wie gaat er uit het huis vanavond?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:31 schreef Bocaj het volgende:
Next...
Nou,..... laten we het dan er op houden dat je dezelfde humor als Hummie hebt.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan ben ik niet normaal, want ik heb er hartelijk om moeten lachen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Natteliequote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie gaat er uit het huis vanavond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het erge is dat ik Hummie graag mag.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou,..... laten we het dan er op houden dat je dezelfde humor als Hummie hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ik vind het anders best om te lachen, vooral omdat dat de bewoners er (deels) in trappen.
Hilarisch vind ik het zelfs dat er kijkers zijn die zich hierover kunnen opwinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOL!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het erge is dat ik Hummie graag mag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dat lijkt alleen maar zoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
Hummie is al 10 jaar dood...
Mummie?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
Hummie is al 10 jaar dood...
Ze is nog niet geweest. Als het nog binnen mijn "werktijd" komt zet ik het hier wel ff neer.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:35 schreef farceman het volgende:
Heeft Dido al iets gezegd bij ruud de wild op radio?
Ben zeer benieuwd....?
hij uit zijn zorgen op een vreemde manier....quote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef bunnyma het volgende:
Joost zegt dat hij zich grote zorgen maakte: hij heeft alleen zitten dollen in de badkamerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geheel terecht, ze gaat NU beginnen !!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:41 schreef Bartoli het volgende:
ruud de wild is 538 toch?
Ik luister er ook naar... de stem van Dido is nu wel heel anders....quote:Op donderdag 15 december 2005 17:46 schreef Bartoli het volgende:
ik luister zelf wel ff zolang ik niet moet eten naar died
en en en en en en en en???quote:Op donderdag 15 december 2005 17:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Geheel terecht, ze gaat NU beginnen !!
Ja, goed he?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:44 schreef Bocaj het volgende:
bbdido.nl is al downom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bla bla bla Het gaat nu over de relatie tussen Dido en Roel... Dido denkt dat Naat eruit gaat!quote:
Alle radiozenders http://www.nederland.fmquote:Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef riri het volgende:
Dido bij Ruud de Wild
Gewoon zelf live te beluisteren
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/radio538.asp
senk joe!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef riri het volgende:
Dido bij Ruud de Wild
Gewoon zelf live te beluisteren
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/radio538.asp
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:53 schreef PH52 het volgende:
Ze vindt het raar om niet langer "gegijzeld" te zijn, het bevalt haar best. OP de vraag wat zij het 1e gedaan heeft antwoordt ze dat ze tot 6 uur 's ochtends is uitgegaan. De Stalker in Haarlem. Bij het wakker worden moest ze wel ff wennen aan het alleen zijn. Ze heeft voor dierenverzorgster geleerd, en had als bijbaantje bejaardenwerk. Na haar studie vond ze werken met dieren toch niet zo leuk, en dus ging ze terug naar de bejaardenbaan. Ze vindt het goed om iets te kunne betekenen.
Ze is nog verliefd op Roel en hoopt dat het verder gaat.
Ze denkt dat Naat er uit moet.
Ze is niet boos op Linda maar eist wel trouw van Roel na BB. Ze had het minste met Chantal.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank je... erg lief...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wordt een beetje niet goed van alle kerstknutsel-chocolademelkschenk-schoolversier opdrachten die ik "vrijwillig" in mijn maag gesplitst krijg... vandaar...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Enne .. zo kerst-kribbig ben je niet, toch ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat hoorde ik ook, ... "Dan heeft ze de enveloppe en moet dan meteen hierheen komen...."quote:Op donderdag 15 december 2005 18:09 schreef Pijlemans het volgende:
Halloom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoorde iemand die stemmen ook. Volgens mij stond Ruud er ook bij.
Woorden als: Check 1,2,3 - enz.
Ik hoorde iemand het volgende zeggen: Iemand pakt het vanavond en moet dan
hierheen komen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vage informatie, ik snap het, maar het is toch info.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zaten Willem, Ruud en Bart als laatste drie in de finale. Zou dus nu ook zo maar kunnen dat er aan het begin van de uitzending van 22 december alsnog iemand gelijk kan wieberen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef Pijlemans het volgende:
Ik heb de vorige BB's toch redelijk bekeken, maar weet iemand of er altijd 4 mensen
in de finale zaten?
Ik hoopd dat er donderdag de 22e nog maar 3 zitten. Dus: of trap er van de week
nog eentje uit, of geef iemand goed bod. Dat bod mag van mij na de exit ook gelijk komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pfff, ik luister met de koptelefoon op, maar ZE had ik niet gehoord. Dank jequote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, ... "Dan heeft ze de enveloppe en moet dan meteen hierheen komen...."
Speculatie:
Er komt een enveloppe op tafel (daar hadden ze het ook over) te liggen.
Waarom ze het over ze hadden is misschien omdat Lieske als een havik de enveloppe zou pakken, want heeft ze altijd gezegd.
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzendingquote:Op donderdag 15 december 2005 18:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zaten Willem, Ruud en Bart als laatste drie in de finale. Zou dus nu ook zo maar kunnen dat er aan het begin van de uitzending van 22 december alsnog iemand gelijk kan wieberen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzending
haar of zijn exit moment. Het zal wel halverwege de week zijn of hopelijk gelijk na de exit van
vanavond.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bridget: Hallo bewoners. Er ligt een envelope in de DBK. Wie durft hem te pakken?
Lieske springt op: ik doe het wel en leest de inhoud in de DBK:
Beste bewoner. Voor jou is deze keus niet gelukkig. Je moet per direct het BB huis verlaten.
U mag niet langs start en ontvangt geen 250.000 euro en tevens komt de dagvergoeding te
vervallen.
Deurtje aan de zijkant open en zonder afscheid te nemen wieberen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn droomscenarioquote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzending
haar of zijn exit moment. Het zal wel halverwege de week zijn of hopelijk gelijk na de exit van
vanavond.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bridget: Hallo bewoners. Er ligt een envelope in de DBK. Wie durft hem te pakken?
Beste bewoner. Voor jou is deze keus niet gelukkig. Je moet per direct het BB huis verlaten.
U mag niet langs start en ontvangt geen 250.000 euro en tevens komt de dagvergoeding te
vervallen.
Deurtje aan de zijkant open en zonder afscheid te nemen wieberen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dropkick, wat zien die pics er fantastisch uit. Ik wen er nog lang niet aan. Ga zo doorquote:
Goeie kans dat het zo zal gaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
vervallen.
ik accepteer de cookies.
Dat zijn bijna kunstwerkjes, zo mooi.quote:
Thanks. Volgens mij is de mening over Lieske hier behoorlijk veranderd de laatste week (weken).quote:Op donderdag 15 december 2005 18:25 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
mijn droomscenarioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan natuurlijk ook. Dat is wat ik bedoel met een postief of een negatief bericht van BB.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:30 schreef ART het volgende:
Nee. Ik geloof er niets van dat er zomaar iemand wordt gekickt. Eerder een geldkeus. 25.000 euro of blijven.
quote:
Aan de kant, een professional aan het werk!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar doe je dat mee? (of is dat geheim van de smidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.? )Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
vervallen.
ik accepteer de cookies.
het is weer eens kut met perenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Sjet het volgende:
Jeetje, wat hebben we spannende beelden op de streams....
Ach dan draai je toch lekker een cd'tje van de PussyCat Dolls op de achtergrond...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Sjet het volgende:
Jeetje, wat hebben we spannende beelden op de streams....
Regie aan het schaftenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is weer eens kut met perenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie, wat, waar is dat? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach dan draai je toch lekker een cd'tje van de PussyCat Dolls op de achtergrond...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.pcdmusic.comquote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie, wat, waar is dat? Nooit van gehoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lijkt er wel opquote:Op donderdag 15 december 2005 18:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Regie aan het schaftenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
paintshopquote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Waar doe je dat mee? (of is dat geheim van de smidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.? )Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noe, effe snel dan. Dan mogen ze het vanavond (en vannachtquote:Op donderdag 15 december 2005 18:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Regie aan het schaftenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je wel zeggen, je zou bijna geen cap meer durven posten zo....quote:Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Aan de kant, een professional aan het werk!
J O O S Tquote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Noe, effe snel dan. Dan mogen ze het vanavond (en vannachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) goedmaken.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het moet vanavond toch wel een heftige avond worden. Of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Normaal staat er op de site van BB tussen 5 en 6 altijd al ' wat je nog meer kan
verwchten tijdens de liveshow' en nu staat er alleen maar:
Naast deze Exit zit de show boordevol verrassingen,
waar een van de Bewoners een belangrijke rol bij zal spelen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat moeten we daar nu weer van denken?
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
J O O S Tom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is zo'n girl-band?quote:
Josti is nep, Brenda is nep alles bij hem is gewoon nep. Hij zou zo ook een award voor grootste toneelspeler kunnen krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De tv kijkers dragen hem blijkbaar op handen, maar sommige streamers zijn hem ZOOOOOOOOOOO zat. Ik in ieder geval wel. Hij is zo nep als hij weet dat hij in beeld isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihihii, ga ik ook aan Regenworm vragen; 'waar doe jij dat mee?'quote:
Joost heeft tot nu toe de meeste aandacht gekregen in BB5.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De tv kijkers dragen hem blijkbaar op handen, maar sommige streamers zijn hem ZOOOOOOOOOOO zat. Ik in ieder geval wel. Hij is zo nep als hij weet dat hij in beeld isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met Paint Shop Proquote:Op donderdag 15 december 2005 19:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hihihii, ga ik ook aan Regenworm vragen; 'waar doe jij dat mee?'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef regenworm het volgende:
Regie oppassen ik kreeg bijna de borsten van ingrid in beeld.
Daar kan mijn EO filter niet tegen en dan slaan de streams op zwart
Ehhhh Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is zo'n girl-band?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, die van Ingrid zie je bij dat filter juist wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef regenworm het volgende:
Regie oppassen ik kreeg bijna de borsten van ingrid in beeld.
Daar kan mijn EO filter niet tegen en dan slaan de streams op zwart
De regie ookquote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ben er helemal klaar mee..... met het etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit me rot te vervelen, er gebeurt niks eindelijk is de regie wakker geworden.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:18 schreef Bartoli het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hahahahaha Regenworm, je bent goed opdreefJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:20 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben klaar voor het vertrek van Naat....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ehm...... wrom zou ik daar wat aan vinden?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ehhhh Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet meer zo heel erg, alleen de borstspieren zijn nog niet echt lief, maar verder red ik het welquote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.geen spierpijn meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat was die link ook alweer waar je kon zien dat FB gisteren de spammert van de dag was? en jij en ik o.a ook in de top 10 stondenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit me rot te vervelen, er gebeurt niks eindelijk is de regie wakker geworden.
Oh ja, nou schiet me weer iets te binnen. Heeft Lieske geen bekend mail adresquote:
Hé Speedster...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey vleugeltjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Speedster...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat ik het euh misschien mee eens zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat Nathalie moet gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe doe je datquote:
fijn om te horen dat alles weer goed met je is.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet meer zo heel erg, alleen de borstspieren zijn nog niet echt lief, maar verder red ik het welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat was die link ook alweer waar je kon zien dat FB gisteren de spammert van de dag was? en jij en ik o.a ook in de top 10 stondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ik er gisterenavond niet was had meer te maken met een fikse hyperventilatie-aanval dan met de spierpijn...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
fijn om te horen dat alles weer goed met je is.
ik ook Nathaliequote:Op donderdag 15 december 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat Nathalie moet gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is ook niet leuk maar gelukkig ben je er vandaag weer.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ik er gisterenavond niet was had meer te maken met een fikse hyperventilatie-aanval dan met de spierpijn...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het afscheid van Nathalie wil ik niet missenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk maar gelukkig ben je er vandaag weer.
Ik zit te twijfelen of nath echt vertrektquote:Op donderdag 15 december 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het afscheid van Nathalie wil ik niet missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie denk jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of nath echt vertrekt
Haha ja dat denk jij al vanaf week 1quote:Op donderdag 15 december 2005 19:48 schreef Bartoli het volgende:
Lieske denk ik
nee hoor ook pas iets van de laatste wekenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:50 schreef melke het volgende:
[..]
Haha ja dat denk jij al vanaf week 1
zoals iemand vanmiddag zei de laatste 3 in de finale worden roel, ingrid en josti nav die geheime opdracht van Ing. Ik vond dat niet eens zo'n slechte gedachtequote:Op donderdag 15 december 2005 19:51 schreef melke het volgende:
Ik hoop Roel of Nathalie. Ingrid gaat er sowieso niet uit. Denk dat het nog heeeeeel spannend kan worden en daarom ook nog wel eens erg verassend
Hoezo? Klinkt als bullshit. Zeker omdat de finale uit 4 man bestaat en niet uit 3quote:Op donderdag 15 december 2005 19:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals iemand vanmiddag zei de laatste 3 in de finale worden roel, ingrid en josti nav die geheime opdracht van Ing. Ik vond dat niet eens zo'n slechte gedachte
extra exit, oprotpremie voor die 4e aan begin van de finale uitzending je kan het zo gek niet bedenken of het kan bij BB evtquote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo? Klinkt als bullshit. Zeker omdat de finale uit 4 man bestaat en niet uit 3
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoals iemand vanmiddag zei de laatste 3 in de finale worden roel, ingrid en josti nav die geheime opdracht van Ing. Ik vond dat niet eens zo'n slechte gedachte
BB kan natuurlijk alles doen. Waarom niet maandag eentje eruit?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:58 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo? Klinkt als bullshit. Zeker omdat de finale uit 4 man bestaat en niet uit 3
Lijkt me sterk. Of het moet een dilemma worden. Net zoals andere jaren. Voor geld het huis uit of blijven en nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
BB kan natuurlijk alles doen. Waarom niet maandag eentje eruit?
Of idd voor de finale. Of vanavond in de laatste internet uitzending.
etc.
Echt grappig, ik post dat en ze beginnen in te zoomen......quote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef Sjet het volgende:
Die regie zit ons echt te pesten he? Met die veraf stream-beelden
BB leest mee. Ja Lieske: steek het maar op. Is iets minder poedelquote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt grappig, ik post dat en ze beginnen in te zoomen......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was mij ook opgevallen. Heb dezelfde gedachte gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef melke het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat heel veel bewoners die het huis moeten verlaten dezelfde kleding aan hebben als toen ze het huis in gingen. Dido, Chantal, Rikket. Nathalie heeft nu ook dezelfde kleren aan als toen ze het huis in kwam. Wie weet zegt dat ook wel wat...
Dag Cuall.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
goedenavond allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie gaat er vertrekken vanavond?
Zo krijg ik ook een naam ja... maar of dat zo positief is weet ik nietquote:Op donderdag 15 december 2005 19:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #88.
Mooi...quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Snaptnix het volgende:
Goeienavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Snaptnix het volgende:
Goeienavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef yellowfirst het volgende:
Nathalie gaat huiswaarts, stembanden hebben rust nodig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja en toen Roel ging informeren in de dbk naar de ernst ervan (zoals Ing) het liet overkomen zat die mee in het complotquote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef cuall het volgende:
Zo Ik las dat Ingrid iedereen mooi bij de veter had vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook ja,quote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.onze orenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgen mij moet je voor de lijstjes bij Pinbal zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 20:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo krijg ik ook een naam ja... maar of dat zo positief is weet ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ooit een lijstje voorbij zien komen met wie de meeste cap's plaatste. Die zou ik nog wel eens willen zien. Weet iemand daar de link van?
BEW trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naat moet wegquote:Op donderdag 15 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
goedenavond allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie gaat er vertrekken vanavond?
Echt knap van Ingrid dat ze dat voor elkaar kreegquote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja en toen Roel ging informeren in de dbk naar de ernst ervan (zoals Ing) het liet overkomen zat die mee in het complot
Me too. Laterquote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga de live kijken... tot later vanavond allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Reclame. Ik hoop toch dat Roel kan blijven. Al is het alleen maar omdat hij meestal als laatste naar bed gaat.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef cuall het volgende:
Nou ik ga me lekker installeren op de bank, hopen dat Roel moet vertrekken, anders is Naat ook goed
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tot laterzJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Lieske staat NU onderaan.
Geen gelul, dus wie Lieske erin wil houden moet even stemmen (het scheelt een paar honderd stemmen met Nathalie)
goede shit! misschien toch nog 1 week BB zonder crybaby Lieskequote:Op donderdag 15 december 2005 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Lieske staat NU onderaan.
Geen gelul, dus wie Lieske erin wil houden moet even stemmen (het scheelt een paar honderd stemmen met Nathalie)
Niet fucken, gewoon vertellenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey leef jij ook nog?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nouhou vertel nou....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Isabeau het volgende:
flugel, tot nu toe kloppen mijn percentages altijd.
Roel heeft in de afgelopen 3 kwartier heel erg veel stemmen gekregen.
En Ralph 2.
Welke 2 mongolen zitten NU nog op Ralph te stemmen?quote:
Joost had ook héél erg veel stemmenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Bocaj het volgende:
Welke 2 mongolen zitten NU nog op Ralph te stemmen?
Snap er niks van Lieske heeft het altijd beter gedaan dan Roel.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Scheelde niet veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gelukkig Lieske er nog inJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, nog nietquote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef melke het volgende:
Hebben ze nog iets verteld over de geheime missie van Nathalie?
Lieske heeft deze BB al gewonnen niemand had van te voren kunnen bedenken dat het student je de finale zou halen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:46 schreef VirtualPOM het volgende:
Helaas is Lies dr niet uit, maar Naat kan ik ook mee leven
Is altijd zo geweest lieske wil nominerenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef melke het volgende:
Wat een grafstemming daar in dat huis zeg!
tuurlijk wel, kleine jonge blonde meisjes doen het altijd goedquote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft deze BB al gewonnen niemand had van te voren kunnen bedenken dat het student je de finale zou halen.
Lieske heeft veel meer positieve dingen gedaan dan alleen maar blond zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel, kleine jonge blonde meisjes doen het altijd goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar ze was het welquote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft veel meer positieve dingen gedaan dan alleen maar blond zijn.
Joost ligt alweer te slapen wat een sukkelquote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef melke het volgende:
Wat stelt Joost zich aan zeg! Gezellig voor de anderen.
dan heb je geluk de mijne haperen als de ziekte.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef CartWOman het volgende:
Voor het eerst geen bufferende streams na een Live.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joost gaat zo huilen, de impact volgt meestal na een uurtje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al die opdrachten wachten ze volgens mij mee tot de Finale-uitzending.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef joranne het volgende:
En de opdracht van Nathalie??
Ze weten dus nog steeds niet dat dat allemaal verzonnen was...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond Roel heel wat oprechter. Hij zei dat Dido en Nathalie voor hem heel belangrijk zijn geweest in het huis. Joost bleef toch een lach op zijn gezicht houden.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:01 schreef melke het volgende:
Wat stelt Joost zich aan zeg! Gezellig voor de anderen.
Dat lijkt me wel cool ja. Dat ze dan al die geheimen onthullen voor de laatste bewonersquote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al die opdrachten wachten ze volgens mij mee tot de Finale-uitzending.
En dan krijgen ze verschrikkelijke ruziequote:Op donderdag 15 december 2005 22:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al die opdrachten wachten ze volgens mij mee tot de Finale-uitzending.
een echt zacht gekookt eitjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Wat een drol zeg die kerel van Naat...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat, plus dat ze toch iéts moeten hebben om de uitzending mee te vullen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:05 schreef melke het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel cool ja. Dat ze dan al die geheimen onthullen voor de laatste bewoners
Nou die zeven dagen zou ik ook nog wel doorkomen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef melke het volgende:
Pfff wat is Joost er weer een drama van aan het maken. Volgende week ziet hij iedereen gewoon weer. Het lijkt wel weer 'n begrafenis
Wickedquote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
BEWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom ligt Joost in Godsnaam al te bed??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ze gewoon alsnog 'Tering!' zei zostraks.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef MissHobje het volgende:
Arme Joost al in bed enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens ik gun het Ingrid mega om te winnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ze is kei grappigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik ook, zo'n theatershow nu. Kom op, verman je eens ff Joost!!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou die zeven dagen zou ik ook nog wel doorkomen.
Oww dan is het goed. Ik keek streams, toen ging ik lezen en ik nam aan dat ie er nog in lagquote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wickedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je loopt een beetje achter? Hij is er alweer een tijdje uit.
soort zoekt soortquote:Op donderdag 15 december 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Wat een drol zeg die kerel van Naat...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, Wicked. Die stream staat bij mij dus al minuten stil... ik wilde net vragen wat 'ie zolang in de kast aan het doen was.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wickedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je loopt een beetje achter? Hij is er alweer een tijdje uit.
Een heel erge droogkloot, maar dan in vrouwelijke vorm?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
Sjezus die Brenda is echt een................................... nou ja, ik weet het niet...... ik weet niet hoe ik dat moet noemen.
een lekker knufel beertjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
Sjezus die Brenda is echt een................................... nou ja, ik weet het niet...... ik weet niet hoe ik dat moet noemen.
Hahaha, geeft nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sorry, Wicked. Die stream staat bij mij dus al minuten stil... ik wilde net vragen wat 'ie zolang in de kast aan het doen was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja Kewl hequote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ze gewoon alsnog 'Tering!' zei zostraks.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ietwat aan de gezette kant?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
Nors?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
Hij staat nog steeds op 2 bij mij, maar toch twijfel ik aan zijn oprechtheid. Hij maakt wel erg vel theater en zowel bij Dido als bij Nathalie was ie direct bij de exit zelf niet echt heel erg oprecht. Roel is de enige die ik het ECHT gun....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik ook, zo'n theatershow nu. Kom op, verman je eens ff Joost!!
Omdat die vorige week genoeg aandacht gekregen heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef farceman het volgende:
snap niet warom ze dido niks hebben gevraagd?
Nog niet, ik denk dat hij al een tijdje snikkend voor de TV ligt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha, geeft nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is Lamon ook hier? Vraag me af wie van ons twee het 'Huil hier uit dat Nathalie eruit is'-topic moet gaan openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op 2 bij mij, maar toch twijfel ik aan zijn oprechtheid. Hij maakt wel erg vel theater en zowel bij Dido als bij Nathalie was ie direct bij de exit zelf niet echt heel erg oprecht. Roel is de enige die ik het ECHT gun....
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
BEWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zal best maar lieske gaat deze BB nooit winnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Scanman is ook eindelijk BLIJom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Bongie!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ja, die is nu aan het feesten, weekje langer... nou ja laat ook maarquote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Scanman is ook eindelijk BLIJom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Je weet nooit!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zal best maar lieske gaat deze BB nooit winnen.
Geeft niet. Vind het al een prestatie dat ze in de finale zit. Dat had geen enkele bewoner verwacht volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zal best maar lieske gaat deze BB nooit winnen.
mee eensquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Zo moeder zo dochter, en dat geldt wel voor Ingrid.Leuke humor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ruud zit er altijd doorheen. Bridget heeft haar huiswerk gedaan, is professioneel, weet precies wat er speelt. Ruud is een fokking amateur die stottert en stunteltquote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Ruud de Wild zat er wel doorheen vanavond!
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
ik accepteer de cookies.
Naat eruitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Is nog niet zo gepolijst als Bridget. klopt, maar wel leuker.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ruud zit er altijd doorheen. Bridget heeft haar huiswerk gedaan, is professioneel, weet precies wat er speelt. Ruud is een fokking amateur die stottert en stunteltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een wapen!!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef melke het volgende:
Hij heeft 'n pen!!
Voor mij is Lieske nu al de winnaar had het nooit verwacht dat ze de finale zou halen alleen maar gehoopt. En nu maar volgende week afwachten wie het gaat winnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef melke het volgende:
[..]
Geeft niet. Vind het al een prestatie dat ze in de finale zit. Dat had geen enkele bewoner verwacht volgens mij
Aaahhhhhhhhh jammer voor je angel... Hier, neem er maar 1 van mijquote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hai, Peet.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig dat gezwaaiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingrid....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor mij is Lieske nu al de winnaar had het nooit verwacht dat ze de finale zou halen alleen maar gehoopt. En nu maar volgende week afwachten wie het gaat winnen.
volgens mij hebben nath en haar joost al meer dan 5 jaar verkeringquote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Die vriend van Naat is wel een gare gast lijkt mij! Vraag mij af of het een blijvertje is...
Ow... nouja alles kan stukquote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij hebben nath en haar joost al meer dan 5 jaar verkering
Onbegrijpelijk dat je op Naat kan vallenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Die vriend van Naat is wel een gare gast lijkt mij! Vraag mij af of het een blijvertje is...
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
ik accepteer de cookies.
Naat eruitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Joost weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Deze er dan ook nog maar bijquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Bedankt voor deom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s terugJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je wel ècht radeloos zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je op Naat kan vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Naat-after party... waar de muziek niet stopt als de tuindeur opengaatquote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ForverblueJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het feestje is al begonnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieske maar anders Ingridquote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ingrid....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haaiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Bedankt voor deom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.'s terugJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nominerenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Roel DBKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het deze week saai wordt in het huis gaan we die 1000 niet halen hoor....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef regenworm het volgende:
ik accepteer de cookies.
voor de sc 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop