RBC, Willem II, NEC, Roda JC en ga zo maar door.quote:
Als jij het zo wil zien.quote:Zoiets als wat Limburg is vergeleken met de andere provincies?
quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
RBC, Willem II, NEC, Roda JC en ga zo maar door.
Ach een Limbo die voor Ajax kiest, zou een iets minder grote waffel kunnen hebbenquote:Als jij het zo wil zien. [afbeelding]
Het is 'wafel'. En die kunnen niet groot genoeg zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Ach een Limbo die voor Ajax kiest, zou een iets minder grote waffel kunnen hebben![]()
Het is waffel en hou je consumptie bij jequote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is 'wafel'. En die kunnen niet groot genoeg zijn.
Kort lontje vandaag?quote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is waffel en hou je consumptie bij je![]()
Ik ben ook duidelijk degene die dan maar op de man gaat spelen. Slaap lekker Jaap.quote:
Op de man spelen, waar?quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben ook duidelijk degene die dan maar op de man gaat spelen. Slaap lekker Jaap.
Groetjes, Jeroen.
Je begint maar direct over waffel houden.quote:
Dat is mijn mening, maakt het wat uit dat het in jouw ogen onvolwassen is? Zo ja, druk dan gewoon lekker op het rode kruisje rechtsboven in de hoek.quote:Alsof dat pauperteams zo ontzettend volwassen is![]()
Oh, sorry dan, het is niet mijn bedoeling om op de man te spelen, ik vond die opmerking over pauperteams gewoon een beetje stompzinnig - maar excuses dan.quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je begint maar direct over waffel houden.
Dit is toch veel gezelliger?quote:Dat is mijn mening, maakt het wat uit dat het in jouw ogen onvolwassen is? Zo ja, druk dan gewoon lekker op het rode kruisje rechtsboven in de hoek.
Wees blij dat het bij de NOS weg is, adners had je ook tot na het journaal moeten wachten dit seizoenquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij de NOS kreeg je gelukkig de pauperteams na het journaal. Daar hoefde je toch niet op te wachten.
What happened to Studio Ajax?quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Wees blij dat het bij de NOS weg is, adners had je ook tot na het journaal moeten wachten dit seizoen![]()
Stukkie vlaai?quote:
Puik man! Dan pakken wij fijn die andere paupers uit het noorden.quote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef SCH het volgende:
Dag paupertje, ik ga morgen lekker naar mijn eigen pauperSCH kijken.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef zjroentje het volgende:
Het gaat wel een eigen leven leiden zeg.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef zjroentje het volgende:
En om even ontopic te gaan: Talpa blijft kut!
Precies, hypocriet gezeik.quote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja toen klaagde er nooit iemand hier op Fok!, 25 minuten ondebreking en maar 10 minuten
Daar zeurden ook altijd veel mensen over, wel even bij de les blijven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies, hypocriet gezeik.
Vanavond zullen de wedstrijden van vandaag ook vast langskomen. Waarschijnlijk voor de laatste samenvatting van een wedstrijd van vandaag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt het nog een keer gehaald? Want ook die van vannacht heb ik gemist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |