abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 februari 2006 @ 02:50:23 #176
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34960093
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Slarioux het volgende:
En voortaan quote jij mensen zoals FOK! dat voor je doet, dus in bold, met link en zonder denigrerende quotes om hun username heen. Dit nalaten kan een ban opleveren.
Hoi Slarioux, ik weet dat er mailcontact is geweest met i-spy, maar is daarbij ook besloten dat hij gewoon zijn oude, vervelende manier van quoten weer mag toepassen? Ik vind het knap vervelend, en zoals je wellicht gezien hebt, heb ik daar ook iets over gezegd, hij beweert echter dat hierover afspraken zijn. Aangezien dit via mail gebeurd zou zijn, heb ik geen idee wat hierover gezegd is.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 11 februari 2006 @ 07:39:46 #177
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34961376
i-spy24 hebben mailcontact gehad maar dat was weinig meer dan oeverloos geblaat van zijn kant en een poging tot rede van de mijne. De unban heeft hij aan Hugster te danken. Over het quoten is nooit wat gezegd, en hij heeft nooit gereageerd op wat ik heb gezegd.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:23:38 #178
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_34965606
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 07:39 schreef Slarioux het volgende:
i-spy24 hebben mailcontact gehad maar dat was weinig meer dan oeverloos geblaat van zijn kant en een poging tot rede van de mijne. De unban heeft hij aan Hugster te danken. Over het quoten is nooit wat gezegd, en hij heeft nooit gereageerd op wat ik heb gezegd.
Dan blaast Ruben toch weer erg hoog van de toren, een erg vervelend toontje in zijn posts als deze over dit onderwerp gaan, en hij blijft dus nog steeds quoten op die debiele manier
pi_34976214
Jullie zeuren en zitten gewoon te zoeken en door te etteren en laat 'Slaroiux' even de feiten goed weergeven ipv hier een half verhaal op te hangen.
Ik heb in de mail 'Slaroiux' de les gelezen t.a.v. je intimidate-reactie hier in de zone. Weest een vent en durf dat te weerleggen. Dat zijn de de feiten. Daarna nam jezelf gas terug en sprak je op een heel andere toon tegen me,dus zit niet hier tegenover die 2 gassies je groot te houden als jezelf van de toren blaast dat je zo eerlijk bent want wat hier neerzet is onzin.

'AOD' en 'hugster' moeten gewoon 1 ding doen en dat is als ze problemen hebben met mij het lef hebben me rechtstreeks te benaderen en niet weg te lopen en te gaan janken en zeker niet met verhalen aan te komen die kant noch wal raken. Voor 'hugster': Als jij nog een keer waar dan ook de naam 'ruben' gebruikt en waar ik verder niks mee te maken heb maar die ik vanaf vandaag mijn probleem maak, dan benik zo vrij je in elke post waar je dit flikt je bij je hele voor en achternaam te quoten. Als jij denkt zo door te kunnen gaan dan reageer ik alvast zo.
Jij zit gewoon elke keer,terwijl al meerdere malen gezegd is dat de rel-kwestie achter de rug is, toch provocerende posts over mij te plaatsen met als doel te zuigen.
Ik heb al ettelijke posts normaal gereageerd na de unban en wat zie ik vervolgens.. begin je weer te etteren en van een mug een olifant te maken door hier te zeuren over de quote-manier. Dat heet gewoon niet willen leren.

Oh..en nog wat: Vraag eens aan Slarioux' waarom ik ' gebruik tussen de nicks. Niks fouts aan of provocerends dus ga eens leren waar wat voor staat alvorens je weer blert.

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 11-02-2006 19:46:00 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:46:02 #180
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34976425
Ok, dat ik hier tijd in steek is schattig .

a) Ruben, mijn mail was lief omdat ik wel wat beters te doen heb. Je de waarheid vertellen in een mailtje kost me tijd omdat je dan nog meer gaat mailen, ik moet terugmailen, etc etc.
b) Jij mij de les lezen? Whehehe.
c) Gaan we dreigen naar andere users? Moet je doen. Exit postrechten. Wacht, je deed het al. Zie MED.
d) Je hebt mij niet uitgelegd waarom je haakjes gebruikt. En als je dat wel hebt gedaan weet ik het niet meer en de enige uitleg daarvoor is dat jouw verklaring niet volstond. Kortom. Stop ermee. Maar dit heb ik na mijn vorige waarschuwing ookal aangekaart dus nogmaals, zie MED.
pi_34976537
ach ach...ik mag niks terugzeggen en doe ik dat wel dan ban.. Knul...nou ik maak gelukkig nog altijd uit wat ik doe en hoe ik het doe.Maar ik dreig niet. Kwesties worden gewoon opgelost en dat heb ik beloofd.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:49:33 #182
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34976560
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:48 schreef i-spy24 het volgende:
ach ach...ik mag niks terugzeggen en doe ik dat wel dan ban.. Grote vent...nou ik maak gelukkig nog altijd uit wat ik doe en hoe ik het doe.Maar ik dreig niet. Kwesties worden gewoon opgelost.
Je dreigt wel. En het subtiele verschil tussen dingen terugzeggen en dingen terugzeggen is jouw posthistorie en postgedrag.
pi_34977828
Nou Sander als je zo zeker bent in je bewering :
Heb je al een mail gestuurd t.a.v. 'mijn bedreiging op het web'? met IP etc..aan de Politie?
Ik handel zaken die op mij betrekking hebben keurig af wanneer de tijd daarvoor rijp is en daar gaat het om.
Dat heet in heldere taal: Verantwoordelijk worden gehouden voor je daden. Daar is niks mis mee

[ Bericht 25% gewijzigd door i-spy24 op 11-02-2006 22:07:48 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:44:48 #184
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34978727
'Slarioux', waarom plaatst 'Ruben' nicknames tussen '?
Ik ga naar huis.
pi_34981363
Jelmer: tja jij bent zo vrij een echte naam te gebruiken dus ik ook Ik zal het uitleggen want hij is het vergeten(of wil het niet meer horen)

als ik ' tussen een naam zet dan is dat omdat het geen echte naam danwel nick is.Zo geef ik aan dat iemand die onder deze naam dit zegt een nick gebruikt. Ik laat het weg als het zijn echte naam is.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:06:10 #186
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34981593
Oké Ruben.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:08:36 #187
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34981668
Overigens maakt je eigen filosofie je quotegedrag natuurlijk geenszins minder irritant, dat is net zoiets als een drol als kunst neerzetten en het met een lulverhaal als kunstobject goed proberen te praten. Voor de buitenstaander blijft het namelijk gewoon een drol.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:18:02 #188
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34981964
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef i-spy24 het volgende:
Jelmer: tja jij bent zo vrij een echte naam te gebruiken dus ik ook Ik zal het uitleggen want hij is het vergeten(of wil het niet meer horen)

als ik ' tussen een naam zet dan is dat omdat het geen echte naam danwel nick is.Zo geef ik aan dat iemand die onder deze naam dit zegt een nick gebruikt. Ik laat het weg als het zijn echte naam is.
Maar Ruben, snap je dan niet dat iedereen het uiterst irritant vindt en dus liever hebt dat je ermee stopt?

Is maar een idee hoor.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34981978
@ Jelle:

Een ieder kan zich snel beledigd voelen alleen maar omdat hij zich dat zo voorstelt.
Niet een ieder weet zaken zo te relativeren dat hij niet achter elke boom een probleem ziet.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:19:39 #190
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34982011
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef i-spy24 het volgende:
Een ieder kan zich snel beledigd voelen alleen maar omdat hij zich dat zo voorstelt.
Niet een ieder weet zaken zo te relativeren dat hij niet achter elke boom een probleem ziet.
Waarom zie jij een probleem als mensen je Ruben noemen dan?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:21:54 #191
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34982064
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef i-spy24 het volgende:
Niet een ieder weet zaken zo te relativeren dat hij niet achter elke boom een probleem ziet.
Klopt, maar jij wel, gelukkig. .
Ik ga naar huis.
pi_34982083
@ Paul:

A: omdat het mijn naam niet is en van iemand is die hier niets mee te maken heeft en dus ongewild
als spot verder wordt gebruikt op vals en onrechtmatig verkregen informatie van 'JeRa'.

B: Dit forum heeft een stelregel Paul dat je gewoon iemand met zijn nick aanspreekt.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:26:17 #193
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34982192
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef i-spy24 het volgende:
B: Dit forum heeft een stelregel Paul dat je gewoon iemand met zijn nick aanspreekt.
En waar in de FAQ zie je dat staan dan, Ruupje?
Ik ga naar huis.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:30:03 #194
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34982308
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:22 schreef i-spy24 het volgende:
@ Paul:

A: omdat het mijn naam niet is en van iemand is die hier niets mee te maken heeft en dus ongewild
als spot verder wordt gebruikt op vals en onrechtmatig verkregen informatie van 'JeRa'.

B: Dit forum heeft een stelregel Paul dat je gewoon iemand met zijn nick aanspreekt.
Denk je nou dat ik er moeite mee moet hebben dat je me Paul noemt?

En zoals nietz zegt, waar staat die regels dan?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34982501
Ik ga ervan uit dat het er staan onder het mom van privacy-bescherming e.d.en anders is het gewoon netiquette/fatsoen dat je elkaar gewoon bij die naam noemt waarmee je je hebt geregisteerd hier. Waarom zou je anders een nick aannemen.
Daarnaast heel formeel:
Je mag geen echte naam van een ander aannemen,aangesproken worden als blijkt dat het niet de jouwe is.
Maar ik kan het 100 keer blijven zeggen maar jullie blijven ervan uitgaan dat jullie ex-developer 'JeRa' mijn ware identiteit heeft weten te achterhalen zelfs als intussen blijkt dat het gebakken lucht was.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:37:25 #196
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34982540
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:36 schreef i-spy24 het volgende:
Je mag geen echte naam van een ander aannemen,aangesproken worden als blijkt dat het niet de jouwe is.
Net als met identiteiten, bedoel je?
Ik ga naar huis.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:42:00 #197
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34982702
Overigens vind ik het nogal vreemd dat je kennelijk wettelijk strafbaar bent als je met een andere naam dan je doopnaam wordt aangesproken.

Kweenie hoor. Maar dat wil ik wel even zwart op wit uit het wetboek van strafrecht zien. Ik heb mijn twijfels.
Ik ga naar huis.
pi_34982765
Ik zou zeggen: Duik je boekenkast in of ga googlen m.b.t. het wetboek van Strafrecht.

iets geheel anders:

Waarom schrijf je niet een leuk stukje over de Mac en zijn historie als weblogger?
En dan niet zoals er al zovelen stukjes over zijn geschreven maar vanuit het gebruikers-perspectief.
Mis dat eigenlijk op FOK.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:48:26 #199
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34982951
Ja, ik ben me daar lekker Ruubje.

Mocht ik iets vinden (Best lastig, daar ik al overtuigd ben dat het gewoon weer uit je grote duim komt.) weet je het toch wel weer zo te verdraaien dat je jezelf voor joker zet en wederom geen aanleiding tot zelfreflectie ziet.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:50:44 #200
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34983027
En dat laatste is best een leuk idee eigenlijk, ik duik mijn verzameling aan historisch Apple materiaal wel eens eventjes in.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')