erm nee ik vergeet dat iedere keerquote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
offtopic: heb jij al goed achter de schermen gekeken recently?
laten we de Acteurs van de Monti Python''s dan ook maar de strot doorsnijdenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:06 schreef yup het volgende:
Vrijheid van meningsuiting heeft ook zijn grenzen hoor, dacht dat jullie dat wel wisten.
Ze is zo overtuigd van haar gelijk (moslimgeloof eng enzo) dat ze alles eraan doet om het geloof zwart te maken... En dat vind ik geen goeie zaak.
Ik vind haar echt niet passen in de politiek, alleen maar een brulaap die verder niks zinnigs heeft te zeggen.
Neehee, want het Christendom zwart maken is leuk, maar Moslims zijn zielig.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:13 schreef desiredbard het volgende:
laten we de Acteurs van de Monti Python''s dan ook maar de strot doorsnijden
Life of Brian
Meaning of life
Vergeet South Park episode 608 - "Red Hot Catholic Love" niet. Toppertje.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Neehee, want het Christendom zwart maken is leuk, maar Moslims zijn zielig.
Die waren ook zo serieus bedoeld als Submission he, erg goede vergelijkingquote:Op donderdag 15 december 2005 11:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
laten we de Acteurs van de Monti Python''s dan ook maar de strot doorsnijden
Life of Brian
Meaning of life
Nogmaals, een tekenfilm die o zo serieus is vergelijken met een documentaire notabene.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vergeet South Park episode 608 - "Red Hot Catholic Love" niet. Toppertje.
Ik vraag me af of zoiets over de profeet of Allah te maken is.
Nou.. het was satirisch inderdaad. Maar de steken onder water waren even goed gemeend. En dat dan nog eens in het absurde getrokken. Is dat beter?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
Die waren ook zo serieus bedoeld als Submission he, erg goede vergelijking![]()
Ken jij (teken)films die de Islam op zo'n manier belachelijk maken?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, een tekenfilm die o zo serieus is vergelijken met een documentaire notabene.![]()
Oh dus een gozer die Mehmet heet in zijn onderbroek in een creche zetten en hetquote:Op donderdag 15 december 2005 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die waren ook zo serieus bedoeld als Submission he, erg goede vergelijking![]()
Liever dat dan een waarin deze wordt uitgemaakt voor een massamoordenaar of wat dan ook. Je zegt het zelf al satirisch. Satirisch en serieus zijn twee verschillende dingen, de vormen waarin beide zijn gegoten kun je dus NOOIT vergelijken.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou.. het was satirisch inderdaad. Maar de steken onder water waren even goed gemeend. En dat dan nog eens in het absurde getrokken. Is dat beter?
Moet ze dan eigenlijk een lollige film maken waar Mohammed een nietsnut is die voortdurend achterna gezeten wordt door slaafse volgers?
Nee, waarom maak jij die vergelijking dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ken jij (teken)films die de Islam op zo'n manier belachelijk maken?
Oh, wel hoor. In beide gevallen wordt er kritiek gegeven. De ene keer op satirische wijze met een serieuze ondertoon en de andere keer wat serieuzer maar in een kunstzinnige vorm. Kritiek komt in vele vormen, maar is daarom nog wel te vergelijken.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Liever dat dan een waarin deze wordt uitgemaakt voor een massamoordenaar of wat dan ook. Je zegt het zelf al satirisch. Satirisch en serieus zijn twee verschillende dingen, de vormen waarin beide zijn gegoten kun je dus NOOIT vergelijken.
Ik vraag me af of het dan niet als een belediging wordt opgevat.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, waarom maak jij die vergelijking dan?
Ik heb er geen problemen mee als moslims te kak worden gezet op een grappige manier, ik denk dat shouf shouf habibi bijvoorbeeld erg geslaagd was. Prachtige film, en zo hoort het. Als moslims neer worden gezet als vrouwen-onderdrukkers, moordenaars, en vrouwenmishandelaars, en dat wordt ook nog zo serieus weergegeven, nee dank je.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh dus een gozer die Mehmet heet in zijn onderbroek in een creche zetten en het
The life of Mehmet noemen, kan gewoon?
Ik bedoel dat is ook humoristisch bedoeld toch, helemaal niet zo zwaar als Aisha
En op serieuzere noot the last temptation was ook geen humoristische film, er werd door sommigen geklaagd....dat mag...maar er is niet gedreigd.
Als Dan Brown zijn boeken op Islam had gebaseerd ipv katholicisme had hij nu vast oook een Fathwa over zich gehad?
Het gaat hier nu juist NET om de vorm heer Sizzler, en die is totaal NIET te vergelijken. De vorm is JUIST van belang aangezien mensen tegen deze vorm aankijken. Het is de verpakking van je kritiek.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oh, wel hoor. In beide gevallen wordt er kritiek gegeven. De ene keer op satirische wijze met een serieuze ondertoon en de andere keer wat serieuzer maar in een kunstzinnige vorm. Kritiek komt in vele vormen, maar is daarom nog wel te vergelijken.
Het gaat niet om moslims, maar om Mohammed en het Islamitische geloof. Het is trouwens ook niet vreemd als je dat wel erg zou vinden, de film is in een aantal landen verboden geweest. Maar dreigementen naar Monty Python leden zijn er, voor zover ik weet, nauwelijks geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb er geen problemen mee als moslims te kak worden gezet op een grappige manier
Oh er zullen er vast een aantal zijn die het alsnog als een belediging zien, die zul je altijd houden. Echter het speculeren daarover is mijnsinsziens onzinnig.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het dan niet als een belediging wordt opgevat.
je wordt evenzogoed de strot afgesneden ervoor, hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, een tekenfilm die o zo serieus is vergelijken met een documentaire notabene.![]()
Dat is toch zo ongeloofwaardig he. "Het gaat hier niet om moslims maar om Mohammed en het Islamitisch geloof". Zouden moslims daar iets mee te maken hebben denk je? Met het Islamitische geloof en profeet Mohammed? Of noemen we mensen gewoon moslim, zomaar? Next to that creeerde Submission I toch aardig een beeld OVER moslims die zogenaamd in naam van de Koran vrouwen neersloegen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Het gaat niet om moslims, maar om Mohammed en het Islamitische geloof. Het is trouwens ook niet vreemd als je dat wel erg zou vinden, de film is in een aantal landen verboden geweest. Maar dreigementen naar Monty Python leden zijn er, voor zover ik weet, nauwelijks geweest.
Wist niet dat je helderziend was.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:54 schreef milagro het volgende:
[..]
je wordt evenzogoed de strot afgesneden ervoor, hoor
Mohammed The Menace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |