vanwaar die nijd, eerwaarde tomasso?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Tomasso het volgende:
Wat doet die gamedemon hier in godsnaam elke keer? Kan hij niet in z'n xbox topics blijven ofzo![]()
hoi, ik ben nieuw.. mag ik hier ook komen posten?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:17 schreef capibar het volgende:
[..]
vanwaar die nijd, eerwaarde tomasso?
Tis moeilijk om normaal te doen of niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef Tomasso het volgende:
Wat doet die gamedemon hier in godsnaam elke keer? Kan hij niet in z'n xbox topics blijven ofzo![]()
hoi, ik ben nieuwquote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis moeilijk om normaal te doen of niet?
Zegt er eentje ietsquote:Op donderdag 15 december 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis moeilijk om normaal te doen of niet?
ik heb jou nog niet gebashed in dit topic en nog plaats je zo'n reaktiequote:Op donderdag 15 december 2005 19:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt er eentje iets!
Maar ik moet lief doen van MMaRsu.
Done.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Jongens, wel een beetje lief blijven he!
Ik dacht, laat ik je eens voor zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb jou nog niet gebashed in dit topic
Sorryquote:Op donderdag 15 december 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Jongens, wel een beetje lief blijven he!
Jij hebt geen DS.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:01 schreef Laniboekje het volgende:
Doppertje -![]()
Tomasso - Het is je vergeven
Mordradead: Wow, een nieuwe user! Welke consoles heb jij allemaal?!?!?
beste mordradead,quote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef mordradead het volgende:
h0! !3k b3N n!3uW !n D3z3 Sl0wCh4T m4G iK hI!ER w3L bL!jV3n P0st&?¿¿?¿?¿?¿
Niet als je zo typt, dat is tegen de regels Breezah!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef mordradead het volgende:
opbokken kut n00b...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:05 schreef mordradead het volgende:
m4aR !eCk b3N 3eN lEkk3r d!3nGquote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef peristilius het volgende:
Mordra kappen met je gebagger en Tomasso doe even normaal wil je.
ik ook, daarom ben ik nu iemand andersquote:Op donderdag 15 december 2005 20:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
opbokken kut n00b...
wat mis ik toch die n00bbashtijden
Pijpsnol, ga maar naar PUB ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
m4aR !eCk b3N 3eN lEkk3r d!3nG
[afbeelding]
Ma4R d4aR b3N ~!iCk cH3B4nN3dquote:Op donderdag 15 december 2005 20:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pijpsnol, ga maar naar PUB ofzo.
Hoe heb jij ooit zo goed leren breezah typen?! Ik kan het bijna niet lezen, je bent gewoon breezah-in-disguise!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ma4R d4aR b3N ~!iCk cH3B4nN3d
hoe is het met u?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe heb jij ooit zo goed leren breezah typen?! Ik kan het bijna niet lezen, je bent gewoon breezah-in-disguise!![]()
pssstquote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoe heb jij ooit zo goed leren breezah typen?! Ik kan het bijna niet lezen, je bent gewoon breezah-in-disguise!![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
HARDCORE HOLLAND NEVER DIES, MASTERS OF HARDCORE, GABBER NEDERLAND 4 LIFE, LONSDALE 4 ALL
Wat doe ik nu in godsnaam weer?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:09 schreef peristilius het volgende:
Mordra kappen met je gebagger en Tomasso doe even normaal wil je.
nou, ik post wel eens in de slowchat... nuttig gerst en hop en eet pizzaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moe, maar ik heb weekendHoe houdt U zich staande in deze wereld?
tyf op kutnewbquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat doe ik nu in godsnaam weer?
moe en geen weekend, ga je nog wat leuks doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moe, maar ik heb weekendHoe houdt U zich staande in deze wereld?
ik denk dat ik even naar de film ga morgen.. en voor de rest zie ik welquote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moe en geen weekend, ga je nog wat leuks doen?
Ik zou gaan stappen morgen, maar dat ga ik niet doenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moe en geen weekend, ga je nog wat leuks doen?
Daar gaan je centenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zou gaan stappen morgen, maar dat ga ik niet doenIk ga lekker rustig doen en kerstinkopen doen.
Helaasch wel ja, maar ik denk dat als ik geen inkopen doe, ik ook geen cadeaus krijg en cadeaus zijn heilig voor mij.quote:
Tis dat je geen kerst viert met mij anders had je ook een kado gehadquote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helaasch wel ja, maar ik denk dat als ik geen inkopen doe, ik ook geen cadeaus krijg en cadeaus zijn heilig voor mij.
Welke niet?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Chanty87 het volgende:
En ohja, mijn school is kudt.
Je kan het alsnog naar me opsturen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis dat je geen kerst viert met mij anders had je ook een kado gehad
Weet je al wat je gaat kopen?
Jaa gofter, heb ik 2 dagen geleden die kerel vanquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 20:42 schreef Chanty87 het volgende:
OMG teh trailer van Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest![]()
![]()
![]()
![]()
http://movies.yahoo.com/f(...)ChKyPZ5B89RxqtlfVXcA
ik had je gegeven wat je graag had willen hebben uiteraard!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je kan het alsnog naar me opsturen!![]()
Ik heb voor mijn broer al een verzamelcd Trance, en hij krijgt nog een universele afstandsbediening en lege DVDboxen, die gozer krijgt alleen bruikbare dingen.
Voor mijn stiefma allerlei geurtjes (lekker standaard).
Voor mijn pa weet ik het nog niet, die gozer weet helemaal niks. Dus dat moet dan maar op goed geluk ofzo.
Wat had ik van jouw gekregen?!
Oh, enne.. Jij al zin in Kerst? Hoe ga je het vieren etc?
Wat een baggerleraar is dat zegquote:Op donderdag 15 december 2005 20:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jaa gofter, heb ik 2 dagen geleden die kerel vansportmodules
gemaild want hij zei vorige week dat ik vrijdag een les moet inhalen omdat ik er een keer niet was, en samen met mij nog 2 vriendinnen. Dus okee, best, maar op hun roosters staat het gewoon ingevoerd en op de mijne dus niet. Vandaar dat ik mailde, maar die sjaak mailt gewoon niet terug dus weet ik niet of ik nou wel moet of niet.
![]()
En ten tweede mogen we ineens niet meer dan 3x een module herkansen (voorheen mocht je zo vaak je wilde) en hebben ze 'onbekende cijfers' uitgevonden dat m'n percentage naar beneden haaltEn verder moet ik verplicht foto's uitprinten voor Fotografie en ook nog in m'n map zetten. Hoezo, verspilling van m'n printerinkt en papier?
Kudtschool.
Maar wel lief dat ze die nulweek hebben ingelast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |