Likeur, oh, dan nietquote:Op woensdag 14 december 2005 17:16 schreef Herhenk het volgende:
Likeur?? Zit geen druppel alcohol in!! Het is maar waar je blij mee bent he![]()
iig beter dan het pakket van vorig jaar..
Ik had precies hetzelfde in mijn pakketquote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Renesite het volgende:
Vanwege de vrijgevigheid van de werkgevers verschijnt er (bijna altijd) aan het eind van het jaar weer een pakket![]()
Wie heeft wát in het pakket?
Ikke 3 soorten koffie
2 soorten thee
Speciale likeur door de koffie
4 repen aparte smaken chocolade
Allerlei rare fratsen die je in je koffie kan doen (stokjes ofzo)
Een dienblad, 2 kopjes
Koekjes![]()
app heijn, bedankt![]()
Mmh lekker!quote:een doosje wilhelmina pepermunt
Kun je wel een apart topic over openen dan, zoveel. Jij blij!quote:Dus zal volgende keer rapporteren wat ik heb gekregen!
Erasmus MC?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef Shivo het volgende:
Ik werd verwend met een 'gezondheidspakket': een weegschaal (had ik al) en een ochtendjas (had ik ook al).
wat doet je vader voor werk?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:37 schreef Casparovvv het volgende:
Helemaal niets
Maar mijn vader krijgt rond kerst zo'n 30 flessen wijn en champagne, en nog een aantal kerstpakketten thuisgestuurd, van zijn opdrachtgevers. Vorig jaar kregen we 2 flessen wijn van ruim 20 jaar oud.
leuk..quote:Op donderdag 15 december 2005 12:15 schreef devlinmr het volgende:
Fondueset
6 mokken
flesje olijfolie
receptenboek
"design" kookwekker
3 kaarsen
flesje wijn
grote koeltas
was wel ok, zit iig niks echt onbruikbaars bij
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef cyberax99 het volgende:
Ik denk dat ik van de week mijn kerstpakket volgende week krijg.
Blijkbaar waren die dingen goedkoop dit jaar, want ik heb een cirtuspers van Princess gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
De mijne, vandaag gekregen!
Mijn werkgever geeft elkaar iets van Princess.... vorig jaar een gourmetstel gehad!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar waren die dingen goedkoop dit jaar, want ik heb een cirtuspers van Princess gekregen.
Postbode?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar waren die dingen goedkoop dit jaar, want ik heb een cirtuspers van Princess gekregen.
Hé collega!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:27 schreef Jojogirl het volgende:
In mijn kerstpakket zat een rode fleecedeken en een set hele lelijke (nep)leren tassen. De grootste lijkt op een heel ouderwetse dokterstas en de andere twee hebben het foraat van een toilettasje en rijbewijstasje.
De fleecedeken vond iedereen wel OK, over de tassen heb ik pas 1 iemand positief gehoord (van de 50 die ik gesproken heb o.i.d.).
quote:Op zondag 18 december 2005 10:19 schreef travelwoman het volgende:
reuze fles wiskey
Dat hadden wij twee jaar gelden ook , een rvs thermomok en een rvs thermosfles met de naam van het bedrijf erop.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:14 schreef soapie het volgende:
Bij mijn werk hebben ze de irritante gewoonte om op alle Kerst kadootjes, (want veel stelt het niet voor) het bedrijfslogo te zetten. En dan nog het liefst zo dat je het er niet af kan halen.![]()
![]()
![]()
Bijv. Een pennenset met logo ingegraveerd. het jaar erna een paraplu met logo, het jaar daarna een handdoek met ingeborduurd logo..... AAAAAAAAAAAAAAAAAH, ik haat dat!!!!!
Verschrikkelijke zeursok.. je baas is niet verplicht jou een kerstpakket te geven, en volgens mij zou geen enkel kerstpakket jou tevreden kunnen stellen. Het is een kadootje, en de ene baas besteedt daar nou eenmaal meer aandacht aan dan de andere.quote:Op maandag 19 december 2005 10:19 schreef Dementor het volgende:
<enorm huilerig gemekker>
Huilering gemekkerquote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Verschrikkelijke zeursok.. je baas is niet verplicht jou een kerstpakket te geven, en volgens mij zou geen enkel kerstpakket jou tevreden kunnen stellen. Het is een kadootje, en de ene baas besteedt daar nou eenmaal meer aandacht aan dan de andere.
wij geven de uitzendkrachten dit jaar een gereedschapset (bijna allemaal monteurs) en de mensen die werken in een niet-technische functie krijgen een kistje wijn...quote:Op maandag 19 december 2005 10:34 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zal wel iets van een cake mogen ophalen bij het uitzendbureau ofzo
Naar ik begrepen heb krijgen wij van het bedrijf zelf niets (de medewerkers in vaste dienst wel) en dus alleen iets van het uitzendbureau. Wat dus altijd iets van een cake ofzo is. En je moet het nog zelf gaan ophalen ook. Terwijl ik niet woon en/of werk in de plaats waar het uitzendbureau gevestigd isquote:Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef dribbel79 het volgende:
wij geven de uitzendkrachten dit jaar een gereedschapset (bijna allemaal monteurs) en de mensen die werken in een niet-technische functie krijgen een kistje wijn...
is ie ook gevuld?? of moet je het met een leeg varken stellen??quote:Op maandag 19 december 2005 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
Een spaarvarken waar ze 30 a 35 euro voor uit hebben gegeven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
stelletje skrapertsquote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef het-is-mij het volgende:
ook nog leeg.
Vind zoiets beetje zonde van het geld eigenlijk.
Vooral als je ziet dat ze op het prikbord van intranet te ruil aan worden geboden etc hehe
Hoog Ikea-gehalte zo te horenquote:Op maandag 19 december 2005 14:00 schreef anneja het volgende:
Een scandinavisch ontbijtpakket:
crackers met een gat
lingonbessenlimonade met prik
blikje sardientjes
bessenjam
zakje snoepjes
potje honing
best lekker.
TNT??quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij's cool!! Die is zo lelijk dattie mooi is...staat ie al in V&A???quote:Op maandag 19 december 2005 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
op zich allemaal logische dingen, maar de fles appelsap kan ik niet helemaal plaatsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef tijgerwillie het volgende:
wafelijzer, met schort, mix, slagroom, koekjes voor in de slagroom, warme kersen, en een fles appelsap.....
Dat wordt dus lekker wafels bakken met kerst of wanneer dan ook
quote:Op maandag 19 december 2005 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
yeps, klinkt erg ikea ja. Weet je gelijk waar dequote:
quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hij's cool!! Die is zo lelijk dattie mooi is...staat ie al in V&A???
Goed idee om m in v&a te zettenquote:
kan kloppen (al heb ik me niet met de kerstpakketten handel bemoeid dit jaar)quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:26 schreef anneja het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het komt via het Hanzehuis. Misschien dat die wel bij Ikea inkopen
tsja het was geen ikea pakket dus men kan niet ff een extra mesje komen halenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Mijn mamma kreeg:
- Picknick set, met 5 lepels, 5 vorken, 4 messen (), 5 bekers.
- Pannenkoeken set, met garde, pannenkoekenmix, kaneelsuiker en stroop, luxe warmhoudende draagtas met schaal
- Fles wijn
- Diverse chocolade
- Tennisset met spelletjes
- Fleece Plaid![]()
Verder nog wat kleine rommel waar je niet zoveel aan had, maar het thema is dus wel duidelijk, iets in de trant van Vakantie / Recreatie.![]()
Ik ook met m'n grote smoel. Heb gewoon een mooi kerstpakket gekregenquote:Op maandag 19 december 2005 10:34 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zal wel iets van een cake mogen ophalen bij het uitzendbureau ofzo
* kroegtijger bergt het mes weer in de keukenla opquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ook met m'n grote smoel. Heb gewoon een mooi kerstpakket gekregenEn het uitzendbureau kwam de fles zelfs brengen
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:30 schreef kroegtijger het volgende:
* kroegtijger bergt het mes weer in de keukenla op
dus geen cake??![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
NeeWel een soort van kleine cakjes die volgens de verpakking bedoeld zijn om een toetje van te bouwen. Slagroom erop en klaar. Zoiets.
Wat liefquote:Op woensdag 21 december 2005 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
het is best een leuk pakket, ik ga het aan mijn zus doorgeven die dankzij de fijne nieuwe regels van de regering moet rondkomen van 20 euro per maand(en een enveloppie d'rbij natuurlijk )
quote:
Jullie zijn alletwee lief voor elkaarquote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dankje, ik vond het eigenlijk best vanzelfsprekend. Wij werken allebei, mijn vriend krijgt zelfs twee paketten, waarvan ze er ook eentje krijgt. De rollen zijn ooit wel eens omgedraaid geweest, dat zij het beter had en ik iets minder, nu doe ik gewoon iets voor haar terug
Uhm...bij Tom Tom?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef TearSong het volgende:
Ok niet van mij maar van m'n man, vandaag gekregen:
Een TomTom tas, een TomTom sweater en een TomTom One
(goh, waar zou hij nou werken...)
zowaar toch nog ietsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef E.T. het volgende:
Mijn bedrijf doet niet aan kerstpakketten
Heb je de voorwaarden goed gelezen? Er zijn maar een paar weekenden waar je uit kunt kiezen en als die vol zit kun je tegen bijbetaling een ander weekend kiezen. Iets in die richting.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef Petra76 het volgende:
Mijn vriend heeft een Tinteling gehad, dan kan je via een website kiezen uit een aantal dingen: een cadeau, een belevenis, een goed doel. Zaten best leuke dingen tussen. Nou hebben we gekozen voor een nachtje in een hotel in Brugge. De voucher zou binnen 24 uur hier zijn, maar we wachten al een week![]()
Bij hetzelfde bedrijf waar ik werkquote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef TearSong het volgende:
Ok niet van mij maar van m'n man, vandaag gekregen:
Een TomTom tas, een TomTom sweater en een TomTom One
(goh, waar zou hij nou werken...)
Dat is een echt traditioneel kerstpakket.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Net opgehaald:
1 pastapan (ook goed voor inductie)
1 pak spaghetti
1 pak rare vormpjes macaroni
1 pot pasta
1 potje pesto
1 fles zonnebloemolie met pepers
1 pak amandelkoekjes (is al op)
1 pasta lepel
1 pak italiaanse broodmix
1 pak geraspte kaas
1 pakje kruidenmix
1 potje kruidenmix.
1 pak servetten
1 fles wijn (geef ik wel aan de ouders met kerst)
1kookboekje over hoe je pasta moet bereiden....
Ja, die zaten er ook in, maar ik had al zo veel genoemdquote:
Mn broertje en zusje hadden allebei zo'n pakketquote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Renesite het volgende:
Vanwege de vrijgevigheid van de werkgevers verschijnt er (bijna altijd) aan het eind van het jaar weer een pakket![]()
Wie heeft wát in het pakket?
Ikke 3 soorten koffie
2 soorten thee
Speciale likeur door de koffie
4 repen aparte smaken chocolade
Allerlei rare fratsen die je in je koffie kan doen (stokjes ofzo)
Een dienblad, 2 kopjes
Koekjes![]()
app heijn, bedankt![]()
Voor nieuwsgierigen: FOK!weblog: Het treurigste kerstpakketquote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef blieblie het volgende:
Dat Jumbo Kerstpakket op de FP.
Ben blij dat ik niet zo gewaardeerd wordt als de werknemers van die tent.
2,60 p/uur?? Wat voor werk is dat dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef MaximumRush het volgende:
Kutmac, ik werk me de tering in voor 2,60 per uur en ik krijg helemaal niks. We moeten nog geld betalen ook om wat te eten.
Minimumloon 14 of 15 jarige van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
2,60 p/uur?? Wat voor werk is dat dan?
16quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Minimumloon 14 of 15 jarige van tegenwoordig.
Heeee, mijn broer ook! Drie keer raden wat we vanavond gaan etenquote:
Sushi?quote:Op maandag 26 december 2005 15:25 schreef Saffier het volgende:
[..]
Heeee, mijn broer ook! Drie keer raden wat we vanavond gaan eten![]()
![]()
die had ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:46 schreef miki het volgende:
Een heel goed gevulde levensmiddelenmand. Met daarin:
* Keukenschort/pannelap/overhandschoen
* 2 leuke koffiemokjes
* Een mammoetboom-kweekset (symbolisch)
* Een blik van Peijnenburg met daarin een kerstkoek
* Bonbons
* Italiaans gebak
* Een fles jus d'orange
* Een fles wijn
* Pasta
* Pastasaus
* Bruschettini's
* Olijven tapenade
* Partysticks van olijven met nog een paar dingen
* Alex Meijer koffie
* Visbouillon
* Een blik witte druiven
En nog een kerstgratificatie. Heel prima dus voor een bijbaantje!
quote:
Tering, da's een weg met 'huizen' erlangs..quote:
Nou dat was niet echt het probleem...wel dat we bij het boeken zagen dat we 15 euro aan reserveringskosten moesten betalen, terwijl dat nergens in de voorwaarden stondquote:Op woensdag 21 december 2005 20:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Heb je de voorwaarden goed gelezen? Er zijn maar een paar weekenden waar je uit kunt kiezen en als die vol zit kun je tegen bijbetaling een ander weekend kiezen. Iets in die richting.
Niet hetzelfdequote:
35 euro dusquote:Op zondag 25 december 2005 11:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook mijn kerstpakket gehad.
30euro aan cd-bonnen
best leuk!
herstel...quote:Op zondag 25 december 2005 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
dit jaar niks. niet eens eens een kerstkaart. dr zal ws ook niks meer komen denk ik ..... :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |