dan maar PSV of Villareal. In de halve Barca en dan ist wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:12 schreef PLAE@ het volgende:
we kunnen iedereen loten hierna geloof ik.
Wat een lieffie ben je ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop niet voor Ajax maar wel voor hem zelf dat hij weg kwijnt op de bank net zoals Bogarde![]()
Nepsupporterquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef JaWi het volgende:
Ik ga hier dus geen 45 euro voor betalenW.
Kijk wel in het home.
Ik ben er tenminstequote:
Wie de fuck ben jij dan?quote:
Ik ga er heen dus wat is je puntquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste.
Ik twijfel alleen nog of ik naar binnen ga, heb toch al een hekel aan italiaanse ploegen en de prijzen zijn belachelijk hoog.
Pleur toch op kneus, zit je in het bestuur ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga er heen dus wat is je puntLogisch dat de prijzen hoog zijn, het is een Italiaanse topploeg en het is de CL.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga er heen dus wat is je puntLogisch dat de prijzen hoog zijn, het is een Italiaanse topploeg en het is de CL.
Iemand met een seizoenkaartquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij dan?
Ik denk dat ik ook geen 56 euro over heb voor een 0-1 tegen Inter, nu ben ik zeker ook een nepsupporter
Probeer nog wel kaarten voor 410 te krijgen of misschien voor zuid, scheelt 13 euro voor hetzelfde vak, en als dat niet lukt dan jammer.
Weet je hoeveel bier je kunt halen voor 56 euroquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iemand met een seizoenkaartnee twas ook meer een geintje joh, je moet het lekker zelf weten maar als je toch naar het home gaat kan je net zo goed ook ff naar binnen gaan
![]()
Nee. Het waren vier thuiswedstrijden zonder publiek. Shakthar, Porto, Artmedia en Rangers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:24 schreef JaWi het volgende:
Trouwens, is het niet zo dat Inter nog een wedstrijd zonder publiek had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |