(en ja, ik heb dit topic Moskou en St Petersburg gezien en daar staat niet in waar ik naar op zoek ben..)
quote:Nee, volgens mij in die van de vorige maand....
Op maandag 26 januari 2004 12:22 schreef tspawn het volgende:
Volgens mij staat in de ID&T van deze maand een partyverslag van moscow.
Heb het gelezen, wel een crimineel gebeuren daar
Maar misschien een ideetje: probeer contact op te nemen met een russische studenten vereniging. Mijn huisgenoot liet me laatst een artikel zien in een of ander ID&T blad en dat ging over stappen in Moskou (ik weet niet meer welke editie), maar daar werden heel veel discotheken enzo in beschreven.
quote:Maar goed dat je nu niet gaat
Op maandag 26 januari 2004 12:14 schreef Dr_Morreau het volgende:
In mei / juni ga ik een tijdje naar moskou, en ik vroeg me af of iemand misschien een aanrader voor me heeft voor wat betreft het uitgaan.[..]
Winter in Moskou eist al meer dan tweehonderd levens
Uitgegeven: 26 januari 2004 10:12
MOSKOU - De winter heeft al 206 inwoners van de Russische hoofdstad Moskou het leven gekost. Alleen al in het afgelopen weekeinde stierven twaalf mensen als gevolg van de kou, aldus gezondheidsfunctionarissen maandag in Moskou.
De meeste slachtoffers zijn daklozen of dronkaards. De vorige winter kostte 350 Moskovieten het leven.
En dat tijdstip van juni is inderdaad niet toevallig, als je dr nu heengaat vriezen je oren er af...
quote:Volgens mij is alles op het moment beter dan Amsterdam, er is hier nog maar weinig hoor in vergelijking met 10 jaar geleden.
Op maandag 26 januari 2004 13:45 schreef Dr_Morreau het volgende:
Moskou zit absoluut niet in de technobunkerfase, en het nachtleven is 10 keer mooier dan bv Amsterdam. Als je bijvoorbeeld gaat kijken in die tenten die ik in de OP noemde, die zijn echt decadent en mooi, prima muziek en zo, maar ook wel veel hoertjes helaas. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand een tent weet die meer door de locals bezocht wordt maar toch leuk is. De meeste tenten waar locals heen gaan zitten namelijk alleen maar vol dronkelappen.
Het lijkt me een hele ervaring, St. Petersburg. Hou ons op de hoogte.
In plaats daarvan hebben we 's avonds laat een metrotocht gemaakt langs alle mooie stations.. Ook hebben we een wandeling gemaakt om het Kremlin heen.
www.exile.ru met verschillende tips ken je vast al maar toch post ik even de link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |