Mijn mordra, wat doe jequote:
*meeneemt*quote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 13:50 schreef BMH het volgende:
Ik sta gewoon in de OP... Opperdepopomg.
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 13:50 schreef BMH het volgende:
Ik sta gewoon in de OP... Opperdepopomg.
Wie ben jij en wat doe je in de OP?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, alle frequente GAM SC'ers staan er in.. Doh![]()
![]()
Zeg, doe es lief tegen Lani!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe je in de OP?
Normaal doe ik dat ook wel, maar nu jij het zo zegt heb ik daar heulemaal niet zo'n zin meer inquote:
Heb jij geen zin om lief tegen mij te doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat ook wel, maar nu jij het zo zegt heb ik daar heulemaal niet zo'n zin meer in
Ik moet al mn best doen om tegen Chanty lief te zijn. Als ik dan ook nog eens lief moet doen tegen jou wordt het me allemaal teveelquote:Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb jij geen zin om lief tegen mij te doen?![]()
Ok, ik mats je. Doe maar je uiterste best met lief zijn voor Chanty. Zij verdient het!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet al mn best doen om tegen Chanty lief te zijn. Als ik dan ook nog eens lief moet doen tegen jou wordt het me allemaal teveel
Eén van de lieve SC dames die we hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:15 schreef BMH het volgende:
Wat is een Chanty?
Ow.. Anticlimax zeg. Ik verwachtte een complot.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de lieve SC dames die we hebben
Heb je de PI wel gezien. Mocht je je dan nog beledigd voelen...quote:
En je staat er ook nog niet eens in.quote:
ROFLOLCOpTer!1111!11111~```~!111quote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef capibar het volgende:
HAHAHAHAHAHAAH ER STONDEN ZO DOZEN ION DE KLAS EN TOEN HEB IK DIE STAPEL ZO IN DE KLAS ERNAAST GEZET HAHAHAHAHAHAhaHAhaHAH!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!!
Ooooh. Jij boefje.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef capibar het volgende:
HAHAHAHAHAHAAH ER STONDEN ZO DOZEN ION DE KLAS EN TOEN HEB IK DIE STAPEL ZO IN DE KLAS ERNAAST GEZET HAHAHAHAHAHAhaHAhaHAH!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!!
Beter dan wat de meesten hier doen. Vette comics.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
jij slowchat hier ook niet, je post alleen pics
Moet jij niet trots zijn op het door jouw gemodde Gam?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Beter dan wat de meesten hier doen. Vette comics.
Doppertje. 14.gif
Niet op de slowchat.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Moet jij niet trots zijn op het door jouw gemodde Gam?
Ik ben jullie vaste comic-entertainerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
jij slowchat hier ook niet, je post alleen pics
Ik zou maar oppassen, ik kan je zo uit de OP sodemieteren hoor !quote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet op de slowchat.
Baggerusers.
Jij bent mod geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef speknek het volgende:
Ik stond natuurlijk zo laag dat ik er niet meer bijpaste. Dat is toch wel tof van jullie.
Ik kan de OP zo wegflikkeren.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:41 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, ik kan je zo uit de OP sodemieteren hoor !
Ik ontken alles hoor je!quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan de OP zo wegflikkeren.
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef =HellFire= het volgende:
Boohoo, ik word ook vergeten.![]()
Wrom staat Insidegamer bij de bagger trouwens?
Oh ja joh? Probeer het eens.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:55 schreef Roi het volgende:
Kan de OP niet wijzigen!
Dit is het geupdate plaatje
http://tinypic.com/in66fl.jpg
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef Doppertje het volgende:
[..]
De volgende comic zal een ode aan Roi zijn.
Goedgekeurdquote:Op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef Doppertje het volgende:
Gelijk nu maar doen:
[afbeelding]
Speciaal voor jou Roi
Die had je al een keer gepost.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef Doppertje het volgende:
Gelijk nu maar doen:
[afbeelding]
Speciaal voor jou Roi
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:14 schreef speknek het volgende:
Plaats dan een foto van Jerney's tieten. 14.gif
[afbeelding].
Echt?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die had je al een keer gepost.
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Nu is het wel mooi geweest met die strips
Waarom ik er niet bij sta? Geen idee, ik ken MMarsu nu persoonlijk en ik sta er nog niet bij, what do I have to do!!quote:
We all saw that one coming.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef mordradead het volgende:
insidegamer moet imho vervangen worden door gamer.nl
Ik was eerst ook gebanned daar.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
nee, door die baggermods op dat kutforum
RaymanNL, Gamedemon, Sharkdoggie, MMarSu, ik en nog wel meer zijn daar gebannedomdat we geen Xrenity fantopics aan mochten maken
Behalve Gamedemon, die verdiende het gewoon.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
nee, door die baggermods op dat kutforum
RaymanNL, Gamedemon, Sharkdoggie, MMarSu, ik en nog wel meer zijn daar gebannedomdat we geen Xrenity fantopics aan mochten maken
Ik zou het niet doen, het is dat ik niet kan bannen.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:08 schreef =HellFire= het volgende:
Uhhh okay. Nou ja, misschien geef ik jullie wel gratie wanneer het kerst is.
Ik kan wel heel goed posts verwijderen.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:54 schreef Roi het volgende:
Zometeen naar King Kong, ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
vanwaar die nijd, eerwaarde tomasso?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Tomasso het volgende:
Wat doet die gamedemon hier in godsnaam elke keer? Kan hij niet in z'n xbox topics blijven ofzo![]()
hoi, ik ben nieuw.. mag ik hier ook komen posten?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef capibar het volgende:
[..]
vanwaar die nijd, eerwaarde tomasso?
Tis moeilijk om normaal te doen of niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Tomasso het volgende:
Wat doet die gamedemon hier in godsnaam elke keer? Kan hij niet in z'n xbox topics blijven ofzo![]()
hoi, ik ben nieuwquote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis moeilijk om normaal te doen of niet?
Zegt er eentje ietsquote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis moeilijk om normaal te doen of niet?
ik heb jou nog niet gebashed in dit topic en nog plaats je zo'n reaktiequote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt er eentje iets!
Maar ik moet lief doen van MMaRsu.
Done.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Jongens, wel een beetje lief blijven he!
Ik dacht, laat ik je eens voor zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb jou nog niet gebashed in dit topic
Sorryquote:Op donderdag 15 december 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Jongens, wel een beetje lief blijven he!
Jij hebt geen DS.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Laniboekje het volgende:
Doppertje -![]()
Tomasso - Het is je vergeven
Mordradead: Wow, een nieuwe user! Welke consoles heb jij allemaal?!?!?
beste mordradead,quote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef mordradead het volgende:
h0! !3k b3N n!3uW !n D3z3 Sl0wCh4T m4G iK hI!ER w3L bL!jV3n P0st&?¿¿?¿?¿?¿
Niet als je zo typt, dat is tegen de regels Breezah!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef mordradead het volgende:
opbokken kut n00b...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef mordradead het volgende:
m4aR !eCk b3N 3eN lEkk3r d!3nGquote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef peristilius het volgende:
Mordra kappen met je gebagger en Tomasso doe even normaal wil je.
ik ook, daarom ben ik nu iemand andersquote:Op donderdag 15 december 2005 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
opbokken kut n00b...
wat mis ik toch die n00bbashtijden
Pijpsnol, ga maar naar PUB ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
m4aR !eCk b3N 3eN lEkk3r d!3nG
[afbeelding]
Ma4R d4aR b3N ~!iCk cH3B4nN3dquote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pijpsnol, ga maar naar PUB ofzo.
Hoe heb jij ooit zo goed leren breezah typen?! Ik kan het bijna niet lezen, je bent gewoon breezah-in-disguise!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ma4R d4aR b3N ~!iCk cH3B4nN3d
hoe is het met u?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe heb jij ooit zo goed leren breezah typen?! Ik kan het bijna niet lezen, je bent gewoon breezah-in-disguise!![]()
pssstquote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe heb jij ooit zo goed leren breezah typen?! Ik kan het bijna niet lezen, je bent gewoon breezah-in-disguise!![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
HARDCORE HOLLAND NEVER DIES, MASTERS OF HARDCORE, GABBER NEDERLAND 4 LIFE, LONSDALE 4 ALL
Wat doe ik nu in godsnaam weer?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef peristilius het volgende:
Mordra kappen met je gebagger en Tomasso doe even normaal wil je.
nou, ik post wel eens in de slowchat... nuttig gerst en hop en eet pizzaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moe, maar ik heb weekendHoe houdt U zich staande in deze wereld?
tyf op kutnewbquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat doe ik nu in godsnaam weer?
moe en geen weekend, ga je nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moe, maar ik heb weekendHoe houdt U zich staande in deze wereld?
ik denk dat ik even naar de film ga morgen.. en voor de rest zie ik welquote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moe en geen weekend, ga je nog wat leuks doen?
Ik zou gaan stappen morgen, maar dat ga ik niet doenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moe en geen weekend, ga je nog wat leuks doen?
Daar gaan je centenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zou gaan stappen morgen, maar dat ga ik niet doenIk ga lekker rustig doen en kerstinkopen doen.
Helaasch wel ja, maar ik denk dat als ik geen inkopen doe, ik ook geen cadeaus krijg en cadeaus zijn heilig voor mij.quote:
Tis dat je geen kerst viert met mij anders had je ook een kado gehadquote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helaasch wel ja, maar ik denk dat als ik geen inkopen doe, ik ook geen cadeaus krijg en cadeaus zijn heilig voor mij.
Welke niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Chanty87 het volgende:
En ohja, mijn school is kudt.
Je kan het alsnog naar me opsturen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis dat je geen kerst viert met mij anders had je ook een kado gehad
Weet je al wat je gaat kopen?
Jaa gofter, heb ik 2 dagen geleden die kerel vanquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:42 schreef Chanty87 het volgende:
OMG teh trailer van Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest![]()
![]()
![]()
![]()
http://movies.yahoo.com/f(...)ChKyPZ5B89RxqtlfVXcA
ik had je gegeven wat je graag had willen hebben uiteraard!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je kan het alsnog naar me opsturen!![]()
Ik heb voor mijn broer al een verzamelcd Trance, en hij krijgt nog een universele afstandsbediening en lege DVDboxen, die gozer krijgt alleen bruikbare dingen.
Voor mijn stiefma allerlei geurtjes (lekker standaard).
Voor mijn pa weet ik het nog niet, die gozer weet helemaal niks. Dus dat moet dan maar op goed geluk ofzo.
Wat had ik van jouw gekregen?!
Oh, enne.. Jij al zin in Kerst? Hoe ga je het vieren etc?
Wat een baggerleraar is dat zegquote:Op donderdag 15 december 2005 20:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jaa gofter, heb ik 2 dagen geleden die kerel vansportmodules
gemaild want hij zei vorige week dat ik vrijdag een les moet inhalen omdat ik er een keer niet was, en samen met mij nog 2 vriendinnen. Dus okee, best, maar op hun roosters staat het gewoon ingevoerd en op de mijne dus niet. Vandaar dat ik mailde, maar die sjaak mailt gewoon niet terug dus weet ik niet of ik nou wel moet of niet.
![]()
En ten tweede mogen we ineens niet meer dan 3x een module herkansen (voorheen mocht je zo vaak je wilde) en hebben ze 'onbekende cijfers' uitgevonden dat m'n percentage naar beneden haaltEn verder moet ik verplicht foto's uitprinten voor Fotografie en ook nog in m'n map zetten. Hoezo, verspilling van m'n printerinkt en papier?
Kudtschool.
Maar wel lief dat ze die nulweek hebben ingelast.
Een New Mini Cooper? Een echte natuurlijk? Wow, dank je wel GD!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had je gegeven wat je graag had willen hebben uiteraard!
En kerst ga ik uiterst saai vieren! met familie en al die onzin!
En kadotjes uiteraard , zin +10
Get rich or die tryin.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een baggerleraar is dat zeg
Sleep hem voor de rechter en eis een schadevergoeding van 50 cent, gewoon een principekwestie![]()
tsja als wij gaan trouwen krijg je van mij een mini cooperquote:Op donderdag 15 december 2005 20:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een New Mini Cooper? Een echte natuurlijk? Wow, dank je wel GD!![]()
![]()
![]()
Kerst vieren is niet saai! Maar ja, mijn familie is ook best wel leuk, dus dat maakt het niet echt saai.
Dat heeft iemand anders ook al beloofdquote:Op donderdag 15 december 2005 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja als wij gaan trouwen krijg je van mij een mini cooper![]()
je hebt wel veel over voor je mini cooper he? zelfs ervoor trouwenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat heeft iemand anders ook al beloofdMaar toen zei ik, eerst zien en dan trouwen. Dus dat is alweer afgewend.
Tuurlijk! We hebben het hier wel over een New Mini Cooper hoor!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hebt wel veel over voor je mini cooper he? zelfs ervoor trouwen![]()
maar je blijft een lieverd hoor!
ik zit al bij season 2 schatquote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tuurlijk! We hebben het hier wel over een New Mini Cooper hoor!![]()
GD, ik vind jou ook wel tof! Aangezien je me een Mini Cooper zou geven als ik met je zou trouwen! Trouwens, kijk je iedere week naar Lost (gezien je avatar), wat vond je van de season finale vorige week?
Jij laat je snel omkopenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tuurlijk! We hebben het hier wel over een New Mini Cooper hoor!![]()
GD, ik vind jou ook wel tof! Aangezien je me een Mini Cooper zou geven als ik met je zou trouwen! Trouwens, kijk je iedere week naar Lost (gezien je avatar), wat vond je van de season finale vorige week?
Smiecht, USA-afleveringen kijken he. Ik ben beniewd naar morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zit al bij season 2 schat![]()
en het einde van seizoen 1 was vetjes, Episode 1 van season 2 ook trouwens
ik vind jackquote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Smiecht, USA-afleveringen kijken he. Ik ben beniewd naar morgenIk vind Jack overigens
![]()
Ik krijg die DVD-box ookquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind jack
ik vind Kate, ik krijg de lost season 1 dvd box met kerst
![]()
hurley is cool , altijd van die droge opmerkingenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik krijg die DVD-box ookKate vind ik irritant.. ze houdt de gozers een beetje aan het lijntje enzo, alles fiksen met die irritante onschuldige blik
Hurley is overigens ook gaaf.
Vertel me ff als je de miljoenen binnen hebtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hurley is cool , altijd van die droge opmerkingen
ik ga trouwens 31 december ook een paar miljoen binnen halen met de oudejaars loterij!
Zal ik trouwens even season 2 spoileren of kijk je liever zelf?
dat hebben ze zelfs in de spits fucking hard verspoiled, echt geen stijlquote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vertel me ff als je de miljoenen binnen hebtIk ben geldwolf!
Laat het spoileren maar zitten.. vriendin van me kan der klep al niet houden. Dus ik weet al dat 1 iemand 'weg' gaat, waar ik overigens geen problemen mee heb.
Gelukkig lees ik de Metro.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat hebben ze zelfs in de spits fucking hard verspoiled, echt geen stijl
tis wel kut nu, die amerikanen stoppen echt vaak met uitzenden,eerste 3 weken geen lost, en nu tot 11 januarie niet...ze doen steeds een paar afleveringen en dan weer een pauze ertussen, redelijk irritantquote:
Ik vrees dat Net5 ook niet in een keer doorgaat met het uitzenden, ik geloof niet dat ze de uitzendingen allemaal achterelkaar in Amerika kopen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis wel kut nu, die amerikanen stoppen echt vaak met uitzenden,eerste 3 weken geen lost, en nu tot 11 januarie niet...ze doen steeds een paar afleveringen en dan weer een pauze ertussen, redelijk irritant
Du bist richtig. Ik heb msn.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef mordradead het volgende:
laniboekje, gamedemon heeft msn
gamedemon, laniboekje heeft msn
[afbeelding]
*koopt
klopt, wat is je punt?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef mordradead het volgende:
laniboekje, gamedemon heeft msn
gamedemon, laniboekje heeft msn
[afbeelding]
*koopt
er zitten iig erg goede afleveringen tussen, alleen jammer van een nieuw personage die erin komt... echtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vrees dat Net5 ook niet in een keer doorgaat met het uitzenden, ik geloof niet dat ze de uitzendingen allemaal achterelkaar in Amerika kopen.
Kwaliteitspostquote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
dat jullie de kwaliteit van mijn posts naar beneden halen
Wat te denken van de mijne!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
dat jullie de kwaliteit van mijn posts naar beneden halen
stel je eens voor dat er geslowchat word in de slowchat he....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kwaliteitspost
Laat hun ff ergens anders een theekransje houden
Dit is geen geslowchat, dit is ouwe meuten gelul...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
stel je eens voor dat er geslowchat word in de slowchat he....
Klopt, want de trailer ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:51 schreef Tomasso het volgende:
Ik kan niet wachten op The Christmas Invasion.
Klopt, want de trailer ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef Tomasso het volgende:
Ik kan niet wachten op The Christmas Invasion
Klopt, want de trailer ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef mordradead het volgende:
jullie hebben laniboekje weggejaagd...waarom ffs?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef mordradead het volgende:
wat een goed topic ineens zeg
Klopt, want de OP ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef mordradead het volgende:
wat een goed topic ineens zeg
Free Feather Shop.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jullie hebben laniboekje weggejaagd...waarom ffs?
Nu moet jij nog wegquote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jullie hebben laniboekje weggejaagd...waarom ffs?
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:04 schreef mordradead het volgende:
nou gamedemon, ik kan hem erin tikken maar jij mag het van mij doen
Klopt, want de trailer ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef WillemB het volgende:
(Thomper made me say this eh =P)
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:04 schreef mordradead het volgende:
nou gamedemon, ik kan hem erin tikken maar jij mag het van mij doen
Opbokken kut n00bquote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef WillemB het volgende:
(Thomper made me say this eh =P)
Superquote:
waaaaa ben jij de newbie on thje blockquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef mordradead het volgende:
oke, komtiedanhe
[..]
opgetyfd vuige kutbunzingn00b
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
waaaaa ben jij de newbie on thje block
ja, raymannlquote:Op donderdag 15 december 2005 22:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Er moet gewoon iemand gebanned worden.
ppffff wat een kleuter ben jij OmOMGOGMOGMGOMquote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
nog niet eens 5700 posts man
jij bent mijn slechtste kloonquote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ppffff wat een kleuter ben jij OmOMGOGMOGMGOM
H4! !CK B3n m0rDr4quote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij bent mijn slechtste kloon
kut friesquote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
3N !eCk BeN MMaRsu
die naam past perfect in de zin
Idem dito.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:47 schreef mordradead het volgende:
nee, ik ga zo naar bed want ik moet morgen om 8 uur op school zijndus dat betekend dat jullie tot morgen moeten wachten
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:45 schreef Thomper het volgende:
Funny Quotes of the Day
- Fred Allen - "An advertising agency is 85 percent confusion and 15 percent commission."
- Douglas Adams - "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by."
EINDELIJK BEN IK HET EENS MET JE EENSquote:
Niet te vergeten Starship Titanic.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
EINDELIJK BEN IK HET EENS MET JE EENS
Douglas Adams.Hitchhikers Guide to the Galaxy + zijn Doctor Who afleveringen =
Sorryquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef peristilius het volgende:
Dames kunnen we normaal slowchatten, en als er normaal geslowchat wordt niet erdoorheen gaan baggeren.
Oftewel TOMASSO KAP MET JE GEZEIK NAAR GAMEDEMON.
En mordra en Thomper moeten zoals gewoonlijk kappen met baggeren.
Alleen ikquote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef peristilius het volgende:Oftewel TOMASSO KAP MET JE GEZEIK NAAR GAMEDEMON.
Ik ook, alleen een iets latere ochtendbikkel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 06:42 schreef Tomasso het volgende:
Ochtendkick btw
* Tomasso een ochtendbikkel is.
Ik heb ff teruggelezen en ik hap toch maarquote:Op donderdag 15 december 2005 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet als je zo typt, dat is tegen de regels Breezah!
Ik heb trouwens idd geen DSGeen geld voor, iemand wil hem vast wel gratis en voor niets aan mij geven..?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:49 schreef Chanty87 het volgende:
Hahaha, die aapjes (hehe) op mijn school ook... Ik sta nog steeds niet ingeschreven voor sportmodule herkansen vandaag en mijn mail is nog steeds niet beantwoord dus ik heb zojuist besloten dat ik niet in dit baggerweer naar Rotterdam afreis voor 1 uurtje fitnessen. Talpa![]()
Kutgames reviewen is af en toe best leuk hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:48 schreef =HellFire= het volgende:
Vrij vandaag. Kep alleen nog twee kutgames om te reviewen over, Cold War en 80 Dagen. Groovy...
.
I know mate, Marve Nemesis was ook een lachertje bij ons. NFS:MW was overigens wel okee beoordeeld. Net als 50 cent, die was enorm objectief geschreven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutgames reviewen is af en toe best leuk hoorMarvel Nemesis en NFS:MW waren echt lachtertjes
Marvel Nemesisquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutgames reviewen is af en toe best leuk hoorMarvel Nemesis en NFS:MW waren echt lachtertjes
LOL. Keihard afgestrafd dus... heb die review gemist dan, meestal lees ik ze hier wel vluchtig door.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het over NFSMW voor de GBA he
Ze zouden een Rayman Voetbal moeten uitbrengenquote:
Hoe komt dat dan? Slecht matras? Lawaai buiten? Zenuwen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
MorgenWat heb ik me toch rot geslapen he.. En dan is het ook nog eens slecht weer
![]()
Lawaai wel, maar ook gewoon TE moe om te slapen. Dan lig je op bed, helemaal uitgeteld en dan... kan je verdomme niet slapen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Slecht matras? Lawaai buiten? Zenuwen?
Ik had vanochtend geen problemen om door mijn wekker te slapen, word je ook niet blij van als je eigenlijk naar je werk moetquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lawaai wel, maar ook gewoon TE moe om te slapen. Dan lig je op bed, helemaal uitgeteld en dan... kan je verdomme niet slapen!
precies de reden waarom ik 2 wekkers heb.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik had vanochtend geen problemen om door mijn wekker te slapen, word je ook niet blij van als je eigenlijk naar je werk moet
Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
hoi laniboekje
je was gister plots weg !
ik maar F5en naar je reakties, komen ze niet!
Heb nog nooit problemen gehad om op te staan, alleen vanochtend welquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
precies de reden waarom ik 2 wekkers heb.
kheb best vaak gehad dat ik er 1 uitsloeg en gewoon door ging pitten, die 2de valt me dan lastig en probeer ik wakker te worden
maar peristilius stond al klaar met zijn banstick hoor als ze door zouden baggeren!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SorryMaar ik werd een beetje bang van al het gebagger. Ik zal het voort even aankondigen.
ik heb er IEDERE morgen problemen meequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb nog nooit problemen gehad om op te staan, alleen vanochtend welwas om 10:30 op mijn werk terwijl ik normaal 8:30 begin
Nou, 1 +punt voor jou dan, ik kon ook niet slapen. Conclusie: We lagen bezorgd om elkaar wakker ..quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar peristilius stond al klaar met zijn banstick hoor als ze door zouden baggeren!
Ik kon er vanacht niet door slapen ik dacht dat er wat ergs met je gebeurt was![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, 1 +punt voor jou dan, ik kon ook niet slapen. Conclusie: We lagen bezorgd om elkaar wakker ..
Zo hoor ik het graagquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben alvast aan het sparen voor een mini cooper
Ja, ik ga na de lunch even naar de stad toe. Pasfoto's maken, nieuwe OV ophalen en wss even nieuwe schoenen kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb wel een digitale mini cooper met project gotham racing 2, prima wagen hoor!
Ga je nog wat doen vandaag?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
ja over 3 minuten weer gaan doen alsof ik bezig ben tot 18:00, dan even snel een kado kopen,dan naar huis, eten douchen, Even de SC checken of laniboekje nog posts heeft gemaakt en de rest is nog niet ingevult
veel plezier!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goede bezigheden vandaag. Ik ga er nu maar vandoor, ff lekker eten en dan maar eens de stad in. Tot ooit!
![]()
You ol' smoothy youquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
ja over 3 minuten weer gaan doen alsof ik bezig ben tot 18:00, dan even snel een kado kopen,dan naar huis, eten douchen, Even de SC checken of laniboekje nog posts heeft gemaakt en de rest is nog niet ingevult
Nee, opgelost slotjequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Kunnen GD en Lanikoekje geen eigen forum aanmaken ofzo, en daar gaan ouwehoeren
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef mordradead het volgende:
inderdaad, mijn post zijn super
Geen zuigposts plaatsenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:52 schreef peristilius het volgende:
Tomasso hoe vaak moet ik nog zeggen dat je zuigposts niet gewaardeerd worden. EN JA ALLEEN JIJ JA.
PUMAquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen:
[afbeelding]
![]()
YESquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef BMH het volgende:
Vanavond Barend en van Droplul! Misschien word het voor het eerst WEL leuk (paul de leeuw komt).
Ik heb ook twee paar Puma, maar die worden zo snel lelijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen:
[afbeelding]
![]()
Ik heb ook al 2 jaar die zwarte variant.. Ik ben er helemaal verliefd op geworden, ze lopen zoooo fijn. Dus vandaar nu ook weer Puma's.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
PUMAIk heb alleen maar puma schoenen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ga werken doegTevens een
voor laniboekje omdat ik zo bot was vorige keer...
![]()
Heeft Tommy Hilfiger nu ook al schoenen in zijn lijn? Tsjonge..quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef mordradead het volgende:
pumadoe mij maar Tommy Hilfiger schoenen, die lopen gewoon superrelaxed
Al een paar jaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heeft Tommy Hilfiger nu ook al schoenen in zijn lijn? Tsjonge..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |