Voor mij is Lieske nu al de winnaar had het nooit verwacht dat ze de finale zou halen alleen maar gehoopt. En nu maar volgende week afwachten wie het gaat winnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef melke het volgende:
[..]
Geeft niet. Vind het al een prestatie dat ze in de finale zit. Dat had geen enkele bewoner verwacht volgens mij
Aaahhhhhhhhh jammer voor je angel... Hier, neem er maar 1 van mijquote:
Hai, Peet.quote:
Ingrid....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor mij is Lieske nu al de winnaar had het nooit verwacht dat ze de finale zou halen alleen maar gehoopt. En nu maar volgende week afwachten wie het gaat winnen.
volgens mij hebben nath en haar joost al meer dan 5 jaar verkeringquote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Die vriend van Naat is wel een gare gast lijkt mij! Vraag mij af of het een blijvertje is...
Ow... nouja alles kan stukquote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij hebben nath en haar joost al meer dan 5 jaar verkering
Onbegrijpelijk dat je op Naat kan vallenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Die vriend van Naat is wel een gare gast lijkt mij! Vraag mij af of het een blijvertje is...
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Naat eruit![]()
En Joost weer![]()
[afbeelding]
Deze er dan ook nog maar bijquote:
Dan moet je wel ècht radeloos zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je op Naat kan vallen![]()
De Naat-after party... waar de muziek niet stopt als de tuindeur opengaatquote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Forverblue
Het feestje is al begonnen![]()
![]()
![]()
Nominerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |