Meki is een zachtgekookt ei en daar kun je om lachen ... Meki mag blijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 06:11 schreef Ciurlizza het volgende:
Kan die Meki niet eens opzouten?
Er zit een grote spin hier, als ik ergens niet tegen kan ....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:31 schreef Dagonet het volgende:
Spekkie!
Pak een koffiemok, zet die erover heen, papiertje eronder en buiten op de vensterbank zetten.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zit een grote spin hier, als ik ergens niet tegen kan ....![]()
Dan issie al dood door de koffiemokquote:Op donderdag 15 december 2005 10:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pak een koffiemok, zet die erover heen, papiertje eronder en buiten op de vensterbank zetten.
Ondersteboven, eroverheen dus, anders had ik wel gezegd 'zet een mok op die spin'.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan issie al dood door de koffiemok![]()
OOOOOOOOH!! Nu heb je hem vermoord!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ondersteboven, eroverheen dus, anders had ik wel gezegd 'zet een mok op die spin'.
Meki, geef Mutant z'n account terug!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OOOOOOOOH!! Nu heb je hem vermoord!![]()
ik ben net opgestaanquote:Op donderdag 15 december 2005 10:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meki, geef Mutant z'n account terug!
Donequote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Generaal Berlijn wilt graag weer een groetplicht het gaat niet over een voorstel van de federale regering van Duitsland maar over een voorstel van onze eigen generaal Berlijn, graag de TT wat duidelijker dus
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed) en dit is natuurlijk gelul;quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:00 schreef sp3c het volgende:
nou omdat je het zo vriendelijk vraagt ... erm ... nee
ik zie er nix verkeerds aan?
beetje vreemd is het wel maja het komt van bsb
quote:Hoe vaak komt het niet voor dat een Joods gezin wel 3 keer geld ziet voor het zelfde gebeuren? Ontelbaar. Als het geld op is komt er weer een claim
Neen hoor. Geen enkele poging tot provocatie, ik probeer enkel mijn mening te ventileren. En dat moet best kunnen, zeker op een forum, en ach, ik ontken de holocaust toch niet, dat zie ik sommige weleens doen, die hebben pas een bord voor hun kop, iets ontkennen wat wel degelijk heeft plaatsgevonden en geschiedkunig gezien te bewijzen is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed) en dit is natuurlijk gelul;
[..]
het is wat???quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, gezien het verleden en ''karakter'' van Bansheeboy is ''het in twijfel trekken van de aantallen'' een poging tot provocatie (ja, dit is Hineininterpretierung, heel goed)
ja welles, nietes, welles etc. etc. blablablaquote:en dit is natuurlijk gelul;
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |