Je neemt me de woorden uit de mond kasta.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef kastanova het volgende:
Dat risico loop je nu eenmaal als je met kansloze kampers gaat neuken...
Hear, hear!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef kastanova het volgende:
Als je vindt dat er genoeg is dat dit compenseert ga je door met hem, zo niet dan kap je er mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Pingui het volgende:
ja wat jullie zeggen heb ik allang tegen hem gezegd, maar dit is niet de reden dat ik deze topic start! Ik hoef niet te weten dat dit dom van hem is, want dat vind ik dus ook. Maar wat zou je dus doen? AUB serieuze reacties
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef Pheno het volgende:
Als hij gereedschap van 21 cm lang, 4,5 cm breed ingelegd met Swarovski kristallen erin heeft, dan moet je hem houden! En anders dumpen
Ah toe? Dit soort topics vragen er gewoon om.. Die gozer zijn lichaam verneuken, wij haar topic verneuken... ah toe?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:30 schreef Copycat het volgende:
En uiteraard kunnen onzin en/of off topic reacties gewoon weer achterwege blijven.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef Triangeljosti het volgende:
Je vriend is gewoon een idioot en je kunt wel wat beters krijgen!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef kastanova het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Pingui het volgende:
ja wat jullie zeggen heb ik allang tegen hem gezegd, maar dit is niet de reden dat ik deze topic start! Ik hoef niet te weten dat dit dom van hem is, want dat vind ik dus ook. Maar wat zou je dus doen? AUB serieuze reacties
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef Triangeljosti het volgende:
Ah toe? Dit soort topics vragen er gewoon om.. Die gozer zijn lichaam verneuken, wij haar topic verneuken... ah toe?
Hmm.. zou dat werken?quote:
Namen van vrouwen/vriendinnen: not done per definitiequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:20 schreef Leffe48 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dé ongeschreven regel voor tattoeages, geen namen.
Heeft jouw vriend het IQ van een pot verf?
het begint met inspraak op jou tattooquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef RetepV het volgende:
Ach ja, je kan natuurlijk ook gewoon meteen accepteren dat een man zijn eerste vriendinnetje toch nooit zal vergeten. Tattoo weg laten halen is niet hetzelfde als zijn herinneringen wegmaken.
Jij bent trouwens wel de eerste die ik tegenkom die jaloers wordt op een tattoo.
Wat zeggen vrouwen ook altijd weer? 'Het gaat toch om de binnenkant'.
Hehehehe.
Amen brother, amen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:05 schreef kastanova het volgende:
Peterquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:55 schreef Sakura het volgende:
Je kan er natuurlijk ook gewoon een kruis doorheen laten tatooeren en jouw naam er weer onder laten zetten. (hoop wel dat hij boven aan zijn arm begonnen is, dat hij nog wat ruimte heeft voor nog meer namen)
Ik wil eigenlijk al jarenlang een bruine vlek op mijn reet laten tattooeren met heel groot letters FLATS!!!! erin.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef Sakura het volgende:
Peter
Carl
Maurice
Henk
Weer Peter
Frits
sSander
Zie linker arm voor vervolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |