Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Maar argumenten ho maar, alleen maar schelden.
Ongetwijfeld heb ik meer opleiding genoten dan jij.
Dan hoor ik iig niet bij die meeste die vinden dat iedereen mag zeggen wat ie wil. Dat is zo dom vind ik. Die discussie wil maar niet losbarsten sinds de dood van Fortuyn. Waar liggen de grenzen van vrijheid van meningsuiting? Alles heeft zo zijn grenzen, ook het geven van je mening.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Heb het idee dat we in deze discussie toch een beetje naar elkaar toe zijn gegroeit.. en dat de meeste mensen hier ook vinden dat hirsi ali alles moet en mag zeggen.. zonder bang te hoeven zijn dat ze dood gemaakt wordt of andere dreiging toegewenst krijgt .
dat geeft weer hoop..![]()
Ik geloof je best, maar laat dat dan ook eens blijken in je posts.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Ongetwijfeld heb ik meer opleiding genoten dan jij.
Nou dan geniet je toch lekker van de intelligente posts van BSB.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
Eens met BansheeBoy. Heb lionsguy 18 wel erg veel dom gelul zien posten.
Ik word moe van mevrouw Hirsi Ali. Laat haar gewoon een keer d'r reet afvegen met die Koran dan kan ze ook een leven gaan zoeken.
hirsi ali is geen lid van de regering of kabinet...quote:Op donderdag 15 december 2005 18:32 schreef Ylias het volgende:
[..]
Dan hoor ik iig niet bij die meeste die vinden dat iedereen mag zeggen wat ie wil. Dat is zo dom vind ik. Die discussie wil maar niet losbarsten sinds de dood van Fortuyn. Waar liggen de grenzen van vrijheid van meningsuiting? Alles heeft zo zijn grenzen, ook het geven van je mening.
En ik hoop echt dat Hirsi Ali het er levend vanaf brengt, maar ze schreeuwt er gewoon om, alsof zij verlost wil worden. En er zal een keer een gek opstaan die zich moslim noemt en haar verlossen van haar kwellingen in dit leven. Maar daar zit ik niet mee, zij doet mij niks met haar films, omdat ik ze niet heb gezien en dan nog. Maar diegene die haar klakkeloos volgen, die haar geloven in wat ze zegt. Waarvoor zij in het kabinet zit doet er allang niet meer toe. Als ze die moslims maar kwelt.
nou klein pikkie...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:38 schreef desiredbard het volgende:
Moslims...... klein pikkie en lange tenen...en op allebei zijn ze heel erg snel getrapt
Alleen maar schelden? Ik zei "oververhitte ongeėmancipeerde mafkees", en citeerde twee posts van je.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Maar argumenten ho maar, alleen maar schelden.
Dat zou kunnen. Ik heb er geen idee van welke opleiding jij hebt genoten. Het interesseert me ook niet, eerlijk gezegd.quote:Ongetwijfeld heb ik meer opleiding genoten dan jij.
Zie je, nou doe ik het weer. Iets onaardigs over je zeggen, en er een illustratieve bron bij leveren. Het is ook te makkelijk, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef lionsguy18 het volgende:
Vrouwen die topless aan het strand liggen zijn in wezen sletten die heel goedloop de intieme delen op schaamteloze manier tonen. In zekere zin hebben deze vrouwen een negatief zelfbeeld.
Ik lees niets van van Gogh. Die man is al een tijdje dood, wat heeft die man mij nog te bieden. Als levende entiteit kon hij al niks voor me betekenen, laat staan als dode. Hirsi Ali wist als geen ander wat dit soort manifestaties teweeg konden brengen, ze heeft m.i. bewust gebruik gemaakt van een mollig type, zodat zij in alle stilte een niet te missen persoon naar voren kon schuiven. Ik vind dus wel degelijk dat de moord op Theo deels toe te schrijven valt aan het handelen met voorkennis van Ayaan, no doubt about it.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je van Hoghs website had hgelezen dan weet je dat na het formidabelle boek "Allah weet het beter" een titel die jou toch zou moeten aanspreken, aan submission begonnen is. Van Gogh heeft Hirsi benadert.
Helaas heeft 04-11-2004 anders laten blijken.quote:Daar had hoefde hirsi niets voor te doen hoor
Van Gogh was geen dom jongetje, en betitelde zijn vijanden dus ook als geindoctrineerde gevaarlijke gekken met maar een doel, zijn dood heeft dat bewezen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik lees niets van van Gogh. Die man is al een tijdje dood, wat heeft die man mij nog te bieden. Als levende entiteit kon hij al niks voor me betekenen, laat staan als dode. Hirsi Ali wist als geen ander wat dit soort manifestaties teweeg konden brengen, ze heeft m.i. bewust gebruik gemaakt van een mollig type, zodat zij in alle stilte een niet te missen persoon naar voren kon schuiven. Ik vind dus wel degelijk dat de moord op Theo deels toe te schrijven valt aan het handelen met voorkennis van Ayaan, no doubt about it.Ik durf zelfs te stellen dat het een onderdeel van haar strategie is om Moslims in een kwaad daglicht te stellen met alle eventuele gevolgen van dien.
[..]
Helaas heeft 04-11-2004 anders laten blijken.²
Dat de dood van Theo van Gogh onder meer het GEVOLG is van het handelen van Ayaan Hirsi Ali, dat zal iedereen op dit forum met je eens zijn BsB.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik lees niets van van Gogh. Die man is al een tijdje dood, wat heeft die man mij nog te bieden. Als levende entiteit kon hij al niks voor me betekenen, laat staan als dode. Hirsi Ali wist als geen ander wat dit soort manifestaties teweeg konden brengen, ze heeft m.i. bewust gebruik gemaakt van een mollig type, zodat zij in alle stilte een niet te missen persoon naar voren kon schuiven. Ik vind dus wel degelijk dat de moord op Theo deels toe te schrijven valt aan het handelen met voorkennis van Ayaan, no doubt about it.Ik durf zelfs te stellen dat het een onderdeel van haar strategie is om Moslims in een kwaad daglicht te stellen met alle eventuele gevolgen van dien.
[..]
Helaas heeft 04-11-2004 anders laten blijken.²
Ik wilde laten zien dat deze manier/stijl niet de juiste was. Die opzet is geslaagd, velen waren het oneens met deze manier, de meesten, waaronder jijzelf, vonden het dezelfde stijl als die van Hirsi Ali. Tevens heb ik kunnen aantonen dat dit averechts werkt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef Seneca het volgende:
Ow, trouwens BsB, ik snap niet helemaal welk punt je nu wilde maken door eerder in dit topic dezelfde manier van discussieren te hanteren als Hirsi Ali.
Zijn dood heeft bewezen dat hij verkeerd bezig was met zijn getroll en geprovoceer, niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Van Gogh was geen dom jongetje, en betitelde zijn vijanden dus ook als geindoctrineerde gevaarlijke gekken met maar een doel, zijn dood heeft dat bewezen.
Dus stel nu dat iemand hier op Fok! jou vermoord omdat hij jouw posts irritant vindt, dan bewijst dat dat jij verkeerd bezig was?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn dood heeft bewezen dat hij verkeerd bezig was met zijn getroll en geprovoceer, niets meer en niets minder.
Ik ben tegen moord.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |