Tussen de 300 en 500 euro. 1 scan.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb net een MRI gehad, ben nu toch benieuwd wat zoiets kost.
Nee. Ik vind dit van een dusdanig walgelijk niveau, dat kun je vergeten.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Makkelijk he om principes te hebben als ze toch niet op de proef gesteld worden. Als jij in zo'n situatie zat zou je 't misschien ook doen.
Staat op de Talpa site dat het een geheime opdracht is.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus toch geen grapje?
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef nebelung het volgende:
[..]
Tussen de 300 en 500 euro. 1 scan.
zou er iemand terug het huis in mogen? voor heel even??quote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid: Dokter komt er aan, binnen half uurtje.
jawel maar het is omdat Roel zei dat ze dat moest laten checken door een arts. Dat BB daar op inspeelt om iemand te laten kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus toch geen grapje?
Dokter Chantalquote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zou er iemand terug het huis in mogen? voor heel even??
dokter Dido....quote:
Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef nebelung het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dit van een dusdanig walgelijk niveau, dat kun je vergeten.
Ik reageer trouwens op het feit dat CW zegt dat Ingrid het zelf niet leuk vindt, ik zie dat zelf niet af aan Ingrid.
Deze hele show word pas morgen uitgezonden, dus wat dit zou moeten helpen om stemmen te winnen weet ik niet. Tenzij ze het vanavond in de live al uitzenden. En dan nog vraag ik me af of die wel goede publiciteit is voor Ingrid.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.
Ik was even weg, maar begrijp dat ze heeft gemeld dat de dokter zo komt?? Wat is dát nou weer?
Dit gaat me echt way to far.
Ja, dat las ik ook, maar ze doen het nu dan wel heel "goed". Want ik blijf erbij dat je met dit soort dingen geen geintjes maakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef nebelung het volgende:
[..]
Staat op de Talpa site dat het een geheime opdracht is.
Ze heeft heel hard staan lachen in het washok na het gesprek met Roel.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Na wat ze vanmiddag voor zich uit heeft gemompeld heeft ze er wel degelijk problemen mee.
Ik was even weg, maar begrijp dat ze heeft gemeld dat de dokter zo komt?? Wat is dát nou weer?
tenzij het dus iets "positiefs" is als dat het niet is en ze blijft na de zgn dokter nog zo doen vind ik het echt belachelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
denk dat een deel ook al vandaag wordt uitgezonden. Maar ben het met jullie eens dat je met zoiets niet gaat fuckenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze hele show word pas morgen uitgezonden, dus wat dit zou moeten helpen om stemmen te winnen weet ik niet. Tenzij ze het vanavond in de live al uitzenden. En dan nog vraag ik me af of die wel goede publiciteit is voor Ingrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |