quote:Police in Sydney will be given tough new powers to crack down on rioters who have rampaged through the city's southern beachside suburbs for two nights, New South Wales state leader Morris Iemma announced Tuesday.
"New South Wales parliament will be recalled for a special emergency sitting on Thursday morning to provide police with extra powers to deal with criminals and thugs who are causing disturbances across our city," Iemma told reporters.
Misschien omdat het begrijpelijker is aangezien de situatie hier ook die kant opgaatquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Wat mij opvalt aan Fok! is hoeveel afkeur er was voor de rellen in Frankrijk (waar Islamieten de grootste boosdoeners waren) en hoeveel verdediging er is voor de rellen in Australie (waar blanke Australiers de grootste boosdoeners zijn.)
welkom op fok!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Wat mij opvalt aan Fok! is hoeveel afkeur er was voor de rellen in Frankrijk (waar Islamieten de grootste boosdoeners waren) en hoeveel verdediging er is voor de rellen in Australie (waar blanke Australiers de grootste boosdoeners zijn.)
"nazi's"..... right das wel makkelijk ja om het meteen op racisme te gooienquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef punkjunk het volgende:
ik werd misselijk toen die beelden op het NOS net waren. wat een stelletje nazi's zijn dat daar zeg.
'This is OUR country. You are NOT welkom, so get outta here'quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
"nazi's"..... right das wel makkelijk ja om het meteen op racisme te gooien
Je vangt een familie op in je huis, de zoon daarvan verkracht eerst je zus, daarna maakt ie je hond af en slaat ie je moeder, dan roep jij ook van ROT OP UIT ME HUIS, je bent NIET meer welkom! de familie kiest elkaars kant, dan wil je ook de hele familie weghebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
'This is OUR country. You are NOT welkom, so get outta here'
dat klinkt erg, ehm, welkom, of niet?
heb jij die beelden van die tientallen mensen op het strad, getoogd in Australische vlaggen, schreeuwend over de onrechtigheid die het door hun voorouders veroverde en verdigde Australië niet gezien?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:30 schreef TheThirdMark het volgende:
Idd, een stel Aussies in elkaar stampen van buitenlandse komaf terwijl er nog geeneens zekerheid is over wie nu de daders zijn.
En al mochten het wel allochtonen zijn dan rechtvaardigd zo'n lynchparij nog niets.
Down-Under zijn ze duidelijk op hun achterhoofd gevallen.
Ja, tuurlijk joh, blanken zijn weer de grootste boosdoeners.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Mij viel het juist op dat vele mensen hier de rellen in Parijs probeerde goed te pratenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Ach ja...die frustratie van die stoute autraliers is nergens op gebaseerd...die arabieren daar zijn allemaal onschuldige slachtoffers...die strandwacht is ook in elkaar geslagen door als arabier verklede australiers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef maartena het volgende:
Het ging er erg hard aan toe ja..quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:26 schreef punkjunk het volgende:
ik werd misselijk toen die beelden op het NOS net waren. wat een stelletje nazi's zijn dat daar zeg.
Tenminste niet dat slappe geouwehoer van Howard. Die draaide er op z'n Balkenende's omheen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die kutarabieren ook altijd...kunnen nooit wachten met het schreeuwen van dat soort dingen totdat ze de boel echt in handen hebben...beetje dom.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ach jah, die 2 stoute vrouwen en een aantal arabische kinderen die onschuldig over het strand liepen hadden het gemunt op de 5000 lieve schattige blanke bevolking met pluizige nazi tatto's op een nek en rug. Die stoute vrouwen toch, het was welverdiend dat ze daar in elkaar geslagen werden, net als die kinderen overigens.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:48 schreef wonko het volgende:
[..]
Ach ja...die frustratie van die stoute autraliers is nergens op gebaseerd...die arabieren daar zijn allemaal onschuldige slachtoffers...die strandwacht is ook in elkaar geslagen door als arabier verklede australiers.
Arme arme arabieren...overal waar ze komen ontstaan er problemen...en het is hen nooit verwijtbaar.
Ach ja...wederom is de arabier niets verwijtbaar...die komt alleen maar en daar ontstaat ellende.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
Een incompetente overheid, dat zit erachter, niets meer niets minder. (En natuurlijk dwaze mongolen aan weerszijde). Maar inderdaad maartena het valt op een gegeven moment wel op, immers toen stelde dezelfde mensen die nu het blanke tuig verdedigd dat het toen WEL aan de relschoppers lag en dat er geen andere achterliggende oorzaken waren.
Jep, kijk maar naar Amerika, de bekendste rassenrellen in LA natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef McCarthy het volgende:
face it: de multiculturele samenleving is een wankel iets wat gemakkelijk fout kan gaan. Voorbeelden te over.
Ach ja,... de blanke westerling zal nooit iets fout doen.... de arabier is het kwaadquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef wonko het volgende:
[..]
Ach ja...wederom is de arabier niets verwijtbaar...die komt alleen maar en daar ontstaat ellende.
Je moet de broedfabrieken en nieuwe aanwas ook elimineren...doe je met schadelijke insecten ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach jah, die 2 stoute vrouwen en een aantal arabische kinderen die onschuldig over het strand liepen hadden het gemunt op de 5000 lieve schattige blanke bevolking met pluizige nazi tatto's op een nek en rug. Die stoute vrouwen toch, het was welverdiend dat ze daar in elkaar geslagen werden, net als die kinderen overigens.![]()
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach ja,... de blanke westerling zal nooit iets fout doen.... de arabier is het kwaad![]()
Dat verklaart de twintowersquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef wonko het volgende:
[..]
Je moet de broedfabrieken en nieuwe aanwas ook elimineren...doe je met schadelijke insecten ook.
ach gut...knullie toch.quote:
Arabieren? Libanezen zijn géén Arabieren, netzomin als Egyptenaren, Syriers, Marrokanen etc. etc.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach ja,... de blanke westerling zal nooit iets fout doen.... de arabier is het kwaad![]()
Volgens mij heb je je feiten niet op een rijtje, dat weet je zelf natuurlijk ook wel dondersgoed. Voorbeeld, berbers in Marokko is gewoon een officiele taal, het wordt gegeven op school, en de berberse cultuur wordt er erkend (ook al is het sinds een jaar of 5 pas). Fact is dat ruim 60% van de Marokkanen bestaat uit een mix van Berbers en Arabieren. Zo krijg je gearabiseerde berbers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:00 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Arabieren? Libanezen zijn géén Arabieren, netzomin als Egyptenaren, Syriers, Marrokanen etc. etc.
Het zijn Chaldezen, Arameërs, Assyriers., Meden, Berbers enz enz. die door een stel extreem geweldadige kamelengebruikers van het Saoedisch schiereiland veroverd zijn en nu al sinds meer dan 1000 jaar wanhopig doen alsof ze Arabieren zijn, en hun eigen afkomst verloochenen. Sukkels![]()
En ook die zogenaamde Arabieren van Marokko zijn gewoon berbers, die zijn het alleen vergeten, willens en wetens. Het woord Arabier is niet meer dan het woord ''kameraad'' in de voormalige communistische landen, een fictie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je feiten niet op een rijtje, dat weet je zelf natuurlijk ook wel dondersgoed. Voorbeeld, berbers in Marokko is gewoon een officiele taal, het wordt gegeven op school, en de berberse cultuur wordt er erkend (ook al is het sinds een jaar of 5 pas). Fact is dat ruim 60% van de Marokkanen bestaat uit een mix van Berbers en Arabieren. Zo krijg je gearabiseerde berbers.
Het overgrote deel is niet volledig Arabier nee, maar is ook zeker niet berber. Halfbloedjes zijn het, en daarnaast heb je nog een groep volbloed arabier en een groep volbloed berber. Dat willens en wetens is natuurlijk voor de rest ook nonsens, ik verwijs je naar de jaren 1970 t/m 1991.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En ook die zogenaamde Arabieren van Marokko zijn gewoon berbers, die zijn het alleen vergeten, willens en wetens. Het woord Arabier is niet meer dan het woord ''kameraad'' in de voormalige communistische landen, een fictie.
Heb je het een beetje kunnen bekijken, de ruines? Géén idee eigenlijk wat daar nog van over is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef GREED het volgende:
Ik heb een tijdje in Ur der Chaldeeen gewoond!
En wat zijn dat, volbloed Arabieren? Zoiets als volbloed kameraden? Al die zogenaamde volbloed Arabieren zijn gewoon volledig geassimileerde Berbers.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het overgrote deel is niet volledig Arabier nee, maar is ook zeker niet berber. Halfbloedjes zijn het, en daarnaast heb je nog een groep volbloed arabier en een groep volbloed berber. Dat willens en wetens is natuurlijk voor de rest ook nonsens, ik verwijs je naar de jaren 1970 t/m 1991.
Jij zegt het en ik dacht hetquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En wat zijn dat, volbloed Arabieren?
Ik heb in m'n leven een hoop paarden gezien, maar dit vind ik toch wel een beetje een raar beest. De verhoudingen zijn een beetje zoek.quote:
Gezien de voorgeschiedenis van de mensheid, migratiepatronen door de eeuwen heen, veroveringen enz. vind ik een discussie over de "puurheid van het bloed" onder willekeurig welke hedendaagse bevolkingsgroep onzinnig. Het gaat eerder om identiteit dan genetische opmaak.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven een hoop paarden gezien, maar dit vind ik toch wel een beetje een raar beest. De verhoudingen zijn een beetje zoek.
Hoe wil je het dan noemenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
"nazi's"..... right das wel makkelijk ja om het meteen op racisme te gooien
Nou, in het geval van het Midden Oosten is het weldegelijk relevant. Het idee dat al die mensen letterlijk Arabieren zouden zijn, of het nu in Marokko of Irak is, is gewoon lachwekkend, en onjuist.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gezien de voorgeschiedenis van de mensheid, migratiepatronen door de eeuwen heen, veroveringen enz. vind ik een discussie over de "puurheid van het bloed" onder willekeurig welke hedendaagse bevolkingsgroep onzinnig. Het gaat eerder om identiteit dan genetische opmaak.
ocherm, die lieve lebjesquote:AN EXAMPLE of the confrontations police nearly always experienced in Muslim-dominated areas when confronting even the most minor of crimes is an incident that occurred in 2001 in Auburn. Two uniformed officers stopped a motor vehicle containing three well known male offenders of Middle Eastern origin, on credible information via the police radio that indicated that the occupants of the vehicle had been involved in a series of break-and-enters. What occurred during the next few hours can only be described as frightening.
When searching the vehicle and finding stolen property from the break-and-enter, the police were physically threatened by the three occupants of the car, including references to tracking down where the officers lived, killing them and “fucking your girlfriends”. The two officers were intimidated to the point of retreating to their police car and calling for urgent assistance. When police back-up arrived, the three occupants called their associates via their mobile phones, which incidentally is the Middle Eastern radio network used to communicate amongst gangs. Within minutes as many as twenty associates arrived as well as another forty or so from the street where they had been stopped. As further police cars arrived, the Middle Eastern males became even more aggressive, throwing punches at police, pushing police over onto the ground, threatening them with violence and damaging police vehicles.
When the duty officer arrived, he immediately ordered all police back into their vehicles and they retreated from the scene. The stolen property was not recovered. No offender was arrested for assaulting police or damaging police vehicles.
But the humiliation did not end there. The group of Middle Eastern males then drove to the police station, where they intimidated the station staff, damaged property and virtually held a suburban police station hostage. The police were powerless. The duty officer ordered police not to confront the offenders but to call for back-up from nearby stations. Eventually the offenders left of their own volition. No action was taken against them.
In the minds of the local population, the police were cowards and the message was, Lebs rule the streets. For a number of days, nothing was done to rectify this total breakdown of law and order. To the senior police in the area, it was more important to give the impression that local ethnic relations were never better. It was also important to Peter Ryan that no bad news stories appeared that may have given the impression that crime in any area was out of control. Had these hoodlums been arrested they would have filed IA complaints immediately via their Legal Aid lawyers and community leaders. To senior police, this was a cause for concern at the next Op Crime Review.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |