en dat noemt anderen kutkoters....quote:hun wegskaten
hey papzakquote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Vandaag had ik dus mot met wat van die oerlelijke skaters op de parkeerplaats, dus ik zeg van flikker op ander klets ik je er een paar op weetjewel, komt er zo'n kleine gremlin naar me toe die me uitdaagd weetje, dus ik tief hem keihard een vuist op zijn bakkes weetje, hun wegskaten.
Kutkoters...
Die kano kinderen zijn pas erg.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
die karlkani kinderen zijn pas erg !
Beter dan dat er 50 cent opstaatquote:Op donderdag 15 december 2005 19:08 schreef JongeBlondeGod het volgende:
En die prachtige tassen met marker erop "Korn" geschreven en "Maarten is satan" enzo.
Kijk maar uit, die gothics hebben allemaal aids.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:36 schreef koning_leeuw het volgende:
Bij mij op school zitten er nogal wat gothics, zitten behoorlijk wat lekkere meisjes tussen![]()
Met normale kleren zouden het misschien zelfs chicks zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:36 schreef koning_leeuw het volgende:
Bij mij op school zitten er nogal wat gothics, zitten behoorlijk wat lekkere meisjes tussen![]()
En een bush groter dan het gemiddelde Poolse woud.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die gothics hebben allemaal aids.
En in de gemiddelde gothic hebben meer polen gezeten dan in heel dat woud.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
En een bush groter dan het gemiddelde Poolse woud.
Ahh hij komt voor zijn gothic vriendjes op, lief.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens hoe kankerstupid de gemiddelde fokker is, natuurlijk vindt je hier dus ook tonks meerdere keren terug.
KIJK! 1 IN HET WILDquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens hoe kankerstupid de gemiddelde fokker is, natuurlijk vindt je hier dus ook tonks meerdere keren terug.
flikker eens op met altijd dat gezeik over Polen...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:44 schreef tonks het volgende:
[..]
En in de gemiddelde gothic hebben meer polen gezeten dan in heel dat woud.
had je dat niet eerder kunnen vertellenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die gothics hebben allemaal aids.
TONKS!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:44 schreef tonks het volgende:
[..]
En in de gemiddelde gothic hebben meer polen gezeten dan in heel dat woud.
Jah anders plegen ze zelfmoord.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef B_BOY het volgende:
Gewoon afslaan ja denk je nou serieus dat da de beste oplossing is?
Wild in de samenleving?.., ben overigens ook geen Goth.quote:
Hun moeders zo van: "Mijn kindje wat doe je!" en satan zo van 'Ja, ik heb hun ziel toch allang gekocht'quote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef tonks het volgende:
Al die gothics moet je gewoon op de straat tiefen en kapot stampen
Voor zover ze niet te vondeling zijn gelegd wat betreft die moedersquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hun moeders zo van: "Mijn kindje wat doe je!" en satan zo van 'Ja, ik heb hun ziel toch allang gekocht'
.
je hebt 1200+ postst en nog probeer je tegen een gothic bash topic in te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wild in de samenleving?.., ben overigens ook geen Goth.
Satan is met een hoofdletter en verder zijn Goths geen satanen, hoogstens satanistisch, lees eens de satanistische bijbel van LaVey, zal je wellicht goed doen, wordt je misschien iets meer een individu van, in plaats van hersenloos de meute na schreeuwen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hun moeders zo van: "Mijn kindje wat doe je!" en satan zo van 'Ja, ik heb hun ziel toch allang gekocht'
.
Zoveel alweer?, damn.. nway.. mja ik probeer enigszinds wat verstand/redelijkheid in mensen te praten, maar voor 9 van de 10 komt dat toch al te laat, je kan alleen blijven hopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:54 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
je hebt 1200+ postst en nog probeer je tegen een gothic bash topic in te gaan, hulde OFfSprngr
![]()
Goths niet. goths is met een mini letter kijk: Gothsquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Satan is met een hoofdletter en verder zijn Goths geen satanen, hoogstens satanistisch, lees eens de satanistische bijbel van LaVey, zal je wellicht goed doen, wordt je misschien iets meer een individu van, in plaats van hersenloos de meute na schreeuwen.
Ga toch lekker krassen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Satan is met een hoofdletter en verder zijn Goths geen satanen, hoogstens satanistisch, lees eens de satanistische bijbel van LaVey, zal je wellicht goed doen, wordt je misschien iets meer een individu van, in plaats van hersenloos de meute na schreeuwen.
Inderdaad, we moeten wel op ze neer blijven kijken he, maar goed dat de hemel boven is en de hel beneden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Goths niet. goths is met een mini letter kijk: Goths
Hehe, je was BIJNA grappig, was het niet dat je de zoveelste (kies een getal boven een miljoen uit) in de stereotypering-modus valt.quote:
Gij zijt ook nog een Christen?..quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten wel op ze neer blijven kijken he, maar goed dat de hemel boven is en de hel beneden.
Wil jij je als messias opwerpen voor de goths ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hehe, je was BIJNA grappig, was het niet dat je de zoveelste (kies een getal boven een miljoen uit) in de stereotypering-modus valt.
Doe eens wat zinnigs, klaag eens over Emo's, dat zijn veel irritantere lui.![]()
Dus ik mag niet over Goths klagen omdat Emo's erger zijn? Het is allebij erg!quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hehe, je was BIJNA grappig, was het niet dat je de zoveelste (kies een getal boven een miljoen uit) in de stereotypering-modus valt.
Doe eens wat zinnigs, klaag eens over Emo's, dat zijn veel irritantere lui.![]()
Nee, ik speel alleen eventjes mee met die goth spelletjes over satan enzo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gij zijt ook nog een Christen?..
Hehe, niet echt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wil jij je als messias opwerpen voor de goths ofzo?
Dus waarom zijn er nooit topics verschenen over Emo's op FOK?, want Emo's zijn op het moment de veel populairdere stroming, vooral onder pubertjes die over-emotionele muziek luisteren terwijl ze door de zelfde aangeprezen artiesten worden uitgezogen en veel meer aan auto-mutilatie doen onder het mom van erbij te passen, maar ja.. wellicht is dat niet heel erg veel anders dan wat er hier in het topic gebeurdt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus ik mag niet over Goths klagen omdat Emo's erger zijn? Het is allebij erg!
Misschien is dat wel omdat er geen Emo-jehova's rondlopen en we geen last van ze hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus waarom zijn er nooit topics verschenen over Emo's op FOK?, want Emo's zijn op het moment de veel populairdere stroming, vooral onder pubertjes die over-emotionele muziek luisteren terwijl ze door de zelfde aangeprezen artiesten worden uitgezogen en veel meer aan auto-mutilatie doen onder het mom van erbij te passen, maar ja.. wellicht is dat niet heel erg veel anders dan wat er hier in het topic gebeurdt.
Maar wel last van Goths?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat er geen Emo-jehova's rondlopen en we geen last van ze hebben.
Lees jij de OP van een topic nooit als je gaat reageren? Jij ziet de worden gothic staan en gaat gelijk in de verdediging.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar wel last van Goths?
Overigens, als ik mensen erop wijs dat ze stereotyperend bezig zijn maakt mij dat nog geen Jehova.
Zullen we 'm doornemen dan?..quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Lees jij de OP van een topic nooit als je gaat reageren? Jij ziet de worden gothic staan en gaat gelijk in de verdediging..
Skaters?, dus hoogstwaarschijnlijk geen Goths, want ik persoonlijk heb nog nooit een Goth op een board gezien of er van gehoord, maar goed, dat is verder discutabel.quote:Vandaag had ik dus mot met wat van die oerlelijke skaters op de parkeerplaats,
TS begint te dreigen, heel goed..quote:dus ik zeg van flikker op ander klets ik je er een paar op weetjewel,
Persoon had dat niet moeten doen.quote:komt er zo'n kleine gremlin naar me toe die me uitdaagd weetje,
Kinderen slaan, om vervolgens in de zelfde zin dan ook nog "hun" gebruiken inplaats van "hen", gevolgd door een 2de "weetje", goed hoor.quote:dus ik tief hem keihard een vuist op zijn bakkes weetje, hun wegskaten.
Kutkoters...
Als het topic nu was omgedraait wat dan ?quote:
Nee, maar dat is niet het geval, now is it?, so fuck off.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:32 schreef method21 het volgende:
[..]
Als het topic nu was omgedraait wat dan ?
Groep gothic skaters slaat berdrijfsleider in elkaar.
Ben je dan wel blij ??? pauper
is goedquote:
Er staat toch Lelijke gothic skaters, dus het zal vast wel een combinatie zijn.quote:[..]
Skaters?, dus hoogstwaarschijnlijk geen Goths, want ik persoonlijk heb nog nooit een Goth op een board gezien of er van gehoord, maar goed, dat is verder discutabel.
Logisch als er een stelletje goths voor je zaak staan, dan durven de mensen er niet langs he.quote:[..]
TS begint te dreigen, heel goed..![]()
Inderdaad, de vieze goth!quote:[..]
Persoon had dat niet moeten doen.
Kinderen slaan, het zijn satanskinderen, die moeten uitgedreven worden. En om nou spelfouten als argumenten aan te halen?quote:[..]
Kinderen slaan, om vervolgens in de zelfde zin dan ook nog "hun" gebruiken inplaats van "hen", gevolgd door een 2de "weetje", goed hoor.![]()
Stereotyperende gedachtes komen enkelt voor uit de meerderheid goths die slecht zijn, de ventuele goede moeten daaronder leiden. Maar die kunnen dan natuurlijk gaan krassen dat ze het er niet mee eens zijn.quote:Ik ga in de verdeding omdat TS een trieste lul is die kinderen slaat en de rest hem blindelings gelijk geeft onder vooroordelig stereotyperend denken, nee, jullie hebben gelijk..
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
is goed
[..]
Er staat toch Lelijke gothic skaters, dus het zal vast wel een combinatie zijn.
[..]
Logisch als er een stelletje goths voor je zaak staan, dan durven de mensen er niet langs he.. Dat straalt iets uit waar mensen bang oor zijn.
[..]
Inderdaad, de vieze goth!
[..]
Kinderen slaan, het zijn satanskinderen, die moeten uitgedreven worden. En om nou spelfouten als argumenten aan te halen?
[..]
Stereotyperende gedachtes komen enkelt voor uit de meerderheid goths die slecht zijn, de ventuele goede moeten daaronder leiden. Maar die kunnen dan natuurlijk gaan krassen dat ze het er niet mee eens zijn.
Goths geven dus ookal snel op.quote:
Zij het niet dat je een goth bash topic wilt veranderen naar een emo-bash-topic, dat liedje is wel vet. Maar eigenlijk vind ik het allemaal wel heel erg op goth lijken, ze zeggen ook dat emo een rip-off is van goth.quote:
Emo is wel op wat meer gebasseerd dan alleen Goth, ook op Post-Hardcore en Grunge.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zij het niet dat je een goth bash topic wilt veranderen naar een emo-bash-topic, dat liedje is wel vet. Maar eigenlijk vind ik het allemaal wel heel erg op goth lijken, ze zeggen ook dat emo een rip-off is van goth.. Dus als je emo zo slecht vind dan vind je goth, waar het op gebasseerd is ook slecht.
Ja, dus je vind naast goth ook post-hardcore en Grunge kut?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emo is wel op wat meer gebasseerd dan alleen Goth, ook op Post-Hardcore en Grunge.
Nou, ik denk dat de meeste Goths ook meedoen met hun vrienden hoor. Zelfde zoals dat eigenlijk wel in elke subcultuur is.quote:Emo's zijn in praktisch alle gevallen er alleen in omdat het trendy is, dat is voor de meeste Goths niet te zeggen.
Jezus wat laag, de muziek aanvallen omdat je de groep niet bevalt.quote:Daarnaast is Emo muziek echt zwaar klote, sommige Gothic daar integen niet.
Volgens mij worden emo teksten nie tgeschreven om leuk gevonden te worden maar omdat ze het van zich af willen schrijven. Als het is oma andacht willen ze niet leuk maar zielig gevonden worden.quote:Emotionele teksten vind ik niet zo erg, wanneer je het alleen gaat doen om leuk gevonden te worden.
Meeste wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, dus je vind naast goth ook post-hardcore en Grunge kut?
Iedereen doet inderdaad in bepaalde mate mee met zn vrienden, bij de meeste Emo's is dit gehalte zo hoog dat er werkelijk niet meer te spreken valt over een eigen stijl.quote:Nou, ik denk dat de meeste Goths ook meedoen met hun vrienden hoor. Zelfde zoals dat eigenlijk wel in elke subcultuur is.
De groep net als de muziek bevallen me niet, maar is dat niet hetzelfde als je terug scrolled?quote:Jezus wat laag, de muziek aanvallen omdat je de groep niet bevalt.
De meeste Emo, die nu populair is, is zeer zeker wel geschreven om alleen geld te verdienen, pubers kunnen zich identificeren in de muziek, daardoor verkoop je meer platen omdat deze groep vatbaarder is.quote:Volgens mij worden emo teksten nie tgeschreven om leuk gevonden te worden maar omdat ze het van zich af willen schrijven. Als het is oma andacht willen ze niet leuk maar zielig gevonden worden.
Waarom verdedig je goth dan als je het ook kut vindt? Ik vroeg of je naast Goth ook die andere groepen kut vind, en je zegt de meeste wel.quote:
Zoals al gezegt, dit is in elke groep zo, kijk eens naar hiphoppers, hoe invloedbaar is die groep wel niet?quote:[..]
Iedereen doet inderdaad in bepaalde mate mee met zn vrienden, bij de meeste Emo's is dit gehalte zo hoog dat er werkelijk niet meer te spreken valt over een eigen stijl.
Nee. De groep luisterd naar de muziek, je hoeft niet persee emo te zijn als je ernaar luisterd. Het is nogal laag om een groep te beoordelen op muzieksmaak.quote:[..]
De groep net als de muziek bevallen me niet, maar is dat niet hetzelfde als je terug scrolled?
Nee, en andere muziek is natuurlijk nooit commercieel bedoeld. Gastjes die stoer met een pistool willen lopen kunnen zich identificeren met gangsta-rap. Dat jij de commerciele troep eruit haalt om de hele groep neer te halen is dom, je kan je ook meer verdiepen in muziek voordat je er iets over wilt zeggen.quote:[..]
De meeste Emo, die nu populair is, is zeer zeker wel geschreven om alleen geld te verdienen, pubers kunnen zich identificeren in de muziek, daardoor verkoop je meer platen omdat deze groep vatbaarder is.
Bands zoals Rites Of Spring en Fugazi schreven wel emotie van zich af, zij zijn daar integen ook een stuk luisterbaarder dan huidige Emo, maar wat mij betreft nog steeds geen leuke muziek.
Trusten dan.quote:Edit: ik ga nu overigens slapen, wellicht kom ik later terug als de discussie gaande blijft.
Ik bedoelde met uitzondering van Goth, tis laat/vroeg en ik heb slaap nodig, dus na deze reply ben ik dus ook echt weg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom verdedig je goth dan als je het ook kut vindt? Ik vroeg of je naast Goth ook die andere groepen kut vind, en je zegt de meeste wel.
Klopt.quote:Zoals al gezegt, dit is in elke groep zo, kijk eens naar hiphoppers, hoe invloedbaar is die groep wel niet?
En de Goths dan, die worden toch ook afgerekend op hun muziek/'levenstyle'.quote:Nee. De groep luisterd naar de muziek, je hoeft niet persee emo te zijn als je ernaar luisterd. Het is nogal laag om een groep te beoordelen op muzieksmaak.
Inderdaad ook commercieel.quote:Nee, en andere muziek is natuurlijk nooit commercieel bedoeld. Gastjes die stoer met een pistool willen lopen kunnen zich identificeren met gangsta-rap.
Ik heb me ook verdiept in de muziek en ik ben gewoon van mening dat van wat ik gehoord heb eruit kan opmaken dat ik het totaal niet leuk vind, daarnaast is alle recentelijke Emo bijna net zo hard Pop als een Britney Spears.quote:Dat jij de commerciele troep eruit haalt om de hele groep neer te halen is dom, je kan je ook meer verdiepen in muziek voordat je er iets over wilt zeggen.
Bedankt, overigens niet verwacht dat ik een reply van je zou lezen in de Sentenced topic.quote:Trusten dan..
Ik kras niet, krassen is voor mensen die op een verkeerde manier aandacht willen.quote:P.S. Niet teveel krassen voor het slapen gaan, anders wordt je straks niet meer wakker.
ok danquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik bedoelde met uitzondering van Goth, tis laat/vroeg en ik heb slaap nodig, dus na deze reply ben ik dus ook echt weg.
En dat vind je goed of slecht?quote:[..]
En de Goths dan, die worden toch ook afgerekend op hun muziek/'levenstyle'.
Het niet leuk vinden oke, maar waarom zou je omdat je de muziek niet leuk vindt een bepaalde groep niet mogen?quote:[..]
Ik heb me ook verdiept in de muziek en ik ben gewoon van mening dat van wat ik gehoord heb eruit kan opmaken dat ik het totaal niet leuk vind, daarnaast is alle recentelijke Emo bijna net zo hard Pop als een Britney Spears.
Ik luister geen muziekstylen ik luister muziek.quote:[..]
Bedankt, overigens niet verwacht dat ik een reply van je zou lezen in de Sentenced topic.
Beetje dubbelzinnig, niet?quote:[..]
Ik kras niet, krassen is voor mensen die op een verkeerde manier aandacht willen.
Enige wat ik in mn arm kras is het aantal Goth-bashers die ik al gekilled heb.
Ik ben emo , ben ik nu irritant?quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hij slapen, ik had wel een emo-goth flame-war willen zien.quote:
Rampentoerist , ga je camera'tje halenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hij slapen, ik had wel een emo-goth flame-war willen zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
Slecht, beide de levenstijl en muziek van Goths zijn totaal anders en veel minder close-minded het is dus totaal niet hetzelfde, het Emo-zijn is 9 van de 10 meeloperig pop-gedrag, terwijl Goth veel en veel meer individueel is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:48 schreef pc-fr34k het volgende:
En dat vind je goed of slecht?. Deze reactie wilde ik uit je lokken, want je valt zelf iedereen aan die wat slechts te zeggen heeft over goths maar zelf bash je emo's met dezelfde argumenten die goth-bashers geven.
Inplaats van individualiteit volgt men de massa in het 'hip' zijn om naar een muziekstijl te luisteren die zeurderig is, wat niet dieper zal gaan of politiekkritisch is, Emo's zijn PMS-poserPunks/mislukte Goths.quote:Het niet leuk vinden oke, maar waarom zou je omdat je de muziek niet leuk vindt een bepaalde groep niet mogen?
Beetje dubbelzinnig, niet?quote:Ik luister geen muziekstylen ik luister muziek.
Mensen en hokjes, hoe erg je wilt dat je het niet zal doen, altijd zal je mensen in een hokje plaatsen, bewust of onbewust.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:18 schreef puNxje het volgende:
[..]
Ik ben emo , ben ik nu irritant?
En stop eens met mensen in hokjes te stoppen van emo dit , goth dat *zucht*
Wat wordt nu eigenlijk precies onder emo verstaan? Ik heb er een vaag beeld van, maar ik kan de vinger er niet goed opleggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Slecht, beide de levenstijl en muziek van Goths zijn totaal anders en veel minder close-minded het is dus totaal niet hetzelfde, het Emo-zijn is 9 van de 10 meeloperig pop-gedrag, terwijl Goth veel en veel meer individueel is.
[..]
Inplaats van individualiteit volgt men de massa in het 'hip' zijn om naar een muziekstijl te luisteren die zeurderig is, wat niet dieper zal gaan of politiekkritisch is, Emo's zijn PMS-poserPunks/mislukte Goths.
[..]
Beetje dubbelzinnig, niet?.
Emo = iemand die metal enzo luisterd , maar eruit ziet als een normaal persoonquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat wordt nu eigenlijk precies onder emo verstaan? Ik heb er een vaag beeld van, maar ik kan de vinger er niet goed opleggen.
Ik zie bij 9 van de 10 keer toch ook hetzelfde bij goths gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Slecht, beide de levenstijl en muziek van Goths zijn totaal anders en veel minder close-minded het is dus totaal niet hetzelfde, het Emo-zijn is 9 van de 10 meeloperig pop-gedrag, terwijl Goth veel en veel meer individueel is.
En goth(muziek dus) gaat wel diep? Meestal ook depressie en dood.quote:[..]
Inplaats van individualiteit volgt men de massa in het 'hip' zijn om naar een muziekstijl te luisteren die zeurderig is, wat niet dieper zal gaan of politiekkritisch is, Emo's zijn PMS-poserPunks/mislukte Goths.
Denk er maar nog een keer over na, dan begrijp je wat ik bedoel.quote:[..]
Beetje dubbelzinnig, niet?.
Beetje overdreven eh , ik kan ook genoeg plaatjes opduiken van;quote:
Ik had wat spectaculairders verwachtquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef puNxje het volgende:
[..]
Emo = iemand die metal enzo luisterd , maar eruit ziet als een normaal persoon
Ben ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik had wat spectaculairders verwacht
Bwahaha, in jou definitie zou ik Emo zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef puNxje het volgende:
[..]
Nee ik luister bands alsquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Bwahaha, in jou definitie zou ik Emo zijn.
Nee, een Emo is iemand die er ongeveer zo uit ziet:
[afbeelding]
En die vervolgens naar kut bands luisterd als: My Chemical Romance, Taking Back Sunday, Jimmy Eats World, The Get Up Kids, Saves The Day, At The Drive In en belabberde afvallige uber pop-punk, zoals Good Charlotte, New Found Glory en Thrice OFFSPRING.
What i said was;quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Soulfly en Pantera noem jij Metal?.. lachen met jou, enige in dat lijstje wat helaas wel Metal is is CoF maar dat is ook TE lachwekkend.
Als je Metal wilt moet je ff langs mn Last.fm account gaan.
Dan ligt het aan jou of aan mij maar ik zie het niet gebeuren, iig in veel mindere getallen dan bij Emoquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zie bij 9 van de 10 keer toch ook hetzelfde bij goths gebeuren hoor.
Zeker niet alles, een heel hoop gaat wel dieper.quote:En goth(muziek dus) gaat wel diep? Meestal ook depressie en dood.
Ik weet wat je bedoeld, jij zult waarschijnlijk uit elk genre wel iets leuks kunnen halen, ik niet, al hoewel mijn smaak vrij breed is georiėnteerd vind ik sommige muzieksgenres niet om aan te horen, maar daardoor wel des te dieper geinterreseerd in genres die ik wel leuk vind.quote:Denk er maar nog een keer over na, dan begrijp je wat ik bedoel..
Hey beledig de metalluisteraar niet!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef puNxje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |