Dat lijkt me onwaarschijnlijk, want het draait vooral om Reiziger.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:37 schreef Wepeel2 het volgende:Of er wordt een tijdelijke vervanger gezocht.
Ze heeft een nummer gecoverd voor een show.quote:Op zondag 25 december 2005 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Heeft zij [afbeelding] Lenette van Dongen ook ooit met Spinvis een liedje gezongen ?!
Ze kregen daar mee een prijs![]()
Weet jij nog hoe het heette ?quote:Op zondag 25 december 2005 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze heeft een nummer gecoverd voor een show.
Ros "Lenette van Dongen" en "spinvis" door Google en je hebt je antwoord. Helemaal niet zo'n uitdaging als het lijkt.quote:Op zondag 25 december 2005 00:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet jij nog hoe het heette ?
Dát wist ik ook niet.quote:Op zondag 25 december 2005 00:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
? En dat hij achteraf zelfs m'n naam nog wist?
ik ook nergens ietsquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:23 schreef PeRi het volgende:
Ik kan niks vinden op de site over geannuleerde optredens?
nee dus. hij gaat dood.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:01 schreef Seborik het volgende:
Hopelijk komt hij er weer bovenop.
Het is een soort gitaartje, met 5 snaren die allemaal gelijk gestemd zijn, en drukknopjes aan de zijkant waarmee je alle snaren tegelijk in de zelfde toon kunt drukken. De naam weet hans niet, hij noemt 'm naar de sticker die er op zit (die ik ook weer vergeten ben, maar ik wil het wel even vragenquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:52 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is dat ene instrument eigenlijk waar Hans Dagelet op zit te tokkelen??
Ik kan nog wel wat regelen voor 27 januari in Breda, ga je mee?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zou zo weer gaan, heerlijk avondje spinvis!
Nou Jan/Feb worden een beetje de onmogelijke maanden voor mij... Balen...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat regelen voor 27 januari in Breda, ga je mee?![]()
En dat noemt zich een fan...?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou Jan/Feb worden een beetje de onmogelijke maanden voor mij... Balen...
Nee... Ik heb een pleurishekel aan die muziek...quote:
Heiligschennis!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee... Ik heb een pleurishekel aan die muziek...![]()
Dat is wel heel lullig!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef FlyingFox het volgende:
Kaartjes kwijt!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef FlyingFox het volgende:
Kaartjes kwijt!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hij maakte een grapjequote:
Dan moet je vrij dichtbij mij hebben gestaan..quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij maakte een grapje.
. Gister was echt super!! We stonden echt helemaal vooraan in het midden, echt genieten was het. Hij gaf nog zn mondharmonica weg, maar de fucking irritante dronken gozer naast ons pakte het
. naderhand heb ik nog wat laten signeren, mn naam kreeg een hartje van Erik erbij
. Hij herkende me nog whehehe "hey jij stond vooraan, sorry van die harmonica.". Keilief
Ik heb jou ook gezienquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef Sethje het volgende:
ik stond aan de rechtse bar in de zaal op de eerste traptrede tegen de muur aan te hangen
hoe zag jij eruit dan:)?quote:
Heb jequote:Op maandag 2 januari 2006 00:48 schreef Lamon het volgende:
Ik ben heeeeeel laat, maar ik ben nu ook eindelijk aan de Spinvis.
Ik heb meteen zijn eerste en laatste cd besteld bij Plato.
Je moet blijkbaar gewoon even de moeite nemen goed te luisteren, voordat het inslaat.
Erg mooi en origineel allemaal.
Ik heb nu alleen nog wat nummers van de laatste cd geluisterd, ik wil niet teveel bederven voor wanneer ik de cd's binnenkrijg.quote:
Dat was het eerste nummer van Spinvis wat ik ooit hoorde.quote:
Ronnie gaat naar huis.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:19 schreef Lamon het volgende:
Ik vond destijds van de eerste cd wel dat nummer over dat jochie dat niet helemaal goed was heel mooi, iets met Johnny ofzo? Meer kan ik me even niet herinneren.
Ik heb de jaren 70 niet bewust meegemaakt, dus daar kan ik niet over meepraten.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:33 schreef Arcee het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook zo'n jaren 70-gevoel van de muziek van Spinvis, qua teksten?
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:33 schreef Arcee het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook zo'n jaren 70-gevoel van de muziek van Spinvis, qua teksten?
Nee ... nou ... wel een gevoel bij sommige nummers of ik nog een klein Weaklingetje ben en onbekommerd, zonder weet van de boze buitenwereld, aan het spelen ben met mijn blokken ... en ja, dat was heel toevallig in de jaren 70 ... melancholische nostalgie naar een tijd die ik eigenlijk niet echt meegemaakt heb.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:33 schreef Arcee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |