Ow ik dacht dat je het opnam. Ik heb het zojuist met mn tv kaart opgenomen. Morgen TV noord nog ff.quote:
Groot voetbalfanquote:Op maandag 19 december 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
Gisteravond was hier weer een groot voetbalfan op bezoek die nooit naar De Wedstrijden kijkt.
"Studio Sport kreeg ik er thuis nog wel door, dat heeft een traditie maar dit rare programma, dat pikken ze thuis niet"
quote:Op maandag 19 december 2005 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Groot voetbalfanZo to horen is het gewoon een groot mietje die thuis flink onder de duim zit..
zometeen wordt ie net zo onmisbaar als Barbara B. bij VIquote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef BennyNL het volgende:
Genee valt door de mand..wat een slap gelul van die vent zeg
totaal niks inhoudelijks te melden
Jij wel dan?quote:
Hij is inderdaad een sociaal persoon die rekening houdt met anderen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Groot voetbalfanZo to horen is het gewoon een groot mietje die thuis flink onder de duim zit..
waar kom je vandaan?quote:
Ik zie het ja, hij gaat thuis weg om bij een vriend voetbal te kijkenquote:Op maandag 19 december 2005 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een sociaal persoon die rekening houdt met anderen.
Geen Bossche achterstandstokkie.![]()
Waterreus is alleen interessant als hij zijn gal gaat spuwen. Voor de rest komt er echt geen zinnig woord uit.quote:Op maandag 19 december 2005 14:36 schreef Suijk het volgende:
Zodra het bij Waterreus niet over zijn eigen situatie gaat, is 'ie vrij oninteressant.
quote:Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zie het ja, hij gaat thuis weg om bij een vriend voetbal te kijken
Vertellen ze dan vantevoren in welke volgorde ze het gaan uitzenden?quote:Op maandag 19 december 2005 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Is verplicht inderdaad. Later inschaken kan niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |