zowaar toch nog ietsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef E.T. het volgende:
Mijn bedrijf doet niet aan kerstpakketten
Heb je de voorwaarden goed gelezen? Er zijn maar een paar weekenden waar je uit kunt kiezen en als die vol zit kun je tegen bijbetaling een ander weekend kiezen. Iets in die richting.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:48 schreef Petra76 het volgende:
Mijn vriend heeft een Tinteling gehad, dan kan je via een website kiezen uit een aantal dingen: een cadeau, een belevenis, een goed doel. Zaten best leuke dingen tussen. Nou hebben we gekozen voor een nachtje in een hotel in Brugge. De voucher zou binnen 24 uur hier zijn, maar we wachten al een week![]()
Bij hetzelfde bedrijf waar ik werkquote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef TearSong het volgende:
Ok niet van mij maar van m'n man, vandaag gekregen:
Een TomTom tas, een TomTom sweater en een TomTom One
(goh, waar zou hij nou werken...)
Dat is een echt traditioneel kerstpakket.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Net opgehaald:
1 pastapan (ook goed voor inductie)
1 pak spaghetti
1 pak rare vormpjes macaroni
1 pot pasta
1 potje pesto
1 fles zonnebloemolie met pepers
1 pak amandelkoekjes (is al op)
1 pasta lepel
1 pak italiaanse broodmix
1 pak geraspte kaas
1 pakje kruidenmix
1 potje kruidenmix.
1 pak servetten
1 fles wijn (geef ik wel aan de ouders met kerst)
1kookboekje over hoe je pasta moet bereiden....
Ja, die zaten er ook in, maar ik had al zo veel genoemdquote:
Mn broertje en zusje hadden allebei zo'n pakketquote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Renesite het volgende:
Vanwege de vrijgevigheid van de werkgevers verschijnt er (bijna altijd) aan het eind van het jaar weer een pakket![]()
Wie heeft wát in het pakket?
Ikke 3 soorten koffie
2 soorten thee
Speciale likeur door de koffie
4 repen aparte smaken chocolade
Allerlei rare fratsen die je in je koffie kan doen (stokjes ofzo)
Een dienblad, 2 kopjes
Koekjes![]()
app heijn, bedankt![]()
Voor nieuwsgierigen: FOK!weblog: Het treurigste kerstpakketquote:Op donderdag 22 december 2005 20:54 schreef blieblie het volgende:
Dat Jumbo Kerstpakket op de FP.
Ben blij dat ik niet zo gewaardeerd wordt als de werknemers van die tent.
2,60 p/uur?? Wat voor werk is dat dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef MaximumRush het volgende:
Kutmac, ik werk me de tering in voor 2,60 per uur en ik krijg helemaal niks. We moeten nog geld betalen ook om wat te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |