abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33214340
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Is dat het criterium dan? Wat een lulkoek...
Oh dus als de rest van je geloofsgenoten je niet als islamiet ziet.... ben je het dan nog?....
of zijn zij die jou niet als islamiet zien....geen islamieten?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33214613
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waarom niet? Gescheiden moslima's bestaan ook, en islam sluit emancipatie niet uit.
Geef eerst maar eens een bron waarin zij claimt nog een praktiserend moslima te zijn.
  maandag 19 december 2005 @ 20:12:43 #253
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33224288
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:15 schreef lionsguy18 het volgende:
Als je maar lang genoeg getreiterd wordt dan volgt de reaktie vanzelf.
Niet iedereen kan zich tot het uiterste beheersen nadat de Lebs stelselmatig de samenleving tarten.
Wat die mening te maken heeft met mijn afkeer van monokini's en vrije zeden ontgaat mij geheel.
Jij kan zelf wel eens een flink pak rammel gebruiken (als je in het dagelijks leven net zulke babbels hebt kan dat nooit lang duren btw)... misschien wordt er dan eens wat verstand bij je ingeramd. Ik weet niet wat het tegenovergestelde van visionair is, maar die titel mag je dragen met verve...
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik ben geen schaap, ik blaat niet.
Geen allochtoon die vrijwilligerswerk doet, dingen uitvindt etc.
Ben niet onder de indruk van Ali B (knuffelallochtoon) of enkele begaafde sporters.
Zie hij arabische meisjes topsport bedrijven soms?
Wat heb jij zoal bereikt als ik vragen mag? Je zult vast wel meer doen dan hier op fok de nagel in de doodskist van het gezond verstand uit te hangen... Misschien kan ik dan ook eens iets positiefs over je zeggen.
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh dus als de rest van je geloofsgenoten je niet als islamiet ziet.... ben je het dan nog?....
of zijn zij die jou niet als islamiet zien....geen islamieten?
Ik denk dat de meningen verdeeld zullen zijn... alsof er 1 grote islam is en 5 hoofddoekloze vrouwen aan de zijlijn die wachten op het oordeel van de rest...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33226665
quote:
Jij kan zelf wel eens een flink pak rammel gebruiken (als je in het dagelijks leven net zulke babbels hebt kan dat nooit lang duren btw)... misschien wordt er dan eens wat verstand bij je ingeramd. Ik weet niet wat het tegenovergestelde van visionair is, maar die titel mag je dragen met verve...
Nee, Iemand een pak rammel toe wensen om hem tot inzicht te doen komen is lekker.. Misschien nog wel verwerpelijker dan zeggen dat de Aussie`s die aan het rellen zijn nu eens voor zichzelf opkomen omdat ze vaak genoeg klappen van Lebs hebben gehad.. Vrijheid van meningsuiting enzo..?..
eeeh
  maandag 19 december 2005 @ 21:24:43 #255
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33226853
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Nee, Iemand een pak rammel toe wensen om hem tot inzicht te doen komen is lekker.. Misschien nog wel verwerpelijker dan zeggen dat de Aussie`s die aan het rellen zijn nu eens voor zichzelf opkomen omdat ze vaak genoeg klappen van Lebs hebben gehad.. Vrijheid van meningsuiting enzo..?..
Het zal eens een keer voorkomen dat DaveHarris de Moslims of Arabieren verdedigt, dit gebeurt gewoon nooit. Is niet goed voor je geloofwaardigheid maat. Het is gewoon onmogelijk dat de groep die tegen de Arabieren of Moslims is altijd gelijk heeft. Dat moet je toegeven.

R@b en Akkersloot hebben een "beetje" hetzelfde probleem.
²

[ Bericht 8% gewijzigd door BansheeBoy op 19-12-2005 21:28:33 (Nutella was op. Nog steeds eigenlijk.) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 19 december 2005 @ 21:27:43 #256
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33227002
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:20 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik wens hem niets toe, ik doe slechts een suggestie. Want het is wel erg makkelijk om het kapot meppen van onschuldigen goed te praten met 'ja maar hun benne ook zwarte en die zwarte hatte eerst ook dinges gedaan die niet mag ensoow... had je maar niet zwart moete weze' (want daar komt het wel op neer uiteindelijk)... En ik vind dat iemand die daar zo makkelijk over praat op z'n minst zelf een keer flink moet vangen. Weet degene in ieder geval nog een klein beetje waar hij/zij nou eigenlijk over praat.

Maar als jij dus klappen krijgt van een Marokkaan dan is het prima om daarna een Turks vrouwtje in elkaar te slaan omdat ze tenslotte een hoofddoek draagt?

Tsja... gefeliciteerd met je vrijheid van meningsuiting maar sommige meningen blijken helaas weinig waard te zijn en eerder schadelijk dan goed.
pi_33227767
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het zal eens een keer voorkomen dat DaveHarris de Moslims of Arabieren verdedigt, dit gebeurt gewoon nooit.
²
Dat kan je vanmij in ieder geval niet zeggen. En ik vind BinLaden ook nogsteeds een goede acteur(volgens mij is dit zowat de meest gematigde moslim netzoals George Booze de zowat meest gematigde christen is).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33230797
quote:
Het zal eens een keer voorkomen dat DaveHarris de Moslims of Arabieren verdedigt, dit gebeurt gewoon nooit. Is niet goed voor je geloofwaardigheid maat. Het is gewoon onmogelijk dat de groep die tegen de Arabieren of Moslims is altijd gelijk heeft. Dat moet je toegeven.

R@b en Akkersloot hebben een "beetje" hetzelfde probleem.
Natuurlijk geef ik dat toe, ik heb nooit anders beweerd. Maar doe nou niet alsof ik wat tegen Arabieren of tegen moslims in z`n algemeen heb, want dat is niet zo. Ik heb iets tegen islam, maar islam heeft waarschijnlijk nog meer tegen de Westerse verworvenheden waar ik voorstander van ben dus het is niet gek dat ik daar tegen ageer. De vergelijking met Akkersloot en R@b gaat nergens over, alhoewel ik Akkersloot`s frustratie wel enigszins kan begrijpen en ik de bijdrage`s van R@b altijd wel weet te waarderen.

Maar ik ga jou toch ook niet vergelijken met Meki ofzo..
eeeh
pi_33231003
quote:
Ik wens hem niets toe, ik doe slechts een suggestie. Want het is wel erg makkelijk om het kapot meppen van onschuldigen goed te praten met 'ja maar hun benne ook zwarte en die zwarte hatte eerst ook dinges gedaan die niet mag ensoow... had je maar niet zwart moete weze' (want daar komt het wel op neer uiteindelijk)... En ik vind dat iemand die daar zo makkelijk over praat op z'n minst zelf een keer flink moet vangen. Weet degene in ieder geval nog een klein beetje waar hij/zij nou eigenlijk over praat.
Zo luchtig praat hij er toch niet over? En een dergelijke suggestie, iemand klappen geven omdat hij zijn mening uit, getuigd ook niet echt van een groot visionair. Eerder van het tegenovergestelde, en dat is precies wat je hem verwijdt.
quote:
Maar als jij dus klappen krijgt van een Marokkaan dan is het prima om daarna een Turks vrouwtje in elkaar te slaan omdat ze tenslotte een hoofddoek draagt?
Natuurlijk niet.
quote:
Tsja... gefeliciteerd met je vrijheid van meningsuiting maar sommige meningen blijken helaas weinig waard te zijn en eerder schadelijk dan goed.
Ook de dwazen hebben recht om hun mening te ventileren zonder dat de suggestie geopperd wordt dat die mening maar bijgesteld moet worden dmv een pak slaag..
eeeh
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:15:37 #260
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33236906
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:00 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Zo luchtig praat hij er toch niet over? En een dergelijke suggestie, iemand klappen geven omdat hij zijn mening uit, getuigd ook niet echt van een groot visionair. Eerder van het tegenovergestelde, en dat is precies wat je hem verwijdt.
Verwijt bedoel je? Wordt steeds gekker hier.

Anyway, Ik vind dat hij er best makkelijk over praat. En zoals ik al zei... als iemand er zo licht over denkt moet diegene misschien eerst zelf eens goed afgerost worden in een soortgelijke situatie. Zou zomaar kunnen dat die mening dan inderdaad enigszins wordt bijgesteld. Gaat dus niet om zijn mening op zich, daar heeft hij recht op. Gaat meer om een stukje achtergrond kennis zeg maar
quote:
Natuurlijk niet.
Niet? Uit je vorige post valt te halen dat je dan 'voor je mening op zou komen'... lees maar terug. Lionsguy18 zou dit ook moeten zien als een correcte manier van handelen.
quote:
Ook de dwazen hebben recht om hun mening te ventileren zonder dat de suggestie geopperd wordt dat die mening maar bijgesteld moet worden dmv een pak slaag..
Ben ik het op zich wel mee eens. Maar misschien moet lionsguy niet lullen over zaken waar hij zich geen voorstelling bij kan maken en eens een keer wat verder kijken dan z'n kleine neusje lang is.
pi_33236987
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:41 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Geef eerst maar eens een bron waarin zij claimt nog een praktiserend moslima te zijn.
Yep, je hebt gelijk, ze is officieel voormalig moslima ontdek ik nu. Wist alleen dat ze destijds van harte mee heeft gerevolutioneerd en trok dus de conclusie...
Mag ik nu terugzwaaien?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:37:38 #262
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_33237699
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Wat mij opvalt aan Fok! is hoeveel afkeur er was voor de rellen in Frankrijk (waar Islamieten de grootste boosdoeners waren) en hoeveel verdediging er is voor de rellen in Australie (waar blanke Australiers de grootste boosdoeners zijn.)
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_33243186
quote:
Ben ik het op zich wel mee eens
Mooi zo
eeeh
pi_33243456
Vind je het gek
Die moslims terroriseren de hele westerse samenleving
Nu gaan we zelfs zover dat we kerst stalletjes uit ziekenhuizen verwijderen om andersgelovingen niet te provoceren?

Andersgelovigen zal toch wel weer moslim zijn. Ik heb namelijk nog nooit een hindu, atheist, pagan of jood tegen varkentjes of kerststalletjes horen zeiken.
Krib Verwijdert uit ziekenhuis (II)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:57:06 #265
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_33245427
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:44 schreef desiredbard het volgende:
Vind je het gek
Die moslims terroriseren de hele westerse samenleving
Nu gaan we zelfs zover dat we kerst stalletjes uit ziekenhuizen verwijderen om andersgelovingen niet te provoceren?

Andersgelovigen zal toch wel weer moslim zijn. Ik heb namelijk nog nooit een hindu, atheist, pagan of jood tegen varkentjes of kerststalletjes horen zeiken.
Krib Verwijdert uit ziekenhuis (II)
Oh dus moeten we elkaar dan maar afmaken voortaan?

- Dus als iemand in de kroeg je vies aankijkt..wat moet je doen? Idd, je trekt je gun uit je zak en schiet hem helemaal lek.

- Dus als iemand je zus heeft aangetast en je komt iemand tegen die op hem lijkt...wat moet je doen? Idd, je honkbal knuppel pakken en hem dood knallen.

- Dus als er een conflict ontstaat tussen alle NS wernemers en managers...wat moeten ze doen? Idd, knokken voor hun leven.

Perfect man!
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_33245536
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Oh dus moeten we elkaar dan maar afmaken voortaan?

- Dus als iemand in de kroeg je vies aankijkt..wat moet je doen? Idd, je trekt je gun uit je zak en schiet hem helemaal lek.

- Dus als iemand je zus heeft aangetast en je komt iemand tegen die op hem lijkt...wat moet je doen? Idd, je honkbal knuppel pakken en hem dood knallen.

- Dus als er een conflict ontstaat tussen alle NS wernemers en managers...wat moeten ze doen? Idd, knokken voor hun leven.

Perfect man!
Jij snapt het! De weg naar een vreedzame samenleving ligt op het puntje van je knuppel!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')