quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef zjroentje het volgende:
En om even ontopic te gaan: Talpa blijft kut!
Precies, hypocriet gezeik.quote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja toen klaagde er nooit iemand hier op Fok!, 25 minuten ondebreking en maar 10 minuten
Daar zeurden ook altijd veel mensen over, wel even bij de les blijven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies, hypocriet gezeik.
Vanavond zullen de wedstrijden van vandaag ook vast langskomen. Waarschijnlijk voor de laatste samenvatting van een wedstrijd van vandaag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt het nog een keer gehaald? Want ook die van vannacht heb ik gemist..
Andere wedstrijd...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jan van Halst
Trouwens "En zal ie vanavond ook scoren" over KJH en daarbij zie de beelden van KJH die een doelpunt maakt
Bij Nos studio sport kwamen er ook maar 3 wedstrijden voor 8 uur en dan kwam ook het journaal. Beetje overtrokken reacties weer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Ongelooflijk.... ongelooflijk.
Gisteren. Het was 19.45 en toen waren er wel al 2 samenvattingen geweest. Die duurden alles bij elkaar nog niet de helft van de op dat moment 45 verstreken minuten. Tot overmaat van ramp onderbreken ze dan ook nog het programma om NSE te laten zien.
Dat ze maar heel heel heel snel failliet mogen zijn, dat stelletje honden.
ben je weer aan het klokken geslagenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen als de volgende wedstrijd begint zitten er dus 52 minuten op, met maar liefst twee wedstrijden.
Zou mooi zijn, die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:59 schreef snellejelle het volgende:
ze laten eerst de wedstrijden van gisteren zien voordat ze ajax laten zien, wedden?
Nope was RKC - Heerenveen van vandaagquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:59 schreef snellejelle het volgende:
ze laten eerst de wedstrijden van gisteren zien voordat ze ajax laten zien, wedden?
Tja, het is dan iig geen "Talpa-joden zender" calimero gelul.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:59 schreef snellejelle het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het is dan iig geen "Talpa-joden zender" calimero gelul.
iets wat grof gezegd, maar er zit wat inquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
ach flikker toch op, moet je gewoon naar het stadion gaan dan weet je zeker dat je de wedstrijd als eerste ziet. Wel eens gehoord van montage etc.?
lekker korte reclame
Ja, vervelend he op je cluppie wachten, had ik ook altijd last van bij Studio Sport met NAC.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:09 schreef Urquhart het volgende:
Het begint inderdaad vervelend te worden
De strategie van het behouden van de kijkcijfers door Ajax als laatste uit te zenden, begint nu wel erg duidelijk te worden.
Of je neemt gewoon Versatelquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
ach flikker toch op, moet je gewoon naar het stadion gaan dan weet je zeker dat je de wedstrijd als eerste ziet. Wel eens gehoord van montage etc.?
lekker korte reclame
Iddquote:
Inderdaad, dat staat hier ook op het lijstje (voor de uitwedstrijden)quote:
Klopt, ze hebben een aantal dingen niet laten zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:28 schreef SCH het volgende:
Los van wat hierboven gezegd wordt: het opstootje bij Ajax aan het eind waarbij Roorda geel krijgt, laten ze maar even niet zien. Wel het moment waarop Roorda na de wedstrijd boos is op Koopmans, als kijker heb je dus geen flauw idee waarom.
Verder zei mijn man die gezellig zat mee te kijken en niks weet van deze hele Talpa-discussie want niet echt voetbalfan: "wordt het nou zo slecht in beeld gebracht of ligt het aan mij>"
Nou het lag niet aan hem: heb af en toe een verrekijker nodig, ondanks al die camera's van calvobbes
De commentator had bedacht: vanavond maken we er een Rosenberg-thema-avond van. HOe kun je een speler naaien zegquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:21 schreef Noca het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden Rosenberg gaat krijgen.
Inderdaad die commentator was niet best.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De commentator had bedacht: vanavond maken we er een Rosenberg-thema-avond van. HOe kun je een speler naaien zeg![]()
Idd, ik kijk wel door een Ajax bril maar dit is gewoon spelertje zwart makenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De commentator had bedacht: vanavond maken we er een Rosenberg-thema-avond van. HOe kun je een speler naaien zeg![]()
Dat klopt, maar dat boeit niet. Had ie zich maar een aantal keren in moeten houden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het meest vreemde nog wel is dat De Mol voor het seizoen aangaf, de wedstrijden op een Engelse manier in beeld te brengen. Nou, daar zie ik bitter weinig vanquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:28 schreef SCH het volgende:
Los van wat hierboven gezegd wordt: het opstootje bij Ajax aan het eind waarbij Roorda geel krijgt, laten ze maar even niet zien. Wel het moment waarop Roorda na de wedstrijd boos is op Koopmans, als kijker heb je dus geen flauw idee waarom.
Verder zei mijn man die gezellig zat mee te kijken en niks weet van deze hele Talpa-discussie want niet echt voetbalfan: "wordt het nou zo slecht in beeld gebracht of ligt het aan mij>"
Nou het lag niet aan hem: heb af en toe een verrekijker nodig, ondanks al die camera's van calvobbes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |