Een New Mini Cooper? Een echte natuurlijk? Wow, dank je wel GD!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had je gegeven wat je graag had willen hebben uiteraard!
En kerst ga ik uiterst saai vieren! met familie en al die onzin!
En kadotjes uiteraard , zin +10
Get rich or die tryin.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een baggerleraar is dat zeg
Sleep hem voor de rechter en eis een schadevergoeding van 50 cent, gewoon een principekwestie![]()
tsja als wij gaan trouwen krijg je van mij een mini cooperquote:Op donderdag 15 december 2005 20:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een New Mini Cooper? Een echte natuurlijk? Wow, dank je wel GD!![]()
![]()
![]()
Kerst vieren is niet saai! Maar ja, mijn familie is ook best wel leuk, dus dat maakt het niet echt saai.
Dat heeft iemand anders ook al beloofdquote:Op donderdag 15 december 2005 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja als wij gaan trouwen krijg je van mij een mini cooper![]()
je hebt wel veel over voor je mini cooper he? zelfs ervoor trouwenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat heeft iemand anders ook al beloofdMaar toen zei ik, eerst zien en dan trouwen. Dus dat is alweer afgewend.
Tuurlijk! We hebben het hier wel over een New Mini Cooper hoor!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hebt wel veel over voor je mini cooper he? zelfs ervoor trouwen![]()
maar je blijft een lieverd hoor!
ik zit al bij season 2 schatquote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tuurlijk! We hebben het hier wel over een New Mini Cooper hoor!![]()
GD, ik vind jou ook wel tof! Aangezien je me een Mini Cooper zou geven als ik met je zou trouwen! Trouwens, kijk je iedere week naar Lost (gezien je avatar), wat vond je van de season finale vorige week?
Jij laat je snel omkopenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tuurlijk! We hebben het hier wel over een New Mini Cooper hoor!![]()
GD, ik vind jou ook wel tof! Aangezien je me een Mini Cooper zou geven als ik met je zou trouwen! Trouwens, kijk je iedere week naar Lost (gezien je avatar), wat vond je van de season finale vorige week?
Smiecht, USA-afleveringen kijken he. Ik ben beniewd naar morgenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zit al bij season 2 schat![]()
en het einde van seizoen 1 was vetjes, Episode 1 van season 2 ook trouwens
ik vind jackquote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Smiecht, USA-afleveringen kijken he. Ik ben beniewd naar morgenIk vind Jack overigens
![]()
Ik krijg die DVD-box ookquote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind jack
ik vind Kate, ik krijg de lost season 1 dvd box met kerst
![]()
hurley is cool , altijd van die droge opmerkingenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik krijg die DVD-box ookKate vind ik irritant.. ze houdt de gozers een beetje aan het lijntje enzo, alles fiksen met die irritante onschuldige blik
Hurley is overigens ook gaaf.
Vertel me ff als je de miljoenen binnen hebtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hurley is cool , altijd van die droge opmerkingen
ik ga trouwens 31 december ook een paar miljoen binnen halen met de oudejaars loterij!
Zal ik trouwens even season 2 spoileren of kijk je liever zelf?
dat hebben ze zelfs in de spits fucking hard verspoiled, echt geen stijlquote:Op donderdag 15 december 2005 21:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vertel me ff als je de miljoenen binnen hebtIk ben geldwolf!
Laat het spoileren maar zitten.. vriendin van me kan der klep al niet houden. Dus ik weet al dat 1 iemand 'weg' gaat, waar ik overigens geen problemen mee heb.
Gelukkig lees ik de Metro.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat hebben ze zelfs in de spits fucking hard verspoiled, echt geen stijl
tis wel kut nu, die amerikanen stoppen echt vaak met uitzenden,eerste 3 weken geen lost, en nu tot 11 januarie niet...ze doen steeds een paar afleveringen en dan weer een pauze ertussen, redelijk irritantquote:
Ik vrees dat Net5 ook niet in een keer doorgaat met het uitzenden, ik geloof niet dat ze de uitzendingen allemaal achterelkaar in Amerika kopen.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis wel kut nu, die amerikanen stoppen echt vaak met uitzenden,eerste 3 weken geen lost, en nu tot 11 januarie niet...ze doen steeds een paar afleveringen en dan weer een pauze ertussen, redelijk irritant
Du bist richtig. Ik heb msn.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef mordradead het volgende:
laniboekje, gamedemon heeft msn
gamedemon, laniboekje heeft msn
[afbeelding]
*koopt
klopt, wat is je punt?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:31 schreef mordradead het volgende:
laniboekje, gamedemon heeft msn
gamedemon, laniboekje heeft msn
[afbeelding]
*koopt
er zitten iig erg goede afleveringen tussen, alleen jammer van een nieuw personage die erin komt... echtquote:Op donderdag 15 december 2005 21:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vrees dat Net5 ook niet in een keer doorgaat met het uitzenden, ik geloof niet dat ze de uitzendingen allemaal achterelkaar in Amerika kopen.
Kwaliteitspostquote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
dat jullie de kwaliteit van mijn posts naar beneden halen
Wat te denken van de mijne!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
dat jullie de kwaliteit van mijn posts naar beneden halen
stel je eens voor dat er geslowchat word in de slowchat he....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kwaliteitspost
Laat hun ff ergens anders een theekransje houden
Dit is geen geslowchat, dit is ouwe meuten gelul...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
stel je eens voor dat er geslowchat word in de slowchat he....
Klopt, want de trailer ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:51 schreef Tomasso het volgende:
Ik kan niet wachten op The Christmas Invasion.
Klopt, want de trailer ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:53 schreef Tomasso het volgende:
Ik kan niet wachten op The Christmas Invasion
Klopt, want de trailer ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:56 schreef mordradead het volgende:
jullie hebben laniboekje weggejaagd...waarom ffs?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef mordradead het volgende:
wat een goed topic ineens zeg
Klopt, want de OP ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:58 schreef mordradead het volgende:
wat een goed topic ineens zeg
Free Feather Shop.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jullie hebben laniboekje weggejaagd...waarom ffs?
Nu moet jij nog wegquote:Op donderdag 15 december 2005 22:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jullie hebben laniboekje weggejaagd...waarom ffs?
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:04 schreef mordradead het volgende:
nou gamedemon, ik kan hem erin tikken maar jij mag het van mij doen
Klopt, want de trailer ziet er al tof uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef WillemB het volgende:
(Thomper made me say this eh =P)
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:04 schreef mordradead het volgende:
nou gamedemon, ik kan hem erin tikken maar jij mag het van mij doen
Opbokken kut n00bquote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef WillemB het volgende:
(Thomper made me say this eh =P)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |