en dat kan niet met RDP van huis uit of zo?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik Fok niet natuurlijk![]()
af en toe moet er even een proces-je aangeslingerd worden.. tja, dat loopt eventjes![]()
moet je overwerken of wil je graag overwerken?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, aangezien ik nog op vakantie wil in 2006![]()
ik zit hier prima hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat kan niet met RDP van huis uit of zo?
moet niets, ik wil het zelf graaf afhebben over een week of zo.. dus dan doe ik wel wat extra's...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
moet je overwerken of wil je graag overwerken?
ah op die manier...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet niets, ik wil het zelf graaf afhebben over een week of zo.. dus dan doe ik wel wat extra's...
ik zit nu op 4 uur... en avondeten is ook betaald.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ah op die manier...ik heb vandaag ook 45 minuten overgrwerkt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:06 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik gaf je netje en kreeg geen eens reactie
![]()
das ook nice.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit nu op 4 uur... en avondeten is ook betaald.
ik kan niet eens reagerenquote:
lasagne uit de magnetron, magnum, cola, mandarijntjes..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
das ook nice.wat heb je gegeten?
Lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lasagne uit de magnetron, magnum, cola, mandarijntjes..prima voor een woensdagavond
![]()
nee bier drinken ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit hier prima hoorThuis ga ik toch maar bier drinken en andere dingen doen... hier uiteraard niet
![]()
ze mag ons nietquote:
uh uh.. deze vijf minuten zekerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee bier drinken ben ik mee gestopt
bier was opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee bier drinken ben ik mee gestopt
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. deze vijf minuten zeker
jah, een beetje de gegeven drank op gaan drinkenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
Zaterdagavond feest van de kameraad die nogal krenterig is enzo.Het bier had hij ge-upgrade. Waar het vorig jaar nog ranzig Aldi-bier was van 14 cent wat ook nog eens lauw was, dit jaar waren het flesjes Heineken, een hele verbetering, alsnog niet al te koud maar goed....
Het "buffet" was snel op en in de keuken, steeds lopen enzo....Wat hij voor 20 man had, had ik thuis voor 6.
Nu had ie van ons en van familieleden een paar flessen drank gekregen, Coubergh, Passoa en Sambuca. Zegt z'n nicht zo: "Goh die Sambuca zou ik wel eens willen proberen!" Hij zo: "Nee, die flessen blijven dicht vanavond
".
![]()
Naja...
neequote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je het gek als ik nee zeg?
We moesten het doen met bier.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, een beetje de gegeven drank op gaan drinken![]()
tuurlijk doe je dat! het liefst zo snel mogelijk!
tjaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We moesten het doen met bier heineken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |