abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33106593
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:58 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik heb net een MRI gehad, ben nu toch benieuwd wat zoiets kost.
Tussen de 300 en 500 euro. 1 scan.
Variety is the spice of life
pi_33106623
Ingrid: Dokter komt er aan, binnen half uurtje.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33106639
Dus toch geen grapje?
pi_33106640
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Makkelijk he om principes te hebben als ze toch niet op de proef gesteld worden. Als jij in zo'n situatie zat zou je 't misschien ook doen.
Nee. Ik vind dit van een dusdanig walgelijk niveau, dat kun je vergeten.

Ik reageer trouwens op het feit dat CW zegt dat Ingrid het zelf niet leuk vindt, ik zie dat zelf niet af aan Ingrid.
pi_33106645
hahaha en na dat half uurtje als de dokter is geweest zal het weer langszaam aan terugkomen. En Morgen weet ze weer alles. Ben eens benieuwd hoe Bridge en Ruud er op gaan inspelen
pi_33106650
pi_33106654
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus toch geen grapje?
Staat op de Talpa site dat het een geheime opdracht is.
pi_33106658
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef nebelung het volgende:

[..]

Tussen de 300 en 500 euro. 1 scan.

Thank God voor verzekeringen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 15 december 2005 @ 17:06:32 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33106666
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Dokter komt er aan, binnen half uurtje.
zou er iemand terug het huis in mogen? voor heel even??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_33106682
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus toch geen grapje?
jawel maar het is omdat Roel zei dat ze dat moest laten checken door een arts. Dat BB daar op inspeelt om iemand te laten kijken
pi_33106691
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

zou er iemand terug het huis in mogen? voor heel even??
Dokter Chantal
pi_33106700
Ingrid staat zeker laag in de pols...en Hummie wil dat mens er in houden koste wat kost.....wat een rare opdracht dit vind ik een beledeging voor de BB Brother kijkers....
pi_33106708
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dokter Chantal
Dan liever dokter Linda, die is vast al in Aalsmeer
  donderdag 15 december 2005 @ 17:08:47 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33106727
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dokter Chantal
dokter Dido....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_33106765
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef nebelung het volgende:

[..]

Nee. Ik vind dit van een dusdanig walgelijk niveau, dat kun je vergeten.

Ik reageer trouwens op het feit dat CW zegt dat Ingrid het zelf niet leuk vindt, ik zie dat zelf niet af aan Ingrid.
Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.

Ik was even weg, maar begrijp dat ze heeft gemeld dat de dokter zo komt?? Wat is dát nou weer?
Dit gaat me echt way to far.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33106817
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.

Ik was even weg, maar begrijp dat ze heeft gemeld dat de dokter zo komt?? Wat is dát nou weer?
Deze hele show word pas morgen uitgezonden, dus wat dit zou moeten helpen om stemmen te winnen weet ik niet. Tenzij ze het vanavond in de live al uitzenden. En dan nog vraag ik me af of die wel goede publiciteit is voor Ingrid.
pi_33106824
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef nebelung het volgende:

[..]

Staat op de Talpa site dat het een geheime opdracht is.
Ja, dat las ik ook, maar ze doen het nu dan wel heel "goed". Want ik blijf erbij dat je met dit soort dingen geen geintjes maakt.
Menno kreeg toch ook op z'n kop omdat hij te vaak kanker zei? EN een grapje maakte over z'n kale kop? En dan zelf gaan spotten met een eventuele TIA vind ik net zo erg. Ik ken mensen die het onderschatten en na een TIA een hersenbloeding hebben gekregen, met alle gevolgen van dien.
Als een vriendin (wiens broer eraan is overleden) me niet 'dwong" om naar de huisarts te gaan, had ik nu nog niet geweten (of erger) dat ik ook een TIA heb gehad.

Blij dat ik er ook Metoprololtar bij heb (tegen te hoge bloeddruk) want ik zit hier te koken op mijn stoel
  donderdag 15 december 2005 @ 17:13:31 #258
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_33106849
quote:

[..]

Ze heeft heel hard staan lachen in het washok na het gesprek met Roel.
Dus zoveel problemen heeft ze er niet mee. Ze vindt het gewoon een leuk geintje, en ik eigenlijk ook wel.
Anders had ik zeker niet naar de streams gekeken vanmiddag maar ik heb me nu wel geamuseerd.
eurobilltracker.com
  donderdag 15 december 2005 @ 17:13:38 #259
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_33106853
quote:

[..]

tenzij het dus iets "positiefs" is als dat het niet is en ze blijft na de zgn dokter nog zo doen vind ik het echt belachelijk.
pi_33106864
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Deze hele show word pas morgen uitgezonden, dus wat dit zou moeten helpen om stemmen te winnen weet ik niet. Tenzij ze het vanavond in de live al uitzenden. En dan nog vraag ik me af of die wel goede publiciteit is voor Ingrid.
denk dat een deel ook al vandaag wordt uitgezonden. Maar ben het met jullie eens dat je met zoiets niet gaat fucken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')