Ja ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook, maar ze doen het nu dan wel heel "goed". Want ik blijf erbij dat je met dit soort dingen geen geintjes maakt.
Zwaar debielquote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef CartWOman het volgende:
Noujazeg.![]()
Voor het eerst dat ik me écht kwaad maak.
Als ze niet te lang wachten.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
plaats dadelijk eens ff wat dido zegt bij ruud![]()
Was dan ook niet haar idee. Ik geloof ook niet dat de opdracht luidt: Doe alsof je een Tia hebt gehad.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat een deel ook al vandaag wordt uitgezonden. Maar ben het met jullie eens dat je met zoiets niet gaat fucken![]()
![]()
![]()
ze hadden nadat het woord tia en tumor gevallen waren er ook voor kunnen kiezen de opdracht af te blazen. Dat doen ze vervolgens niet, sterker nog, ze "laten een dokter komen". Begrijpelijk dat de bewoners zich er zorgen om maken en wij ons hier kwaad!quote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Was dan ook niet haar idee. Ik geloof ook niet dat de opdracht luidt: Doe alsof je een Tia hebt gehad.
Ze moet net doen alsof ze geheugenverlies heeft. Vrij onschuldig, eigenlijk.
Roel heeft er een Tia van gemaakt en hier op fok wordt het vervolgens opgeblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |