quote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef Minouishere het volgende:
Ow wat zijn die twee erg in de badkamer zeg ;-((
Ik verwacht toch wel van de bewoners, en zeker van Roel, dat ze in de gaten hebben dat het nep is. Bij een dergelijk geval van plotselinge vergeetachtigheid zou er echt onmiddelijk een arts bijgehaald zijn en een ziekenhuisopname volgen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al de hele dag. Dat is echt niet normaal, hoor.![]()
Biologische en cognitieve psychologie.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat voor psycholoog is Roel eigenlijk? Neuropsycholoog?
Volledig eens!quote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef riri het volgende:
Belachelijke opdracht en al even belachelijk om 'm uit te voeren
over dat soort zaken fuck je niet
dagelijks maken mensen mee waarbij hun famileden een hersenbloeding of een tia krijgen met verschijnselen die Ingrid hier nu speelt
Vind zoiets gewoon niet kunnen
info van de Talpa site:quote:Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat voor psycholoog is Roel eigenlijk? Neuropsycholoog?
Ik hoop het voor hem, want het is niet erg goed voor zijn imago als psycholoog.. Een goede psycholoog moet zo een zaak goed kunnen beoordelen en als hij al in Ingrids toneelstukje trapt, dan is het goed mis..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom? wie weet heeft roel een missie om het spel mee te spelen
Yep... ik heb ook geen idee wat er met Roel besproken is in de DBK. En hoe de rest reageert; toch onverschillig, je zou denken dat ze het wel in de gaten hebben.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik verwacht toch wel van de bewoners, en zeker van Roel, dat ze in de gaten hebben dat het nep is. Bij een dergelijk geval van plotselinge vergeetachtigheid zou er echt onmiddelijk een arts bijgehaald zijn en een ziekenhuisopname volgen.
Jazeker, maar ze vindt het verschrikkelijk, en terecht. Dit is echt een kutopdracht voor een type als zij.quote:Ingrid speelt het wel ontzettend goed als ze haar lach zo kan houden.
Eh... dan doet ze hem toch niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef CartWOman het volgende:
Jazeker, maar ze vindt het verschrikkelijk, en terecht. Dit is echt een kutopdracht voor een type als zij.
Zoveel weet ik niet, maar ze zijn enorm duur.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:49 schreef CartWOman het volgende:
Kost zo'n scan-apparaat vier miljoen euro?
Zegt Roel net...
Geheimen opdrachten mag je niet weigeren.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:50 schreef nebelung het volgende:
[..]
Eh... dan doet ze hem toch niet?
Onbegrijpelijk hoor!
Daarom zijn de rekeningen voor ziekenhuisbezoek zo hoog.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef nebelung het volgende:
[..]
Zoveel weet ik niet, maar ze zijn enorm duur.
Van wie? Lamenielachen.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geheimen opdrachten mag je niet weigeren.
Yup en dergelijke scans krijg je ook al niet zomaar.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daarom zijn de rekeningen voor ziekenhuisbezoek zo hoog.
als je het goed speelt trapt een echte psycholoog er ook in denk ik. Iedereen is om de tuin te leidenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:48 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, want het is niet erg goed voor zijn imago als psycholoog.. Een goede psycholoog moet zo een zaak goed kunnen beoordelen en als hij al in Ingrids toneelstukje trapt, dan is het goed mis..
Ze mogen het huis ff niet in van BB. Hoi trouwensquote:
Voor 10.000 euro haalde ik ook wel effe zo'n geintje uit.. immoreel of niet, 10.000 euro is veel geld.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef nebelung het volgende:
[..]
Van wie? Lamenielachen.
Komop zeg, met die hersenspoeling. Ik deed geen opdracht die ik verschrikkelijk vond, dan pleurden ze me maar meteen uit het huis. De groeten zeg. Tis geen gevangenis. Je bent altijd nog je eigen baas.
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze mogen het huis ff niet in van BB. Hoi trouwens
Hoeft niet altijd hoor, bij mij duurde heyt toch ook wel ff.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel van de bewoners, en zeker van Roel, dat ze in de gaten hebben dat het nep is. Bij een dergelijk geval van plotselinge vergeetachtigheid zou er echt onmiddelijk een arts bijgehaald zijn en een ziekenhuisopname volgen.
Ingrid speelt het wel ontzettend goed als ze haar lach zo kan houden.
Ik dit geintje dus niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Voor 10.000 euro haalde ik ook wel effe zo'n geintje uit.. immoreel of niet, 10.000 euro is veel geld.
Ingrid doet het wel en je weet niet want de sanctie is en loopt je het huis dan ben je ook nog eens 20.000 euro kwijt. BB is iets totaal anders dan het normale leven het is een hele andere wereld.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef nebelung het volgende:
[..]
Van wie? Lamenielachen.
Komop zeg, met die hersenspoeling. Ik deed geen opdracht die ik verschrikkelijk vond, dan pleurden ze me maar meteen uit het huis. De groeten zeg. Tis geen gevangenis. Je bent altijd nog je eigen baas.
Ja alleen is dit op tv.. ik vind trouwens dat Roel het wel heel sympathiek doet hoor..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je het goed speelt trapt een echte psycholoog er ook in denk ik. Iedereen is om de tuin te leiden
Zij overziet de gevolgen ook niet als haar wordt opgedragen te doen alsof ze allerlei dingen is vergeten.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:50 schreef nebelung het volgende:
[..]
Eh... dan doet ze hem toch niet?
Onbegrijpelijk hoor!
Dan is de missie van BB dus geslaagd... dat wilde ze hiermee creeërenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:56 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja alleen is dit op tv.. ik vind trouwens dat Roel het wel heel sympathiek doet hoor..
Tuurlijk. Een psycholoog is er om je te helpen, niet om te proberen je te ontmaskeren. Het is logisch dat hij ervan uitgaat dat wat jij hem verteld waar is, mits binnen de grenzen van geloofwaardigheid. Kijk; als iemand verteld in de gaten te worden gehouden door helicopters, dan kun je wel aanvoelen dat er wat mis is. Maar waarom zou iemand zeggen sommige dingen niet te herinneren, terwijl dat wel zo is?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als je het goed speelt trapt een echte psycholoog er ook in denk ik. Iedereen is om de tuin te leiden
Ik heb net een MRI gehad, ben nu toch benieuwd wat zoiets kost.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef nebelung het volgende:
[..]
Yup en dergelijke scans krijg je ook al niet zomaar.
Makkelijk he om principes te hebben als ze toch niet op de proef gesteld worden. Als jij in zo'n situatie zat zou je 't misschien ook doen.quote:
die rekeningen van de MRI scan worden automatisch opgestuurd naar je verzekering. Ik heb een jaar geleden ook 3 mnd liggen doktoren met allerlei scans en andere onderzoeken. Nooit een rekening zelf gezien. Dus ik neem aan dat het naar je verzekering opgestuurd word. Mss is het ook maar beter soms om het niet te weten.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb net een MRI gehad, ben nu toch benieuwd wat zoiets kost.
Hahaha misschien wel ja, maar ik ga niet geen moeitje doen om meneer erin te houdenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is de missie van BB dus geslaagd... dat wilde ze hiermee creeëren
Tussen de 300 en 500 euro. 1 scan.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb net een MRI gehad, ben nu toch benieuwd wat zoiets kost.
Nee. Ik vind dit van een dusdanig walgelijk niveau, dat kun je vergeten.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Makkelijk he om principes te hebben als ze toch niet op de proef gesteld worden. Als jij in zo'n situatie zat zou je 't misschien ook doen.
Staat op de Talpa site dat het een geheime opdracht is.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus toch geen grapje?
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef nebelung het volgende:
[..]
Tussen de 300 en 500 euro. 1 scan.
zou er iemand terug het huis in mogen? voor heel even??quote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Dokter komt er aan, binnen half uurtje.
jawel maar het is omdat Roel zei dat ze dat moest laten checken door een arts. Dat BB daar op inspeelt om iemand te laten kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus toch geen grapje?
Dokter Chantalquote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou er iemand terug het huis in mogen? voor heel even??
dokter Dido....quote:
Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef nebelung het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dit van een dusdanig walgelijk niveau, dat kun je vergeten.
Ik reageer trouwens op het feit dat CW zegt dat Ingrid het zelf niet leuk vindt, ik zie dat zelf niet af aan Ingrid.
Deze hele show word pas morgen uitgezonden, dus wat dit zou moeten helpen om stemmen te winnen weet ik niet. Tenzij ze het vanavond in de live al uitzenden. En dan nog vraag ik me af of die wel goede publiciteit is voor Ingrid.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.
Ik was even weg, maar begrijp dat ze heeft gemeld dat de dokter zo komt?? Wat is dát nou weer?
Dit gaat me echt way to far.
Ja, dat las ik ook, maar ze doen het nu dan wel heel "goed". Want ik blijf erbij dat je met dit soort dingen geen geintjes maakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef nebelung het volgende:
[..]
Staat op de Talpa site dat het een geheime opdracht is.
Ze heeft heel hard staan lachen in het washok na het gesprek met Roel.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.
Ik was even weg, maar begrijp dat ze heeft gemeld dat de dokter zo komt?? Wat is dát nou weer?
tenzij het dus iets "positiefs" is als dat het niet is en ze blijft na de zgn dokter nog zo doen vind ik het echt belachelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
denk dat een deel ook al vandaag wordt uitgezonden. Maar ben het met jullie eens dat je met zoiets niet gaat fuckenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze hele show word pas morgen uitgezonden, dus wat dit zou moeten helpen om stemmen te winnen weet ik niet. Tenzij ze het vanavond in de live al uitzenden. En dan nog vraag ik me af of die wel goede publiciteit is voor Ingrid.
Ja ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook, maar ze doen het nu dan wel heel "goed". Want ik blijf erbij dat je met dit soort dingen geen geintjes maakt.
Zwaar debielquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef CartWOman het volgende:
Noujazeg.![]()
Voor het eerst dat ik me écht kwaad maak.
Als ze niet te lang wachten.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
plaats dadelijk eens ff wat dido zegt bij ruud![]()
Was dan ook niet haar idee. Ik geloof ook niet dat de opdracht luidt: Doe alsof je een Tia hebt gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat een deel ook al vandaag wordt uitgezonden. Maar ben het met jullie eens dat je met zoiets niet gaat fucken![]()
![]()
![]()
ze hadden nadat het woord tia en tumor gevallen waren er ook voor kunnen kiezen de opdracht af te blazen. Dat doen ze vervolgens niet, sterker nog, ze "laten een dokter komen". Begrijpelijk dat de bewoners zich er zorgen om maken en wij ons hier kwaad!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Was dan ook niet haar idee. Ik geloof ook niet dat de opdracht luidt: Doe alsof je een Tia hebt gehad.
Ze moet net doen alsof ze geheugenverlies heeft. Vrij onschuldig, eigenlijk.
Roel heeft er een Tia van gemaakt en hier op fok wordt het vervolgens opgeblazen.
Ik geloof ook niet dat er een normaal iemand is die hier om kan lachenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk hier ..... NOT!!!!!!!!!![]()
![]()
en waarom deed ze het nou? en ik snap dat het een opdracht was, maar wat levert het op??quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat er een normaal iemand is die hier om kan lachen
10.000 euro ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en waarom deed ze het nou?
kan me niet voorstellen dat het voor "de lol" was nl.
Ik vind het anders best om te lachen, vooral omdat dat de bewoners er (deels) in trappen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik denk niet dat je, wanneer je in dat huis zit, nog denkt aan de gevoelens van mensen buiten het huis. Opdracht is opdracht. De opdracht is in feite vrij onschuldig.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze hadden nadat het woord tia en tumor gevallen waren er ook voor kunnen kiezen de opdracht af te blazen. Dat doen ze vervolgens niet, sterker nog, ze "laten een dokter komen". Begrijpelijk dat de bewoners zich er zorgen om maken en wij ons hier kwaad!
Dan ben ik niet normaal, want ik heb er hartelijk om moeten lachen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |