Mijn mordra, wat doe jequote:
*meeneemt*quote:
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 13:50 schreef BMH het volgende:
Ik sta gewoon in de OP... Opperdepopomg.
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 13:50 schreef BMH het volgende:
Ik sta gewoon in de OP... Opperdepopomg.
Wie ben jij en wat doe je in de OP?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:45 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, alle frequente GAM SC'ers staan er in.. Doh![]()
![]()
Zeg, doe es lief tegen Lani!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe je in de OP?
Normaal doe ik dat ook wel, maar nu jij het zo zegt heb ik daar heulemaal niet zo'n zin meer inquote:
Heb jij geen zin om lief tegen mij te doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat ook wel, maar nu jij het zo zegt heb ik daar heulemaal niet zo'n zin meer in
Ik moet al mn best doen om tegen Chanty lief te zijn. Als ik dan ook nog eens lief moet doen tegen jou wordt het me allemaal teveelquote:Op donderdag 15 december 2005 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb jij geen zin om lief tegen mij te doen?![]()
Ok, ik mats je. Doe maar je uiterste best met lief zijn voor Chanty. Zij verdient het!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet al mn best doen om tegen Chanty lief te zijn. Als ik dan ook nog eens lief moet doen tegen jou wordt het me allemaal teveel
Eén van de lieve SC dames die we hebbenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:15 schreef BMH het volgende:
Wat is een Chanty?
Ow.. Anticlimax zeg. Ik verwachtte een complot.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén van de lieve SC dames die we hebben
Heb je de PI wel gezien. Mocht je je dan nog beledigd voelen...quote:
En je staat er ook nog niet eens in.quote:
ROFLOLCOpTer!1111!11111~```~!111quote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef capibar het volgende:
HAHAHAHAHAHAAH ER STONDEN ZO DOZEN ION DE KLAS EN TOEN HEB IK DIE STAPEL ZO IN DE KLAS ERNAAST GEZET HAHAHAHAHAHAhaHAhaHAH!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!!
Ooooh. Jij boefje.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef capibar het volgende:
HAHAHAHAHAHAAH ER STONDEN ZO DOZEN ION DE KLAS EN TOEN HEB IK DIE STAPEL ZO IN DE KLAS ERNAAST GEZET HAHAHAHAHAHAhaHAhaHAH!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!!
Beter dan wat de meesten hier doen. Vette comics.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
jij slowchat hier ook niet, je post alleen pics
Moet jij niet trots zijn op het door jouw gemodde Gam?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Beter dan wat de meesten hier doen. Vette comics.
Doppertje. 14.gif
Niet op de slowchat.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Moet jij niet trots zijn op het door jouw gemodde Gam?
Ik ben jullie vaste comic-entertainerquote:Op donderdag 15 december 2005 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
jij slowchat hier ook niet, je post alleen pics
Ik zou maar oppassen, ik kan je zo uit de OP sodemieteren hoor !quote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet op de slowchat.
Baggerusers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |