abonnement Unibet Coolblue
pi_33072916
Klimmend volk op fok,

Een maandje of 1,5 geleden hebben Lortnoc en ik een soort mini-meet gehad in de klimhal in Nijmegen. Naar aanleiding van postings in 5a geklommen! [centraal] klimtopic waren we aan de mail geraakt, en we hebben ons in die hal een avondje leuk vermaakt. Lortnoc stelde toen voor eens een klimmeet te organiseren om de gezichten achter de klimmende fokkers eens te kunnen zien. Nu er ook weer een topic over het volgen van alpine cursussen is, leek het ons een mooi moment om eens wat af te spreken.

De vraag is simpel: wie heeft er interesse in een meet? Dit geintje zal, als er wat belangstelling is, plaatsvinden op een nog nader te bepalen tijdstip. Ik geef zelf de voorkeur aan half januari of ergens in die buurt. Dit om mensen die rond de kerstdagen in de bergen zitten de kans te geven ook mee te gaan. Voor een locatie hebben we 2 of 3 redelijk centraal gelegen hallen op het oog:

Cave, Nieuwegein
Rock Steady, Bussum
De Klimmuur, Utrecht

Maar als 80% van de deelnemers in de randstad blijkt te wonen is een hal in
Amsterdam, Rotterdam of Den haag ook oke wat mij betreft.

Afhankelijk van hoeveel ervaren zekeraars er aanwezig zijn is dit misschien ook eens een kans om een onervaren vriend of vriendin eens mee te nemen. En als er iemand een laptopje meeneemt is dat ook meteen een mooie kans om foto's van al gemaakte klimtripjes (of je mooiste klimhal foto's ) te laten zien aan anderen. Niets moet, alles mag.

Wil je mee, meldt het hier!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33073186
Hm, lijkt mij wel leuk! Hangt er natuurlijk vanaf wanneer, maar ik heb zeker interesse.
Qua handigheid is voor mij Den Haag het best denk ik (als ik bij m'n vriendin ben is dat te fietsen) Maar Bussum, Amsterdam of Utrecht Vind ik ook wel goed.
pi_33073191
Topic om in de gaten te houden... *meldt*
Rotterdam heeft de voorkeur.
Jesus saves but death prevails.
pi_33073378
Oh en voor iedereen die hier komt posten, kom ook eens meeposten in het centrale klimtopic. Want klimmen is toch de sport waar het meeste over te lullen valt (zelfs objectief gezien)
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_33092022
De klimtopic's schieten als paddestoelen uit de grond opeens

Op zich heb ik ook wel interesse om eens een keer te meeten. Ik klim nu ongeveer een half jaar, en doe dit bijna alleen maar op de buitenmuur in spaarnwoude. Omdat voor het gedeelte met verplaatsbare grepen geen quotaties te vinden zijn heb ik geen idee van mijn niveau nu is, maar ik denk rond de 5c. Laatst heb ik wel met veel vallen en hangen een 6c geklommen, maar dat ging verre van soepel

De muur van spaarnwoude is opzich ook nog goed te doen, als het maar niet al te koud is Als het zonnetje maar schijnt is het goed te doen, ookal is het buiten. Aangezien Snowplanet 100m verderop ligt, zou je er ook voor kunnen kiezen om te gaan klimmen en/of snowboarden. Ook zou er eventueel nog gegeten kunnen worden. In geval van nood zou er altijd nog uitgeweken kunnen worden naar De Klimmuur in Haarlem. Weet niet wat julie hiervan vinden, maar het is maar een idee.
pi_33093587
Lijkt me interessant, hoewel Cave N'gein mijn thuisbasis is, dus het heeft voor mij denk ik weinig nut om daar een meet te houden (ken 80% van de vaste klimmers daar, en zal dus eerder met bekenden bezig zijn dan met fokkers). Maae we kunnen altijd zien.

Andere hal lijkt me wel interessanter. Mijn voorkeur gaat uit naar Bjoeks, maar dat is een beetje ver voor de meeste ben ik bang.. Rock steady lijkt me ook wel leuk, nooit geweest eigenlijk.
pi_33096576
quote:
Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef Sport_Life het volgende:
Rock steady lijkt me ook wel leuk, nooit geweest eigenlijk.
Geweldige hal! Mijn vriendin klimt niet geweldig (want nog niet zo lang en zeer onregelmatig) maar daar kan ze toch zowaar wat overhangetjes klimmen. Leuke routes, interessant gebouwd, een wedstrijdwaardige voorklimwand, en een hele mooie structuurwand van T-wall. Als je gaat zoeken wat dat merk voor moois bouwt, ga je kwijlen...
Buiten hebben ze sinds enige tijd een heuse bouldertuin, met een laagje echt bleau-zand eronder. We moeten dan wel een dag met droog weer uitkiezen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33098611
Okej dan ben ik voor RS!! .

Ga trouwens zaterdag naar Bergsche Hoek, vind dat ook wel mooie hal . (kijken of de 6B in de hoek nog een keertje "on sight" (inmiddels niet meer had m dus jaartje geleden al gedaan) kan klimmen . (afgelopen maanden beetje weinig getraind waardoor mn niveau is gekelderd.)
pi_33098796
Als het zaterdag sneeuwt kun je buiten gewoon alpien klimmen
Goeie training om te oefenen in het knopen leggen met stijve tengels...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33106125
lol Had ik trouwens ook laatst in Duitsland gedaan, het vroor bijna .
pi_33141474
Ik zat net ff op de site van klimhal Amsterdam te kijken, en daar kwam ik nog wel iets interessants tegen :
quote:
Ervaren klimmers, die geen instructie nodig hebben, kunnen buiten de gebruikelijke openingstijden terecht. Voor de normale prijs, lekker de ruimte en alle routes voor jezelf!

Bel wel even voor reservering. Anders sta je mischien voor een dichte deur...

Tel. : 020-6810121 (tijdens openingstijden)
Dat zou misschien ook nog niet zo gek zijn voor deze meeting.
De hal licht ook vrij centraal, bij station sloterdijk.
pi_33210761
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Ik zat net ff op de site van klimhal Amsterdam te kijken, en daar kwam ik nog wel iets interessants tegen :
[..]

Dat zou misschien ook nog niet zo gek zijn voor deze meeting.
De hal licht ook vrij centraal, bij station sloterdijk.
Is ook een hele leuke hal! Smerig, stoffig, oude stijve touwen, maar een boulderhok!!! (daarom ga ik daar ook naartoe, voor het boulderen)

Zou iedereen die meegaat naar de meet vanaf nu ook even de hal/locatie van zijn voorkeur willen vermelden?
Gracias!

Nog even een fotootje, ben vorige week zelf nog in Bussum geweest: Hier ben ik aan het plepstik-prutzen op de prachtige structuurwand daar. Fijne routes (dit is een beschaafd 5b-tje)


[ Bericht 9% gewijzigd door Gripper op 19-12-2005 09:42:45 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33220220
Boeit me helemaal niks maar Utrecht is wel weer wat cheaper om te komen dan Amsterdan, dat dan weer wel.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_33237050
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:13 schreef Lortnoc het volgende:
Boeit me helemaal niks maar Utrecht is wel weer wat cheaper om te komen dan Amsterdan, dat dan weer wel.
Aangezien ik voorlopig nog een leasebak rij, en je sowieso al had ingecalculeerd dat je naar Utrecht moet, zullen je kosten beperkt zijn. Je hoeft alleen maar op de meet-dag een retourtje ede te kopen en je zorgen zijn voorbij

-en nog twee plekjes in de auto vrij op de lijn Ede <--> meetlocatie-
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33720245
Zo, tijd om eens een datum te prikken voor de meet.

Wat dachten we van zaterdag 21 of zondag 22 januari in Rock Steady, Bussum? Het is goed bereikbaar voor mensen uit zowel Noord-holland als uit de richting Utrecht, waar vooralsnog de meeste gegadigden vandaan komen.
Laten we maar gewoon de datum doen waarop de meeste mensen kunnen, anders blijven we aan de gang. Graag even hier melden of je komt en of je er zelfstandig kunt komen (of nog een lift nodig hebt.)
Tijd: De hal is zowel op zaterdag als op zondag om 11 uur open. Lijkt me vroeg genoeg... Later aankomen is natuurlijk ook prima.
www.rocksteady.nl

Tot dan!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33720717
Ik geef de voorkeur aan zondag, moet op zaterdagen nl. werken. Een lift zou natuurlijk erg welkom zijn
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_33865274
*schop!* Kan iedereen die had aangegeven wel mee te willen meeten (Roel, Sportlife, Superheist, Shivo) nog even wat van zich laten horen?
Dank
Aangezien er al 2 man is, gaan Lortnoc en ik sowieso, toch?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33899029
Jawel hoor, maar als we maar met z'n tweëen zijn kunnen we net zo goed weer een avondje doen een keer.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_33900881
Vooralsnog lijkt het daar verdacht veel op ja.
Organiseer nog eens iets...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33907687
even kijken of ik dat weekend in de Randstad ben (zo ja, dan ga ik vrij zeker mee) Ik laat nog van mij horen.
pi_33937877
Ik kom net terug van een weekje wintrersport vandaar mijn late reactie, sorry Ik zou heel graag mee willen met de meet, maar het probleem is alleen dat ik de 20e weer voor een week naar La Plagne vertrek .
(ja, ik heb een zwaar leven )

Als de meeting toch nog later plaats zal vinden dan zal ik wel van de partij zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Roel_spaarndam op 11-01-2006 16:24:23 ]
  maandag 22 mei 2006 @ 13:41:37 #22
130803 Gripper
Get a grip
pi_38082200
Zo dan,

De vorige meet-datum kwam niet zo best van de grond. Daarom een voorstel voor een nieuwe datum: aanstaande vrijdag, vanaf een uurtje of 19, wederom in Bussum (want lekker centraal) en als er studenten zijn die met OV willen komen, kunnen zowel de week-OV'ers als de weekend-OV'ers de hal gratis bereiken.
Zie voor inhoudelijke details alle bovenstaande postings.

Wie o wie?
Mocht het niet lukken, prikken we wel weer een nieuwe datum...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_38082623
dan heb ik een verjaardag . Maar ik zit komende tijd nogal strak in de planning met studie ook enzo Komende woensdag kan evt. wel.
  maandag 22 mei 2006 @ 14:05:28 #24
130803 Gripper
Get a grip
pi_38083039
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:52 schreef Sport_Life het volgende:
Komende woensdag kan evt. wel.
Ik misschien ook wel. Hangt even af van het weer: als het deze week droog blijft (ziet het niet naar uit) gaan we donderdag klimmen in Duitsland. Als het voor dinsdag niet droog is, is de wand donderdag nog nat, en hoeven de klimmaatjes die woensdagavond al bij mij komen tukken niet te komen. En kan ik dus rustig naar Bussum
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_38083064
Vrijdag 26?
Dan kan ik opzich wel....
Even over nadenken. Kunnen we ook wat later plannen?
Woensdag kan ik niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')