Nee, dan benadruk je dat het ene duel meer kijkers trekt dan het andere duel. NEC - RBC is voor het grote publiek minder interessant dan Ajax - AZ of PSV - FC Twente.quote:Op maandag 19 december 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan benadruk je dat je programma kwalitatief niet best is, als je de interessante duels tot het einde wilt houden. Als je goed bent, kijkt men ook na die duels wel verder.
En ze kunnen idd niet monteren, zie AZ - RKC en vorige week Vitesse - Ajax. Amateurs.
ja dat stond volgens mij in de tenderquote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Eilanden het volgende:
Ik dacht dat voetbal niet onderbroken mocht worden door een ander programma?Nu NSE...
ik zie geen Beau hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 20:07 schreef Dos37 het volgende:
Wat een zooi
Beau van erver dorens
of hoe die ook heet
In jouw geval zal dat wel een Beertender geweest zijnquote:Op maandag 26 december 2005 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat stond volgens mij in de tender
quote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In jouw geval zal dat wel een Beertender geweest zijn
ik ben dan ook direct weg gezapt. en dacht dat hij erop kwamquote:
www.talpa.tvquote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmm gemist, is er nog herhaling?
om half 1 vannachtquote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmm gemist, is er nog herhaling?
Was gelukkig bij de NOS met het Journaal nooitquote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef Almere-Dude het volgende:
Krijg nou de %**@#
Het moet toch niet gekker worden met dat talpa, word er gewoon een of ander gaar showbizzprogramma tussendoor gegooid.
Respect voor de kijker is heel ver te zoeken, ik kijk het omdat ik het voetbal toch graag wil zien, maar het is gewoon een grote teringzooi.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Was gelukkig bij de NOS met het Journaal nooit.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Mensen reageren liever spastisch op veranderingen dan dat ze nadenken.quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:Was gelukkig bij de NOS met het Journaal nooit.
25?quote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja toen klaagde er nooit iemand hier op Fok!, 25 minuten ondebreking en maar 10 minuten
Bij de NOS kreeg je gelukkig de pauperteams na het journaal. Daar hoefde je toch niet op te wachten.quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
En handbalquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij de NOS kreeg je gelukkig de pauperteams na het journaal. Daar hoefde je toch niet op te wachten.
Ook. Maar daarvoor moet je in een ander forum zijn.quote:
Wat zijn pauperteams eigenlijk?quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ook. Maar daarvoor moet je in een ander forum zijn.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zijn pauperteams eigenlijk?
Zoiets als wat Limburg Friesland is vergeleken met de andere provincies?
Dat cynische toontje van haar is wel leukquote:Op maandag 26 december 2005 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil voetbal, niet die graftak.
RBC, Willem II, NEC, Roda JC en ga zo maar door.quote:
Als jij het zo wil zien.quote:Zoiets als wat Limburg is vergeleken met de andere provincies?
quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
RBC, Willem II, NEC, Roda JC en ga zo maar door.
Ach een Limbo die voor Ajax kiest, zou een iets minder grote waffel kunnen hebbenquote:Als jij het zo wil zien. [afbeelding]
Het is 'wafel'. En die kunnen niet groot genoeg zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Ach een Limbo die voor Ajax kiest, zou een iets minder grote waffel kunnen hebben![]()
Het is waffel en hou je consumptie bij jequote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is 'wafel'. En die kunnen niet groot genoeg zijn.
Kort lontje vandaag?quote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is waffel en hou je consumptie bij je![]()
Ik ben ook duidelijk degene die dan maar op de man gaat spelen. Slaap lekker Jaap.quote:
Op de man spelen, waar?quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben ook duidelijk degene die dan maar op de man gaat spelen. Slaap lekker Jaap.
Groetjes, Jeroen.
Je begint maar direct over waffel houden.quote:
Dat is mijn mening, maakt het wat uit dat het in jouw ogen onvolwassen is? Zo ja, druk dan gewoon lekker op het rode kruisje rechtsboven in de hoek.quote:Alsof dat pauperteams zo ontzettend volwassen is![]()
Oh, sorry dan, het is niet mijn bedoeling om op de man te spelen, ik vond die opmerking over pauperteams gewoon een beetje stompzinnig - maar excuses dan.quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je begint maar direct over waffel houden.
Dit is toch veel gezelliger?quote:Dat is mijn mening, maakt het wat uit dat het in jouw ogen onvolwassen is? Zo ja, druk dan gewoon lekker op het rode kruisje rechtsboven in de hoek.
Wees blij dat het bij de NOS weg is, adners had je ook tot na het journaal moeten wachten dit seizoenquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij de NOS kreeg je gelukkig de pauperteams na het journaal. Daar hoefde je toch niet op te wachten.
What happened to Studio Ajax?quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Wees blij dat het bij de NOS weg is, adners had je ook tot na het journaal moeten wachten dit seizoen![]()
Stukkie vlaai?quote:
Puik man! Dan pakken wij fijn die andere paupers uit het noorden.quote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef SCH het volgende:
Dag paupertje, ik ga morgen lekker naar mijn eigen pauperSCH kijken.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef zjroentje het volgende:
Het gaat wel een eigen leven leiden zeg.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef zjroentje het volgende:
En om even ontopic te gaan: Talpa blijft kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |