Sorry, Wicked. Die stream staat bij mij dus al minuten stil... ik wilde net vragen wat 'ie zolang in de kast aan het doen was.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wicked
Je loopt een beetje achter? Hij is er alweer een tijdje uit.
Een heel erge droogkloot, maar dan in vrouwelijke vorm?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
Sjezus die Brenda is echt een................................... nou ja, ik weet het niet...... ik weet niet hoe ik dat moet noemen.
een lekker knufel beertjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
Sjezus die Brenda is echt een................................... nou ja, ik weet het niet...... ik weet niet hoe ik dat moet noemen.
Hahaha, geeft nietquote:Op donderdag 15 december 2005 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sorry, Wicked. Die stream staat bij mij dus al minuten stil... ik wilde net vragen wat 'ie zolang in de kast aan het doen was.![]()
Ja Kewl hequote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat ze gewoon alsnog 'Tering!' zei zostraks.
Ietwat aan de gezette kant?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
Nors?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef Sjet het volgende:
Hij staat nog steeds op 2 bij mij, maar toch twijfel ik aan zijn oprechtheid. Hij maakt wel erg vel theater en zowel bij Dido als bij Nathalie was ie direct bij de exit zelf niet echt heel erg oprecht. Roel is de enige die ik het ECHT gun....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ik ook, zo'n theatershow nu. Kom op, verman je eens ff Joost!!
Omdat die vorige week genoeg aandacht gekregen heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef farceman het volgende:
snap niet warom ze dido niks hebben gevraagd?
Nog niet, ik denk dat hij al een tijdje snikkend voor de TV ligt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha, geeft niet![]()
Is Lamon ook hier? Vraag me af wie van ons twee het 'Huil hier uit dat Nathalie eruit is'-topic moet gaan openen![]()
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 15 december 2005 22:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op 2 bij mij, maar toch twijfel ik aan zijn oprechtheid. Hij maakt wel erg vel theater en zowel bij Dido als bij Nathalie was ie direct bij de exit zelf niet echt heel erg oprecht. Roel is de enige die ik het ECHT gun....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |