Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:15 schreef TehRockstar het volgende:
Ok, ik ga een half jaar oud topic niet kicken.
Kick es.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:15 schreef TehRockstar het volgende:
Jij komt nooit in TRV zeker?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:24 schreef TehRockstar het volgende:
Alsof iemand dat topic ooit nog zál kicken.
Ik zou het gewoon doen joh. Moskou is in de tussentijd echt niet verplaatst of zoquote:Op woensdag 14 december 2005 12:15 schreef TehRockstar het volgende:
Om elke stripclub van binnen gezien te hebben heb je toch wel een week of 6 nodig.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef Masanga het volgende:
Ik heb plannen komende zomer oa Moskou te bezoeken.. Nu vroeg ik mij af hoeveel dagen je nodig hebt om de interessante plaatsen te bezichtigen (nu wil ik ook niet elk standbeeld gezien hebben, maar zou ik het ook zonde vinden te merken dat ik heel wat interessants gemist heb tgv een te kort verblijf in de stad, zoals ik afgelopen zomer had in New York)
Sluit hier even aan: Moskou en St Petersburgquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef Masanga het volgende:
Ik heb plannen komende zomer oa Moskou te bezoeken.. Nu vroeg ik mij af hoeveel dagen je nodig hebt om de interessante plaatsen te bezichtigen (nu wil ik ook niet elk standbeeld gezien hebben, maar zou ik het ook zonde vinden te merken dat ik heel wat interessants gemist heb tgv een te kort verblijf in de stad, zoals ik afgelopen zomer had in New York)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |