God is god. Het is dezelfde god als die van de Islam. Alleen heet God bij hun Allah.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Neehee, want het Christendom zwart maken is leuk, maar Moslims zijn zielig.
Dat zal het zijn. Kennelijk onderscheid AHA zich toch in negatieve zien van de rest, misschien is ze iets te schreeuwerig, en valt ze op. Misschien iets te stout?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
God is god. Het is dezelfde god als die van de Islam. Alleen heet God bij hun Allah.
Ze zouden dus net zo goed boos kunnen worden om Monty Python. Maar dat doen ze niet.
Het gaat dus gewoon om haat die ze hebben tegen AHA en dat zij als ex-moslim dit soort films maakt.
Iedere andere niet-moslim mag films maken en god belachelijk maken, daar maken ze zich nauwelijks druk om, maar AHA mag dat niet.
Wist niet dat jij niet 1 + 1 kon optellen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wist niet dat je helderziend was.![]()
Ze zeggen iig NIET zoals jij dat ze DOOD mag.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Meki het volgende:
Joden en Christenen worden ook woedend op Hirsi Ali Somali
Wat jij echter doet is, een nog onbekend getal + 1 tellen en dan wel al de uitkomst weten. Dat is knap. Vooral door te stellen dat het gros daarvan en het gros hiervan dat wel of niet zou lezen. Het gros daarvan en het gros hiervan heeft Theo dan ook niet vermoord, heeft niet eens gereageerd op Submission 1 en heeft ook niet een of andere Pakistaanse vrouw bedreigdquote:Op donderdag 15 december 2005 11:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Wist niet dat jij niet 1 + 1 kon optellen.
Een filmpje van amper 10 minuten die al een dergelijke reactie oplevert, uitgezonden op een zender waar het gros van de Mohammed B's niet eens naar kijkt
Theo van Gogh wiens columns door het gros van de Mohammed B's nooit gelezen zijn, die enkel vanm HOREN ZEGGEN weten dat die columns er zijn.
Een actrice die voor haar leven moet vrezen , in Pakistan, omdat ze heeft laten vallen dat sex voor het huwelijk helemaal zo slecht nog niet is, als je maar condooms gebruikt...
Mwoah, ik gok zo, met een zekerheid van flinke winst op mijn inzet, dat een Life of Mohammed voor flinke problemen zal zorgen.
Hoe weet je dat? De een uit zijn mening een stuk publiekelijker dan de ander?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze zeggen iig NIET zoals jij dat ze DOOD mag.
Je weet toch dat Alllah niet houdt van knulletjes die DVDs illegaal kopieren, hè, dat is diefstal, kijk je uit?!
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze zeggen iig NIET zoals jij dat ze DOOD mag.
Je weet toch dat Alllah niet houdt van knulletjes die DVDs illegaal kopieren, hè, dat is diefstal, kijk je uit?!
Heb jij Submission eigenlijk gezien?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
Wat jij echter doet is, een nog onbekend getal + 1 tellen en dan wel al de uitkomst weten. Dat is knap. Vooral door te stellen dat het gros daarvan en het gros hiervan dat wel of niet zou lezen. Het gros daarvan en het gros hiervan heeft Theo dan ook niet vermoord, heeft niet eens gereageerd op Submission 1 en heeft ook niet een of andere Pakistaanse vrouw bedreigd![]()
Mijn god is is geen god die kinderverkrachters als profeet heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
God is god. Het is dezelfde god als die van de Islam. Alleen heet God bij hun Allah.
Ze zouden dus net zo goed boos kunnen worden om Monty Python. Maar dat doen ze niet.
Het gaat dus gewoon om haat die ze hebben tegen AHA en dat zij als ex-moslim dit soort films maakt.
Iedere andere niet-moslim mag films maken en god belachelijk maken, daar maken ze zich nauwelijks druk om, maar AHA mag dat niet.
Joden en Christenen hebbem een hekel aan Hirsi Ali??quote:Op donderdag 15 december 2005 11:58 schreef Meki de Geitenneucker het volgende:
Joden en Christenen worden ook woedend op Hirsi Ali Somali
Tuurlijk heeft hij dat niet gezien. Alles van horen zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb jij Submission eigenlijk gezien?
Jazeker.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb jij Submission eigenlijk gezien?
Nee, wij Christenen geloven het sprookje van de Islam niet. Voor ons heeft God alleen Jezus naar de aarde gestuurd. Toch hebben we het als we het over Allah of God hebben over dezelfde fictieve allesbepalende figuur. Alleen is de "naam" anders.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mijn god is is geen god die kinderverkrachters als profeet heeft.
Dus wil je God JHWH en allah effe uit elkaar houden
God is wat ene geloof er van maakt en je kan het christendom toch echt niet met islam vergelijken
Ah, goed om te weten dat ze d'r doelgroep bereikt.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
Jazeker.
Jammer, stop jezelf dan ook maar met Christen noemen. Oude testament wil je kennelijk wegmoffelen.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dus wil je God JHWH en allah effe uit elkaar houden
God is wat ene geloof er van maakt en je kan het christendom toch echt niet met islam vergelijken
[..]
Joden en Christenen hebbem een hekel aan Hirsi Ali??
Joden en christenen spreken haat en bedreigingen uit aan haar adres??
Ah haar doelgroep is kennelijk jongens van 20 jaar die niet eens een vrouw of kind hebben en die in het dagelijks leven studeren. Of is haar doelgroep de vrouwenonderdrukkers met de koran in de hand?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah, goed om te weten dat ze d'r doelgroep bereikt.
je zit weer onzin te zeggen van wie heb je dat geleerd ? niet van je priester hoop ikquote:Op donderdag 15 december 2005 12:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Joden en Christenen hebbem een hekel aan Hirsi Ali??
Joden en christenen spreken haat en bedreigingen uit aan haar adres??
Zij heeft helemaal niemand op haar geweten, zij heeft niemand vermoord..quote:Op donderdag 15 december 2005 07:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik incaseer tot ik een ons weeg, geen problemen mee. Ik heb er meer problemen mee dat de Nederlandse bevolking en Milagro haar bevlekken en de hemel in prijzen terwijl ze haar eigen werk niet eens uitvoert. Want laten we wel wezen, wat heeft zij in de afgelopen 4 jaar concreet voor Nederland bereikt? 1 dode kan ze in ieder geval wel op haar conto schrijven: 4 november 2004.²
haar doelgroep was Moslims . Nu keren alle moslims tegen haarquote:Op donderdag 15 december 2005 12:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah, goed om te weten dat ze d'r doelgroep bereikt.
Lijkt me de eerste. De tweede is namelijk een aardig hopeloze zaak, maar als je het nu aankaart, kun je volgende generaties behoeden.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ah haar doelgroep is kennelijk jongens van 20 jaar die niet eens een vrouw of kind hebben en die in het dagelijks leven studeren. Of is haar doelgroep de vrouwenonderdrukkers met de koran in de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |