abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2005 @ 00:38:07 #1
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061286

De OP
When you see something, you try to identify it, then categorize it and then either pretend to understand it or admit to being clueless. Then something like this comes along: 680-plus hp, four-wheel drive and under 3,000 lbs. Would you file it under "madness" or "genius" or has the fine line between madness and genius just been blurred by four 50-yard strips of soft-compound drag tire?

EIP Tuning has forged a reputation for power on the street and on the strip. It helped introduce Rotrex superchargers to the market and has had more fun with the 1.8T than should be allowed by law. However, it is the venerable VR6, the big block of the VW line that is the company's mainstay. Its engineering exercise is a Golf that has that has been taken to incredible heights. The car, owned by Rich Chavacci, of EIP Tuning, has been the test bed for EIP's staged turbo kit program and has made the rounds drag racing on a nationwide basis, all while retaining street-able performance.

As Chavacci and his crew at EIP gradually developed and refined their VR6 turbo kit, upgrading it in "stages" and pumping as much as 4 bar worth of boost into the chambers, horsepower figures skyrocketed and the numbers on the timeslips started dropping. Prior to the four-wheel-drive conversion, Chavacci piloted this car down the quarter mile in a scant 11.1 seconds. Spectators of the spectacle later told him that the tires were smoking until he let off the pedal at the finish line, essentially a quarter-mile burnout. He thought about adding wheelie bars, replacing the glass windows with Lexan and going with full slicks to get it into the 10-second bracket, but four-wheel drive had always been his first choice.

To make it work, Chavacci had some contacts in England locate the essential ingredients. They include parts from the coveted Rallye Golf, the Golf Country and the A3-based VRSynchro sold in Germany. The most complete section consists of the Rallye Golf's rear driveshaft, viscous coupling, differential and independent suspension. To make that fit, the gas tank was removed and part of the spare wheel housing had to be cut away. A racing fuel cell now sits under the hatch.

The front half of the system includes the transmission bell housing from a German-market VRSynchro. The swap was made easier, as the VRSynchro is based on an A3 chassis. Inside the transmission exist hardened and machined steel gears from the same company that supplies VW Motorsport. An EIP Competition Series limited-slip differential distributes the power along with its Stage 4 Competition Series clutch and pressure plate. And to handle the extra forces in back, EIP designed a new rear cross member. The driveshafts come from the Golf Country; however, new chrome-moly pieces are being made as Chavacci believes that they're a weak link. With all the pieces in front of him, Chavacci said the install took two weeks of after-hours wrenching.

The engine is what EIP calls its Stage 6 version. It's as far as they can go without having to use a full-race or alcohol-derived fuel. The block was bored to accept EIP's 2.9-liter, hand-edged, thermal-coated pistons. The rods are 4340 chrome-moly and utilize EIP's custom rod bolts as well, while the crank stays the same. Between the head and the block resides a custom copper gasket. On top are big-valve, high-flow, CNC-machined cylinder heads. The intake manifold and throttle body are also modified EIP pieces. It's all kept tight with a set of EIP's head bolts. To feed the required fuel, the VR6 relies on EIP high-flow injectors and a proprietary fuel system. To clear the space taken up by the driveshaft, EIP designed a custom steel exhaust manifold, upon which sits a turbonetics T04 turbo with a special compressor section and 4-inch outlet. The Stage 6 package also includes the external wastegate and GReddy "S" blow-off valve used in all its turbo kits, plus a Stage 5 intercooler and a Stage 4 3-inch steel downpipe with dump tube. Specific to Stage 6 is EIP's Competition Series air intake. It's all managed by an EIP/Electromotive TEC-II distributorless ignition that's laptop programmable. Boost is controlled by an Apex AVCR digital controller. The exhaust is an EIP custom, 3-inch unit that exits out the side.

Pumping a "mere" 28-29 psi or 2 bar, the engine dyno'd at 683.6 hp. Chavacci estimates up to 750 hp, with 40-plus pounds of boost. Up until the 4WD system was installed, 750 hp wasn't needed, as 683 hp was already too much.

Exterior enhancements now include A4-style headlights from a late-model Cabriolet, flanking an Abt grille. Down low sits an Abt spoiler and out back sits an Abt rear spoiler. The bumper covers, side skirts and mirrors were all color-matched to the factory white paint.

Controlling suspension compression are complete Bilstein Rallye/Race front struts in front, while in back, Koni five-way adjustable shocks are paired with custom-rate race springs on each corner.

Before I got behind the wheel, Chavacci had me ride along for some orientation. After closing the door, I reached behind to grab the seatbelt. Then I turned around to find the belt missing. To shave weight, Chavacci and crew had stripped the car of all unnecessary hardware, including the passenger seatbelt, grab handle and the temporary seat I sat on. "Just don't kill me, Rich," was all I asked as we motored away.

Late afternoon traffic kept Chavacci from really stepping into it. Instead, he'd get into the boost for short bursts before getting hard on the brakes. The massive surge of torque was enough to make it feel as though there was a black hole in the seat sucking me into a void of exponential gravity.

The moment of truth came right after the car in front turned off, revealing an empty B-road that stretched to the horizon. On a roll, Chavacci nailed it, causing a slight jerk to the left, a correction by Chavacci, and then the car compressed and then...bolted? No, catapulted? No, took off? No. Imagine a missile being released from an F-16. For the first second, it seems to wag its tail. Then it gathers itself and disappears. EIP's creation has the power to cause tunnel vision, blurring everything except that pinpoint furthest down the road, and until you get used to it, your mind is always playing catch-up. It makes you believe in wormholes (theoretical shortcuts in space).

"You should feel it at really high boost," Chavacci said as we turned around. Boost was set at 1.4 bar or 21 psi. Giddy. Delirious. Without a point of reference and paralyzed by fear, I told him, "I don't need to drive this thing, Rich." That blink in time had us in the (mid) triple digits before I could realize that I was scared out of my mind--which had left my body a mile earlier in its refusal to participate.

We reached the point of takeoff and found four long strips of Nitto drag tire smeared into the asphalt. The first two strips veered to the left and after that, when the viscous coupling engaged, were two lengthy smears from the rear tires. Chavacci plans to experiment with different thickness of transmission fluid until he finds the viscosity that hooks up the rear earlier. And to the side of the road, in the weeds, shivering and bruised, was my courage. I brushed it off, gave it a cigarette and got behind the wheel of insanity.

Snugly strapped into the four-point racing harness, I stepped into the rock-hard racing clutch. Because of its quick engagement, it required deft feathering of the accelerator to get off the line smoothly. Although the Electromotive TEC-II ECU was programmed for the full-throttle world of the drag strip, drivability at low revs was more than acceptable for such a highly stressed engine. Boost can be felt shortly after 2500 rpm, building progressively as revs climb. Passing maneuvers called for very little throttle and anything more than half throttle put the car in the upper echelon of acceleration. Going full-throttle is a privilege; 600-plus hp is something you have to work up to. Master it and everything pales. Tame its wild nature and tendency, under full power, to squirm like a giant python and you'll think you can drive anything.

People talk about "taking it to another level" or "pushing the envelope," but mad scientists, such as Chavacci, will be the first to tell you that when this work in progress is completed, there will be nowhere else to go. Chavacci has given some thought to making it more well-rounded with suspension mods, big brakes and the right wheel and tire combo. Such tweaks would make it a serious road course terror, and, already, there are other cars in the shop waiting for the same treatment, with the intention of making them more street-able. That means less boost, quicker spooling turbos and even better drivability. Whatever the form, or the purpose, it's safe to say that EIP builds some of the most outrageous Volkswagens on the planet.

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden

Chat on
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_33061302
Muuk, held!
pi_33061351
Ultimate Golf

Hoe zat dat ook alweer met contradicties enzo?
pi_33061352
Yeah
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 14 december 2005 @ 00:42:55 #5
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061423
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
Ultimate Golf

Hoe zat dat ook alweer met contradicties enzo?
C&P does wonders, and so does google too
  woensdag 14 december 2005 @ 00:43:22 #6
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061433
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:26 schreef Mukie het volgende:

[..]

tussen kerst en nieuwjaar hou ik altijd ff een feestje voor wat vrienden van me.
Om ff van dat familie gedoe af te zijn en in te drinken voor het nieuwe jaar.
Eten, drank en gezelligheid, das de bedoeling.
En hopelijk dit keer eerder dan om 6u gedaan
pi_33061480
dat zijn een hoop pktjes!

ik heb een keer in een golf2 vr6 gezeten met 235 km/h....

ik vond het niet echt heel erg leuk meer aangezien dat niet zo stabiel voelt in een golf2
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_33061488
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef Mukie het volgende:

[..]
Ik heb d'r zin an
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_33061491
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:42 schreef Mukie het volgende:

[..]

C&P does wonders, and so does google too
  woensdag 14 december 2005 @ 00:46:15 #10
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33061517
En ben de enige die zich groen en geel aan het gepruts in het bewerkte userfoto's topic zit te ergeren
pi_33061521
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef Mukie het volgende:

[..]

Goed ende leuk idee ! Zal ongetwijfeld gezellig worden !
  woensdag 14 december 2005 @ 00:47:58 #12
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061561
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:45 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik heb d'r zin an
het is nog maar 13 dagen
ik kan niet tellen
  woensdag 14 december 2005 @ 00:48:44 #13
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061585
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
En ben de enige die zich groen en geel aan het gepruts in het bewerkte userfoto's topic zit te ergeren
nietus
maar ik mag dat niet zeggen
  woensdag 14 december 2005 @ 00:51:26 #14
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33061661
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef Mukie het volgende:

[..]

het is nog maar 13 dagen
ik kan niet tellen
En zelfs m'n OV is geldig dan ( ) scheelt weer 32 euro voor een retour

woensdag 14 december 2005 @ 00:53:02 #15
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061720
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:51 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

En zelfs m'n OV is geldig dan ( ) scheelt weer 32 euro voor een retour

dubbelop feest
en dan nog al die feesten die erna volgen
pi_33061758
Mukie, ik weet nog een goede manier om te stoppen met roken.

Ram gewoon 3 tanden uit je bek! De reparatie doet zoveel pijn dat je niet meer kunt roken
  woensdag 14 december 2005 @ 00:54:37 #17
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33061766
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:53 schreef Mukie het volgende:

[..]

dubbelop feest
en dan nog al die feesten die erna volgen
Hendig sjiek stappen gek!
  woensdag 14 december 2005 @ 00:56:35 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33061830
mukie
Hermandeperman
Hugster
BoJo
Sjoewe

PFFF nu raak ik even in de war.
2 grote glazen bacardi black met cole en ik ben redelijk aangschoten
Maar de avond was helemaal gezellig
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33061848
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Boh, da's ram vet gek!
pi_33061856
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef ook_gek het volgende:

En daar gaat het om!

woensdag 14 december 2005 @ 00:58:05 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33061858
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef hermandeperman het volgende:

Ram gewoon 3 tanden uit je bek! De reparatie doet zoveel pijn dat je niet meer kunt roken
is de reparatie tegen gevallen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 14 december 2005 @ 00:58:11 #22
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33061861
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:57 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Boh, da's ram vet gek!
Gerse bedoening!
  woensdag 14 december 2005 @ 00:58:39 #23
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061874
ff een overzichtje:

16e: feest van het werk (gratis drank )
17e: fightgala in't mecc (nog niet zeker of k ga)
18e: verjaardag
21e: verjaardag plus een galadiner met een vriend van me (hij wilde mensen eens gaan shockeren op zn bedrijf en me voorstellen aan wat lui die echt teveel geld hebben )
22e: comedynight of thaiboxgala in Weert
23e: verjaardag pa die 65 wordt
24e: thank god, rust
25e: eerste kerstavond bij een vriendin van me
26e: tweede kerstavond bij mn ouders samen met mn zus en haar vriend
27e: feest bij mij thuis
28e: cleo en lois naar de dierenarts
en dan is het al bijna nieuwjaar
pi_33061875
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

is de reparatie tegen gevallen?
Ziet er prima uit, maar doet ietwat pijn
pi_33061891
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:58 schreef Mukie het volgende:
ff een overzichtje:

16e: feest van het werk (gratis drank )
17e: fightgala in't mecc (nog niet zeker of k ga)
18e: verjaardag
21e: verjaardag plus een galadiner met een vriend van me (hij wilde mensen eens gaan shockeren op zn bedrijf en me voorstellen aan wat lui die echt teveel geld hebben )
22e: comedynight of thaiboxgala in Weert
23e: verjaardag pa die 65 wordt
24e: thank god, rust
25e: eerste kerstavond bij een vriendin van me
26e: tweede kerstavond bij mn ouders samen met mn zus en haar vriend
27e: feest bij mij thuis
28e: cleo en lois naar de dierenarts
en dan is het al bijna nieuwjaar
Zo zagen de vorige 3-4 weken er bij mij uit

Maar wel een leuk vooruitzicht !
  woensdag 14 december 2005 @ 00:59:32 #26
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061898
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef hermandeperman het volgende:

en watskeburt?
  woensdag 14 december 2005 @ 00:59:47 #27
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061903
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:54 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

hendig
  woensdag 14 december 2005 @ 01:00:15 #28
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061917
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:59 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Zo zagen de vorige 3-4 weken er bij mij uit

Maar wel een leuk vooruitzicht !
oe en de 28e stappen met Sjoewe
pi_33061935
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:59 schreef Mukie het volgende:

[..]

en watskeburt?
Tandjes getuft
  woensdag 14 december 2005 @ 01:00:53 #30
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061938
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:56 schreef ook_gek het volgende:
mukie
Hermandeperman
Hugster
BoJo
Sjoewe

PFFF nu raak ik even in de war.
2 grote glazen bacardi black met cole en ik ben redelijk aangschoten
ook_gek
hoest met je koppie?
pi_33061947
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef Mukie het volgende:

[..]

oe en de 28e stappen met Sjoewe
Tanken heet dat in de volksmond
  woensdag 14 december 2005 @ 01:01:34 #32
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061960
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Tandjes getuft
komt me bekend voor
Wat heb je gedaan joh?
  woensdag 14 december 2005 @ 01:01:57 #33
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33061969
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Tanken heet dat in de volksmond
ow ik dacht dat dat kiepen en hijsen heette
  woensdag 14 december 2005 @ 01:02:20 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33061979
* ook_gek doet niet meer aan plannen qua stappen
  woensdag 14 december 2005 @ 01:03:39 #35
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33062005
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek doet niet meer aan plannen qua stappen
ik zal wle moeten, anders maak ik straks weer dubbele afspraken
pi_33062040
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef Mukie het volgende:

[..]

komt me bekend voor
Wat heb je gedaan joh?
Mezelf binnen een miliseconde omgezet van een verticale naar een horizontale beweging wat resulteerde in "recht met je bakkes op het beton"
pi_33062052
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:01 schreef Mukie het volgende:

[..]

ow ik dacht dat dat kiepen en hijsen heette
Gutsen, enz enz enz
  woensdag 14 december 2005 @ 01:08:02 #38
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33062119
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:05 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mezelf binnen een miliseconde omgezet van een verticale naar een horizontale beweging wat resulteerde in "recht met je bakkes op het beton"
bij mij was dat toendertijd een "laten we met zn allen Mukie even ineenrammen"-dag
Jaren later pas laten maken en het werd grotendeels netjes vergoed aangezien ik sales en training deed Ivm je werk kun je dan de kosten verhalen op je verzekering ivm het representatief eruit zien
  woensdag 14 december 2005 @ 01:09:26 #39
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33062142
quote:

[..]

Gutsen, enz enz enz
nix gutsen, dan klotst het eroverheen en das zo zonde
pi_33062159
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:08 schreef Mukie het volgende:

[..]

bij mij was dat toendertijd een "laten we met zn allen Mukie even ineenrammen"-dag
Jaren later pas laten maken en het werd grotendeels netjes vergoed aangezien ik sales en training deed Ivm je werk kun je dan de kosten verhalen op je verzekering ivm het representatief eruit zien
't kostte maar 150 euro bij mij !

Maar dit van mij kon echt niet jaren later hoor, het zag er ECHT niet uit, iedere keer als ik iets wilde zeggen keken mensen me aan voor ik een woord uitbracht van " " enzo...
  woensdag 14 december 2005 @ 01:10:51 #41
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062172
quote:

[..]

Gutsen, enz enz enz
Kantelen
pi_33062181
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:09 schreef Mukie het volgende:

[..]

nix gutsen, dan klotst het eroverheen en das zo zonde
Gutsen

pi_33062201
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:10 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Kantelen
"Kleintjes nuttigen" , bieren, afpilsen, goudgelerakkersmeteenblondekraagnuttiggen...
  woensdag 14 december 2005 @ 01:13:14 #44
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062216
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

"Kleintjes nuttigen" , bieren, afpilsen, goudgelerakkersmeteenblondekraagnuttiggen...
Biergymnastiek, heffen etc enz
pi_33062251
En zo kunnen we nog wel een stief kwartiertje doorgaan

Ik vin Utrégs proate eigelek veel leuker!
  woensdag 14 december 2005 @ 01:18:30 #46
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062313
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
En zo kunnen we nog wel een stief kwartiertje doorgaan

Ik vin Utrégs proate eigelek veel leuker!
Ik ga kapot
pi_33062322
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:18 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik ga kapot
Die dude snapt het echt niet
  woensdag 14 december 2005 @ 01:21:24 #48
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062379
Nee
pi_33062417
En ons dan simpel noemen
  woensdag 14 december 2005 @ 01:24:31 #50
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33062429
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:10 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

't kostte maar 150 euro bij mij !

Maar dit van mij kon echt niet jaren later hoor, het zag er ECHT niet uit, iedere keer als ik iets wilde zeggen keken mensen me aan voor ik een woord uitbracht van " " enzo...
ik had maar 2 tandjes en gelukkig zag je het niet zo erg omdat ik extra binnensmonds ging praten
Erg charmant is dit natuurlijk nu ook weer niet
  woensdag 14 december 2005 @ 01:24:47 #51
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33062440
muuk gaat eens slaapjes doen
slaap lekker allemaal
  woensdag 14 december 2005 @ 01:25:28 #52
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062450
Slaap lekker muuk
pi_33062455
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:24 schreef Mukie het volgende:

[..]

ik had maar 2 tandjes en gelukkig zag je het niet zo erg omdat ik extra binnensmonds ging praten
Erg charmant is dit natuurlijk nu ook weer niet
mwffmwhoebedmwoelje?
pi_33062459
Trusten Muuk
pi_33062464
Tering, opzich wel een plan eigenlijk, morgen weerom 07h00 op
  woensdag 14 december 2005 @ 01:28:05 #56
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062502
Ik ga morgen m'n college skippen
pi_33062516
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga morgen m'n college skippen
Ik hoop dat ik zo verstandig ben dat ik het niet doe
  woensdag 14 december 2005 @ 01:34:08 #58
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062616
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:28 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik zo verstandig ben dat ik het niet doe
Mja, ach ik ga thuis het boek wel doornemen. Werkcollege met 100+ studenten kom nou, dan leer je echt geen drol. Beetje naar vragen van die domme zeekoeien luisteren die gewoon LETTERLIJK in de literatuur beantwoord worden...
Nee ik heb wel iets beters te doen met m'n tijd.
pi_33062648
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:34 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja, ach ik ga thuis het boek wel doornemen. Werkcollege met 100+ studenten kom nou, dan leer je echt geen drol. Beetje naar vragen van die domme zeekoeien luisteren die gewoon LETTERLIJK in de literatuur beantwoord worden...
Nee ik heb wel iets beters te doen met m'n tijd.
Ik heb daar ook zo'n TERINGhekel aan

Als je je niet hebt voorbereidt, HOU DAN JE KLEP DICHT!

En als je het niet snapt ben je te dom en moeten ze je afschieten!
  woensdag 14 december 2005 @ 01:38:48 #60
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062673
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:36 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik heb daar ook zo'n TERINGhekel aan

Als je je niet hebt voorbereidt, HOU DAN JE KLEP DICHT!

En als je het niet snapt ben je te dom en moeten ze je afschieten!
Helaas is dat soort volk ongeveer 65% v/d studenten...
Studeren is een voorrecht, geen verplichting.

"Ik wil een titel, maar er niks voor doen"
pi_33062683
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Helaas is dat soort volk ongeveer 65% v/d studenten...
Studeren is een voorrecht, geen verplichting.

"Ik wil een titel, maar er niks voor doen"
"Ik heb nog geen zin om te gaan werken dus ga ik maar studeren"
pi_33062754
Ik ga het op een horizontaaltje gooien
  woensdag 14 december 2005 @ 01:45:22 #63
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062772
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:39 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

"Ik heb nog geen zin om te gaan werken dus ga ik maar studeren"
Dan hadden ze nog een beetje motivatie, dit zijn echt van die smerige tweedefase pubers, die maar op hun reet gaan zitten wachten tot alles ze op een blaadje aangereikt wordt.
Nooit iets zeggen, nooit meedoen aan een discussie, slap papertje inleveren, alleen maar een beetje meeliften op het werk van de mensen die wel hun best doen, en dan het boek in je kop stampen en je tentamen halen, maar vervolgens totaal geen kennis van zaken hebben.

Ik kots op dat soort volk. Hoeveel tijd er opgaat aan dat soort volk.
  woensdag 14 december 2005 @ 01:45:45 #64
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33062781
quote:
Op woensdag 14 december 2005 01:44 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga het op een horizontaaltje gooien
Ik ook
  woensdag 14 december 2005 @ 02:13:10 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33063123
zo ik ga ook maar eens slapen
pi_33063824
Godver, word ik net wakkergebeld door me oma

Opa ligt in het ziekenhuis en heeft het gehad, me ouders gaan erheen om te kijken of ze nog wat positiefs voorelkaar kunnen krijgen
  woensdag 14 december 2005 @ 08:16:15 #68
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33064386
quote:
Op woensdag 14 december 2005 04:36 schreef Fwnk het volgende:
Godver, word ik net wakkergebeld door me oma

Opa ligt in het ziekenhuis en heeft het gehad, me ouders gaan erheen om te kijken of ze nog wat positiefs voorelkaar kunnen krijgen
heeft wat gehad?
sterkte btw
  woensdag 14 december 2005 @ 08:22:14 #69
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33064427
http://users.pandora.be/M(...)ise-sous-hypnose.wmv
geniaal
ook geschikt voor op het werk
  woensdag 14 december 2005 @ 08:24:06 #70
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33064439
en nee die moeten er niet komen
pi_33065014
Heel de afdeling heeft een virus opgelopen

Zit ik hier alleen grmbl.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33065114
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:16 schreef Mukie het volgende:

[..]

heeft wat gehad?
sterkte btw
Hij wil gewoon niet meer, hij heeft vanaf begin oktober in het ziekenhuis gelegen, 3 weken, toen mocht hij er op vrijdag uit, werd op zondag weer opgenomen, toen heeft hij er 5 weken in gelegen, mocht hij er weer uit, voor een week, en nu werd hij eergister wéér opgenomen.
Hij was enorm in de war, en zwak etc.
Nu was zijn suiker enorm hoog vannacht, hij ktreeg al insuline enzo, maar toen dat voor de 2e keer nodig was wou hij het niet meer etc.

Naja, ziekenhuis me oma gebeld, oma mij omdat we de telefoon niet hoorden denk k.

zucht.
pi_33065163
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:22 schreef Mukie het volgende:
geniaal
pi_33065458
Moguh, je verslapen is niet oke
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33065704
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram
13-12-2005 om 12:35

Moeder en Kind maken het goed op het moment.

*onovertroffen blij is*
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33065753
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:03 schreef GizartFRL het volgende:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Feli
pi_33065775
owja, Pics!!11!!111!!1
pi_33065776
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Gefeliciteerd

oohja, over 15/16 jaar ben je minder blij met een dochter, als die puisterige pubers over de vloer komen
pi_33065858
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Gefeliciteerd
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  woensdag 14 december 2005 @ 10:22:55 #80
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_33066082
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Gefeliciteerd

ohja en smoruuguhs
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_33066083
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Gefeliciteerd
pi_33066099
Ik me helemaal de tyfus gehaast, had me verslapen, kom ik hier, gaat't college niet door .

Net 2 uur zitten vervelen, volgende college zou om 10.15 beginnen, is die gast er nog niet
pi_33066160
Dat is ook lekker herman veel plezier met wachten dan maar
pi_33066171
Dankje

Nu nog maar eens koffie halen ofzo, na die 6 bakken kan er nog wel 1 bij
pi_33066174
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Gefeliciteerd !

Hoe heet ze?
pi_33066341
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !

Hoe heet ze?
Megan
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33066342
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !

Hoe heet ze?
Goede vraag, helemaal vergeten te vragen
pi_33066346
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Megan
Gave naam
  woensdag 14 december 2005 @ 10:37:26 #89
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33066412
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
gefeliciteerd!

Herm:
Peu: Moest jij niet om 8.15 in nijmegen zijn

Jullie hadden het gisteren over kantelen... Alleen kennen steeds minder mensen dat woord
op de Sintercantus ( ):
Cantuszanger tegen 1e of 2e jaars meisje: Ik heb gehad met jou! Hup, kantelen!
Meisje:
CZ: Kantelen!
Meisje:
CZ: Ok, een glas helemaal in 1 keer opdrinken muts!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_33066471
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:37 schreef Xtreem het volgende:

[..]

gefeliciteerd!

Herm:
Peu: Moest jij niet om 8.15 in nijmegen zijn

Jullie hadden het gisteren over kantelen... Alleen kennen steeds minder mensen dat woord
op de Sintercantus ( ):
Cantuszanger tegen 1e of 2e jaars meisje: Ik heb gehad met jou! Hup, kantelen!
Meisje:
CZ: Kantelen!
Meisje:
CZ: Ok, een glas helemaal in 1 keer opdrinken muts!
Dat was wel de bedoeling, wordt alleen lastig als je pas om half 8 wakker wordt

Hoe dom als je niet weet wat kantelen is
  woensdag 14 december 2005 @ 10:46:19 #91
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33066611
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zal je klant blij mee zijn. Waar ben je nu dan
quote:
Vrouw
Thucydides
pi_33066714
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:46 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Zal je klant blij mee zijn. Waar ben je nu dan
[..]

Vrouw
Klant was inderdaad niet zo blij nee, ik ben weer naar huis gegaan, kreeg de klant pas te pakken toen ik al in zevenaar was

En vrouw zijn is een slap excus, de meeste vrouwen die ik ken weten ook wat kantelen is.
pi_33066723
hij is vast al bekend, maar ik vind em goed: http://www.bobrivers.com/(...)/whitetrashvideo.swf
pi_33066767
quote:

[..]

net als atten dus....
pi_33066788
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:52 schreef Fwnk het volgende:

[..]

net als atten dus....
Dat kennen ze hier ook wel hoor wordt gewoon door elkaar gebruikt
pi_33066825
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat kennen ze hier ook wel hoor wordt gewoon door elkaar gebruikt
Ik kende alleen atten
pi_33066855
quote:

[..]

Ik heb er ook nog nooit van gehoord !
pi_33066866
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:52 schreef Fwnk het volgende:

[..]

net als atten dus....
Ken ik ook al niet !
pi_33066870
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Megan
Leuke naam !
  woensdag 14 december 2005 @ 10:57:33 #100
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33066904
atten

adten! ad is met een D!
Thucydides
  woensdag 14 december 2005 @ 11:00:59 #101
132767 lipje
pi_33066981
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:54 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Ik kende alleen aDten
afgeleid van aD fundum (tot de bron)
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_33067003
Alsof je het ooit opschrijft
  woensdag 14 december 2005 @ 11:05:47 #103
132767 lipje
pi_33067065
doe het dan wel goed
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_33067066
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:57 schreef Xtreem het volgende:
atten

adten! ad is met een D!
I stand corrected, tis ook de eerste keer dat ik het schrijf / typ
pi_33067075
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:02 schreef PeuRac het volgende:
Alsof je het ooit opschrijft
  woensdag 14 december 2005 @ 11:07:00 #106
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33067083
Zo Lipje, daar hebben wij de wereld weer een stukje verbeterd.
Thucydides
pi_33067113
Ik ga solliciteren bij de grootste discotheek van Nederland !
  woensdag 14 december 2005 @ 11:09:40 #108
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33067141
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Als portier?
Thucydides
pi_33067155
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:09 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Als portier?
Neeeheee, achter de bar natuurlijk !
pi_33067159
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Als schoonmaakster?
  woensdag 14 december 2005 @ 11:11:21 #111
132767 lipje
pi_33067171
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:09 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Als portier?
ik las pooier
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_33067173
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:10 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Als schoonmaakster?
Die zoeken ze ook nog. Is wel wat voor jou hè?
pi_33067182
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Die zoeken ze ook nog. Is wel wat voor jou hè?
  woensdag 14 december 2005 @ 11:12:03 #114
132767 lipje
pi_33067189
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:07 schreef Xtreem het volgende:
Zo Lipje, daar hebben wij de wereld weer een stukje verbeterd.
en weer wat wijsheid bij het plebs gebracht
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 14 december 2005 @ 11:13:34 #115
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33067225
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Neeeheee, achter de bar natuurlijk !
Welke discotheek is dat eigenlijk?
Thucydides
  woensdag 14 december 2005 @ 11:13:46 #116
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33067230
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:12 schreef lipje het volgende:

[..]

en weer wat wijsheid bij het plebs proletariaat gebracht
Thucydides
pi_33067250
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:13 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Welke discotheek is dat eigenlijk?
The Zenith in Venray.
Aanstaande vrijdag is de grand opening .

En ze hebben de discotheek in het nieuws bestempeld als de grootste van Nederland. Ben benieuwd .
pi_33067260
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

The Zenith in Venray.
Aanstaande vrijdag is de grand opening .

En ze hebben de discotheek in het nieuws bestempeld als de grootste van Nederland. Ben benieuwd .
Ik stel een meet voor als je aangenomen word
pi_33067287
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:15 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Ik stel een meet voor als je aangenomen word
Nu alleen nog een fatsoenlijke mail sturen. *zucht*

Wtf moet ik vertellen .
pi_33067312
Wat een lelijke grafbak in de OP zeg

Ik dnek dat de Dahlback Racing Golf hem het stront voor zn ogen zou rijden.
Sterker nog; dat weet ik wel zeker
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 december 2005 @ 11:17:42 #121
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33067315
Waarom je daar wilt werken &
Waarom ze jou moeten aannemen
Thucydides
  woensdag 14 december 2005 @ 11:18:06 #122
132767 lipje
pi_33067323
dat je gemotiveerd bent, ervaring hebt in dit soort gelegenheden, etc.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_33067338
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef lipje het volgende:
dat je gemotiveerd bent, ervaring hebt in dit soort gelegenheden, etc.
Ervaring heb ik dus niet !
pi_33067388
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dan zou ik eerst voor een baan voor de bar solliciteren.

Doe ik nu al 4 jaar op vlieland en is misschien wel leuker dan achter de bar.

Geef wel aan dat je naar een plek achter de bar toe wil werken
  woensdag 14 december 2005 @ 11:20:56 #125
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
  woensdag 14 december 2005 @ 11:21:45 #126
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33067425
quote:

[..]

Geef dan aan dat je regelmatig uitgaat, en ziet hoe/wat het beter kan. (Hangt een beetje af van de doelgroep en 'service niveau')
Thucydides
pi_33067426
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:20 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Dan zou ik eerst voor een baan voor de bar solliciteren.

Doe ik nu al 4 jaar op vlieland en is misschien wel leuker dan achter de bar.

Geef wel aan dat je naar een plek achter de bar toe wil werken
Huh?

Ik ga niet voor ober spelen, dat is me te zwaar..
En danser/entertainer ook maar niet .

En de rest lijkt me niet zo leuk .
  woensdag 14 december 2005 @ 11:22:01 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33067434
dat je gehoor goed is want dat heb je wel nodig als je achter de bar staat.
Dat je zo beetje alle mix drankjes uit je hoofd kent. En dan je snel kan schenken en snel bier kan tappen. Goed tegen strek kunnen en geen behoefte hebt aan rust tijdens het werken.

Het is aan 1 stuk door knallen betreft werken. En bier tappen en een baco inschenken tegelijk is vrij belangrijk. Daar bij moet je ook snel kunnen schenken.

Zelf zou ik ooit meer in de horeca willen werken. Maar goed ieder zo zijn/haar eigen ding.
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Onwijs gefeliciteerd gozer
pi_33067438
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:21 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Geef dan aan dat je regelmatig uitgaat, en ziet hoe/wat het beter kan. (Hangt een beetje af van de doelgroep en 'service niveau')
Thanks ! Goed idee !
pi_33067468
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Huh?

Ik ga niet voor ober spelen, dat is me te zwaar..
En danser/entertainer ook maar niet .

En de rest lijkt me niet zo leuk .
Glazen halen, portier lijkt me met jou postuur niet zo verstandig garderobe etc etc
pi_33067477
fotograferen kan ook, erg leuk + veel aanspraak
pi_33067508
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:23 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Glazen halen, portier lijkt me met jou postuur niet zo verstandig garderobe etc etc
Glazen halen is bijna hetzelfde als ober. Je loopt ook met een dienblad vol met glazen rond.

En garderobe is niet leuuuk .
pi_33067515
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:23 schreef Fwnk het volgende:
fotograferen kan ook, erg leuk + veel aanspraak
Die zoeken ze niet !
  woensdag 14 december 2005 @ 11:25:04 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33067516
quote:

[..]

vaak is het zo dat wanneer je geen ervaring hebt je bijna niet aan de bak komt achter de bar.
JE begint vaak dan als glazen stapelaar. Altans dat is in den haag amsterdam en rotterdam zo ver ik dat weet. Men vraagt vaak ruim 2 jaar ervaring.
pi_33067554
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

vaak is het zo dat wanneer je geen ervaring hebt je bijna niet aan de bak komt achter de bar.
JE begint vaak dan als glazen stapelaar. Altans dat is in den haag amsterdam en rotterdam zo ver ik dat weet. Men vraagt vaak ruim 2 jaar ervaring.
Idd, als "newbie" is het gewoon veels te zwaar, je moet leren tappen, namen van drankjes weten, de plek weten waar alles ligt etc.
\
dat kan gewoon niet in een discotheek van dat formaat

iig niet tegelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2005 11:26:37 ]
pi_33067576
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Boeiend .
Nee heb ik, ja kan ik krijgen.

Me moeder is het er alleen niet mee eens !
pi_33067595
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Boeiend .
Nee heb ik, ja kan ik krijgen.

Me moeder is het er alleen niet mee eens !
KLopt maar in dit geval durf ik een wedje te leggen op nee.

iig: ik ben naar school, tot over een half uurtje.
pi_33067609
oi
  woensdag 14 december 2005 @ 11:29:06 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33067626
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Idd, als "newbie" is het gewoon veels te zwaar, je moet leren tappen, namen van drankjes weten, de plek weten waar alles ligt etc.
\
dat kan gewoon niet in een discotheek van dat formaat

iig niet tegelijk
en de snelheid van schenken.
10 biertjes moet je perfect achter elkaar kunnen tappen en een cola zo snel mogelijk schenken.
pi_33067701
Ach ja, ik heb erbij gezet dat ik ook wel eventueel in een andere functie interesse heb.

Nu nog een fatsoenlijke recente foto zoeken !
pi_33067787
Zou dit recent genoeg zijn ?

pi_33068046
denk van wel
  woensdag 14 december 2005 @ 11:49:56 #143
132767 lipje
pi_33068153
heb je geen oudere? deze ziet er te recent uit
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_33068160
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:49 schreef lipje het volgende:
pi_33068179
vanaf 10 jan. weer 2 weekjes naar Dubai
pi_33068195
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:49 schreef lipje het volgende:
Ik heb er nog een waar ik weer eens boos was .

Ik was vroeger echt een kutkind.
pi_33068218
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

ik was vroeger echt een kutkind.
nog, toch?
  woensdag 14 december 2005 @ 11:53:17 #148
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33068225
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vanaf 10 jan. weer 2 weekjes naar Dubai

explain?!
Thucydides
  woensdag 14 december 2005 @ 11:54:53 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33068271
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb er nog een waar ik weer eens boos was .

Ik was vroeger echt een kutkind.
laat dat vroeger maar weg
  woensdag 14 december 2005 @ 11:57:00 #150
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33068318
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

laat dat vroeger maar weg
en vervang 'was' door ' ben'

doe het dan goed
Thucydides
pi_33068543
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:53 schreef Xtreem het volgende:

[..]

explain?!
ik ga langs vrienden
over een paar maanden, ga ik daar misschien een tijdje werken.
pi_33068553
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en de snelheid van schenken.
10 biertjes moet je perfect achter elkaar kunnen tappen en een cola zo snel mogelijk schenken.
Inderdaad

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2005 12:08:21 ]
pi_33068652
quote:
Op woensdag 14 december 2005 02:06 schreef PNG het volgende:
Grote verschil is dit, eigenlijk heeft turbo 1 gigantisch nadeel, nl dat je koppel en vermogenskromme niet meer rechtlopen. Vergelijk met een M3 met kaarsrechte krommen. Turbo heeft dus gigantisch nadeel stiekem als er bochten in het spel zijn. Om nu die klap op te vangen heb je sequentiele turbo's. Supercars zelfs 4 achter elkaar, om toch maar vooral proberen een zo recht mogelijke response op pedaal te creeren over hele gebied. Ze overlappen mekaar als ware. Gaat dus niet zozeer alleen om Pk, maar met name hoe je die zo gelijkmatig op asfalt neer kunt zetten door toerengebied. Als je bochten gaat rijden is dat belangrijk. Supercharger bv kost vermogen, heeft wel voordeel dat geheel rechtlijniger inkomt. Je moet ff puur Pk scheiden van de de krommen. Sprint is bv heel andere tak van hobby, die malen niet om lag.

vooral dit:
quote:
Sprint is bv heel andere tak van hobby, die malen niet om lag.

snapt iemand dit?? !
pi_33068697
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

vooral dit:
[..]

snapt iemand dit?? !
Ja, ze malen niet om turbo-lag
pi_33068771
oftewel, het maakt ze niet uit dat er veel turbo-lag is (lag=vertraging)
pi_33068846
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

nog, toch?
Ik ben kei lief voor mijn ouders hoor !
pi_33068868
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:17 schreef Fwnk het volgende:
oftewel, het maakt ze niet uit dat er veel turbo-lag is (lag=vertraging)
dat snap ik
het gaat mij om het de onbegrijpelijke manier van het spellen.

het bericht is eigenlijk meer bedoelt voor alexxx, hugster en hermandeperman
pi_33068885
quote:

[..]

vooral dit:
[..]

snapt iemand dit?? !
n00b
zijn verhaal klopt helemaal
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 14 december 2005 @ 12:24:26 #159
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33068911
quote:

[..]

vooral dit:
[..]

snapt iemand dit?? !
Tak van hobby

TF: inhoudelijk: vast. Grammaticaal: ik heb Turkse brugklassers/Ook_gek beter zien schrijven.
Thucydides
pi_33068980
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:24 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Tak van hobby

TF: inhoudelijk: vast. Grammaticaal: ik heb Turkse brugklassers/Ook_gek beter zien schrijven.
lekkur belangereik dei speeling
pi_33068988
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:23 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

n00b
zijn verhaal klopt helemaal
lees die post erboven ff schandknaap
ik snap er geen hol van, door zijn schrijfwijze.
Het gaat mij niet om de inhoud.
PNG weet wel van de shit af, weet je
pi_33069019
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

lees die post erboven ff schandknaap
ik snap er geen hol van, door zijn schrijfwijze.
Het gaat mij niet om de inhoud.
PNG weet wel van de shit af, weet je
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:27 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

PI gezien
  woensdag 14 december 2005 @ 12:29:20 #163
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_33069021
quote:

[..]

Allochtoon
Thucydides
pi_33069097
quote:

[..]

Om jezelf begrijpbaar te maken wel ja
Het is wel meer dan spellingsfouten trouwens

maar, deze post was eigenlijk bedoelt voor 3de
ik zal dat voortaan maar via MSN doen
pi_33069147
kutschool
pi_33069512
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:35 schreef Fwnk het volgende:
kutschool
jij kan tenminste Nederlandsch
pi_33069641
hoezo?
  woensdag 14 december 2005 @ 13:03:58 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33069772
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:24 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Tak van hobby

Ah wat sweet dat jij dit zegt xtreempie van me
pi_33069781
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:22 schreef Mukie het volgende:
geniaal
  woensdag 14 december 2005 @ 13:09:27 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33069905
had ik vandaag al gezegt dat ik me verveel en dat ik op wintersport wil?
  woensdag 14 december 2005 @ 13:12:00 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33069972
zo shit gek. Ik heb gezopen en als ik nu 1 ruft laat komt er een lucht uit dat wil je niet weten.
Je ziet nog net niet zo een paddenstoeltje uit mijn reet komen
  woensdag 14 december 2005 @ 13:19:02 #172
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070152
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Gefeliciteerd
pi_33070208
Feli Gizart
  woensdag 14 december 2005 @ 13:21:39 #174
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070222
Ik heb me toch een partij spierpijn

Ik kan echt alleen maar een beetje zitten....

woensdag 14 december 2005 @ 13:23:00 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33070267
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb me toch een partij spierpijn

Ik kan echt alleen maar een beetje zitten....

heb je gedaan dan
pi_33070268
Geflicitaart Gizart !!

enne ik had me vanmorgen ook verslapen
  woensdag 14 december 2005 @ 13:23:43 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33070283
BoJo
pi_33070291
nog niks gehoord over de APK van de V6
  woensdag 14 december 2005 @ 13:24:52 #179
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070311
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heb je gedaan dan
Een crashcoarse-snowboarden.
In 4 uur er doorheen een lesprogramma van 5 dagen er doorheen raggen
  woensdag 14 december 2005 @ 13:25:20 #180
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070326
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef BoJo het volgende:
nog niks gehoord over de APK van de V6
Mail 'm die pistolen foto om te laten zien dat je het meent
  woensdag 14 december 2005 @ 13:31:48 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33070478
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Een crashcoarse-snowboarden.
In 4 uur er doorheen een lesprogramma van 5 dagen er doorheen raggen

En ik vond het al zwaar toen met mijn snow board lessen
Belt iemand me op. Ja je moet vanavond effe mee je krijgt snowboard les. Dus ik van, huh wat? Ja ik heb je opgegeven voor een spoed snowboard les dat is 3 dagen achter elkaar 3 uur les. WTF zeg ik ben je wel goed bij je paas ei? Ja nee maar dit is een spoed gebeuren dat word onwijs gaaf

Goed na dag 1 had ik al zo iets van FUCK IT mijn spieren
We hebben wel overgens onwijs veel lol gehad. Vragen aan die vent of we buiten de piste mochten? Dus die man van huh hoe bedoel je? Ja nou gewoon buiten de piste Die man dacht dat we debiel waren tot dat we aan het andere kant van het touwtje stonden

Maar goed het mooiste was nog dat we in zoetermeer naar de HOGE baan gingen. Op de helft uitstappen mensen. Dus wij van ja no way we betalen dit hier voor wij gaan helemaal van boven af naar beneden En die vent schreeuwen en heel die groep van oh kijk die twee dan.

Goed bij boven aan board aan en ja hoor naar beneden zoals we dat geleerd hadden. Echter was er een klein dingetje waar we niet over na gedacht hadden.... HET WAS 1 GROTE IJS PLAAT DAAR BOVEN

We hebben zulke gruwelijke klappers gemaakt dat wil je echt niet weten
Zijn we eindelijk op de helft zegt die leerraar tegen iedereen. Kijk die 2 hebben laten zien waarom we dus NIET helemaal naar boven zijn gegaan

heb er wel 3 weken last van gehad van mijn spieren en mijn blauwe plekken
pi_33070579
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:23 schreef ook_gek het volgende:
BoJo
Markie
  woensdag 14 december 2005 @ 13:36:19 #183
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070595
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:31 schreef ook_gek het volgende:
Verhaal
Mja de vriedin van m'n beste vriend is pro-boardster, die ging het me wel ff snel leren
Nu helpt het wel dat ik dat soort dingen zoiezo wel snel oppik.

Maar goed, remmen, roetsjen, front- en backside bocht in 4 uur geleerd, en ja dan val je veel en hard, maar ik hou daar wel van, dan leer je het een stuk sneller, al is het maar omdat je niet nog een keer zo ontiegelijk hard op je plaat wilt gaan
pi_33070596
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mail 'm die pistolen foto om te laten zien dat je het meent
dat je die foto onthouden hebt
  woensdag 14 december 2005 @ 13:37:01 #185
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070611
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:36 schreef BoJo het volgende:

[..]

dat je die foto onthouden hebt
Hoe kan je die nou vergeten
Die vat ongeveer alle vooroordelen over Joego's samen
  woensdag 14 december 2005 @ 13:40:25 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33070689
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:36 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja de vriedin van m'n beste vriend is pro-boardster, die ging het me wel ff snel leren
Nu helpt het wel dat ik dat soort dingen zoiezo wel snel oppik.

Maar goed, remmen, roetsjen, front- en backside bocht in 4 uur geleerd, en ja dan val je veel en hard, maar ik hou daar wel van, dan leer je het een stuk sneller, al is het maar omdat je niet nog een keer zo ontiegelijk hard op je plaat wilt gaan
Dat is wel onwijs gaaf

ik zelf heb het lekker bij skiën gehouden
  woensdag 14 december 2005 @ 13:40:27 #187
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070690
Ik weet wel waar Tjabbo volgend jaar op vakantie gaat:

pi_33070697
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Hoe kan je die nou vergeten
Die vat ongeveer alle vooroordelen over Joego's samen

ik ben geen grote crimineel
  woensdag 14 december 2005 @ 13:41:27 #189
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070719
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is wel onwijs gaaf

ik zelf heb het lekker bij skiën gehouden
Mja ik weet het ook nog niet wat ik leuker vind
  woensdag 14 december 2005 @ 13:42:32 #190
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070744
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik ben geen grote crimineel
Ja, je zit hier een beetje de schijn op te houden.
  woensdag 14 december 2005 @ 13:44:40 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33070805
ik zit effe een zooi muziek uit te zoeken. MAAR de tering zeg ik heb best wel heel wat harde en dan echt harder dan hard techno setjes die ik al vergeten was Helemaal geweldig

Sven Wittekind@ Kashmir 2005.09.10
Helemaal geweldig. Techno electro drum & Bass door elkaar heen. En soms ook een stukje 2step.
Gewoon weg UBER setje en dat nog eens 120MIN lang
En er zitten ook nog hele bekende samples tussen van Dave Clakre
  woensdag 14 december 2005 @ 13:45:38 #192
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33070824
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:44 schreef ook_gek het volgende:
ik zit effe een zooi muziek uit te zoeken. MAAR de tering zeg ik heb best wel heel wat harde en dan echt harder dan hard techno setjes die ik al vergeten was Helemaal geweldig

Sven Wittekind@ Kashmir 2005.09.10
Helemaal geweldig. Techno electro drum & Bass door elkaar heen. En soms ook een stukje 2step.
Gewoon weg UBER setje en dat nog eens 120MIN lang
En er zitten ook nog hele bekende samples tussen van Dave Clakre
2-step moesten ze echt verbieden
  woensdag 14 december 2005 @ 13:48:37 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33070906
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

2-step moesten ze echt verbieden
in een techno setje niet
Effe stukje 2step en dan weer vol die beat en bass er in

Maar ik vind overgens MTC Party ook niet verkeerd en dat is toch aardig 2step en het zelfde als speed freaks cd's. Die vind ik ook zeker niet slecht
  woensdag 14 december 2005 @ 13:53:29 #194
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33071040
Geef mij zoiezo maar liever Electro
  woensdag 14 december 2005 @ 13:55:48 #195
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33071102
Heuh!!
  woensdag 14 december 2005 @ 13:57:21 #196
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33071142
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:55 schreef Hugster het volgende:
Heuh!!
Held!
  woensdag 14 december 2005 @ 13:58:55 #197
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33071177
Zat vanmorgen in de rokerskantine op m'n werk, iPodje en peuken op tafel, komt er een blond zuilens sletje binnen, gaat roken.. vraagt ze "Is da zown iPod "

Ik ja, ze pakt hem, weet niet hoe hij werkt, drukt op play, en toen beweegde ze hem langs haar hoofd een paar keer, en merkte ze scherp op, "Er komp niets uit eh? "

Ik: nee....

Is vast alleen die Blokker usb stengels gewend
  woensdag 14 december 2005 @ 14:00:19 #198
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33071226
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef Hugster het volgende:
Zat vanmorgen in de rokerskantine op m'n werk, iPodje en peuken op tafel, komt er een blond zuilens sletje binnen, gaat roken.. vraagt ze "Is da zown iPod "

Ik ja, ze pakt hem, weet niet hoe hij werkt, drukt op play, en toen beweegde ze hem langs haar hoofd een paar keer, en merkte ze scherp op, "Er komp niet uit eh? "

Is ook moeilijk zo'n apparaat, zonder grote verlichte aanknop
pi_33071378
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef Hugster het volgende:

Ik ja, ze pakt hem, weet niet hoe hij werkt, drukt op play, en toen beweegde ze hem langs haar hoofd een paar keer, en merkte ze scherp op, "Er komp niets uit eh? "

woensdag 14 december 2005 @ 14:11:39 #200
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33071530
stomme kut

ze doet ook nog 2 dagen in de week de "kappuhsschoowl"
  woensdag 14 december 2005 @ 14:31:25 #201
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33072072
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef Hugster het volgende:
stomme kut

ze doet ook nog 2 dagen in de week de "kappuhsschoowl"
Lekkah een bietjej knippah
  woensdag 14 december 2005 @ 14:34:18 #202
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33072152
Cp: Tiga - Live @ I Love Techno 2005
  woensdag 14 december 2005 @ 14:36:34 #203
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33072218
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Lekkah een bietjej knippah
ze zei op haar solicitatie ook serieus als antwoord op de vraag waarom ze hier zo graag wilde werken:

Ja ik ben alle andere tijd al veel me muh handeh bezig, kapsteh enzo, en dan dan leer ik nu een beetje "het zakelukkeh" dat is een mooie combo!

woensdag 14 december 2005 @ 14:37:27 #204
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33072237
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:36 schreef Hugster het volgende:

[..]

ze zei op haar solicitatie ook serieus als antwoord op de vraag waarom ze hier zo graag wilde werken:

Ja ik ben alle andere tijd al veel me muh handeh bezig, kapsteh enzo, en dan dan leer ik nu een beetje "het zakelukkeh" dat is een mooie combo!

woensdag 14 december 2005 @ 14:38:58 #205
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33072274
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik meen het serieus, we zaten met z'n vieren in de intake
  woensdag 14 december 2005 @ 14:40:16 #206
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33072305
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef Hugster het volgende:

[..]

Ik meen het serieus, we zaten met z'n vieren in de intake
Tja zulke mensen moeten er ook zijn eh
pi_33072416

Ik ben weer thuis, acceptatietest gehad van ons project, ging goed
  woensdag 14 december 2005 @ 15:13:41 #208
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33073193
mooi ?
  woensdag 14 december 2005 @ 15:15:38 #209
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33073231
Auw auw auw auw
pi_33073314
moguh

ik ben met kerst thuis

maakt me blij
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 14 december 2005 @ 15:37:09 #211
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33073739
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
Auw auw auw auw
Spierpijn
  woensdag 14 december 2005 @ 15:40:27 #212
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33073827
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:37 schreef Hugster het volgende:

[..]

Spierpijn
Kneuzingen
pi_33073846
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:13 schreef Hugster het volgende:
mooi ?
Zeker
  woensdag 14 december 2005 @ 15:54:26 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33074181
zo en ik heb een mooie trui voor de wintersport

Voor de wintersporters vast wel een bekende winkel. Ben bij de Skihut in scheveningen geweest. Daar koop ik bijna altijd mijn winter sport shit. Kom er echt al jaren. Helemaal geweldig weer. Komt er een vrouw naar me toe van ja kan ik je helpen? Ja tuurlijk ik zoek een dikke trui of vest om in te skiën. Oke nou mooi dan word je heel die winkel door gesleept ontelbare truien krijg je te zien. En het enige wat je zegt is van ja leuk nee niet zo leuk of helemaal niks. Maar goed op een gegeven moment komt de moeder van de eigenaar er bij. HE OMA komt u even helpen? We zoeken een dikke trui om in te skiën. Nou oke prima hoppa 2 verkopers aan het werk voor je. Komt de 3de er ook nog eens bij. Hoppa 3 mensen aan het zoeken naar kleding voor mij helemaal geweldig

Wil je wat drinken? Ja doe maar jo wheheh. De service is geweldig daar en ze komen echt met mooie spullen aanlopen. Helaas was vaak mijn maat uitverkocht

Maar ik heb nu toch wel een hele leuke trui kunnen vinden
  woensdag 14 december 2005 @ 15:56:49 #215
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33074240
Jottem, m'n internetlijn wordt opgehoogd van 2 naar 4 m/bit
  woensdag 14 december 2005 @ 16:15:00 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33074635
dat is mooi nieuws
  woensdag 14 december 2005 @ 16:20:26 #217
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33074745
En nu maar eens boodschappen doen
  woensdag 14 december 2005 @ 16:25:35 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33074863
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
En nu maar eens boodschappen doen
moet ook gebeuren he
pi_33074874
Vandaag moest van een collega zijn vito in onderhoud waar hij mensen kent.
Hij kreeg de ex AMG SL55 van Christian Albers mee als leenauto
Wat een geile bak is dat zeg, 500pk ontzettend geil geluid en rijden
Ik mocht helaas niet zelf rijden maar toch

[ Bericht 3% gewijzigd door BaraCuda op 14-12-2005 16:31:16 ]
  woensdag 14 december 2005 @ 16:26:16 #220
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33074878
Mja maar dan moet ik weer gaan lopen

Ik luister eerst wel even deze meesterlijke set van DJ Falcon uit
pi_33075074
Net naar de halfords, moest effe injectoren-reiniger hebben (Rovertje loopt niet zo lekker)

Hebben jullie injectorenreiniger?
- Dewattes?
Injectorenreiniger...
-Ionenreiniger?
Laat maar, ik kijk zelf wel effe.

Laatste flesje Wynn's gelukkig.
pi_33075093
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
Jottem, m'n internetlijn wordt opgehoogd van 2 naar 4 m/bit
Upload ook? wat voor abo?
pi_33075127
middag

neit zo velep[sten ik meot alles weer bijlezen

tot over dik een uur of zo dan maar
pi_33075250
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:35 schreef Fwnk het volgende:
Net naar de halfords, moest effe injectoren-reiniger hebben (Rovertje loopt niet zo lekker)

Hebben jullie injectorenreiniger?
- Dewattes?
Injectorenreiniger...
-Ionenreiniger?
Laat maar, ik kijk zelf wel effe.

Laatste flesje Wynn's gelukkig.
ligt dat aan halfords of aan jou?

jij kwam toch uit de omgeving emmen? in dat geval zou ik voor de laatste optie gaan
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 14 december 2005 @ 16:47:25 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33075365
ik kom net het volgende filmpje tegen
F1Maddog Gilles and Rene

Dat is een hele ouwe F1 wedstrijd en als ik daar naar kijk krijg ik echt letterlijk kippenvel van. ZO ontiegelijk goed word er gereden en ze zijn zo onwijs aan elkaar gewaagd dat is niet meer normaal. Word echt op het randje gereden. HELEMAAL geweldig.
pi_33075421
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
Gefeliciteerd!

Dat word sûkerbole met muisjes
pi_33075541
quote:

[..]

vooral dit:
[..]

snapt iemand dit?? !
Kaarsrechte krommen
  woensdag 14 december 2005 @ 16:55:14 #228
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33075547
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:35 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Upload ook? wat voor abo?
pi_33075565
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

dat snap ik
het gaat mij om het de onbegrijpelijke manier van het spellen.

het bericht is eigenlijk meer bedoelt voor alexxx, hugster en hermandeperman
nog even en ik ga me een FBG voelen, als ik tussen zulke grote namen mag staan

woensdag 14 december 2005 @ 16:58:04 #230
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33075606
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nog even en ik ga me een FBG voelen, als ik tussen zulke grote namen mag staan

Je bent wel de trouwste suporter
pi_33075755
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:58 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Je bent wel de trouwste suporter
Gister nog wel een CRE op de foto gezet ... wilde de 190 van een collega op de foto zetten, maar die stond verkeerd geparkeerd. Dus geen foto. VInd het zo lullig om te vragen

"wil je je auto even goed neerzetten, dan kan ik je op internet belachelijk maken"

Wel gedaan met oud-klasgnoeten btw

En daar zijn dit een paar resultaten van:

Japie Chemokuur

Rients homo

Lytse man

Polo gangsters
  woensdag 14 december 2005 @ 17:09:24 #232
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33075860
Wat is er mis met die meest rechtse gast?
pi_33075930
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is er mis met die meest rechtse gast?
zuurstofgebrke bij de geboorte, hazenlip, nierafwijking en nog een stuk of 7 ernstige ziektes... op zn 20ste zijn de medicijnen aangeslagen, en nu is ie eindleijk op lengte
  woensdag 14 december 2005 @ 17:19:09 #234
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33076103
Dan ben je zeker gangster :")
pi_33076162
Mijn internet is na een modem reset ook dubbel zo snel geworden

Fijn dat ze dat vanaf KPN uit even melden dat je je modem moet resetten
pi_33076167
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:19 schreef Sjoewe het volgende:
Dan ben je zeker gangster :")
Ik dacht al bij de FBG's geconstateerd te hebben dat zuurstofgebrek bij de geboorte een criterium was om er bij te horen ja
pi_33076181
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:21 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn internet is na een modem reset ook dubbel zo snel geworden

Fijn dat ze dat vanaf KPN uit even melden dat je je modem moet resetten
ik ga zo ook eens resetten
pi_33076330
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef vlad het volgende:

[..]

ligt dat aan halfords of aan jou?

jij kwam toch uit de omgeving emmen? in dat geval zou ik voor de laatste optie gaan
Hehe, ik kom uit emmen ja, maar zonder accent
pi_33076409
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:55 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[afbeelding]
*kijkt naar url*

Casema...

Laat maar
pi_33077528
holadijee, de dag is eindelijk bijna voorbij
  woensdag 14 december 2005 @ 18:39:24 #241
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33077975
thuis
en vroeg
  woensdag 14 december 2005 @ 18:46:57 #242
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33078057
quote:
Goedemorgen.

Tis een Dochter
2730 Gram

*onovertroffen blij is*
feli
  woensdag 14 december 2005 @ 18:47:59 #243
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33078066
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:26 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Hij wil gewoon niet meer, hij heeft vanaf begin oktober in het ziekenhuis gelegen, 3 weken, toen mocht hij er op vrijdag uit, werd op zondag weer opgenomen, toen heeft hij er 5 weken in gelegen, mocht hij er weer uit, voor een week, en nu werd hij eergister wéér opgenomen.
Hij was enorm in de war, en zwak etc.
Nu was zijn suiker enorm hoog vannacht, hij ktreeg al insuline enzo, maar toen dat voor de 2e keer nodig was wou hij het niet meer etc.

Naja, ziekenhuis me oma gebeld, oma mij omdat we de telefoon niet hoorden denk k.

zucht.
damn Dat is echt bagger gewoon.
Hoe voelt je oma zich wel niet bij?
  woensdag 14 december 2005 @ 19:00:29 #244
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33078214
Hai
  woensdag 14 december 2005 @ 19:02:30 #245
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33078263
Mensen
pi_33078268
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:47 schreef Mukie het volgende:

[..]

damn Dat is echt bagger gewoon.
Hoe voelt je oma zich wel niet bij?
Kut, maar aan de andere kant, hij was ontzettend in de war anochtend, had een bloedsuikerspiegel van 32 (normaal rond 7-8) etc.

Hij is nog steeds in de war, maar t blijft een beetje vaag zo , en hij ligt nu al sinds begin oktober in het ziekenhuis...

Ik (en de rest van de familie ook trouwens) heeft wel zoiets van dat hij wel gelijk heeft, en het voor hem geen kwaliteit van leven meer is.
Zal em wel enorm missen hoor, maar om hem zo te zien is ook niets (zeker niet voor hem)

Zou een lang verhaal worden maar je begrijpt (hopelijk) de situatie wel een beetje

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2005 19:03:27 ]
pi_33078335
twee keer zo snel internet eindelijk die foto's van TF kunnen zien zonder haperingen
  woensdag 14 december 2005 @ 19:05:47 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33078349
Sjoewe
Hugster
Mukie
pi_33078520
De knoop is door, morgen Rica tuning bellen om eens na te vragen wat de mogelijkheden zijn
3" downpipe en andere chip blijkt 300+ pk te moeten geven
pi_33078589
hoooooi!

V10
  woensdag 14 december 2005 @ 19:15:31 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33078605
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
De knoop is door, morgen Rica tuning bellen om eens na te vragen wat de mogelijkheden zijn
Spannend
pi_33078615

Merk en type: Volvo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 14-12-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: voor de Volvo-fappers

hoi M5
  woensdag 14 december 2005 @ 19:15:45 #253
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33078616
quote:
pi_33078651
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef Hugster het volgende:

[..]

Waar is die ruksmilie
pi_33078778
quote:
van hoeveel naar 300 met een chippie?
V10
pi_33078827
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef M5 het volgende:

[..]

van hoeveel naar 300 met een chippie?
Met alleen een chip blijkt dat niet te gaan geloof ik.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:23:06 #257
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33078829
Wordt wel bandjes oproken met 300+ pk op je voorwielen
pi_33078894
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wordt wel bandjes oproken met 300+ pk op je voorwielen
Dat zeiden ze ook met 225pk, maar ik heb niet het idee dat ik echt banden aan het slopen ben.
Ligt beetje aan jezelf denk ik In de regen is het 1 grote slippartij zelfs in 3e versnelling Maar op het droge niks aan de hand.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:26:07 #259
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33078907
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:16 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Waar is die ruksmilie
  woensdag 14 december 2005 @ 19:28:27 #260
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33078970
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:25 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook met 225pk, maar ik heb niet het idee dat ik echt banden aan het slopen ben.
Ligt beetje aan jezelf denk ik In de regen is het 1 grote slippartij zelfs in 3e versnelling Maar op het droge niks aan de hand.
Whehe iedere keer bij het stoplicht weg met eeen volle burnout
pi_33078990
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:23 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Met alleen een chip blijkt dat niet te gaan geloof ik.
ik dacht al. is wel errug veel.

met 225 pk en nat weer kun je idd je lol (Focus ST)
V10
pi_33079022
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef M5 het volgende:

[..]

ik dacht al. is wel errug veel.

met 225 pk en nat weer kun je idd je lol (Focus ST)
Ik las gister dat de focus ST gewoon hetzelfde blok heeft als mijn 850
pi_33079151
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:30 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ik las gister dat de focus ST gewoon hetzelfde blok heeft als mijn 850
kan wel ja, is de 2.5l 5-cylinder van volvo. is iig het zelfde blok als nu in de S40/V50 T5 ligt met 5pk extra en een veel mooiere soundtrack.
V10
pi_33079192
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:34 schreef M5 het volgende:

[..]

kan wel ja, is de 2.5l 5-cylinder van volvo. is iig het zelfde blok als nu in de S40/V50 T5 ligt met 5pk extra en een veel mooiere soundtrack.
Ja zal wel nieuwe type volvo blok zijn, ik heb namelijk 2.3l En nu online racen
pi_33079279
vandaag vroeg klaar met werken
ff naar de kroeg dan maar
pi_33079328
quote:
gaaf
  woensdag 14 december 2005 @ 19:44:36 #268
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33079423
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:41 schreef BoJo het volgende:

[..]

gaaf
Al nieuws over de APK?

En ik had een 8 voor m'n referaat over die kale relnicht
pi_33079566
Zijn er hier nog mensen met hoogtevrees? Pic met mn phone gemaakt

woensdag 14 december 2005 @ 19:49:49 #271
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33079614
verveel me de graftyfus
pi_33079622
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:48 schreef Virus.NL het volgende:
Zijn er hier nog mensen met hoogtevrees? Pic met mn phone gemaakt

ik zie echt niets op dat plaatje
zal wel aan mij liggen

edit: nu is het beter
pi_33079628
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[Centraal] PTA Filmpjes deel 15

tjab

Priceless...
pi_33079635
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ik zie echt niets op dat plaatje
zal wel aan mij liggen
http://tweakers.net/ext/f(...)ab9fa48b434/full.jpg
  woensdag 14 december 2005 @ 19:50:39 #275
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33079651
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:49 schreef Hugster het volgende:
verveel me de graftyfus
Potje rellen?
  woensdag 14 december 2005 @ 19:51:53 #276
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_33079690
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Priceless...
WHAHAHAHAHA
  woensdag 14 december 2005 @ 19:54:04 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33079764
ik ben er weg van
pi_33079788
Tjabbo kan voortaan verder posten onder een kloon.. wat een blamage
pi_33079805
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:44 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Al nieuws over de APK?

En ik had een 8 voor m'n referaat over die kale relnicht
nee

gefelicitaart
pi_33079861
quote:

tjab
pi_33079915
quote:
mooie lift schacht.. hoeveel verdiepingen?
V10
pi_33080028
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo kan voortaan verder posten onder een kloon.. wat een blamage
idd
ik ben weer weg
pi_33080055
quote:

tjab
ff een serieuze vraag: hoe lang is tjabbo eigenlijk getrouwd
Verwijderd door Admin.
pi_33080067

pi_33080073
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:58 schreef M5 het volgende:

[..]

mooie lift schacht.. hoeveel verdiepingen?
zal wel iets van 14 of 16 geweest zijn, niet superveel ofzo.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:04:01 #286
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33080096
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Fwnk het volgende:

[..]

Kut, maar aan de andere kant, hij was ontzettend in de war anochtend, had een bloedsuikerspiegel van 32 (normaal rond 7-8) etc.

Hij is nog steeds in de war, maar t blijft een beetje vaag zo , en hij ligt nu al sinds begin oktober in het ziekenhuis...

Ik (en de rest van de familie ook trouwens) heeft wel zoiets van dat hij wel gelijk heeft, en het voor hem geen kwaliteit van leven meer is.
Zal em wel enorm missen hoor, maar om hem zo te zien is ook niets (zeker niet voor hem)

Zou een lang verhaal worden maar je begrijpt (hopelijk) de situatie wel een beetje
yep, dat is niet lekker meer je gang gaan en van je ouwe dag genieten.
Dr is niets aan te doen neem ik aan, aangezien het al sinds oktober is?
pi_33080156
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:03 schreef Alfisti het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
pi_33080193
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:05 schreef BoJo het volgende:

[..]

idd, zonde van die DTM wisser en trekhaak.
V10
pi_33080206
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:07 schreef M5 het volgende:

[..]

idd, zonde van die DTM wisser.
als het goed is, is die er al af
pi_33080229
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

ff een serieuze vraag: hoe lang is tjabbo eigenlijk getrouwd
de eerste keer dat ik in de SC kwam posten, postte tjab foto's van zn huwelijksreis in Kenya.... 2003 denk ik?
  woensdag 14 december 2005 @ 20:08:34 #291
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33080240
Mukie heb je ook een kerstpakket gehad van Fok! ?

Gozer uit m'n projectgroepje is modje bij twiekers en heeft gewoon een Fatboy zitzak gekregen
pi_33080267
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de eerste keer dat ik in de SC kwam posten, postte tjab foto's van zn huwelijksreis in Kenya.... 2003 denk ik?
nee man, niet zo lang. ik weet nog dat ik hier al een tijdje postte, volgens mij was het zelfs dit jaar dat ie op huwelijksreis is gegaan.
pi_33080286
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Hugster het volgende:

Gozer uit m'n projectgroepje is modje bij twiekers en heeft gewoon een Fatboy zitzak gekregen
pi_33080306
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dank je voor je reply, gaat zeker niet goed met z'n huwelijk.
Verwijderd door Admin.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:10:43 #295
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_33080318
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Potje rellen?
te gaar voor
pi_33080384
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef Hugster het volgende:

[..]

te gaar voor
^^ second that
pi_33080430
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Dank je voor je reply, gaat zeker niet goed met z'n huwelijk.
Tjabbo is gewoon erg geil

Kan gebeuren toch? Sandra is ook vele geiler als ik.. en ik heb liever dat ze zich vermaakt met een sexspeeltje als met een andere man
  woensdag 14 december 2005 @ 20:14:17 #298
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33080456
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Hugster het volgende:

ik heb niets gehad
maar hoop doet leven
pi_33080544
Mukie, ik wil ff zeggen dat je een mooie vrouw bent, zeker als je ook nog Vissen bent.

Hulde! meer foto's
Verwijderd door Admin.
pi_33080610
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Mukie, ik wil ff zeggen dat je een mooie vrouw bent, zeker als je ook nog Vissen bent.

Hulde! meer foto's
* BoJo haalt zijn stempel uit zijn zak en stempelt "KANSLOOS" op het voorhoofd van VOLVOMEISTER.
pi_33080704
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:

[..]

* BoJo haalt zijn stempel uit zijn zak en stempelt "KANSLOOS" op het voorhoofd van VOLVOMEISTER.
terwijl hij in een Alfa rijdt. Wie is hier nou kansloos?

ik vind mukie een mooie meid om te zien, waarom mag ik dat niet zeggen?
Verwijderd door Admin.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:23:04 #302
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33080781
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:16 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

Hulde! meer foto's
zoveel zijn er idd niet
  woensdag 14 december 2005 @ 23:09:14 #303
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_33087776
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik weet wel waar Tjabbo volgend jaar op vakantie gaat:

[afbeelding]
ik heb er een abo'tje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: