Satan is met een hoofdletter en verder zijn Goths geen satanen, hoogstens satanistisch, lees eens de satanistische bijbel van LaVey, zal je wellicht goed doen, wordt je misschien iets meer een individu van, in plaats van hersenloos de meute na schreeuwen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hun moeders zo van: "Mijn kindje wat doe je!" en satan zo van 'Ja, ik heb hun ziel toch allang gekocht'
.
Zoveel alweer?, damn.. nway.. mja ik probeer enigszinds wat verstand/redelijkheid in mensen te praten, maar voor 9 van de 10 komt dat toch al te laat, je kan alleen blijven hopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:54 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
je hebt 1200+ postst en nog probeer je tegen een gothic bash topic in te gaan, hulde OFfSprngr
![]()
Goths niet. goths is met een mini letter kijk: Gothsquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Satan is met een hoofdletter en verder zijn Goths geen satanen, hoogstens satanistisch, lees eens de satanistische bijbel van LaVey, zal je wellicht goed doen, wordt je misschien iets meer een individu van, in plaats van hersenloos de meute na schreeuwen.
Ga toch lekker krassen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Satan is met een hoofdletter en verder zijn Goths geen satanen, hoogstens satanistisch, lees eens de satanistische bijbel van LaVey, zal je wellicht goed doen, wordt je misschien iets meer een individu van, in plaats van hersenloos de meute na schreeuwen.
Inderdaad, we moeten wel op ze neer blijven kijken he, maar goed dat de hemel boven is en de hel beneden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Goths niet. goths is met een mini letter kijk: Goths
Hehe, je was BIJNA grappig, was het niet dat je de zoveelste (kies een getal boven een miljoen uit) in de stereotypering-modus valt.quote:
Gij zijt ook nog een Christen?..quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, we moeten wel op ze neer blijven kijken he, maar goed dat de hemel boven is en de hel beneden.
Wil jij je als messias opwerpen voor de goths ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hehe, je was BIJNA grappig, was het niet dat je de zoveelste (kies een getal boven een miljoen uit) in de stereotypering-modus valt.
Doe eens wat zinnigs, klaag eens over Emo's, dat zijn veel irritantere lui.![]()
Dus ik mag niet over Goths klagen omdat Emo's erger zijn? Het is allebij erg!quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hehe, je was BIJNA grappig, was het niet dat je de zoveelste (kies een getal boven een miljoen uit) in de stereotypering-modus valt.
Doe eens wat zinnigs, klaag eens over Emo's, dat zijn veel irritantere lui.![]()
Nee, ik speel alleen eventjes mee met die goth spelletjes over satan enzo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gij zijt ook nog een Christen?..
Hehe, niet echt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wil jij je als messias opwerpen voor de goths ofzo?
Dus waarom zijn er nooit topics verschenen over Emo's op FOK?, want Emo's zijn op het moment de veel populairdere stroming, vooral onder pubertjes die over-emotionele muziek luisteren terwijl ze door de zelfde aangeprezen artiesten worden uitgezogen en veel meer aan auto-mutilatie doen onder het mom van erbij te passen, maar ja.. wellicht is dat niet heel erg veel anders dan wat er hier in het topic gebeurdt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus ik mag niet over Goths klagen omdat Emo's erger zijn? Het is allebij erg!
Misschien is dat wel omdat er geen Emo-jehova's rondlopen en we geen last van ze hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus waarom zijn er nooit topics verschenen over Emo's op FOK?, want Emo's zijn op het moment de veel populairdere stroming, vooral onder pubertjes die over-emotionele muziek luisteren terwijl ze door de zelfde aangeprezen artiesten worden uitgezogen en veel meer aan auto-mutilatie doen onder het mom van erbij te passen, maar ja.. wellicht is dat niet heel erg veel anders dan wat er hier in het topic gebeurdt.
Maar wel last van Goths?quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat er geen Emo-jehova's rondlopen en we geen last van ze hebben.
Lees jij de OP van een topic nooit als je gaat reageren? Jij ziet de worden gothic staan en gaat gelijk in de verdediging.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar wel last van Goths?
Overigens, als ik mensen erop wijs dat ze stereotyperend bezig zijn maakt mij dat nog geen Jehova.
Zullen we 'm doornemen dan?..quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Lees jij de OP van een topic nooit als je gaat reageren? Jij ziet de worden gothic staan en gaat gelijk in de verdediging..
Skaters?, dus hoogstwaarschijnlijk geen Goths, want ik persoonlijk heb nog nooit een Goth op een board gezien of er van gehoord, maar goed, dat is verder discutabel.quote:Vandaag had ik dus mot met wat van die oerlelijke skaters op de parkeerplaats,
TS begint te dreigen, heel goed..quote:dus ik zeg van flikker op ander klets ik je er een paar op weetjewel,
Persoon had dat niet moeten doen.quote:komt er zo'n kleine gremlin naar me toe die me uitdaagd weetje,
Kinderen slaan, om vervolgens in de zelfde zin dan ook nog "hun" gebruiken inplaats van "hen", gevolgd door een 2de "weetje", goed hoor.quote:dus ik tief hem keihard een vuist op zijn bakkes weetje, hun wegskaten.
Kutkoters...
Als het topic nu was omgedraait wat dan ?quote:
Nee, maar dat is niet het geval, now is it?, so fuck off.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:32 schreef method21 het volgende:
[..]
Als het topic nu was omgedraait wat dan ?
Groep gothic skaters slaat berdrijfsleider in elkaar.
Ben je dan wel blij ??? pauper
is goedquote:
Er staat toch Lelijke gothic skaters, dus het zal vast wel een combinatie zijn.quote:[..]
Skaters?, dus hoogstwaarschijnlijk geen Goths, want ik persoonlijk heb nog nooit een Goth op een board gezien of er van gehoord, maar goed, dat is verder discutabel.
Logisch als er een stelletje goths voor je zaak staan, dan durven de mensen er niet langs he.quote:[..]
TS begint te dreigen, heel goed..![]()
Inderdaad, de vieze goth!quote:[..]
Persoon had dat niet moeten doen.
Kinderen slaan, het zijn satanskinderen, die moeten uitgedreven worden. En om nou spelfouten als argumenten aan te halen?quote:[..]
Kinderen slaan, om vervolgens in de zelfde zin dan ook nog "hun" gebruiken inplaats van "hen", gevolgd door een 2de "weetje", goed hoor.![]()
Stereotyperende gedachtes komen enkelt voor uit de meerderheid goths die slecht zijn, de ventuele goede moeten daaronder leiden. Maar die kunnen dan natuurlijk gaan krassen dat ze het er niet mee eens zijn.quote:Ik ga in de verdeding omdat TS een trieste lul is die kinderen slaat en de rest hem blindelings gelijk geeft onder vooroordelig stereotyperend denken, nee, jullie hebben gelijk..
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
is goed
[..]
Er staat toch Lelijke gothic skaters, dus het zal vast wel een combinatie zijn.
[..]
Logisch als er een stelletje goths voor je zaak staan, dan durven de mensen er niet langs he.. Dat straalt iets uit waar mensen bang oor zijn.
[..]
Inderdaad, de vieze goth!
[..]
Kinderen slaan, het zijn satanskinderen, die moeten uitgedreven worden. En om nou spelfouten als argumenten aan te halen?
[..]
Stereotyperende gedachtes komen enkelt voor uit de meerderheid goths die slecht zijn, de ventuele goede moeten daaronder leiden. Maar die kunnen dan natuurlijk gaan krassen dat ze het er niet mee eens zijn.
Goths geven dus ookal snel op.quote:
Zij het niet dat je een goth bash topic wilt veranderen naar een emo-bash-topic, dat liedje is wel vet. Maar eigenlijk vind ik het allemaal wel heel erg op goth lijken, ze zeggen ook dat emo een rip-off is van goth.quote:
Emo is wel op wat meer gebasseerd dan alleen Goth, ook op Post-Hardcore en Grunge.quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zij het niet dat je een goth bash topic wilt veranderen naar een emo-bash-topic, dat liedje is wel vet. Maar eigenlijk vind ik het allemaal wel heel erg op goth lijken, ze zeggen ook dat emo een rip-off is van goth.. Dus als je emo zo slecht vind dan vind je goth, waar het op gebasseerd is ook slecht.
Ja, dus je vind naast goth ook post-hardcore en Grunge kut?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Emo is wel op wat meer gebasseerd dan alleen Goth, ook op Post-Hardcore en Grunge.
Nou, ik denk dat de meeste Goths ook meedoen met hun vrienden hoor. Zelfde zoals dat eigenlijk wel in elke subcultuur is.quote:Emo's zijn in praktisch alle gevallen er alleen in omdat het trendy is, dat is voor de meeste Goths niet te zeggen.
Jezus wat laag, de muziek aanvallen omdat je de groep niet bevalt.quote:Daarnaast is Emo muziek echt zwaar klote, sommige Gothic daar integen niet.
Volgens mij worden emo teksten nie tgeschreven om leuk gevonden te worden maar omdat ze het van zich af willen schrijven. Als het is oma andacht willen ze niet leuk maar zielig gevonden worden.quote:Emotionele teksten vind ik niet zo erg, wanneer je het alleen gaat doen om leuk gevonden te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |