alweer ruim tien jaar geleden.
quote:15/12/2005 - Talpa: Steven Pienaar definitief naar Borussia Dortmund
Volgens tv-zender Talpa heeft Steven Pienaar een heeft een 3-jarig akkoord bereikt met Borussia Dortmund. De Duitse club en Ajax zouden nog in onderhandeling zijn over de vraag of de Zuid-Afrikaan al in de winterstop de overstap maakt of transfervrij aan het einde van het seizoen.
De club van Bert van Marwijk heeft ook interesse voor Nigel de Jong.
daar wassie nog maagdquote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Idd echt belachelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef JaWi het volgende:
Hoop dat we er nog wat voor kunnen vangen.
En prijzen voor de 1/8e finales die starten vanaf dik in de ¤ 30 euro, voor een fatsoenlijke plaats op de 2e ring een dikke ¤ 40.
Wat verliezen ze niet dit jaarquote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef Nashje het volgende:
Jong Ajax verloren. RKC Waalwijk 3 Ajax 1
wat mooiquote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Ach, Jong PSV staat in de degradatiezonequote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef Nashje het volgende:
Jong Ajax verloren. RKC Waalwijk 3 - 1 Ajax. Nu op een Ajax onwaardige 9e plek.
Inderdaad niet goedkoop maar ja hopelijk een mooie tegenstanderquote:Op donderdag 15 december 2005 23:09 schreef devv05 het volgende:
Denk dat ik de volgende CL wedstrijd boycot, achterlijke prijzen![]()
56 fucking euro voor mn eigen plaats!!!
Scheelt trouwens 13 euro voor 410, stelletje idioten
Idd, vind dit echt geen verbetering voor Pienaar.. Club zit helemaal in de shit met de schulden enzo..quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar naar Dortmund, wat de fuck IS er aan de hand met Ajax??? Waarom wil iedereen zo graag weg om naar een kutclub te gaan??
Hij spant een arbitragezaak aan....quote:Ron Vlaar heeft besloten een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn club AZ, zo meldt tv-zender Talpa. De verdediger wil via deze rechtsgang zijn nog tot de zomer van 2007 lopende contract laten ontbinden, zodat hij in de winterstop naar Ajax kan vertrekken. Vlaar komt bij AZ momenteel weinig aan spelen toe en heeft zijn zinnen gezet op een overstap naar Amsterdam.
De problemen tussen Vlaar en AZ nemen steeds grotere vormen aan. Nadat het twintigjarige talent donderdag in De Telegraaf stevig uithaalde naar trainer Louis van Gaal en zich vervolgens ziek meldde, overweegt de Alkmaarse club op zijn beurt een disciplinaire straf. Vlaar maakte in De Telegraaf zijn onvrede in niet mis te verstane bewoordingen kenbaar. Bij de voorstopper kwam alle frustratie naar buiten nadat hij voor het UEFA Cup-duel met Grasshoppers was verbannen naar de tribune.
Volgens de website van Voetbal International zijn de opmerkingen de clubleiding van AZ in het verkeerde keelgat geschoten. De Alkmaarders wilden Vlaar direct om een reactie vragen naar aanleiding van het interview. Dat gesprek ging echter niet door omdat de jonge Hensbroeker zich ziek had gemeld. Maandag zullen de partijen alsnog om de tafel zitten. "Op basis van de uitkomst van dit gesprek wordt door AZ besloten of en zo ja welke sancties en/of disciplinaire maatregelen er getroffen zullen worden", aldus AZ in een persbericht.
$quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Pienaar naar Dortmund, wat de fuck IS er aan de hand met Ajax??? Waarom wil iedereen zo graag weg om naar een kutclub te gaan??
Daarbij mag Real Madrid dus niet opnieuw tegen Olympique Lyon.quote:Het Algemeen Dagblad schrijft dat PSV de grootste kans heeft om Barcelona, Villarreal of Arsenal te loten. Voor Ajax geldt hetzelfde, minus Arsenal, omdat de Amsterdammers de ploeg van Arsene Wenger al troffen in de groepsfase. Dit zou gebaseerd zijn op het feit dat Real Madrid niet tegen clubs uit hetzelfde land kan uitkomen.
Barca is de mooiste tegenstader; aangezien ik op nog wel een kliene kans op doorgaan wil hebben kies ik voor Lpool of Villarreal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax krijgt een tegenstander uit het rijtje AC Milan, Internazionale, Olympique Lyon, Juventus, FC Barcelona, Liverpool en Villarreal, nog voorkeuren onder de FOK!kers?
Dan maar Liverpool, is ook een mooie tegenstander. Villarreal spreekt mij niet echt aan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Barca is de mooiste tegenstader; aangezien ik op nog wel een kliene kans op doorgaan wil hebben kies ik voor Lpool of Villarreal.
Jij vind het misschien een kutclub, maar bv Dortmund speelt in een veel grotere competitie dan Ajax speelt, speelt thuiswedstrijden voor ruim 80.000 man, en het verdient ook nog een stuk beter.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Moet dan wel ja, maar dat is PURE lafheid......
Dat is ook wel zo, maar hij stond in de belangstelling van oa Arsenal, en omdat hij zelf OOK slecht speelt issie daar uit de kijker. Nou ja, dan maar "lekker" weg ipv eens je schouders er onder te zetten en je weer in de picture spelen.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij vind het misschien een kutclub, maar bv Dortmund speelt in een veel grotere competitie dan Ajax speelt, speelt thuiswedstrijden voor ruim 80.000 man, en het verdient ook nog een stuk beter.
Hetzelfde kan je ook zeggen voor ManCity, dus zo'n gekke keuze is het nou ook weer niet hoor.
* Roycoooooo hoopt mee, nog een half uurtjequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:17 schreef DeTolk het volgende:
Hopen op een mooie loting dan maar
Wie wil jij als tegenstander?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
* Roycoooooo hoopt mee, nog een half uurtje
lastig, k hoop barca als naam zijnde maar weinig kans om door te komen.. Minder aansprekend Villareal, maar meer kans om door te gaan dus doe mij Villareal maar, jij?quote:
helemaal mee eens, veel te veel berekenend dit, wordt het niet mooier opquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zal wel weer een Italiaanse tegenstander worden hoor.
Ik begin die loting langzamerhand steeds minder leuk te vinden. Die mag niet tegen die, die ook weer niet tegen die etc etc...
Spannundquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
12.10 Ned 2
Die zien we volgens mij nooit meer in een ajax shirtquote:Pienaar voorlopig uit de roulatie
Ajax kan voorlopig geen beroep doen op Steven Pienaar. De Zuid-Afrikaan heeft tijdens de wedstrijd tegen Vitesse op 11 december een van de banden in zijn rechterenkel gescheurd.
De verwachting is dat Pienaar als gevolg hiervan vier tot zes weken niet zal kunnen spelen. Voor het eerstkomende duel met NAC Breda was de rechtsbenige speler al geschorst na zijn vierde gele kaart van het seizoen.
Met dank aan Stijn Vreven?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Die zien we volgens mij nooit meer in een ajax shirt![]()
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja ik heb die kriebel niet zoals ik m normaal wel altijd heb...
Komt toch wel een bout tegenstander uit...
mwah, ik toch wel degelijk..quote:
Winst voor Ajax bedoel je.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Suijk het volgende:
In ieder geval geen afstraffing. 2x 1-0 ofzo.
Thuis 1-0 winst, uit 1-0 verlies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Winst voor Ajax bedoel je.....
Idd, hopelijk spelen ze dan de sterren vd hemelquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Lekker dan.
Nou ja, we mogen al blij zijn dat we de 2de ronde gehaald hebben.
En wie weet hoe Ajax er tegen die tijd voorstaat.
Och, tegen die tijd hebben we stam en vlaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:28 schreef BennyNL het volgende:
kijken hoe dat nieuwe "super" verdedigingsduo Heitinga - Vermaelen het doet tegen Adriano - Martins
Is al reeds gebeurd, 14 maart is de uitwedstrijd...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wordt nog leuk aangezien AC Milaan en Inter beide eerst uit spelen...dan krijg je dus op di en op wo een wedstrijd in het San Siro/Guiseppe Meazza...
Mij benieuwen of er niet toevallig een wedstrijdje verzet wordt hiervoor..
Laat Ajax maar eerst uit spelen dan ...
Nope, 21 of 22 feb thuis en 14 maart uit...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dus eerst uit en dan thuis?
Stam mag niet spelen voor Ajax in de CL ,quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Och, tegen die tijd hebben we stam en vlaar
Ach,...thuis gewoon met 2-0 winnen dan kan je uit met 1-0 verliezen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Das dan weer kut. ik denk dat je als team altijd liever de 2e wedstrijd thuis speelt...
poulewedstrijden waren er 3.quote:Inter Milaan vier wedstrijden achter gesloten deuren
De Uefa heeft Inter Milaan een zware straf opgelegd na het uit de hand lopen van het supportersgeweld in de CL-kwartfinale tegen AC Milan afgelopen dinsdag. Inter moet zes Europese thuisduels, waarvan twee voorwaardelijk, achter gesloten deuren spelen. De Italiaanse club moet ook een boete van 200.000 euro betalen.
quote:Herstel blessure van Maxwell is vertraagd
Vrijdag 16 december, door SV, Amsterdam, 11.08u GMT+01.00, AT5
Maxwell heeft te maken met een terugslag in zijn herstel van een langdurige knieblessure. Waardoor de terugslag veroorzaakt wordt, is nog niet bekend.
De Braziilaan raakte in april van dit jaar zwaar geblesseerd in de bekerwedstrijd tegen Willem II. Na een aanvankelijk spoedig herstel leek het haalbaar om na de winterstop zijn rentree te maken. Dat zal nu niet eerder dan half februari zijn.
Een vroegtijdig vertrek van de linksback in de winterstop lijkt daarmee van de baan
Voorronde, ouwe!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:49 schreef PLAE@ het volgende:
Moet maar blij zijn denk ik dat ik niet geboekt heb.
[..]
poulewedstrijden waren er 3.
En dan is Ajax dus nr 4.
Het heeft dus nog minder zin om naar het saaie milaan te gaan.Een half leeg stadion daar is al niet leuk. Maar helemaal leeg is wel erg saai
![]()
Gaat weer verder zoekenquote:
Op de wedstrijddag zelf dus 16 euroquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
Ryanair.com: 27,98 EUR voor een retourtje vanaf Ei'hoven. (13 maart 2006 heen en 15 maart 2006 terug)
22 feb thuis! Op een woensdagquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, 21 of 22 feb thuis en 14 maart uit...
Mijn moeder is dan ook jarig, jammer voor haar dat ik er niet ben en jammer voor mijn vader dat hij de wedstrijd niet kan/mag zien van mijn moeder.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat is op mijn verjaardag.
Hoop op een mooi cadeau
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk dat is op mijn verjaardag.
Hoop op een mooi cadeau
quote:Blind denkt dat Ajax Inter kan verslaan
16/12/2005 13:17
Ajax stuit op Internazionale in de achtste finale van de Champions League. 'Ik denk dat het een mooie affiche is', reageerde coach Danny Blind via Studio Sport.
'Je weet dat er een een aantal grote namen zit. Het is geen gemakkelijke klus, maar een heel lastige tegenstander. Met veel gerenommeerde namen zoals Luis Figo, Juan Veron en Adriano. Dat maakt het interessant voor onze spelers om tegen te spelen.'
Blind is voorzichtig met de kansen voor zijn ploeg. 'Het blijft een knock-outsysteem en dat maakt het interessant. Dat zorgt ervoor dat niet altijd de ploeg met de meeste kwaliteit verder gaat. Inter is een grote naam en verkeert momenteel in goeden doen. Maar een Ajax in goeden doen is ook in staat om Inter in goeden doen te verslaan. En daar gaan we voor.'
In 1972 trof Ajax Internazionale voor het eerst in een Europees toernooi. Destijds waren de Amsterdammers dankzij twee goals van Johan Cruijff te sterk in de finale van de Europa Cup I, die gespeeld werd in de Kuip.
Sindsdien stonden de viervoudig Nederlandse Europa Cup I-winnaar en de tweevoudig Italiaanse winnaar alleen nog in de groepsfase van het seizoen 2002/03 tegenover elkaar. In beide wedstrijden bleken de Milanezen iets uitgekookter: 0-1 en 1-2 en alle Italiaanse goals gemaakt door Hernan Crespo.
In totaal ontmoette Inter dertien keer een Nederlandse club in Europees verband, goed voor vijf dubbele partijen in knock-outrondes. Daarin bleken de nerazzurri succesvol tegen AZ (1982/83, Europa Cup II), FC Groningen (1983/84, UEFA Cup) en Vitesse (2000/01, UEFA Cup), terwijl FC Amsterdam (1974/75, UEFA Cup) en Feyenoord (UEFA Cup) te sterk waren voor Inter.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
Als je de CL wilt winnen, zal je van iedereen moeten winnen! Maar als ik toch mocht kiezen, doe dan ná Internazionale de winnaar van Villarreal - Glasgow maar! In de finale maakt het mij niet zoveel uit.
Nee die geeft Adriano te veel tijd. Je moet een verdediger erop zetten die weinig achteruit loopt en het schot er altijd uithaalt. Grygera is daar niet het type voor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:54 schreef HomerJ het volgende:
Adriano en Martins moet je eruit halen. Misschien Grygera op Adriano en een snelle back op Martins(trabelsi?)
Verder de schoten van Figo eruit halen. Ik denk wel dat we 4-4-2 moeten spelen, met 4-3-3 ben je volgens mij kansloos met onze buitenspelers
Galasekquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee die geeft Adriano te veel tijd. Je moet een verdediger erop zetten die weinig achteruit loopt en het schot er altijd uithaalt. Grygera is daar niet het type voor.
alsof Maxwell zo'n fantastische verdediger is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef Chadi het volgende:
vlaar tegen adriano
En de reele optie is onze spaanse vriend of Maxie
Nee. Maar er is een tweede kant. Als je een aanvallend ingestelde verdediger op Adriano zet. Betekent dit dat Adriano mee moet verdedigen. En dat vind ie niet leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof Maxwell zo'n fantastische verdediger is.
Denk toch dat je beter eerst kunt kijken naar de verdedigende kant!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee. Maar er is een tweede kant. Als je een aanvallend ingestelde verdediger op Adriano zet. Betekent dit dat Adriano mee moet verdedigen. En dat vind ie niet leuk
Als Ajax moet je uitgaan van jezelf. Who the fuck is Adriano? Wij hebben Rosenberg!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk toch dat je beter eerst kunt kijken naar de verdedigende kant!!
That's the spirit!quote:
Jij ook 14 maart 2006 heen en 15 maart 2006 terug met Ryanair.com? Vanaf Ei'hoven? Wat is dan de totaalprijs, inclusief belastingen etc?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
That's the spirit!
Niet van dat benauwde!
Kan je op Bergamo eigenlijk een beetje fatsoenlijk op de bankjes pitten ofzo?
als je een normaal hotel neemt verslaap ik me toch.
Minder enthousiast dan Engelsen op Amsterdam reageren denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:50 schreef Nashje het volgende:
Hoe reageren de Inter fans eigenlijk op deze loting?
Real Madrid speelt ook kutquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:46 schreef cultheld het volgende:
Stankovic, Figo, Verón, Cambiasso, Kily Gonzalez, Solari, Pizarro, Martins, Adriano, Cruz, Materazzi, Samuel, Burdisso, Cordoba, Zanetti en Julio Cesar: Noem het maar niks.
Inter is nog een stukje erger om tegen te spelen. Madrid zou nog vol op de aanval spelen tegen Ajax, maar Inter zet gewoon 7 slopers in het veld en wint met 1-0.quote:
Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
Mooi plaatje, joh.
Feyenoord Top of the leaguequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.
Meer CL voetbalquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef -Wolf- het volgende:
K*tverdomme... realiseer me net dat AJAX een week later dan de rest de 2e wedstrijd tegen Inter speelt.
Kunnen ze bij de NOS een extra kraker live uitzenden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Meer CL voetbal. Gewoon een week later weer voetbal
Blij dat een oudspeler ajax treft.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heerenveen, AZ, PSV en Ajax overwinteren allen in Europa, een Feyenoord-supporter is al blij dat een oud-speler van hun club Ajax treft, blij dat ik voor Ajax ben.
Nope, die is net afgelopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:43 schreef bart83 het volgende:
Inter moet dan toch zonder supporters spelen? Die straf loopt toch nog?
11 punten hè.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:41 schreef PLAE@ het volgende:
Waar gingen jullie ook alweer heen in de 2e ronde Cartman? of de eerste?
dag cartman
dan maar PSV of Villareal. In de halve Barca en dan ist wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef PLAE@ het volgende:
we kunnen iedereen loten hierna geloof ik.
Wat een lieffie ben je ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop niet voor Ajax maar wel voor hem zelf dat hij weg kwijnt op de bank net zoals Bogarde![]()
Nepsupporterquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef JaWi het volgende:
Ik ga hier dus geen 45 euro voor betalenW.
Kijk wel in het home.
Ik ben er tenminstequote:
Wie de fuck ben jij dan?quote:
Ik ga er heen dus wat is je puntquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste.
Ik twijfel alleen nog of ik naar binnen ga, heb toch al een hekel aan italiaanse ploegen en de prijzen zijn belachelijk hoog.
Pleur toch op kneus, zit je in het bestuur ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga er heen dus wat is je puntLogisch dat de prijzen hoog zijn, het is een Italiaanse topploeg en het is de CL.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga er heen dus wat is je puntLogisch dat de prijzen hoog zijn, het is een Italiaanse topploeg en het is de CL.
Iemand met een seizoenkaartquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij dan?
Ik denk dat ik ook geen 56 euro over heb voor een 0-1 tegen Inter, nu ben ik zeker ook een nepsupporter
Probeer nog wel kaarten voor 410 te krijgen of misschien voor zuid, scheelt 13 euro voor hetzelfde vak, en als dat niet lukt dan jammer.
Weet je hoeveel bier je kunt halen voor 56 euroquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iemand met een seizoenkaartnee twas ook meer een geintje joh, je moet het lekker zelf weten maar als je toch naar het home gaat kan je net zo goed ook ff naar binnen gaan
![]()
Nee. Het waren vier thuiswedstrijden zonder publiek. Shakthar, Porto, Artmedia en Rangers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:24 schreef JaWi het volgende:
Trouwens, is het niet zo dat Inter nog een wedstrijd zonder publiek had?
Scheelt maar 50 euro jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef Jasza het volgende:
als je toch naar het home gaat kan je net zo goed ook ff naar binnen gaan![]()
Dan is de uitwedstrijd misschien toch wel leuk om heen te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee. Het waren vier thuiswedstrijden zonder publiek. Shakthar, Porto, Artmedia en Rangers.
Ja ik ben John Jaakkequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pleur toch op kneus, zit je in het bestuur ofzo
Mja maar ter vergelijking, deze wedstrijd is bijna net zo duur als mn hele passe partoutquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja ik ben John Jaakke![]()
Maar het is toch algemeen bekend dat de prijzen voor de CL altijd duurder zullen zijn.
Italiaanse ploegen uit is vrij kut heb ik me laten vertellen door een supporter van Club Bruggequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan is de uitwedstrijd misschien toch wel leuk om heen te gaan.
Welk vak zit je danquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja maar ter vergelijking, deze wedstrijd is bijna net zo duur als mn hele passe partout
En terecht. Brugge kan niet hard genoeg bloedenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Italiaanse ploegen uit is vrij kut heb ik me laten vertellen door een supporter van Club Brugge![]()
die zijn daar door de politie in elkaar geslagen
![]()
volgend jaar hopelijk weer brugge bij ons in de groepquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
En terecht. Brugge kan niet hard genoeg bloeden.
Dit jaar scheelde het ook maar een balletjequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
volgend jaar hopelijk weer brugge bij ons in de groep
Als team wel denk ik, maar door hun individuele klasse is het gewoon een levensgevaarlijke tegenstander.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Inter licht overschat wordt op basis van de namen.
409 dus ik betaal iets van 13 euro meer dan jij. Nu kan ik wel aan kaarten voor 410 komen waarschijnlijk maarja zit ook met mn vrienden die hetzelfde 'probleem' hebben en het blijft belachelijk. 38 euro vind ik nog net aan te doen, al vind ik Inter niet echt een aansprekende tegenstander en heeft Ajax nog wel iets goed te maken dit seizoen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Welk vak zit je danMijn kaartje kost 38 euro voor Ajax-Inter en me passepartout koste 78 euro ofzo en daar kreeg je 1 groepsduel gratis dacht ik
![]()
Dat wel, maar goed, FC Porto wist er ook van te winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als team wel denk ik, maar door hun individuele klasse is het gewoon een levensgevaarlijke tegenstander.
In de Duitse media kan ik er iig niks over vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:54 schreef Radegast het volgende:
Hoe zit het nou met Pienaar en Dortmund?
Kut voor hem.quote:16/12/2005 - Terugslag revalidatie Maxwell
(Gepost door P.)
BRON: At5
Maxwell kampt met een terugslag in zijn herstel van een langdurige knieblessure. Het is niet bekend waar het door komt. Een snelle rentree of een transfer in de winterstop lijkt niet mogelijk. Een eventuele rentree in het shirt van Ajax zal niet eerder dan half februari 2006 plaatsvinden.
Ajax Netwerk
Maxwell revalideert verder in Brazilië. Enkele weken geleden kreeg hij het boekje met alle boodschappen die leden van Ajax Netwerk in de beterschapstopic, die vlak na zijn blessure was geopend, hebben geplaatst. Maxwell was erg blij met de steunbetuigingen.
Precies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:48 schreef cultheld het volgende:
En hij krijgt ook gewoon salaris tot aan de zomer. Lekker vakantie vieren in Brazilië op kosten van Ajax en daarna doodleuk naar Juventus vertrekken. Voetbal kan lullig zijn.
Neuh.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef devv05 het volgende:
Nee, maar om nou te zeggen dat ik zo met 'm te doen heb...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:11 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Bang? hefet niks met bang te maken... NAC is NAC niet meer... ondanks dat directeuren de beol momenteel proberen koest te houden... met een beetje pech verspil je ook weer punten tegen Heracles... maar ik ben benieuwd... ga van iks uit iig...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom zo'n houding vraag ik me dan af
Wel mooi dat ze kennelijk bang zijn
Beveiliging? Door een ventje wat nauwelijks de 18 is gepasseerd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga warschijnlijk naar Ajax - Inter alls ons beveiligings bedrijf wordt aangenomen wat waarschijnlijk wel gebeurd
Kan ik mijn Inter helden moi succes wenden als ik in de spelerstunnel sta
De kracht van het MBOquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Beveiliging? Door een ventje wat nauwelijks de 18 is gepasseerd?
quote:
Het is wel een krachtpatser hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
We zullen zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:49 schreef Ciurlizza het volgende:
Ajax wordt geklaard door Inter.
!!!!quote:17/12/2005 - Kaartverkoop Ajax - Inter, zelfde prijzen
BRON: Parool
Ajax heeft inmiddels de informatie over de kaartverkoop voor de Champions League wedstrijd Ajax - Inter bekendgemaakt. In tegenstelling tot andere jaren verhoogt Ajax de toegangsprijzen in vergelijking tot de poulewedstrijden, zo wordt gemeld door het Parool. Slop: 'Maar omdat Ajax dit seizoen niet al te best presteert en omdat de Arena voor de wedstrijd tegen Arsenal op ongeveer drieduizend plekken na was uitverkocht, hebben we besloten de prijzen voor de toegangskaarten niet te verhogen.'
Dat valt best mee eigenlijk, bovendien aanschouw je een wedstrijd waar 'wat te halen valt'.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus 33 eurotjes voor mijn 'vaste' plek...
Nee, want Grygera is er niet en dus speelt Heitingas op die plek. Trabelsi ook gewoon rechtsback.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Trabelsi zal toch wel weer 'gepasseerd' worden?
leeftijd heeft niks te maken gaat om de uitstralingquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |