Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vertellen ze dan vantevoren in welke volgorde ze het gaan uitzenden?
Maar enige variatie mag ook weleens.quote:Op maandag 19 december 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan kijk je niet. Er is geen wet in dit land dat dat clubje uit Duivendrecht persé als eerste aan bod moet komen in 'n TV-uitzending.
ze zetten ajax als laatste alleen omdat daar het meeste mensen naar kijken, dat is toch smerig?quote:Op maandag 19 december 2005 14:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan kijk je niet. Er is geen wet in dit land dat dat clubje uit Duivendrecht persé als eerste aan bod moet komen in 'n TV-uitzending.
Dat is niet smerig, dat is slim. In het stadion is de wedstrijd overigens in het geheel te zien. Kan er ook niet gezeurd worden over zogenaamd belangrijke momenten die niet zijn uitgezonden.quote:Op maandag 19 december 2005 17:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze zetten ajax als laatste alleen omdat daar het meeste mensen naar kijken, dat is toch smerig?
en 'dan moet je maar niet kijken' slaat nergens op want je kan het nergens anders terugzien.
nee, maar het is wel te zien.. onder Genee's bureau zie je in beeld alle logo's, die staan elke week in een andere volgorde (wedstrijden naast elkaar). Aan de hand daarvan zie je ook de volgorde van uitzenden.quote:Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vertellen ze dan vantevoren in welke volgorde ze het gaan uitzenden?
slim ja, maar nog steeds smerig.quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is niet smerig, dat is slim.
denk jij dat Talpa doorheeft hoe ze kijkcijfers moeten krijgen?quote:Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als het voor betere kijkcijfers zou zorgen, dan zouden ze Ajax als eerste uitzenden.
Ja, qua volgorde van de samenvattingen wel.quote:Op maandag 19 december 2005 18:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk jij dat Talpa doorheeft hoe ze kijkcijfers moeten krijgen?
dat geloof ik niet.quote:Op maandag 19 december 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, qua volgorde van de samenvattingen wel.
Ik wel, de irritatie en het wegzappen hebben andere oorzaken.quote:
de volgorde waarin ze de wedstrijden uitzenden is inderdaad een van de minder irriterende dingen aan dat programmaquote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik wel, de irritatie en het wegzappen hebben andere oorzaken.
Met deze volgorde blijven de kijkers in principe het langste hangen, zeker als er wat meer vaart in het programma zou zitten.quote:Op maandag 19 december 2005 18:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de volgorde waarin ze de wedstrijden uitzenden is inderdaad een van de minder irriterende dingen aan dat programma
/signedquote:Op maandag 19 december 2005 18:47 schreef Radegast het volgende:
Het kan me geen reet schelen wanneer Ajax wordt uitgezonden, maar over 4 samenvattingen anderhalf uur doen vind ik helemaal kut...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |