en dat noemt anderen kutkoters....quote:hun wegskaten
hey papzakquote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Vandaag had ik dus mot met wat van die oerlelijke skaters op de parkeerplaats, dus ik zeg van flikker op ander klets ik je er een paar op weetjewel, komt er zo'n kleine gremlin naar me toe die me uitdaagd weetje, dus ik tief hem keihard een vuist op zijn bakkes weetje, hun wegskaten.
Kutkoters...
Die kano kinderen zijn pas erg.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
die karlkani kinderen zijn pas erg !
Beter dan dat er 50 cent opstaatquote:Op donderdag 15 december 2005 19:08 schreef JongeBlondeGod het volgende:
En die prachtige tassen met marker erop "Korn" geschreven en "Maarten is satan" enzo.
Kijk maar uit, die gothics hebben allemaal aids.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:36 schreef koning_leeuw het volgende:
Bij mij op school zitten er nogal wat gothics, zitten behoorlijk wat lekkere meisjes tussen![]()
Met normale kleren zouden het misschien zelfs chicks zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:36 schreef koning_leeuw het volgende:
Bij mij op school zitten er nogal wat gothics, zitten behoorlijk wat lekkere meisjes tussen![]()
En een bush groter dan het gemiddelde Poolse woud.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die gothics hebben allemaal aids.
En in de gemiddelde gothic hebben meer polen gezeten dan in heel dat woud.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
En een bush groter dan het gemiddelde Poolse woud.
Ahh hij komt voor zijn gothic vriendjes op, lief.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens hoe kankerstupid de gemiddelde fokker is, natuurlijk vindt je hier dus ook tonks meerdere keren terug.
KIJK! 1 IN HET WILDquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens hoe kankerstupid de gemiddelde fokker is, natuurlijk vindt je hier dus ook tonks meerdere keren terug.
flikker eens op met altijd dat gezeik over Polen...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:44 schreef tonks het volgende:
[..]
En in de gemiddelde gothic hebben meer polen gezeten dan in heel dat woud.
had je dat niet eerder kunnen vertellenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die gothics hebben allemaal aids.
TONKS!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 19:44 schreef tonks het volgende:
[..]
En in de gemiddelde gothic hebben meer polen gezeten dan in heel dat woud.
Jah anders plegen ze zelfmoord.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef B_BOY het volgende:
Gewoon afslaan ja denk je nou serieus dat da de beste oplossing is?
Wild in de samenleving?.., ben overigens ook geen Goth.quote:
Hun moeders zo van: "Mijn kindje wat doe je!" en satan zo van 'Ja, ik heb hun ziel toch allang gekocht'quote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef tonks het volgende:
Al die gothics moet je gewoon op de straat tiefen en kapot stampen
Voor zover ze niet te vondeling zijn gelegd wat betreft die moedersquote:Op vrijdag 16 december 2005 05:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hun moeders zo van: "Mijn kindje wat doe je!" en satan zo van 'Ja, ik heb hun ziel toch allang gekocht'
.
je hebt 1200+ postst en nog probeer je tegen een gothic bash topic in te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 04:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wild in de samenleving?.., ben overigens ook geen Goth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |