ze hadden nadat het woord tia en tumor gevallen waren er ook voor kunnen kiezen de opdracht af te blazen. Dat doen ze vervolgens niet, sterker nog, ze "laten een dokter komen". Begrijpelijk dat de bewoners zich er zorgen om maken en wij ons hier kwaad!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Was dan ook niet haar idee. Ik geloof ook niet dat de opdracht luidt: Doe alsof je een Tia hebt gehad.
Ze moet net doen alsof ze geheugenverlies heeft. Vrij onschuldig, eigenlijk.
Roel heeft er een Tia van gemaakt en hier op fok wordt het vervolgens opgeblazen.
Ik geloof ook niet dat er een normaal iemand is die hier om kan lachenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk hier ..... NOT!!!!!!!!!![]()
![]()
en waarom deed ze het nou? en ik snap dat het een opdracht was, maar wat levert het op??quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat er een normaal iemand is die hier om kan lachen
10.000 euro ofzoquote:Op donderdag 15 december 2005 17:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en waarom deed ze het nou?
kan me niet voorstellen dat het voor "de lol" was nl.
Ik vind het anders best om te lachen, vooral omdat dat de bewoners er (deels) in trappen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik denk niet dat je, wanneer je in dat huis zit, nog denkt aan de gevoelens van mensen buiten het huis. Opdracht is opdracht. De opdracht is in feite vrij onschuldig.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze hadden nadat het woord tia en tumor gevallen waren er ook voor kunnen kiezen de opdracht af te blazen. Dat doen ze vervolgens niet, sterker nog, ze "laten een dokter komen". Begrijpelijk dat de bewoners zich er zorgen om maken en wij ons hier kwaad!
Dan ben ik niet normaal, want ik heb er hartelijk om moeten lachen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |