quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:11 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Uit pure verveling ben ik alvast begonnen aan een nieuwe OP voor deel 3![]()
Je hebt toch een auto? Dat is sowieso makkelijker dan met de trein komen denk ik...quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:08 schreef Lortnoc het volgende:
Poeh hee, doe er zowat 2 uur over, kan ik er op z'n vroegst om 20.00h zijn, even nadenken hoor.
Die auto heeft 't op z'n eerste trip naar de Alpen begevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto? Dat is sowieso makkelijker dan met de trein komen denk ik...
Ooh, pity... Had een BX gekocht, al 5 probleemloze Alpentrips achter de rugquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Die auto heeft 't op z'n eerste trip naar de Alpen begeven![]()
quote:Pssst, "Sziget is Europa's grootste oplucht festival.".Moet openlucht zijn gok ik
Ik klikte voor het eerst op je sigquote:Ik de grote lisdect, dat stond er al 4 maanden zo.
Dat was perongeluk het edit knopje ipv quote?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Ik klikte voor het eerst op je sig. Wist niet dat je dyslectisch was
. Sorry
Jaja, vervuil het topic nou eens niet zo joh!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was perongeluk het edit knopje ipv quote?
En Maok heeft het recht om dyslect te zijn, want ze is gewoon tof
Weet ik dus nog nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jaja, vervuil het topic nou eens niet zo joh!![]()
Komen jullie nog naar Bussum vrijdagavond?
Ben jij er vrijdag nou ook, Saaw?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef saaw het volgende:
Disciplines: sportklimmen, rotsklimmen
Niveau hal/rots : hal 7a, rots 6b
Niveau Alpinisme :-
Favoriete hal : rocksteady, bussum en TussenHemelEnAarde, Amsterdam
Voorklimmen : ja!
Begonnen: ehm...1996 ongeveer
Overige: tussendoor langere perioden [aantal maanden tot een jaar] niet geklommen ivm reuma [nu ook] en ik geef techniektraining aan de jeugd C & D
Jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was perongeluk het edit knopje ipv quote?
ik hoop hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ben jij er vrijdag nou ook, Saaw?.
Die heb ik ook gehad als eerste klimschoentjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:16 schreef superheist het volgende:
Zo gisteravond even naar Bever in Eindhoven geweest (was kortingsavond, 20%) en heb eigenlijk mijn eigen 'gear':
La sportiva - La Mythos schoentjes, waren de enige die een beetje lekker zaten ![]()
Petzl Calidris Gordel ATC XP belay master.
Nu hoef ik niks meer te huren![]()
Ik ben er om 18uur iig met Gripper en ik geloof nog wat andere, aantal komen later.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:16 schreef saaw het volgende:
[..]
ik hoop het
mn ouders gaan vrijdag verhuizen en dan moet ik helpen, maar in principe is dat van sochtends vroeg tot ergens in de middag
en savonds ben ik sowieso in Huizen, kan ik net zo goed even langs de klimhal komen
maar niet al te lang, dus wil wel even weten hoe laat iedereen er is? een deel red het niet om er rond 6 te zijn las ik
Een klimmaat van me is zo dol op zwart, en hij heeft zo'n schurfthekel aan paars, dat ie z'n mythossen met zwarte schoenpoets heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:42 schreef Sport_Life het volgende:
Die heb ik ook gehad als eerste klimschoentjes. Zaten idd wel goed
. Heb jij die paarse ook?
Ik dacht al wat heb schreef ik daar nou weer, hier het lijstje opnieuw:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |