abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33073672
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:27 schreef Doderok het volgende:

[..]

Dat vind ik een ongelukkig gekozen voorbeeld. Zo'n reaktie zal je bij een blindedarmoperatie ook krijgen.
Idd. Helemaal als deze zonder verdoving uitgevoerd wordt uit politieke motieven.
Die besnijdenis is juist wél relevant omdat het een gebruik is dat ingebed zit in bepaalde culturen. Toch wordt het universeel herkend als "auwie" en wreed.
Dus stellen dat marteling of executies in sommige culturen normaal gevonden wordt, klopt niet. Iedereen zal er een naar gevoel van krijgen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33076477
Universeel erkend?
Niet door de fossielen die het voorschrijven
Dat is nu juist het probleem

Martellen is wreed omdat het wreed hoort te zijn
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33078274
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:34 schreef desiredbard het volgende:
Universeel erkend?
Niet door de fossielen die het voorschrijven
Dat is nu juist het probleem
Idd. Geef deze fossielen echter een goede camerahoek en hun gezicht vertrekt. Voornamelijk omdat ze het zelf doorgemaakt hebben, aangezien het gebruik door vrouwen in stand wordt gehouden.
quote:
Martellen is wreed omdat het wreed hoort te zijn
Idd. En er is niemand die niet snapt dat het wreed is om iemand onder stroom te zetten met een gebroken fles in zijn rectum.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33085127
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar hoe zit het dan met de gangs in het land waar jij en stefanP wonen, kun je als blanke gewoon door compton en ander slechte wijken in LA rijden?

Volgens mij niet, en hé wat vreemd daar slingeren bijna geen moslims rond.

Damn ligt het toch ook voor een groot gedeelte aan de sociale problemen die spelen binnen een samenleving.

Dan vergeten we ook nog natuurlijk even dat de voertaal in sommige gebieden in de vs spaans is, dat zal de integratie ook zeker ten geode komen.
1) ik leef nog
2) de voertaal is Engels in de US, wat die eikels spreken moeten ze zelf weten, ze sluiten zichzelf alleen maar buiten door het niet beheersen van de taal. Je laat een immigrant in Nederland ook geen arabisch spreken omdat hij naar Nederland gekomen is (tenzij het natuurlijk weer zo'n persoon is wat verrekt om Nederlands te leren natuurlijk)

Free people own guns! Slaves do not!
pi_33096696
Interessant leesvoor van een Aussie:
quote:
Its been simmering since the early 1980s and has finally come to a head now.

Let me say right now that what occurred in the afternoon last Sunday was completely un-acceptable. Cowardly and racist.

To understand how this occurred you need to understand the history of the issue, which those of you not from Sydney do not. Those of us from the west understand it better than most. Quite why the Shire locals have gone to such extremes so quickly is somewhat perplexing, because out west we live with the crap they rioted over not on the weekends, but day in day out.

Listen to the average crime bulletin on any news station in Sydney- almost every report of crime, be it ram-raiding, be it murder, drive by shootings, rape, assualt, theft - the bulletin identifies nearly every event as being perpetrated by "...suspects of middle-eastern appearance...".

I live near Parramatta, the centre of Sydney. As diverse an area as there is in regards to culture and religion. We have large populations of Anglo-saxon Australians, Pacific Islanders, Indians, Pakistanis, Asians and Arabs. I've worked and spent a lot of time in that suburb/city, and of all those racial groups, the only ones I ever encountered causing trouble were the Arabs. Quite simply, if you were in a small group and ran into a large group of Arabic kids, you immediately have to be on your game. I've been harrassed, threatened and assualted for no reason whatsover apart from the colour of my skin. The worrying thing is you have to take care because these kids are always armed with weapons, be they knives or guns, and they will use them with or without the slightest bit of provocations. One thing to note is it seems a cultural trait that these same people will never step forward unless they have an advantage of numbers.

Most of Sydney is sick and tired of these violent brats. More so, we are sick of a police force hamstrung by the ineptitute and toadying to minority groups of the senior police and the gutless NSW goverment. This current crisis is not based on religion, it is not based on racism. It is due to a break down of law and order, and the unwillingness of the authorities to do anything about it. And due to that, some have decided to take the law into their own hands.

This city is heading downhill fast. It is swamped with drugs, violence and crime of all types. It is run by inept, morally corrupt and cowardly leaders.

What happened last Sunday was the a part of Sydney saying "Enough is Enough." The day started well as a heated yet peaceful rally to finally make heard the ongoing outrage of many residents of the Shire. Not only do I understand it but I support it. Those that wish to state that this is racism show their own ignorance.

Simply because your own culture does not allow women to wear bikinis or go topless at the beach, that does not give you license to insult or question the morality of Australian women. Nor does it give you the right to threaten to rape those same women. Your feelings of alienation in a strange country so diametrically opposed to your homeland does not allow you to commit crime to express this.

A combination of alchohol and scumbag wannabee Nazi and White Supremacist groups ruined it all by bringing in a few hundred hardcore troublemakers, which kicked off the violence and spurred into action the mob mentallity.

A valid issue and concern has been stolen and morphed into a media sensation, and Political points for the White-Supremacist groups, the NSW Goverment and NSW police. This concerns of the majority of Sydney need to be dealt with. The criminal behaviour of the Lebanese youth of Sydney is out of control and must be curtailed, and done so swiftly. Political correctness, and the one rule for ethnic minorities, one rule for the rest of Sydney has created this problem, yet even now our politicans and senior Police continue to deny this, and so exacerbate the problem. Only more violence and racial tension can come from this attitude of denial.
pi_33098901
Bovenstaand verhaal klinkt heel logisch. Zou zo in elke grote westerse stad af kunnen spelen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33101378
Niet dat ik een liefhebber ben van dit tuig maar
quote:
109 Teletekst wo 14 dec
Onderzoek gabbers niet evenwichtig

AMSTERDAM Lonsdale-jongeren krijgen na
confrontaties met jonge moslims te snel
het etiket dat ze de rellen begonnen
zijn.Dat staat in de Monitor Racisme en
Extremisme van de Anne Frank Stichting
en de Universiteit Leiden.

De moslimjeugd kan ook confrontaties
uitlokken,maar dat wordt niet genoeg
onderzocht,concluderen de onderzoekers.
Niet alle gabbers zijn racistisch of
rechtsradicaal,staat in de monitor.

Daarin wordt gepleit voor evenwichtiger
onderzoek na rellen met jonge moslims.
De onderzoekers vinden verder dat op
internet racisme veel te weinig wordt
bestraft."Dat moet veranderen".
Men word inderdaad wakker.
Ik heb het zelf meegemaakt dat mijn vrouw lastig gevallen werd omdat ze een rok aanhad (tot op de knie nog wel niet eens zo'n riempje als in is) door twee van die figuren. Dat wil je toch niet

Natuurlijk is het in elkaar slaan van vrouwen en kinderen onzin, dat valt niet goed te praten, maar van een volk waar de vrouwen net zo goed instaat zijn geweld te plegen tegen ongelovigen......
pi_33101444
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:06 schreef desiredbard het volgende:
Niet dat ik een liefhebber ben van dit tuig maar
[..]

Men word inderdaad wakker.
Ik heb het zelf meegemaakt dat mijn vrouw lastig gevallen werd omdat ze een rok aanhad (tot op de knie nog wel niet eens zo'n riempje als in is) door twee van die figuren. Dat wil je toch niet

Natuurlijk is het in elkaar slaan van vrouwen en kinderen onzin, dat valt niet goed te praten, maar van een volk waar de vrouwen net zo goed instaat zijn geweld te plegen tegen ongelovigen.....
Maar daarvan mag je ook vrouwen en kinderen in elkaar rossen?
pi_33103102
Meer dan terrecht. Er was ongeveer gelijkwaardigheid en dat wordt weer ineens door een aantal mensen omvergeschopt.
pi_33103386
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:08 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar daarvan mag je ook vrouwen en kinderen in elkaar rossen?
Als zon bikini en burka babe tesamen op de vuist willen dan mogen ze dat van mij
Liefst in een bak vla en een witte doorschijnburka met niets eronder
pi_33104324
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:46 schreef MartijnA3 het volgende:
Interessant leesvoor van een Aussie:
[..]
Simply because your own culture does not allow women to wear bikinis or go topless at the beach, that does not give you license to insult or question the morality of Australian women.
Theo van Gogh anyone? Vrijheid van meningsuiting etc...
pi_33104385
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als zon bikini en burka babe tesamen op de vuist willen dan mogen ze dat van mij
Liefst in een bak vla en een witte doorschijnburka met niets eronder
Uh..nee...dat was niet wat ik bedoelde. Geen vla en doorschijnburqa's, maar een massa dronken tuig dat vrouwen in elkaar rost omdat het Lebs zijn. Dabdoelik.
pi_33104441
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef Doderok het volgende:

[..]

Theo van Gogh anyone? Vrijheid van meningsuiting etc...
Maak het punt wat je wilt maken zou ik zeggen..
eeeh
pi_33107168
De Lebs hebben het er naar gemaakt.
Het is gewoon een natuurlijk proces, die uitbarsting.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33108166
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef lionsguy18 het volgende:
De Lebs hebben het er naar gemaakt.
Het is gewoon een natuurlijk proces, die uitbarsting.
Hoor hem, de grote voorstander van monokini en vrije zeden
pi_33108375
Als je het stukje hiervoor gelezen had dan had je kunnen weten dat ie gelijk heeft.
Hij mag er dan wel geen voorstander van zijn, maar dat is wat anders dan fysiek/verbaal agressief
pi_33108421
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Uh..nee...dat was niet wat ik bedoelde. Geen vla en doorschijnburqa's, maar een massa dronken tuig dat vrouwen in elkaar rost omdat het Lebs zijn. Dabdoelik.
Ik zei al: dat kan niet
Mannen die vrouwen slaan zijn mietjes.... wat zeg ik zelfs mietjes slaan geen vrouwen in elkaar, krabben hoogstens de ogen uit als hun vriendje afgepikt word
pi_33108651
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:18 schreef desiredbard het volgende:
Als je het stukje hiervoor gelezen had dan had je kunnen weten dat ie gelijk heeft.
Hij mag er dan wel geen voorstander van zijn, maar dat is wat anders dan fysiek/verbaal agressief
Begin jij weer niet over wat ik wel en niet gelezen heb. Zeker niet na je off-topic opmerking over doorschijn-burka's en bakken vla.
pi_33109858
Als je maar lang genoeg getreiterd wordt dan volgt de reaktie vanzelf.
Niet iedereen kan zich tot het uiterste beheersen nadat de Lebs stelselmatig de samenleving tarten.
Wat die mening te maken heeft met mijn afkeer van monokini's en vrije zeden ontgaat mij geheel.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33110762
Je kunt niet zo stellig zeggen dat dat het geval is geweest tenzij je daar woont lijkt mij.
eeeh
  donderdag 15 december 2005 @ 20:25:26 #171
135637 JeffLebowski
The Dude is not in
pi_33112078
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:31 schreef punkjunk het volgende:

[..]

'This is OUR country. You are NOT welkom, so get outta here'

dat klinkt erg, ehm, welkom, of niet?
Deze uitspraken gaven ook een goed beeld van de kennis die deze man had van de geschiedenis van zijn land: een blanke die in Australië roept dat dit zijn land is, die heeft ergens iets gemist. Heeft hij ooit van een aboriginal gehoord??
"This act will not stand... man!"
pi_33112906
Goddomme weer zo'n meaugaul met dat aboriginal argument.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:16:41 #173
135637 JeffLebowski
The Dude is not in
pi_33113997
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef Vitalogy het volgende:
Goddomme weer zo'n meaugaul met dat aboriginal argument.
Ik snap het belachelijke hieraan niet en volgens mij lees je te vaak geenstijl, gezien je schrijfstijl.

Een beetje roepen dat iets van jou is, terwijl je het land van een andere bevolkingsgroep hebt gejat en dan vervolgens tegen iemand van een andere bevolkingsgroep gaan roepen dat ie moet oprotten omdat het ZIJN land is, dat is het toppunt van hypocritie.
"This act will not stand... man!"
pi_33114034
Het is om te huilen dat er nu pas aandacht voor deze ellende komt. De kiem van de Australische rassenrellen is zo'n 20 jaar geleden gelegd en men moet nu niet de schuld bij de Aboriginals, de blanke Australiers, de Libanezen of welke andere 'mensen met een Mediteraan uiterlijk' zoeken. De oorzaak ligt bij een generatie van politici en politiebonzen, die vonden dat de politie een sociaal werker was, en vooral geen 'law enforcer'. Er is een verschrikkelijk goed artikel dat deze spiraal tot op het bot ontleedt. Lees het zelf hier.

In Nederland is natuurlijk precies hetzelfde aan de hand. Met zo'n Nordholt, Wiarda en vriendjes. En onze journalisten slapen rustig verder.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_33114676
was die politiek net zo zwak als onze nederlandse linkse knuffelpolitiek?
pi_33114777
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:30 schreef Doderok het volgende:

[..]

Begin jij weer niet over wat ik wel en niet gelezen heb. Zeker niet na je off-topic opmerking over doorschijn-burka's en bakken vla.
man jij bent in zijn geheeloff topic, die opmerking sloeg wel degenlijk op een directe vraag.
Afgezien dat die urker eikel een enorme vrouwonvriendelijke gristelijke boerenlul is in heel veel van zijn uuitspraken, had ie daar toch wel gelijk
pi_33123517
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef desiredbard het volgende:
was die politiek net zo zwak als onze nederlandse linkse knuffelpolitiek?
Ik ben bang van wel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_33124098
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik ben altijd voor de keiharde aanpak geweest maar meestal krijg ik daar enkel hoon op te horen omdat men nog steeds van mening is dat er niets aan de hand is en dat je het met de mantel der liefde moet bedekken (tot ze zelf iets overkomt, dan worden ze ineens heel snel rechts).

Kleine overtredingen? OK, goed, kan gebeuren. Daar hoef je niet meteen hard tegen op te treden (maar wel daadkrachtig). Als je echter nog een keer voor een kleine overtreding gepakt wordt, dan moeten de straffen wel veel zwaarder worden. Drie keer? Einde verhaal. En bij grovere zaken gewoon bij de eerste keer keihard afstraffen. Dan laat je hel wel uit je hoofd om je zo te gedragen zoals bepaalde groepen.

Al dat slappe gelul, ik word er niet goed van. In Nederland heb je dat ook. De politie krijgt NUL respect, overigens geheel terecht, want als er echt iets moet gebeuren dan kijken ze de andere kant op maar daarna staan ze wel lekker ijverig te flitsen. Gevolg? Het tuig krijgt door dat ze alles kunnen maken, want er wordt toch niet gestraft. Hooguit een taakstrafje of zo. De gesubsidieerde linkse zorgkliek staat toch wel klaar om bij het minste 'DISCRIMINATIE!!!' te roepen en ze te beschermen. En ook eindeloos te lobbyen om hun invloed uit te breiden. En de etno-masochisten in de politiek, zowel landelijk als regionaal, werken daar maar al te graag aan mee, waardoor Jan Modaal het idee krijgt dat ze totaal geen hersens hebben, elke binding met de burger verloren zijn en geen idee hebben hoe het er op straat aan toe gaat.

Binnen de kortste keren krijg je dus dat normale burgers zien dat de politie machteloos is, dat ze zich terugtrekken en toegeven aan het tuig. De boodschap is "het tuig is de baas." En dan is het einde zoek. Het tuig kan alles maken en de burger kan niets terugdoen, want dan staan de politie en de linkse zorgkliek wel meteen klaar om op te treden natuurlijk. Op den duur slaat de vlam in de pan als normale mensen het niet meer pikken. De overheid doet niets, slappe vaatdoeken dat ze zijn, en ze nemen zelf het recht zelf in hand. Gevolg: je hebt het vorige week zelf op het nieuws kunnen zien.

Het verbaast me overigens eigenlijk niets dat in al die Arabische landen de Sharia van toepassing is. Dat je tig jaar de cel in gaat of een hand kwijtraakt als je iets flikt. Blijkbaar is dat het enige wat die cultuur in de hand kan houden. In het vrije westen is het alleen maar ellende met die lui omdat ze kunnen doen en laten waar ze zin in hebben, en die domme blanken alles pikken.

Dat er na die rellen op het nieuws de schuld meteen bij die vieze racistische Australiers gelegd werd, is dan ook typerend voor de attitude van politici en de media. Zij zijn er de oorzaak van, en moeten eens heel goed naar hun stompzinnige, slappe beleid kijken. Het is een schande dat ze de schuld leggen bij Jan Modaal terwijl ze zelf die ongelofelijke ellende decennia lang hebben laten groeien.

Australie was maar het topje van de ijsberg. Ook NL en heel Europa komen aan de beurt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_33124361
Afgelopen nacht wat schermutselingen. Verwachting voor dit weekeinde is dat het weer los gaat, daarom zal er veel politie zijn.
pi_33124829
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 05:16 schreef StefanP het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik ben altijd voor de keiharde aanpak geweest maar meestal krijg ik daar enkel hoon op te horen omdat men nog steeds van mening is dat er niets aan de hand is en dat je het met de mantel der liefde moet bedekken (tot ze zelf iets overkomt, dan worden ze ineens heel snel rechts).
Keiharde aanpak heb ik geen probleem mee. Ik was eerder zum kotzen geschokt toen je lijstjes postte van "101 redenen waarom negers minderwaardig zijn". En tja, dan druk je toch een beetje stempel op jezelf. Moet je nu niet gaan janken "dat je alleen hoon te horen krijgt".
quote:
Kleine overtredingen? OK, goed, kan gebeuren. Daar hoef je niet meteen hard tegen op te treden (maar wel daadkrachtig). Als je echter nog een keer voor een kleine overtreding gepakt wordt, dan moeten de straffen wel veel zwaarder worden. Drie keer? Einde verhaal. En bij grovere zaken gewoon bij de eerste keer keihard afstraffen. Dan laat je hel wel uit je hoofd om je zo te gedragen zoals bepaalde groepen.
Tevens helpt het niet om serieus genomen te worden als je hersenloos het Californische systeem nablaat. Want aan de criminaliteitscijfers valt af te lezen dat dat systeem helemaal niet zo goed werkt vergeleken bij het "onze".
Het enige gevolg is dat het grootste aantal percentage van de bevolking ter wereld gedetineerd zit en de statistieken nog steeds om te huilen van het lachen zijn (o.a. moord).
quote:
Al dat slappe gelul, ik word er niet goed van. In Nederland heb je dat ook. De politie krijgt NUL respect, overigens geheel terecht, want als er echt iets moet gebeuren dan kijken ze de andere kant op maar daarna staan ze wel lekker ijverig te flitsen. Gevolg? Het tuig krijgt door dat ze alles kunnen maken, want er wordt toch niet gestraft. Hooguit een taakstrafje of zo.
Idd. Tuig gedraagt zich naar gelang hoeveel ruimte je ze geeft.
quote:
De gesubsidieerde linkse zorgkliek staat toch wel klaar om bij het minste 'DISCRIMINATIE!!!' te roepen en ze te beschermen. En ook eindeloos te lobbyen om hun invloed uit te breiden. En de etno-masochisten in de politiek, zowel landelijk als regionaal, werken daar maar al te graag aan mee,
Jongen, stap toch eens uit dat treintje in je hoofd. Het loopt in een cirkeltje.
quote:
waardoor Jan Modaal het idee krijgt dat ze totaal geen hersens hebben, elke binding met de burger verloren zijn en geen idee hebben hoe het er op straat aan toe gaat.
Klopt.
quote:
Binnen de kortste keren krijg je dus dat normale burgers zien dat de politie machteloos is, dat ze zich terugtrekken en toegeven aan het tuig. De boodschap is "het tuig is de baas." En dan is het einde zoek. Het tuig kan alles maken en de burger kan niets terugdoen, want dan staan de politie en de linkse zorgkliek wel meteen klaar om op te treden natuurlijk.
Obsessed much?
quote:
Op den duur slaat de vlam in de pan als normale mensen het niet meer pikken. De overheid doet niets, slappe vaatdoeken dat ze zijn, en ze nemen zelf het recht zelf in hand. Gevolg: je hebt het vorige week zelf op het nieuws kunnen zien.
Gek trouwens dat onder een rechtse regering het toch altijd weer de schuld is van de SLINKSE BOOMKNUFFELAARS. SCHREEUW!
quote:
Het verbaast me overigens eigenlijk niets dat in al die Arabische landen de Sharia van toepassing is. Dat je tig jaar de cel in gaat of een hand kwijtraakt als je iets flikt. Blijkbaar is dat het enige wat die cultuur in de hand kan houden. In het vrije westen is het alleen maar ellende met die lui omdat ze kunnen doen en laten waar ze zin in hebben, en die domme blanken alles pikken.
Blijkbaar helpt zelfs dit niet want er wordt nog steeds gestolen.
Tevens is niet in elk Arabisch land de Shari'a van toepassing. Eigenlijk is hij in meer niet-Arabische landen van toepassing dan in Arabische. Tenzij je "Arabisch" als een inwisselbare term voor "moslim" ziet.
quote:
Dat er na die rellen op het nieuws de schuld meteen bij die vieze racistische Australiers gelegd werd, is dan ook typerend voor de attitude van politici en de media. Zij zijn er de oorzaak van, en moeten eens heel goed naar hun stompzinnige, slappe beleid kijken. Het is een schande dat ze de schuld leggen bij Jan Modaal terwijl ze zelf die ongelofelijke ellende decennia lang hebben laten groeien.
De schuld wordt heel duidelijk in de richting van het slappe beleid gezocht. Doe niet alsof we gek zijn.
quote:
Australie was maar het topje van de ijsberg. Ook NL en heel Europa komen aan de beurt.
Aan de beurt voor wat?
pi_33125831
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:00 schreef SlimShady het volgende:

[..]

en daarom moeten ze nu maar allemaal dood?
Ja.
pi_33126223
quote:
Politie waarschuwt Australische relschoppers
SYDNEY - Inwoners van drie Australische steden kunnen zich dit weekeinde maar beter niet op het strand begeven. De politie heeft daarvoor gewaarschuwd omdat relschoppers hebben opgeroepen tot nieuwe confrontaties. De politie sprak vrijdag van „grote aantallen mensen” die van plan zouden zijn weer te gaan vechten.

In Sydney is het in de nacht van donderdag op vrijdag opnieuw onrustig geweest. Bij verschillende incidenten pakte de politie negentien mensen op, meldde The Sydney Morning Herald. De rellen bleven beperkt, maar voor het weekeinde vreest de politie het ergste. Ze heeft extra bevoegdheden gekregen om de relschoppers aan te pakken. Zo is in sommige wijken alcohol taboe. Op zaterdag zullen duizend en op zondag 1500 agenten worden ingezet.

De ongeregeldheden begonnen zondag in de wijk Cronulla van Sydney, toen duizenden deels dronken jongeren mensen met een Arabisch uiterlijk aanvielen. In de nachten daarop namen jongeren van Libanese komaf wraak in Cronulla en andere wijken. De groepen jutten elkaar via e-mail en sms op naar het strand te gaan.

In Australische media zeggen Libanese jongeren, die zichzelf de Leeuwen van Libanon noemen, massaal naar Sydney te gaan. „We denken aan dertig auto's en een paar bussen met Libanezen, Serviërs, Italianen en Grieken om met ons mee te doen”, aldus een jonge Libanees in Melbourne.

Premier John Howard stelde dat het gaat om „wettelozen” en om mensen die „hun mede-Australiërs niet respecteren”. Een aantal beroemde Australiërs, onder leiding van actrice Cate Blanchett, heeft ieder opgeroepen het geweld te staken. De Oscar-winnares verscheen met collega's en musici op het strand van Coogee en predikte vrede en tolerantie. „Het is eigenlijk nogal simpel. Geweld en racisme zijn slecht. Dat moet worden veroordeeld”, zei ze.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33126440
In Australische media zeggen Libanese jongeren, die zichzelf de Leeuwen van Libanon noemen, massaal naar Sydney te gaan. "We denken aan dertig auto's en een paar bussen met Libanezen, Serviërs, Italianen en Grieken om met ons mee te doen", aldus een jonge Libanees in Melbourne.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33126521
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:39 schreef Mwanatabu het volgende:
.............
.............
Tevens is niet in elk Arabisch land de Shari'a van toepassing. Eigenlijk is hij in meer niet-Arabische landen van toepassing dan in Arabische. Tenzij je "Arabisch" als een inwisselbare term voor "moslim" ziet.
................
Dat is inderdaad het punt hè. Al die zogenaamde Arabieren zijn natuurlijk niet echt Arabisch. Dat zijn Chaldeeers, Meden, Assyriërs, Berbers, Akkadiërs enz. enz. die hun eigen verleden onder dwang van een etnisch Arabische cult uitgewist hebben.
pi_33128201
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef Meki het volgende:
In Australische media zeggen Libanese jongeren, die zichzelf de Leeuwen van Libanon noemen, massaal naar Sydney te gaan. "We denken aan dertig auto's en een paar bussen met Libanezen, Serviërs, Italianen en Grieken om met ons mee te doen", aldus een jonge Libanees in Melbourne.
Nou, die lijken me simpel te neutralizeren, werkt ongeveer hetzelfde als een stoet voetbalsupporters. Klemrijden, arresteren, veroordelen, klaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_33128435
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, die lijken me simpel te neutralizeren, werkt ongeveer hetzelfde als een stoet voetbalsupporters. Klemrijden, arresteren, veroordelen, klaar.
Psies. Als je weet dat ze komen zijn ze vrij makkelijk op te vangen dunkt me.
pi_33129036
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Damn, is naar Sydney gaan nu ook al verboden? Wat een stelletje fascisten ginder.
pi_33129642
...........Die Anschläge auf religiöse Zentren in Sydney folgen auf eine Serie rassistischer Ausschreitungen, die am Sonntag vor knapp zwei Wochen begann. Eine Gruppe junger Männer, die "nahöstlich" aussahen - so hieß es in den Zeitungen und Fernsehsendern - hätten Besucher am beliebten Surfstrand von Cronulla Beach im Süden Sydneys angepöbelt und bedroht. Daraufhin hätten sich ein 17-jähriger und ein 19-jähriger Rettungsschwimmer eingemischt, die dann von der Gruppe krankenhausreif geprügelt worden seien.

Als Reaktion versammelten sich am vergangenen Sonntagmittag rund 5000 Australier aus der Umgebung. Unbekannte Absender hatten per E-Mail und SMS dazu aufgerufen, aus Rache "Libanesen zusammenzuschlagen" und die "australische Kultur zu beschützen". Die 17-jährige Ashley lag am Strand und beobachtete die Versammlung. "Das waren alles weiße Australier, die meisten waren Männer", sagt sie. Sie riefen Parolen wie "Australier schlagen zurück" und "Aussi Aussi Oi Oi Oi!".

...............
..............

Doch die Spannung zwischen weißen und arabisch stämmigen Strandbesuchern habe sich schon seit einiger Zeit aufgebaut, sagt Ashley. "Die Libanesen kommen her und wollen mit uns Mädchen reden. Wenn wir das nicht wollen, nennen sie uns Schlampen, weil wir Bikinis tragen." Sie sei nicht rassistisch, beteuert die junge Frau. "Wenn wir Australier rassistisch wären, würden wir sie nicht ihre Moscheen bauen lassen. Wir respektieren sie. Aber sie müssen uns auch respektieren!" Es gebe Strände, sagt sie, "an die sich weiße Aussies nicht mehr trauen"...........

http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,390668,00.html
pi_33131834
Inderdaad wel Rezpect eissen maar geemn respekt tonen, die TVA's gedragen zich ook overal hetzelfde.
pi_33168797
Net op het RTL journaal: moslims hebben kerken in de fik gestoken.

Waarom belichten ze dat niet wat meer? He Meki? Waar ben je nu?
pi_33169155
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 11:49 schreef Doderok het volgende:

[..]

Damn, is naar Sydney gaan nu ook al verboden? Wat een stelletje fascisten ginder.
Inderdaad. De moslims hebben al kerken in de fik gestoken, net als Hitler met synagogen deed(kijk Meki, zo doe je dat).
pi_33169225
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Lyrebird op 17-12-2005 20:21:48 ]
pi_33170038
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Net op het RTL journaal: moslims hebben kerken in de fik gestoken.

Waarom belichten ze dat niet wat meer? He Meki? Waar ben je nu?
Dit soort nieuwstopics verlopen meestal op een voorspelbare wijze, er wordt onmiddellijk, en in rap tempo, schande gesproken van het gedrag van die ''racistische Westerlingen. Vervolgens beginnen de feiten binnen te druppelen, de achtergronden, de aanleidingen. En dan wordt het stil, en zijn de hypocrieten al weer opgeschoven naar het volgende item, waar de procedure zich herhaalt.

Tis op zich prima dat als Westerlingen zich misdragen dat dat opgepikt wordt, vooral ook door Westerlingen zelf. Helaas zien we iets vergelijkbaars aan de Niet-Westerse kant in het geheel niet terug.

Bv deze topic, die maar niet van de grond kwam, terwijl ie meerdere malen gekikt is:
Belgie: Undercover in "Klein-Marokko"

[ Bericht 0% gewijzigd door Godslasteraar op 17-12-2005 20:34:28 ]
pi_33170179
De vraag is dus, waar oh waar is de islamitische SCH?
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:52:32 #195
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_33175708
Toch opvallend dat de media en veel mensen Libanezen portretteren als moslims, terwijl - ik weet dat ik een beetje generaliseer - Libanese mensen tot de minst praktizerende moslims behoren.

Een zooitje dronken blanke mannen en vrouwen zoeken een excuus om hun haat tegen alles wat niet Angelsaksisch is te ventileren. Die onzin over Libanese bendes is gewoon ongeloofwaardig.
Als er Libanese bendeleden in het spel waren, hadden ze hun woede tegen deze gasten gericht. Wat heeft het kapotslaan van een hoofddoekdragend meisje of het bekogelen en stenigen van keurig geklede en netjes opgevoede studenten uit Bangladesh te maken met "protecting our beaches", zoals de racistische woordvoerders dat claimen?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:05:16 #196
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33176217
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:32 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

Je vangt een familie op in je huis, de zoon daarvan verkracht eerst je zus, daarna maakt ie je hond af en slaat ie je moeder, dan roep jij ook van ROT OP UIT ME HUIS, je bent NIET meer welkom! de familie kiest elkaars kant, dan wil je ook de hele familie weghebben
Eeuuhhh, ff dit verhaal iets meer aan de realiteit aanpassen. ..

Je bent uitschot in je eigen land en wordt verbannen naar de andere kant van de wereld. Daar aangekomen besluit je de huizen van de plaatselijke bewoners te vernielen, hun zussen te verkrachten, hun vaders en moeders te verbannen, hun heilige plaatsen te vernielen, en het plaatselijke volk als tweederangs volk te behandelen. Over verloop van tijd bedenk je ook nog een aantal interessante verhandelingen over hoe dit volk "witter" gemaakt zou kunnen worden door hun kinderen af te nemen en in witte gezinnen te laten opvoeden.

Daarna komen er buitenlanders het land binnen en vestigen zich waar jij ook woont. Hier en daar ontstaat frictie, en je besluit dat derhalve alle buitenladers maar weer moeten verdwijnen...

Het lijkt me dat de Australiers niet zo heel veel recht van spreken hebben.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_33176383
Geloof je het zelf? Toch frappant dan, dat van Zweden, tot Denemarken, tot Nederland, tot GB, tot Duitsland en Frankrijk, Italie en Australie de blanken zeker allemaal "een excuus zoeken om hun haat tegen alles wat niet Angelsaksisch is te ventileren."

Over dom gesproken. De enige reden is dat die allochtonen het er zelf naar gemaakt hebben. En met allochtonen bedoel ik Arabieren. Want niemand heeft moeite met Chinezen, Russen, Polen of wat dan ook. De enigen met haat in zich zijn die Arabieren. Tot voor kort dan, want zelfs de eindeloze gastvrijheid en tolerantie van het Westen kent grenzen.

En het maakt niks uit of ze nu wel of niet prakkizerend moslim zijn, die hele cultuur zit gewoon vol met haat tegen het westen. Het merendeel van die 'moslims', in NL ook, gebruikt dat geloof alleen maar wanneer het ze uitkomt.

Denemarken: http://www.democrates.net/media/hatespeech.wmv
Zweden: http://www.democrates.net/media/sweden.wmv

En voor je over de URL begint te zeuren: dat zijn gewoon nieuwsitems van TV zenders zoals Fox, geen eigen clips. Dat zijn zeker allemaal racistische blanken he? Ik weet niet of je ooit in Zweden geweest bent, maar die mensen zijn voor zover mogelijk nog toleranter dan Nederlanders. En toch hebben ook zij inmiddels een broertje dood aan Arbieren, moslim of niet.

Maar ja, je reactie is typisch, want zelfreflectie is die groep allochtonen vreemd. Het is altijd en eeuwig de schuld van een ander.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_33176767
Hoe zit het met Arabieren in de Verenigde Staten?
pi_33176861
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef Super7fighter het volgende:
Toch opvallend dat de media en veel mensen Libanezen portretteren als moslims, terwijl - ik weet dat ik een beetje generaliseer - Libanese mensen tot de minst praktizerende moslims behoren.

Een zooitje dronken blanke mannen en vrouwen zoeken een excuus om hun haat tegen alles wat niet Angelsaksisch is te ventileren.
Vandaar dat ook Negroide en Zuid-Oost aziatische mensen meededen met het rellen tegen de Lebs.
Omdat het allemaal niet waar is en omdat JIJ weet dat 'de onzin over Libaneze bendes ongeloofwaardig is'.
Op het journaal waren ook donkere mensen bezig hun gal te spuwen over de moslim-Lebs die hun kerk in de fik hadden gestoken. Ga hun vooral eens vertellen dat het niet waar is en dat jij het beter weet.
pi_33176953
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef D1 het volgende:

Het lijkt me dat de Australiers niet zo heel veel recht van spreken hebben.
Oh nou in dat geval mogen wij de Noord-Afrikanen weer koloniseren. Als jij toch met 'argumenten' aankomt over zaken die eeuwen geleden hebben plaatsgevonden wil ik je ook nooit meer horen zeuren over het feit dat Israelisch nu wonen waar ze wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')