Nee, het waren een drietal knipperingen achter elkaar, precies nadat Robbert erop wees om erop te letten.quote:
Ik kreeg het gevoel dat zij in deze aflevering meer afstand creëerde tussen haar en Robbert; m.a.w. dat ze niet meer onverdeeld overtuigd was...quote:Op zondag 18 december 2005 22:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ook niet. Absoluut, wat het ook is, ik geloof niet dat Irene opzettelijk de zaak wil bedonderen. Als er oplichting in het spel is, dan weet zij daar naar mijn idee niets vanaf.
Drie keer? Nee, dat heb ik echt niet gezien.quote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, het waren een drietal knipperingen achter elkaar, precies nadat Robbert erop wees om erop te letten.
Hoe precies?quote:Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat zij in deze aflevering meer afstand creëerde tussen haar en Robbert; m.a.w. dat ze niet meer onverdeeld overtuigd was...
jij bent overtuigd dat robbert geen hocus=pocus is?quote:
Nee, helemaal nietquote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent overtuigd dat robbert geen hocus=pocus is?
Even mierenneukerig: iedere tijd is modern voor dat moment. De huidige tijd vergelijken met vervlogen tijden is absurd, want vervlogen tijden zijn geschiedenis en bestaan niet meer. Er is alleen het nu en het nu is altijd zo modern als het maar kan zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 22:34 schreef huupia34 het volgende:
helaas kunnen in onze moderne tijd alle dingen die in het programma voorkomen worden nagemaakt, opgezocht.
zou best kunnen iddquote:Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef zoalshetis het volgende:
dat zijn insinuaties op iets waar al hard over nagedacht is door de redactie.
de grote vraag is natuurlijk of je een beetje bent opgeschoten met je 'leren'?quote:Op zondag 18 december 2005 22:40 schreef sweetgirly het volgende:
Heb het gemist. Maar weet niet of ik veel heb gemist.
Zag dat het begon met de reading, beetje standaard geblaat vermoedde ik. En ik moest leren, dus heb de tv zachtjes op de achtergrond aangelaten, maar eigenlijk gewoon amper gekeken. Zag iets over Caré, wou ik opzich wel zien, want daar ben ik nog geweest (je moet daar iig geen hoogtevrees hebben, mijn god* misselijk wordt bij de gedachte eraan).
Die knipperende lampen wou ik nl wel zien of eigenlijk leek mij dat het enige interessante, maar kon mezelf daar ook een voorstelling van maken. Kijk het nog weleens op 'uitzending gemist' ofzo.
Vind dat gedoe met die readings wat slaapverwekkend eigenlijk en erg tijdopvullend.
die laatste zin zou wel eens doorslaggevend kunnen zijn ooit.quote:Op zondag 18 december 2005 22:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik ga er van uit dat het niet is wat Robbert beweert. Met andere woorden: ik denk dus dat het hocuspocus is, alleen denk ik niet direct dat er opzet in het spel is.
Ik heb de hoofdstukken die ik moest lezen (262 blz) iig uitgelezen, de laatste pagina's in het uurtje van Robertquote:Op zondag 18 december 2005 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
de grote vraag is natuurlijk of je een beetje bent opgeschoten met je 'leren'?
ik bedoelde dat je alles kan namaken nu, met moderne techniek , dat kon 50 jaar geleden niet.quote:Op zondag 18 december 2005 22:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Even mierenneukerig: iedere tijd is modern voor dat moment. De huidige tijd vergelijken met vervlogen tijden is absurd, want vervlogen tijden zijn geschiedenis en bestaan niet meer. Er is alleen het nu en het nu is altijd zo modern als het maar kan zijn.
recapitulerend en vanwege de selectieve leeswijze van een intelligent studente kortdurend. toch?quote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik heb de hoofdstukken die ik moest lezen (262 blz) iig uitgelezen, de laatste pagina's in het uurtje van Robert, scheelt weer.
maar nu nog alles erin stampen![]()
Ik hou er niet van wanneer mensen het woord modern gebruikenquote:Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je alles kan namaken nu, met moderne techniek , dat kon 50 jaar geleden niet.
dus ik snap je opmerking niet zo
Het enige jammere is dat deze aflevering zo in elkaar zit dat je gaat twijfelen. Bij Char zie je bijvoorbeeld hardere bewijzen. wat overtuigt jou van zijn oprechtheid?quote:Op zondag 18 december 2005 22:34 schreef huupia34 het volgende:
helaas kunnen in onze moderne tijd alle dingen die in het programma voorkomen worden nagemaakt, opgezocht.
velen denken dat dan ook, ik niet, ik vertrouw in de oprechtheid van robbert.
een persoonlijke reading met hem is de enige manier om mensen te overtuigen, als hij dingen zegt die niemand had kunnen weten.
is dat een complimentquote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
recapitulerend en vanwege de selectieve leeswijze van een intelligent studente kortdurend. toch?
ik hou niet van "tegenwoordig"Alsof het zinvol is om de huidige tijd te vergelijken met vroeger in dat opzicht(je eigen woorden)quote:Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik hou er niet van wanneer mensen het woord modern gebruiken. Alsof het zinvol is om de huidige tijd te vergelijken met vroeger in dat opzicht. Zeg dan gewoon: "tegenwoordig is het mogelijk om..." (en dus niet: "in deze moderne tijd is het mogelijk...").
lees het topic maar door, ik blijf niet herhalenquote:Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef sankarst het volgende:
[..]
Het enige jammere is dat deze aflevering zo in elkaar zit dat je gaat twijfelen. Bij Char zie je bijvoorbeeld hardere bewijzen. wat overtuigt jou van zijn oprechtheid?
Met het woord tegenwoordig verwijs ik naar het "nu"; het "heden". Het woord "modern" is een waarde-oordeel. Je kunt in dat opzicht wel zeggen dat Piet moderner gekleed gaat dan Karel (naar aanleiding van de huidige mode), maar het is zinloos om te zeggen dat het "nu" moderner is dan het "verleden".quote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik hou niet van "tegenwoordig"Alsof het zinvol is om de huidige tijd te vergelijken met vroeger in dat opzicht(je eigen woorden)
ik vind de discussie van je over 1 woord behoorlijk overdreven, ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken en geef je ook geen gelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 22:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Met het woord tegenwoordig verwijs ik naar het "nu"; het "heden". Het woord "modern" is een waarde-oordeel. Je kunt in dat opzicht wel zeggen dat Piet moderner gekleed gaat dan Karel (naar aanleiding van de huidige mode), maar het is zinloos om te zeggen dat het "nu" moderner is dan het "verleden".
Get a lifequote:Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef huupia34 het volgende:
ik vind de discussie van je over 1 woord behoorlijk overdreven, ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken en geef je ook geen gelijk.
rest me nog te zeggen: get a life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |