Huilering gemekkerquote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Verschrikkelijke zeursok.. je baas is niet verplicht jou een kerstpakket te geven, en volgens mij zou geen enkel kerstpakket jou tevreden kunnen stellen. Het is een kadootje, en de ene baas besteedt daar nou eenmaal meer aandacht aan dan de andere.
wij geven de uitzendkrachten dit jaar een gereedschapset (bijna allemaal monteurs) en de mensen die werken in een niet-technische functie krijgen een kistje wijn...quote:Op maandag 19 december 2005 10:34 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zal wel iets van een cake mogen ophalen bij het uitzendbureau ofzo
Naar ik begrepen heb krijgen wij van het bedrijf zelf niets (de medewerkers in vaste dienst wel) en dus alleen iets van het uitzendbureau. Wat dus altijd iets van een cake ofzo is. En je moet het nog zelf gaan ophalen ook. Terwijl ik niet woon en/of werk in de plaats waar het uitzendbureau gevestigd isquote:Op maandag 19 december 2005 10:39 schreef dribbel79 het volgende:
wij geven de uitzendkrachten dit jaar een gereedschapset (bijna allemaal monteurs) en de mensen die werken in een niet-technische functie krijgen een kistje wijn...
is ie ook gevuld?? of moet je het met een leeg varken stellen??quote:Op maandag 19 december 2005 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
Een spaarvarken waar ze 30 a 35 euro voor uit hebben gegeven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
stelletje skrapertsquote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef het-is-mij het volgende:
ook nog leeg.
Vind zoiets beetje zonde van het geld eigenlijk.
Vooral als je ziet dat ze op het prikbord van intranet te ruil aan worden geboden etc hehe
Hoog Ikea-gehalte zo te horenquote:Op maandag 19 december 2005 14:00 schreef anneja het volgende:
Een scandinavisch ontbijtpakket:
crackers met een gat
lingonbessenlimonade met prik
blikje sardientjes
bessenjam
zakje snoepjes
potje honing
best lekker.
TNT??quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar waren die dingen goedkoop dit jaar, want ik heb een cirtuspers van Princess gekregen.
Hij's cool!! Die is zo lelijk dattie mooi is...staat ie al in V&A???quote:Op maandag 19 december 2005 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
op zich allemaal logische dingen, maar de fles appelsap kan ik niet helemaal plaatsenquote:Op maandag 19 december 2005 14:53 schreef tijgerwillie het volgende:
wafelijzer, met schort, mix, slagroom, koekjes voor in de slagroom, warme kersen, en een fles appelsap.....
Dat wordt dus lekker wafels bakken met kerst of wanneer dan ook
quote:Op maandag 19 december 2005 12:53 schreef het-is-mij het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
yeps, klinkt erg ikea ja. Weet je gelijk waar dequote:
quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hij's cool!! Die is zo lelijk dattie mooi is...staat ie al in V&A???
Goed idee om m in v&a te zettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |