Dan benadruk je dat je programma kwalitatief niet best is, als je de interessante duels tot het einde wilt houden. Als je goed bent, kijkt men ook na die duels wel verder.quote:Op maandag 19 december 2005 18:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kennelijk is het commercieel gezien de beste optie. Er is meer dan alleen Ajax natuurlijk.
Nee, dan benadruk je dat het ene duel meer kijkers trekt dan het andere duel. NEC - RBC is voor het grote publiek minder interessant dan Ajax - AZ of PSV - FC Twente.quote:Op maandag 19 december 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan benadruk je dat je programma kwalitatief niet best is, als je de interessante duels tot het einde wilt houden. Als je goed bent, kijkt men ook na die duels wel verder.
En ze kunnen idd niet monteren, zie AZ - RKC en vorige week Vitesse - Ajax. Amateurs.
ja dat stond volgens mij in de tenderquote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Eilanden het volgende:
Ik dacht dat voetbal niet onderbroken mocht worden door een ander programma?Nu NSE...
ik zie geen Beau hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 20:07 schreef Dos37 het volgende:
Wat een zooi
Beau van erver dorens
of hoe die ook heet
In jouw geval zal dat wel een Beertender geweest zijnquote:Op maandag 26 december 2005 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat stond volgens mij in de tender
quote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In jouw geval zal dat wel een Beertender geweest zijn
ik ben dan ook direct weg gezapt. en dacht dat hij erop kwamquote:
www.talpa.tvquote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmm gemist, is er nog herhaling?
om half 1 vannachtquote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmm gemist, is er nog herhaling?
Was gelukkig bij de NOS met het Journaal nooitquote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef Almere-Dude het volgende:
Krijg nou de %**@#
Het moet toch niet gekker worden met dat talpa, word er gewoon een of ander gaar showbizzprogramma tussendoor gegooid.
Respect voor de kijker is heel ver te zoeken, ik kijk het omdat ik het voetbal toch graag wil zien, maar het is gewoon een grote teringzooi.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Was gelukkig bij de NOS met het Journaal nooit.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Mensen reageren liever spastisch op veranderingen dan dat ze nadenken.quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:Was gelukkig bij de NOS met het Journaal nooit.
25?quote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja toen klaagde er nooit iemand hier op Fok!, 25 minuten ondebreking en maar 10 minuten
Bij de NOS kreeg je gelukkig de pauperteams na het journaal. Daar hoefde je toch niet op te wachten.quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |