abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33204285
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:30 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik zag een miniscule knippering.
Nee, het waren een drietal knipperingen achter elkaar, precies nadat Robbert erop wees om erop te letten.
pi_33204291
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik ook niet. Absoluut, wat het ook is, ik geloof niet dat Irene opzettelijk de zaak wil bedonderen. Als er oplichting in het spel is, dan weet zij daar naar mijn idee niets vanaf.
Ik kreeg het gevoel dat zij in deze aflevering meer afstand creëerde tussen haar en Robbert; m.a.w. dat ze niet meer onverdeeld overtuigd was...
pi_33204313
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, het waren een drietal knipperingen achter elkaar, precies nadat Robbert erop wees om erop te letten.
Drie keer? Nee, dat heb ik echt niet gezien.
pi_33204314
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik kreeg het gevoel dat zij in deze aflevering meer afstand creëerde tussen haar en Robbert; m.a.w. dat ze niet meer onverdeeld overtuigd was...
Hoe precies?
  zondag 18 december 2005 @ 22:32:04 #230
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33204324
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat hebben ze toch gedaan ?
jij bent overtuigd dat robbert geen hocus=pocus is?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33204328
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hoe precies?
De manier waarop ze keek, soms bijna een beetje lacherig.
  zondag 18 december 2005 @ 22:32:51 #232
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33204353
dat zijn insinuaties op iets waar al hard over nagedacht is door de redactie.
pi_33204404
helaas kunnen in onze moderne tijd alle dingen die in het programma voorkomen worden nagemaakt, opgezocht.

velen denken dat dan ook, ik niet, ik vertrouw in de oprechtheid van robbert.

een persoonlijke reading met hem is de enige manier om mensen te overtuigen, als hij dingen zegt die niemand had kunnen weten.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_33204457
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bent overtuigd dat robbert geen hocus=pocus is?
Nee, helemaal niet . Ik ga er van uit dat het niet is wat Robbert beweert. Met andere woorden: ik denk dus dat het hocuspocus is, alleen denk ik niet direct dat er opzet in het spel is.
pi_33204525
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:34 schreef huupia34 het volgende:
helaas kunnen in onze moderne tijd alle dingen die in het programma voorkomen worden nagemaakt, opgezocht.
Even mierenneukerig: iedere tijd is modern voor dat moment. De huidige tijd vergelijken met vervlogen tijden is absurd, want vervlogen tijden zijn geschiedenis en bestaan niet meer. Er is alleen het nu en het nu is altijd zo modern als het maar kan zijn.
pi_33204608
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:32 schreef zoalshetis het volgende:
dat zijn insinuaties op iets waar al hard over nagedacht is door de redactie.
zou best kunnen idd
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33204616
Heb het gemist. Maar weet niet of ik veel heb gemist.
Zag dat het begon met de reading, beetje standaard geblaat vermoedde ik. En ik moest leren, dus heb de tv zachtjes op de achtergrond aangelaten, maar eigenlijk gewoon amper gekeken. Zag iets over Caré, wou ik opzich wel zien, want daar ben ik nog geweest (je moet daar iig geen hoogtevrees hebben, mijn god * misselijk wordt bij de gedachte eraan).

Die knipperende lampen wou ik nl wel zien of eigenlijk leek mij dat het enige interessante, maar kon mezelf daar ook een voorstelling van maken. Kijk het nog weleens op 'uitzending gemist' ofzo.

Vind dat gedoe met die readings wat slaapverwekkend eigenlijk en erg tijdopvullend.
  zondag 18 december 2005 @ 22:43:40 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33204718
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:40 schreef sweetgirly het volgende:
Heb het gemist. Maar weet niet of ik veel heb gemist.
Zag dat het begon met de reading, beetje standaard geblaat vermoedde ik. En ik moest leren, dus heb de tv zachtjes op de achtergrond aangelaten, maar eigenlijk gewoon amper gekeken. Zag iets over Caré, wou ik opzich wel zien, want daar ben ik nog geweest (je moet daar iig geen hoogtevrees hebben, mijn god * misselijk wordt bij de gedachte eraan).

Die knipperende lampen wou ik nl wel zien of eigenlijk leek mij dat het enige interessante, maar kon mezelf daar ook een voorstelling van maken. Kijk het nog weleens op 'uitzending gemist' ofzo.

Vind dat gedoe met die readings wat slaapverwekkend eigenlijk en erg tijdopvullend.
de grote vraag is natuurlijk of je een beetje bent opgeschoten met je 'leren'?
  zondag 18 december 2005 @ 22:44:08 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33204735
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:36 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet . Ik ga er van uit dat het niet is wat Robbert beweert. Met andere woorden: ik denk dus dat het hocuspocus is, alleen denk ik niet direct dat er opzet in het spel is.
die laatste zin zou wel eens doorslaggevend kunnen zijn ooit.
pi_33204834
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:43 schreef zoalshetis het volgende:

de grote vraag is natuurlijk of je een beetje bent opgeschoten met je 'leren'?
Ik heb de hoofdstukken die ik moest lezen (262 blz) iig uitgelezen, de laatste pagina's in het uurtje van Robert , scheelt weer.

maar nu nog alles erin stampen
pi_33204885
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:38 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Even mierenneukerig: iedere tijd is modern voor dat moment. De huidige tijd vergelijken met vervlogen tijden is absurd, want vervlogen tijden zijn geschiedenis en bestaan niet meer. Er is alleen het nu en het nu is altijd zo modern als het maar kan zijn.
ik bedoelde dat je alles kan namaken nu, met moderne techniek , dat kon 50 jaar geleden niet.
dus ik snap je opmerking niet zo
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  zondag 18 december 2005 @ 22:49:35 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33204944
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik heb de hoofdstukken die ik moest lezen (262 blz) iig uitgelezen, de laatste pagina's in het uurtje van Robert , scheelt weer.

maar nu nog alles erin stampen
recapitulerend en vanwege de selectieve leeswijze van een intelligent studente kortdurend. toch?
pi_33205057
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:48 schreef huupia34 het volgende:

[..]

ik bedoelde dat je alles kan namaken nu, met moderne techniek , dat kon 50 jaar geleden niet.
dus ik snap je opmerking niet zo
Ik hou er niet van wanneer mensen het woord modern gebruiken . Alsof het zinvol is om de huidige tijd te vergelijken met vroeger in dat opzicht. Zeg dan gewoon: "tegenwoordig is het mogelijk om..." (en dus niet: "in deze moderne tijd is het mogelijk...").
pi_33205061
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:34 schreef huupia34 het volgende:

velen denken dat dan ook, ik niet, ik vertrouw in de oprechtheid van robbert.

een persoonlijke reading met hem is de enige manier om mensen te overtuigen, als hij dingen zegt die niemand had kunnen weten.
Het enige jammere is dat deze aflevering zo in elkaar zit dat je gaat twijfelen. Bij Char zie je bijvoorbeeld hardere bewijzen. wat overtuigt jou van zijn oprechtheid?
pi_33205151
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef zoalshetis het volgende:

recapitulerend en vanwege de selectieve leeswijze van een intelligent studente kortdurend. toch?
is dat een compliment , dank

Ik hoop het.
Het gaat er om spannen iig, uurtje ofzo nog en dan moet ik écht naar bed, anders kom ik er niet uit.
Dus en . Plus ben ik een eigenwijs.

Maar wat betreft Robert, 'k laat het (nog steeds maar) open.
pi_33205157
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik hou er niet van wanneer mensen het woord modern gebruiken . Alsof het zinvol is om de huidige tijd te vergelijken met vroeger in dat opzicht. Zeg dan gewoon: "tegenwoordig is het mogelijk om..." (en dus niet: "in deze moderne tijd is het mogelijk...").
ik hou niet van "tegenwoordig"Alsof het zinvol is om de huidige tijd te vergelijken met vroeger in dat opzicht(je eigen woorden)
Benjamin Franklin
pi_33205192
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef sankarst het volgende:

[..]

Het enige jammere is dat deze aflevering zo in elkaar zit dat je gaat twijfelen. Bij Char zie je bijvoorbeeld hardere bewijzen. wat overtuigt jou van zijn oprechtheid?
lees het topic maar door, ik blijf niet herhalen
Benjamin Franklin
pi_33205313
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef huupia34 het volgende:

[..]

ik hou niet van "tegenwoordig"Alsof het zinvol is om de huidige tijd te vergelijken met vroeger in dat opzicht(je eigen woorden)
Met het woord tegenwoordig verwijs ik naar het "nu"; het "heden". Het woord "modern" is een waarde-oordeel. Je kunt in dat opzicht wel zeggen dat Piet moderner gekleed gaat dan Karel (naar aanleiding van de huidige mode), maar het is zinloos om te zeggen dat het "nu" moderner is dan het "verleden".
pi_33205375
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:58 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Met het woord tegenwoordig verwijs ik naar het "nu"; het "heden". Het woord "modern" is een waarde-oordeel. Je kunt in dat opzicht wel zeggen dat Piet moderner gekleed gaat dan Karel (naar aanleiding van de huidige mode), maar het is zinloos om te zeggen dat het "nu" moderner is dan het "verleden".
ik vind de discussie van je over 1 woord behoorlijk overdreven, ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken en geef je ook geen gelijk.

rest me nog te zeggen: get a life
Benjamin Franklin
pi_33205433
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:01 schreef huupia34 het volgende:
ik vind de discussie van je over 1 woord behoorlijk overdreven, ik ga er ook geen woorden meer aan vuilmaken en geef je ook geen gelijk.

rest me nog te zeggen: get a life
Get a life ? Vat het niet zo persoonlijk op zeg . Het is geen overdreven discussie, maar een zeer essentiele. De meeste mensen staan er niet bij stil dat ze een enorme blunder maken, wanneer ze spreken in termen als "deze moderne tijd." Wees blij dat je er nu van op de hoogte bent en dan rest mij nog te zeggen: spread the word .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')