wie gaat er uit het huis vanavond?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:31 schreef Bocaj het volgende:
Next...
Nou,..... laten we het dan er op houden dat je dezelfde humor als Hummie hebt.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan ben ik niet normaal, want ik heb er hartelijk om moeten lachen.![]()
![]()
Natteliequote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie gaat er uit het huis vanavond?![]()
Het erge is dat ik Hummie graag mag.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou,..... laten we het dan er op houden dat je dezelfde humor als Hummie hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:30 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ik vind het anders best om te lachen, vooral omdat dat de bewoners er (deels) in trappen.
Hilarisch vind ik het zelfs dat er kijkers zijn die zich hierover kunnen opwinden.![]()
LOL!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het erge is dat ik Hummie graag mag.![]()
Nee, dat lijkt alleen maar zoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
Hummie is al 10 jaar dood...
Mummie?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef Bocaj het volgende:
Hummie is al 10 jaar dood...
Ze is nog niet geweest. Als het nog binnen mijn "werktijd" komt zet ik het hier wel ff neer.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:35 schreef farceman het volgende:
Heeft Dido al iets gezegd bij ruud de wild op radio?
Ben zeer benieuwd....?
hij uit zijn zorgen op een vreemde manier....quote:Op donderdag 15 december 2005 17:36 schreef bunnyma het volgende:
Joost zegt dat hij zich grote zorgen maakte: hij heeft alleen zitten dollen in de badkamer![]()
Geheel terecht, ze gaat NU beginnen !!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:41 schreef Bartoli het volgende:
ruud de wild is 538 toch?
Ik luister er ook naar... de stem van Dido is nu wel heel anders....quote:Op donderdag 15 december 2005 17:46 schreef Bartoli het volgende:
ik luister zelf wel ff zolang ik niet moet eten naar died
en en en en en en en en???quote:Op donderdag 15 december 2005 17:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Geheel terecht, ze gaat NU beginnen !!
bla bla bla Het gaat nu over de relatie tussen Dido en Roel... Dido denkt dat Naat eruit gaat!quote:
Alle radiozenders http://www.nederland.fmquote:Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef riri het volgende:
Dido bij Ruud de Wild
Gewoon zelf live te beluisteren
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/radio538.asp
senk joe!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:50 schreef riri het volgende:
Dido bij Ruud de Wild
Gewoon zelf live te beluisteren
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/radio538.asp
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:53 schreef PH52 het volgende:
Ze vindt het raar om niet langer "gegijzeld" te zijn, het bevalt haar best. OP de vraag wat zij het 1e gedaan heeft antwoordt ze dat ze tot 6 uur 's ochtends is uitgegaan. De Stalker in Haarlem. Bij het wakker worden moest ze wel ff wennen aan het alleen zijn. Ze heeft voor dierenverzorgster geleerd, en had als bijbaantje bejaardenwerk. Na haar studie vond ze werken met dieren toch niet zo leuk, en dus ging ze terug naar de bejaardenbaan. Ze vindt het goed om iets te kunne betekenen.
Ze is nog verliefd op Roel en hoopt dat het verder gaat.
Ze denkt dat Naat er uit moet.
Ze is niet boos op Linda maar eist wel trouw van Roel na BB. Ze had het minste met Chantal.
Graag gedaan.quote:
wordt een beetje niet goed van alle kerstknutsel-chocolademelkschenk-schoolversier opdrachten die ik "vrijwillig" in mijn maag gesplitst krijg... vandaar...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Enne .. zo kerst-kribbig ben je niet, toch ?![]()
Dat hoorde ik ook, ... "Dan heeft ze de enveloppe en moet dan meteen hierheen komen...."quote:Op donderdag 15 december 2005 18:09 schreef Pijlemans het volgende:
Hallo![]()
Hoorde iemand die stemmen ook. Volgens mij stond Ruud er ook bij.
Woorden als: Check 1,2,3 - enz.
Ik hoorde iemand het volgende zeggen: Iemand pakt het vanavond en moet dan
hierheen komen.![]()
Vage informatie, ik snap het, maar het is toch info.![]()
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zaten Willem, Ruud en Bart als laatste drie in de finale. Zou dus nu ook zo maar kunnen dat er aan het begin van de uitzending van 22 december alsnog iemand gelijk kan wieberen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:12 schreef Pijlemans het volgende:
Ik heb de vorige BB's toch redelijk bekeken, maar weet iemand of er altijd 4 mensen
in de finale zaten?
Ik hoopd dat er donderdag de 22e nog maar 3 zitten. Dus: of trap er van de week
nog eentje uit, of geef iemand goed bod. Dat bod mag van mij na de exit ook gelijk komen![]()
Pfff, ik luister met de koptelefoon op, maar ZE had ik niet gehoord. Dank jequote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, ... "Dan heeft ze de enveloppe en moet dan meteen hierheen komen...."
Speculatie:
Er komt een enveloppe op tafel (daar hadden ze het ook over) te liggen.
Waarom ze het over ze hadden is misschien omdat Lieske als een havik de enveloppe zou pakken, want heeft ze altijd gezegd.
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzendingquote:Op donderdag 15 december 2005 18:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zaten Willem, Ruud en Bart als laatste drie in de finale. Zou dus nu ook zo maar kunnen dat er aan het begin van de uitzending van 22 december alsnog iemand gelijk kan wieberen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzending
haar of zijn exit moment. Het zal wel halverwege de week zijn of hopelijk gelijk na de exit van
vanavond.![]()
Bridget: Hallo bewoners. Er ligt een envelope in de DBK. Wie durft hem te pakken?
Lieske springt op: ik doe het wel en leest de inhoud in de DBK:
Beste bewoner. Voor jou is deze keus niet gelukkig. Je moet per direct het BB huis verlaten.
U mag niet langs start en ontvangt geen 250.000 euro en tevens komt de dagvergoeding te
vervallen.
Deurtje aan de zijkant open en zonder afscheid te nemen wieberen.![]()
mijn droomscenarioquote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik dat het eerder moet. Dan krijgt de nummer 4 toch tijdens de finale uitzending
haar of zijn exit moment. Het zal wel halverwege de week zijn of hopelijk gelijk na de exit van
vanavond.![]()
Bridget: Hallo bewoners. Er ligt een envelope in de DBK. Wie durft hem te pakken?
Beste bewoner. Voor jou is deze keus niet gelukkig. Je moet per direct het BB huis verlaten.
U mag niet langs start en ontvangt geen 250.000 euro en tevens komt de dagvergoeding te
vervallen.
Dropkick, wat zien die pics er fantastisch uit. Ik wen er nog lang niet aan. Ga zo doorquote:
Goeie kans dat het zo zal gaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
vanavond.![]()
vervallen.
Thanks. Volgens mij is de mening over Lieske hier behoorlijk veranderd de laatste week (weken).quote:
Dat kan natuurlijk ook. Dat is wat ik bedoel met een postief of een negatief bericht van BB.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:30 schreef ART het volgende:
Nee. Ik geloof er niets van dat er zomaar iemand wordt gekickt. Eerder een geldkeus. 25.000 euro of blijven.
Aan de kant, een professional aan het werk!quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar doe je dat mee? (of is dat geheim van de smid? )
Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 18:23 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
vanavond.![]()
vervallen.
het is weer eens kut met perenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Sjet het volgende:
Jeetje, wat hebben we spannende beelden op de streams....
Ach dan draai je toch lekker een cd'tje van de PussyCat Dolls op de achtergrond...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef Sjet het volgende:
Jeetje, wat hebben we spannende beelden op de streams....
Regie aan het schaftenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is weer eens kut met peren![]()
![]()
Wie, wat, waar is dat? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 15 december 2005 18:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach dan draai je toch lekker een cd'tje van de PussyCat Dolls op de achtergrond...
http://www.pcdmusic.comquote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie, wat, waar is dat? Nooit van gehoord![]()
paintshopquote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar doe je dat mee? (of is dat geheim van de smid? )
Noe, effe snel dan. Dan mogen ze het vanavond (en vannachtquote:
Kan je wel zeggen, je zou bijna geen cap meer durven posten zo....quote:Op donderdag 15 december 2005 18:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Aan de kant, een professional aan het werk!
J O O S Tquote:Op donderdag 15 december 2005 18:47 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Noe, effe snel dan. Dan mogen ze het vanavond (en vannacht) goedmaken.
Het moet vanavond toch wel een heftige avond worden. Of niet![]()
Normaal staat er op de site van BB tussen 5 en 6 altijd al ' wat je nog meer kan
verwchten tijdens de liveshow' en nu staat er alleen maar:
Naast deze Exit zit de show boordevol verrassingen,
waar een van de Bewoners een belangrijke rol bij zal spelen.![]()
Wat moeten we daar nu weer van denken?
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.quote:
Josti is nep, Brenda is nep alles bij hem is gewoon nep. Hij zou zo ook een award voor grootste toneelspeler kunnen krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.![]()
De tv kijkers dragen hem blijkbaar op handen, maar sommige streamers zijn hem ZOOOOOOOOOOO zat. Ik in ieder geval wel. Hij is zo nep als hij weet dat hij in beeld is![]()
Joost heeft tot nu toe de meeste aandacht gekregen in BB5.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:57 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet. Die (letterlijke) 'PIK' heeft het zo wel genoeg voor elkaar gekregen.![]()
De tv kijkers dragen hem blijkbaar op handen, maar sommige streamers zijn hem ZOOOOOOOOOOO zat. Ik in ieder geval wel. Hij is zo nep als hij weet dat hij in beeld is![]()
Met Paint Shop Proquote:Op donderdag 15 december 2005 19:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hihihii, ga ik ook aan Regenworm vragen; 'waar doe jij dat mee?'![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef regenworm het volgende:
Regie oppassen ik kreeg bijna de borsten van ingrid in beeld.
Daar kan mijn EO filter niet tegen en dan slaan de streams op zwart
Nee, die van Ingrid zie je bij dat filter juist wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:04 schreef regenworm het volgende:
Regie oppassen ik kreeg bijna de borsten van ingrid in beeld.
Daar kan mijn EO filter niet tegen en dan slaan de streams op zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |