abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33105895
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef Minouishere het volgende:
Ow wat zijn die twee erg in de badkamer zeg ;-((
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33105900
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Al de hele dag. Dat is echt niet normaal, hoor.
Ik verwacht toch wel van de bewoners, en zeker van Roel, dat ze in de gaten hebben dat het nep is. Bij een dergelijk geval van plotselinge vergeetachtigheid zou er echt onmiddelijk een arts bijgehaald zijn en een ziekenhuisopname volgen.

Ingrid speelt het wel ontzettend goed als ze haar lach zo kan houden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33105904
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:41 schreef pinkplatinum het volgende:

[..]

Roel is nu
waarom? wie weet heeft roel een missie om het spel mee te spelen
pi_33105932
Wat voor psycholoog is Roel eigenlijk? Neuropsycholoog?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33105980
  donderdag 15 december 2005 @ 16:45:39 #206
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33105982
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Biologische en cognitieve psychologie.
Dus misschien wel zijn vakgebied.
eurobilltracker.com
pi_33106009
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef riri het volgende:
Belachelijke opdracht en al even belachelijk om 'm uit te voeren
over dat soort zaken fuck je niet
dagelijks maken mensen mee waarbij hun famileden een hersenbloeding of een tia krijgen met verschijnselen die Ingrid hier nu speelt
Vind zoiets gewoon niet kunnen
Volledig eens!
Variety is the spice of life
pi_33106029
quote:
info van de Talpa site:
Roel is aan een studie Biologische en Cognitieve Psychologie begonnen en staat op het punt van afstuderen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:47:18 #209
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33106034
Die drie gaan tukken en naar de badkamer stream wil ik niet luisteren dus tijd om wat aan het huishouden te doen.
eurobilltracker.com
pi_33106062
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef Bartoli het volgende:

[..]

waarom? wie weet heeft roel een missie om het spel mee te spelen
Ik hoop het voor hem, want het is niet erg goed voor zijn imago als psycholoog.. Een goede psycholoog moet zo een zaak goed kunnen beoordelen en als hij al in Ingrids toneelstukje trapt, dan is het goed mis..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_33106071
quote:

Ik verwacht toch wel van de bewoners, en zeker van Roel, dat ze in de gaten hebben dat het nep is. Bij een dergelijk geval van plotselinge vergeetachtigheid zou er echt onmiddelijk een arts bijgehaald zijn en een ziekenhuisopname volgen.
Yep... ik heb ook geen idee wat er met Roel besproken is in de DBK. En hoe de rest reageert; toch onverschillig, je zou denken dat ze het wel in de gaten hebben.
quote:
Jazeker, maar ze vindt het verschrikkelijk, en terecht. Dit is echt een kutopdracht voor een type als zij.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33106115
Kost zo'n scan-apparaat vier miljoen euro?
Zegt Roel net...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33106119
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef CartWOman het volgende:

Jazeker, maar ze vindt het verschrikkelijk, en terecht. Dit is echt een kutopdracht voor een type als zij.
Eh... dan doet ze hem toch niet?

Onbegrijpelijk hoor!
pi_33106148
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:49 schreef CartWOman het volgende:
Kost zo'n scan-apparaat vier miljoen euro?
Zegt Roel net...
Zoveel weet ik niet, maar ze zijn enorm duur.
pi_33106155
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:50 schreef nebelung het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk hoor!
Geheimen opdrachten mag je niet weigeren.
pi_33106195
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef nebelung het volgende:

[..]

Zoveel weet ik niet, maar ze zijn enorm duur.
Daarom zijn de rekeningen voor ziekenhuisbezoek zo hoog.
pi_33106220
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef regenworm het volgende:

[..]

Geheimen opdrachten mag je niet weigeren.
Van wie? Lamenielachen.

Komop zeg, met die hersenspoeling. Ik deed geen opdracht die ik verschrikkelijk vond, dan pleurden ze me maar meteen uit het huis. De groeten zeg. Tis geen gevangenis. Je bent altijd nog je eigen baas.
pi_33106224
ze gaan om een uurtje of 5 eten..
pi_33106233
pi_33106240
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef regenworm het volgende:

[..]

Daarom zijn de rekeningen voor ziekenhuisbezoek zo hoog.
Yup en dergelijke scans krijg je ook al niet zomaar.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:53:43 #221
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_33106258
wat doen ze daar
hoi allemaal
pi_33106259
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef pinkplatinum het volgende:

[..]

Ik hoop het voor hem, want het is niet erg goed voor zijn imago als psycholoog.. Een goede psycholoog moet zo een zaak goed kunnen beoordelen en als hij al in Ingrids toneelstukje trapt, dan is het goed mis..
als je het goed speelt trapt een echte psycholoog er ook in denk ik. Iedereen is om de tuin te leiden
pi_33106276
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
wat doen ze daar
hoi allemaal
Ze mogen het huis ff niet in van BB. Hoi trouwens
pi_33106295
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef nebelung het volgende:

[..]

Van wie? Lamenielachen.

Komop zeg, met die hersenspoeling. Ik deed geen opdracht die ik verschrikkelijk vond, dan pleurden ze me maar meteen uit het huis. De groeten zeg. Tis geen gevangenis. Je bent altijd nog je eigen baas.
Voor 10.000 euro haalde ik ook wel effe zo'n geintje uit.. immoreel of niet, 10.000 euro is veel geld.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:55:24 #225
34663 SpeedyGJ
pi_33106303
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ze mogen het huis ff niet in van BB. Hoi trouwens
ojee, wat zijn ze nu aan het uitspoken
pi_33106312
pi_33106319
quote:

[..]

Hoeft niet altijd hoor, bij mij duurde heyt toch ook wel ff.
Ik had al geruime tijd een raar gevoel in mijn hoofd, en ben niet zo van de doktergaangedoe. Maar ben op advies van een vriendin toch maar gegaan. Moest ik een week een dagboek bijhouden over hoe ik me voelde. (ik had in gesprek al gezegd dat ik een keer tijdens boodschappen in de koelkast doen zomaar onderuit viel, was linkerbeen ineens gevoelloos, maar hechte daar zelf geen waarde aan)
Na die week vond de huisarts toch dat ik maar voor een CT-Scan moest. Dat duurde ook bijna een maand (en was zelfs al spoed )
De uitslag duurde vervolgens ook 3 weken, ik kwam daar bij de neuroloog en die vertelde doodleuk dat er op de scan een lichte herseninfarct (TIA) zichtbaar was en dus maar aan de Acetyl moest (bloedverdunner)

Dus echt haast hadden ze er bij mij niet bij. (De neuroloog zei bij eerste gesprek, dat als ze iets bij de scan zouden vinden, dat ze dan eerder contact zouden opnemen, dus de schrik was behoorlijk als je er dan heen gaat en denkt dat het een formaliteit is)
pi_33106321
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:

Voor 10.000 euro haalde ik ook wel effe zo'n geintje uit.. immoreel of niet, 10.000 euro is veel geld.
Ik dit geintje dus niet.
pi_33106322
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef nebelung het volgende:

[..]

Van wie? Lamenielachen.

Ingrid doet het wel en je weet niet want de sanctie is en loopt je het huis dan ben je ook nog eens 20.000 euro kwijt. BB is iets totaal anders dan het normale leven het is een hele andere wereld.
pi_33106349
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Bartoli het volgende:

[..]

als je het goed speelt trapt een echte psycholoog er ook in denk ik. Iedereen is om de tuin te leiden
Ja alleen is dit op tv.. ik vind trouwens dat Roel het wel heel sympathiek doet hoor..
pi_33106353
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:50 schreef nebelung het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk hoor!
Zij overziet de gevolgen ook niet als haar wordt opgedragen te doen alsof ze allerlei dingen is vergeten.
Maar ze had idd naar de DBK kunnen gaan om te zeggen dat dit haar te ver gaat, na de ondervragingen van Roel.
pi_33106385
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:56 schreef pinkplatinum het volgende:

[..]

Ja alleen is dit op tv.. ik vind trouwens dat Roel het wel heel sympathiek doet hoor..
Dan is de missie van BB dus geslaagd... dat wilde ze hiermee creeëren
pi_33106390
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Tuurlijk. Een psycholoog is er om je te helpen, niet om te proberen je te ontmaskeren. Het is logisch dat hij ervan uitgaat dat wat jij hem verteld waar is, mits binnen de grenzen van geloofwaardigheid. Kijk; als iemand verteld in de gaten te worden gehouden door helicopters, dan kun je wel aanvoelen dat er wat mis is. Maar waarom zou iemand zeggen sommige dingen niet te herinneren, terwijl dat wel zo is?
Roel trapt er wellicht juist in omdat het in feite zo'n serieuze kwestie is, en dat hij niet verwacht dat daar grappen over gemaakt zullen worden, naast het feit dat Ingrid het gewoon goed speelt.
pi_33106404
BB: Jullie mogen weer door het huis.
pi_33106415
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef nebelung het volgende:

[..]

Yup en dergelijke scans krijg je ook al niet zomaar.
Ik heb net een MRI gehad, ben nu toch benieuwd wat zoiets kost.
pi_33106436
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:55 schreef nebelung het volgende:

[..]

Ik dit geintje dus niet.
Makkelijk he om principes te hebben als ze toch niet op de proef gesteld worden. Als jij in zo'n situatie zat zou je 't misschien ook doen.
pi_33106480
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:58 schreef CartWOman het volgende:

[..]

die rekeningen van de MRI scan worden automatisch opgestuurd naar je verzekering. Ik heb een jaar geleden ook 3 mnd liggen doktoren met allerlei scans en andere onderzoeken. Nooit een rekening zelf gezien. Dus ik neem aan dat het naar je verzekering opgestuurd word. Mss is het ook maar beter soms om het niet te weten.

Mss dat je het antwoord anders wel via Google kan vinden wat zoiets kost.
pi_33106489
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:57 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dan is de missie van BB dus geslaagd... dat wilde ze hiermee creeëren
Hahaha misschien wel ja, maar ik ga niet geen moeitje doen om meneer erin te houden
pi_33106527
Ingrid dbk

pi_33106564
Ze zal nu zeker de opdracht krijgen om ermee te kappen
pi_33106593
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:58 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Tussen de 300 en 500 euro. 1 scan.
pi_33106623
Ingrid: Dokter komt er aan, binnen half uurtje.
pi_33106639
Dus toch geen grapje?
pi_33106640
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Makkelijk he om principes te hebben als ze toch niet op de proef gesteld worden. Als jij in zo'n situatie zat zou je 't misschien ook doen.
Nee. Ik vind dit van een dusdanig walgelijk niveau, dat kun je vergeten.

Ik reageer trouwens op het feit dat CW zegt dat Ingrid het zelf niet leuk vindt, ik zie dat zelf niet af aan Ingrid.
pi_33106645
hahaha en na dat half uurtje als de dokter is geweest zal het weer langszaam aan terugkomen. En Morgen weet ze weer alles. Ben eens benieuwd hoe Bridge en Ruud er op gaan inspelen
pi_33106650
pi_33106654
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus toch geen grapje?
Staat op de Talpa site dat het een geheime opdracht is.
pi_33106658
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef nebelung het volgende:

[..]

Tussen de 300 en 500 euro. 1 scan.

Thank God voor verzekeringen.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:06:32 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33106666
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Dokter komt er aan, binnen half uurtje.
zou er iemand terug het huis in mogen? voor heel even??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_33106682
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus toch geen grapje?
jawel maar het is omdat Roel zei dat ze dat moest laten checken door een arts. Dat BB daar op inspeelt om iemand te laten kijken
pi_33106691
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

zou er iemand terug het huis in mogen? voor heel even??
Dokter Chantal
pi_33106700
Ingrid staat zeker laag in de pols...en Hummie wil dat mens er in houden koste wat kost.....wat een rare opdracht dit vind ik een beledeging voor de BB Brother kijkers....
pi_33106708
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dokter Chantal
Dan liever dokter Linda, die is vast al in Aalsmeer
  donderdag 15 december 2005 @ 17:08:47 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33106727
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dokter Chantal
dokter Dido....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_33106765
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef nebelung het volgende:

[..]

Nee. Ik vind dit van een dusdanig walgelijk niveau, dat kun je vergeten.

Ik reageer trouwens op het feit dat CW zegt dat Ingrid het zelf niet leuk vindt, ik zie dat zelf niet af aan Ingrid.
Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.

Ik was even weg, maar begrijp dat ze heeft gemeld dat de dokter zo komt?? Wat is dát nou weer?
Dit gaat me echt way to far.
pi_33106817
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.

Ik was even weg, maar begrijp dat ze heeft gemeld dat de dokter zo komt?? Wat is dát nou weer?
Deze hele show word pas morgen uitgezonden, dus wat dit zou moeten helpen om stemmen te winnen weet ik niet. Tenzij ze het vanavond in de live al uitzenden. En dan nog vraag ik me af of die wel goede publiciteit is voor Ingrid.
pi_33106824
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef nebelung het volgende:

[..]

Staat op de Talpa site dat het een geheime opdracht is.
Ja, dat las ik ook, maar ze doen het nu dan wel heel "goed". Want ik blijf erbij dat je met dit soort dingen geen geintjes maakt.
Menno kreeg toch ook op z'n kop omdat hij te vaak kanker zei? EN een grapje maakte over z'n kale kop? En dan zelf gaan spotten met een eventuele TIA vind ik net zo erg. Ik ken mensen die het onderschatten en na een TIA een hersenbloeding hebben gekregen, met alle gevolgen van dien.
Als een vriendin (wiens broer eraan is overleden) me niet 'dwong" om naar de huisarts te gaan, had ik nu nog niet geweten (of erger) dat ik ook een TIA heb gehad.

Blij dat ik er ook Metoprololtar bij heb (tegen te hoge bloeddruk) want ik zit hier te koken op mijn stoel
  donderdag 15 december 2005 @ 17:13:31 #258
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33106849
quote:

[..]

Ze heeft heel hard staan lachen in het washok na het gesprek met Roel.
Dus zoveel problemen heeft ze er niet mee. Ze vindt het gewoon een leuk geintje, en ik eigenlijk ook wel.
Anders had ik zeker niet naar de streams gekeken vanmiddag maar ik heb me nu wel geamuseerd.
eurobilltracker.com
  donderdag 15 december 2005 @ 17:13:38 #259
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33106853
quote:

[..]

tenzij het dus iets "positiefs" is als dat het niet is en ze blijft na de zgn dokter nog zo doen vind ik het echt belachelijk.
pi_33106864
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Deze hele show word pas morgen uitgezonden, dus wat dit zou moeten helpen om stemmen te winnen weet ik niet. Tenzij ze het vanavond in de live al uitzenden. En dan nog vraag ik me af of die wel goede publiciteit is voor Ingrid.
denk dat een deel ook al vandaag wordt uitgezonden. Maar ben het met jullie eens dat je met zoiets niet gaat fucken
pi_33106870
  donderdag 15 december 2005 @ 17:16:20 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33106914
17:08Een Oscar voor Ingrid

Ingrid laat haar mede-Bewoners weten dat de dokter onderweg is voor haar verwardheid. Nathalie pakt haar beet: ”Ik dacht eerst dat het een Opdracht was, maar ik vind het echt heel erg." Joost zegt dat hij het eng vindt. Ingrid blijft haar rol overtuigend spelen: “Ik maak me echt druk, misschien moet ik dan echt naar Huis!” quote Talpa

voorbij lollig...
pi_33106925
Noujazeg.
Voor het eerst dat ik me écht kwaad maak.
pi_33106957
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ja, dat las ik ook, maar ze doen het nu dan wel heel "goed". Want ik blijf erbij dat je met dit soort dingen geen geintjes maakt.
Ja ik ben het met je eens hoor.
pi_33106958
dit slaat echt werkelijk alles
  donderdag 15 december 2005 @ 17:18:46 #266
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33106983
Ff afkoelen, Dido bij Ruud de Wild.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  donderdag 15 december 2005 @ 17:19:31 #267
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_33106995
Wat zijn ze nou aan het doen????
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_33107002

pi_33107007
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:18 schreef PH52 het volgende:
Ff afkoelen, Dido bij Ruud de Wild.
plaats dadelijk eens ff wat dido zegt bij ruud
  donderdag 15 december 2005 @ 17:20:33 #270
38396 mazaru
pi_33107025
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef CartWOman het volgende:
Noujazeg.
Voor het eerst dat ik me écht kwaad maak.
Zwaar debiel
Die Hummie heeft een raar soort gevoel voor humor
  donderdag 15 december 2005 @ 17:21:10 #271
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33107043
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:19 schreef Bartoli het volgende:

[..]

plaats dadelijk eens ff wat dido zegt bij ruud
Als ze niet te lang wachten.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_33107045
Het dieptepunt is bereikt.

Roel, je bent een lieverd.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:21:36 #273
34663 SpeedyGJ
pi_33107051
Ik vind het zelf ook niet kunnen, op deze manier spotten ze de mensen die het echt hebben alleen maar mee
  donderdag 15 december 2005 @ 17:22:31 #274
3542 Gia
User under construction
pi_33107080
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:14 schreef Bartoli het volgende:

[..]

denk dat een deel ook al vandaag wordt uitgezonden. Maar ben het met jullie eens dat je met zoiets niet gaat fucken
Was dan ook niet haar idee. Ik geloof ook niet dat de opdracht luidt: Doe alsof je een Tia hebt gehad.

Ze moet net doen alsof ze geheugenverlies heeft. Vrij onschuldig, eigenlijk.

Roel heeft er een Tia van gemaakt en hier op fok wordt het vervolgens opgeblazen.
pi_33107084
Roel dbk
pi_33107109
pi_33107118
  donderdag 15 december 2005 @ 17:24:30 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33107127
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Was dan ook niet haar idee. Ik geloof ook niet dat de opdracht luidt: Doe alsof je een Tia hebt gehad.

Ze moet net doen alsof ze geheugenverlies heeft. Vrij onschuldig, eigenlijk.

Roel heeft er een Tia van gemaakt en hier op fok wordt het vervolgens opgeblazen.
ze hadden nadat het woord tia en tumor gevallen waren er ook voor kunnen kiezen de opdracht af te blazen. Dat doen ze vervolgens niet, sterker nog, ze "laten een dokter komen". Begrijpelijk dat de bewoners zich er zorgen om maken en wij ons hier kwaad!
  donderdag 15 december 2005 @ 17:25:11 #279
65846 Bocaj
47th President.
pi_33107139
BEW

ik hoop dat Naat of Roel gaat vertrekken vanavond!
pi_33107144
mission accomplished
  donderdag 15 december 2005 @ 17:25:32 #281
38396 mazaru
pi_33107146
Nou, het "grapje" is voorbij
pi_33107150
Ik lig helemaal in een deuk hier ..... NOT!!!!!!!!!
pi_33107154
Roel tegen Ingrid: Je bent de beste actrice van bigbrother...

donderdag 15 december 2005 @ 17:26:07 #284
38396 mazaru
pi_33107163
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk hier ..... NOT!!!!!!!!!
Ik geloof ook niet dat er een normaal iemand is die hier om kan lachen
  donderdag 15 december 2005 @ 17:27:56 #285
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33107194
Nathalie "Ik zei het al"
eurobilltracker.com
  donderdag 15 december 2005 @ 17:27:37 #286
34663 SpeedyGJ
  donderdag 15 december 2005 @ 17:28:21 #287
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33107204
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

en waarom deed ze het nou? en ik snap dat het een opdracht was, maar wat levert het op??

kan me niet voorstellen dat het voor "de lol" was nl.
pi_33107212

donderdag 15 december 2005 @ 17:28:23 #289
65846 Bocaj
47th President.
pi_33107218
Wat is hier nu de lol van
pi_33107219
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:28 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

en waarom deed ze het nou?

kan me niet voorstellen dat het voor "de lol" was nl.
10.000 euro ofzo
pi_33107241
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  donderdag 15 december 2005 @ 17:29:53 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33107253
[quote]Op donderdag 15 december 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]

dacht dat er niemand meer zwanger was in het huis??
pi_33107257
quote:
Ik vind het anders best om te lachen, vooral omdat dat de bewoners er (deels) in trappen.
Hilarisch vind ik het zelfs dat er kijkers zijn die zich hierover kunnen opwinden.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:30:13 #294
3542 Gia
User under construction
pi_33107258
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ze hadden nadat het woord tia en tumor gevallen waren er ook voor kunnen kiezen de opdracht af te blazen. Dat doen ze vervolgens niet, sterker nog, ze "laten een dokter komen". Begrijpelijk dat de bewoners zich er zorgen om maken en wij ons hier kwaad!
Ik denk niet dat je, wanneer je in dat huis zit, nog denkt aan de gevoelens van mensen buiten het huis. Opdracht is opdracht. De opdracht is in feite vrij onschuldig.
Iedereen weet dat het nep is. Je hier zo over opfokken komt op mij over als lange tenen.

Als ze echt een Tia na zou spelen, zou ze ook de andere verschijnselen wel laten zien. Het gaat alleen over geheugenverlies en dat kan tal van oorzaken hebben.

Tjonge, hadden we ook wel kunnen gaan zeuren met die inpakopdracht, waarbij ze aan elkaar vast zaten. Dat is kwetsend voor siamese tweelingen. Of het bonensorteren. Daarmee zet je mensen voor gek, die zoiets wellicht als dagelijkse bezigheid hebben.

Zo kun je wel over alles vallen.

Ik stoor me hier niet aan. En ik neem het zeker Ingrid niet kwalijk.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:30:13 #295
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33107259
quote:

[..]

Dan ben ik niet normaal, want ik heb er hartelijk om moeten lachen.
eurobilltracker.com
  donderdag 15 december 2005 @ 17:30:31 #296
65846 Bocaj
47th President.
pi_33107267
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:29 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Geldverspilling!
  donderdag 15 december 2005 @ 17:30:41 #297
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33107277
Ik kan me er ook niet druk om maken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33107284
Roel zat ook in het complot als ik het goed begrijp?
  donderdag 15 december 2005 @ 17:31:44 #299
65846 Bocaj
47th President.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:32:03 #300
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33107305
Dus Roel wist er uiteindelijk ook van?
Prachtig.
Natuurlijk omdat hij zich te druk maakte hebben ze hem gerustgesteld.
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')