abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33177129
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:50 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Net op het RTL journaal: moslims hebben kerken in de fik gestoken.

Waarom belichten ze dat niet wat meer? He Meki? Waar ben je nu?
Link ?? waar Moslims staat
Heb je die niet ?

Het zijn Libanezen en Italianen en Grieken etc.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:31:33 #202
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33177249
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Oh nou in dat geval mogen wij de Noord-Afrikanen weer koloniseren. Als jij toch met 'argumenten' aankomt over zaken die eeuwen geleden hebben plaatsgevonden wil ik je ook nooit meer horen zeuren over het feit dat Israelisch nu wonen waar ze wonen.
Zou als ik jou was even snel weer de geschiedenisboekjes induiken... Ik noem bv de Western Australia's Native Welfare Act 1954.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 18 december 2005 @ 00:20:09 #203
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_33179098
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb je die niet ?

er is geloof ik 1 Zuid europeaan voor een libanees aangezien, dat is zeer spijtig
pi_33183181
-edit: wat ben je weer heerlijk geweldadig -

[ Bericht 45% gewijzigd door kLowJow op 18-12-2005 12:55:05 ]
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 18 december 2005 @ 04:39:52 #205
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33183197
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb je die niet ?

Ja so?
Maakt het veel uit dan?

Overigens zijn Grieken bijna net zo vrouwonvriendelijk als Turken en Italië en Griekenland kennen een geschiedenis van (soms) bloedige bomaanslagen en politieke moorden.

Maar geen van die gebeurtenissen was geïnspireerd door het feit dat westerse vrouwen gewoon durven in bikini of wie weet topless op het strand te liggen.
---verdwijnt---
pi_33183385
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe zit het met Arabieren in de Verenigde Staten?
Ik ken nogal wat Arabieren in de VS en met hen kan ik door een deur. Ik heb met Marokanen en Tunesiers samen gevoetbald. Jarenlang samengewerkt met een Turk, Iraniers en een Egyptenaar. Die Egyptenaar was overigens een christen.

Het verschil is dat deze Amerikaanse Arabieren zich hebben aangepast. Als je je niet aanpast, dan laat de Amerikaanse regering je verrotten. De VS kennen geen verziekte verzorgingsstaat, waardoor Hitlertjes zoals Mohammed B op een uitkering kunnen radicaliseren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 18 december 2005 @ 16:57:27 #207
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33194288
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:28 schreef UberPhreak het volgende:

[..]

Misschien omdat het begrijpelijker is aangezien de situatie hier ook die kant opgaat

dit is een REactie op geweld van een groep, in parijs niet.
Het zomaar in grote groepen aanvallen van mensen puur op basis van hun afkomst is het smerigste, lafste en laagste wat een mens kan doen. Als je wil vechten moet je het uitvechten met je echte rivalen (schiet je ook niks mee op maar goed)... Niet op deze manier.

Wie dit goedpraat zal zelf ook wel zo'n held zijn...

De toonzetting op Fok was al niet zo geweldig... het wordt alleen maar erger
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 18 december 2005 @ 16:58:47 #208
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33194322
quote:
Op zondag 18 december 2005 05:18 schreef Lyrebird het volgende:
Als je je niet aanpast, dan laat de Amerikaanse regering je verrotten. De VS kennen geen verziekte verzorgingsstaat, waardoor Hitlertjes zoals Mohammed B op een uitkering kunnen radicaliseren.
Ik ben voor Fok begrippen een linkse rakker maar hier zeg je misschien wel wat...
pi_33194398
quote:
Op zondag 18 december 2005 04:34 schreef Vampier het volgende:
-edit: wat ben je weer heerlijk geweldadig -
Mijn mening!!! ... wat doe je?
pi_33194476
quote:
Op zondag 18 december 2005 05:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik ken nogal wat Arabieren in de VS en met hen kan ik door een deur. Ik heb met Marokanen en Tunesiers samen gevoetbald. Jarenlang samengewerkt met een Turk, Iraniers en een Egyptenaar. Die Egyptenaar was overigens een christen.

Het verschil is dat deze Amerikaanse Arabieren zich hebben aangepast. Als je je niet aanpast, dan laat de Amerikaanse regering je verrotten. De VS kennen geen verziekte verzorgingsstaat, waardoor Hitlertjes zoals Mohammed B op een uitkering kunnen radicaliseren.
Inderdaad hier is het aanpassen of opflikkeren. We zitten hier niet te wachten op dat soort volk wat handje openhoud en aan de andere kant gaat zitten schelden op het land waar ze wonen. Hier kun je als legale immigrant geen handje ophouden....
pi_33194744
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:04 schreef Vampier het volgende:

[..]

Inderdaad hier is het aanpassen of opflikkeren. We zitten hier niet te wachten op dat soort volk wat handje openhoud en aan de andere kant gaat zitten schelden op het land waar ze wonen. Hier kun je als legale immigrant geen handje ophouden....
Nou hier wel hoor. En het trekt zulk succesvol volk aan
De creme de la creme van de planeet, zullen we maar zeggen
pi_33194816
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Nou hier wel hoor. En het trekt zulk succesvol volk aan
De creme de la creme van de planeet, zullen we maar zeggen
Heej maar nu kun je tenminste kebab kopen waar je constant van aan de schijt raakt
pi_33195021
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef Vampier het volgende:

[..]

Heej maar nu kun je tenminste kebab kopen waar je constant van aan de schijt raakt
Ik koop geen kebab. Ik koop sowieso niets bij winkels van hun.
pi_33195209
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Ik koop geen kebab. Ik koop sowieso niets bij winkels van hun.
gelijk ze hebben geen zin in klootzakken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33195224
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef Meki het volgende:

[..]

gelijk ze hebben geen zin in klootzakken
En ik niet in voedselvergiftiging danwel gekopieerde DVD's.
pi_33196553
Ooit een arabische allochtoon ontmoet die iets gepresteerd heeft?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zondag 18 december 2005 @ 18:31:19 #217
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33197004
quote:
Op zondag 18 december 2005 18:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Ooit een arabische allochtoon ontmoet die iets gepresteerd heeft?
ooit een priester of pastoor ontmoet die geen kinderen anaal had genomen?
Altijd geil en onverzadigbaar
pi_33197180
haha, ik lach me rot om die discussies die soms nergens op slaan. Een Arabische allochtoon die iets gepresteerd heeft, of je het wilt of niet, Ali B mag je dan wel niet. Maar in de muziek heeft ie wel wat gepresteerd. En in de sport heb je er ook genoeg. En ik ken zelf ook wel allochtonen uit mijn omgeving die wat gepresteerd hebben. Dus stel die vraag eerst aan jezelf, en probeer hem dan te beantwoorden ipv. gelijk als een dol schaap dit in het rond te gaan blaten!
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_33197984
Ik ben geen schaap, ik blaat niet.
Geen allochtoon die vrijwilligerswerk doet, dingen uitvindt etc.
Ben niet onder de indruk van Ali B (knuffelallochtoon) of enkele begaafde sporters.
Zie hij arabische meisjes topsport bedrijven soms?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zondag 18 december 2005 @ 19:44:36 #220
136899 Rechvaardigheid
Nu ook zonder 't'.
pi_33199239
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:05 schreef lionsguy18 het volgende:
Geen allochtoon die vrijwilligerswerk doet, dingen uitvindt etc.
Je bent echt heel dom he?

En wel om twee redenen:
1) Je bent dom.
2) Je hebt niet door dat je dom bent.

Dat maakt je heel dom.
Rechvaardigheid met hoofdletter R en een 't' ook, eigenlijk.
  zondag 18 december 2005 @ 19:53:55 #221
136899 Rechvaardigheid
Nu ook zonder 't'.
pi_33199354
Ter uwer geruststelling, lionsgay18:

Je bent niet eng. Eng zijn mensen met een bekrompen gedachtengoed die wel slim zijn. Bij jou kan ik me eigenlijk heel goed voorstellen dat je wat rare gedachten hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rechvaardigheid op 18-12-2005 20:04:34 ]
pi_33199464
Noem eigenlijk eens 1 bekend van oorsprong islamitisch vrouwpersoon die de islam NIET vaarwel gezegd heeft die in NL bekend is?
pi_33199507
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:53 schreef Rechvaardigheid het volgende:
Eng zijn mensen met een bekrompen gedachtengoed die wel slim zijn.
Zoals Che-aanhangers?
pi_33199527
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zoals Che-aanhangers?
Welnee. Che is cool. Net zoals CCCP op je shirt.
  zondag 18 december 2005 @ 20:03:41 #225
136899 Rechvaardigheid
Nu ook zonder 't'.
pi_33199530
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:01 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Noem eigenlijk eens 1 bekend van oorsprong islamitisch vrouwpersoon die de islam NIET vaarwel gezegd heeft die in NL bekend is?
Wat versta je onder 'de Islam vaarwel zeggen'?
pi_33199564

Me in my Anti-Che Guevara T-Shirt

"Hatred is an element of struggle; relentless hatred of the enemy that impels us over and beyond the natural limitations of man and transforms us into effective, violent, selective, and cold killing machines. Our soldiers must be thus; a people without hatred cannot vanquish a brutal enemy."

Che Guevara
Message to the Tricontinental
1967

http://www.fiu.edu/~fcf/che.html
pi_33199580
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:03 schreef Rechvaardigheid het volgende:

[..]

Wat versta je onder 'de Islam vaarwel zeggen'?
Het als onzin verklaren en er niet meer aan meedoen, zoals Hirsi Ali of Ebru Omar.
  zondag 18 december 2005 @ 20:07:00 #228
136899 Rechvaardigheid
Nu ook zonder 't'.
pi_33199609
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:05 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Het als onzin verklaren en er niet meer aan meedoen, zoals Hirsi Ali of Ebru Omar.
Dan is "Fatima Elatik" een goed antwoord op jouw eerdere vraag.

pi_33199714
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:07 schreef Rechvaardigheid het volgende:

[..]

Dan is "Fatima Elatik" een goed antwoord op jouw eerdere vraag.

[afbeelding]
Prachtig en zo erin getrapt!

De enige waarmee je op de proppen kan komen is een fanatiekelinge die het verbieden van toneelstukken en de daarmee gepaard gaande bedreigingen aan de spelers prima vindt omdat het een pedofiele profeet beledigd

Is dat echt de enige die je kan bedenken?

Nou, dat zegt dan heel wat.
  zondag 18 december 2005 @ 20:13:29 #230
136899 Rechvaardigheid
Nu ook zonder 't'.
pi_33199787
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:10 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Is dat echt de enige die je kan bedenken?
Dit is een beetje zwak van je hoor. Eerst zeg je dat niemand een moslima die in Nederland bekend is kan noemen. En als dan iemand de moeite doet om er één te noemen, is ze plots 'niet goed genoeg'. Tssk.
pi_33200918
Hij zou bijna zijn naam eer aan doen, namelijk het zijn van een ongevoelige klootzak...
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_33202219
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Het zomaar in grote groepen aanvallen van mensen puur op basis van hun afkomst is het smerigste, lafste en laagste wat een mens kan doen. Als je wil vechten moet je het uitvechten met je echte rivalen (schiet je ook niks mee op maar goed)... Niet op deze manier.

Wie dit goedpraat zal zelf ook wel zo'n held zijn...

De toonzetting op Fok was al niet zo geweldig... het wordt alleen maar erger
Die gasten waren ook op zoek naar de rivalen, dat er soms wel eens mensen klappen krijgen die geen klappen zouden moeten krijgen, moet je als een bedrijfsongeval bestempelen. Dat gebeurt overal de ME kan daar ook over mee praten.

Die gasten krijgen er echt geen kick van om weerloze burgers te footstompen, etc ze zoeken echt wel de mensen uit die het verdienen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33202245
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die gasten waren ook op zoek naar de rivalen, dat er soms wel eens mensen klappen krijgen die geen klappen zouden moeten krijgen, moet je als een bedrijfsongeval bestempelen..
Ja, dat is het precies.
pi_33202307
Geen nieuws meer van het front?
eeeh
pi_33202333
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:38 schreef DaveHarris het volgende:
Geen nieuws meer van het front?
LOL die opmerking is vereeuwigd door 'onze' John Mieremet
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33203121
Hoezo dat dan?
eeeh
pi_33203383
Dat zei hij toch in dat programma Bureau Misdaad.
pi_33203541
Oh dat kan wel heb dat programma (helaasch) maar 1 keer gezien.. Met die pedofiele TBSer..
eeeh
pi_33210942
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:01 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

Farah Karimi

Naïma Azough

Twee dan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33212010
Geen hoofdoekjes toch.......
Ken beide dames niet (dus ik houd het nog even op dames) dus weet niet hoe uitgesproken hun mening is, en of de rest van de islam hen ook als islamieten ziet.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33212169
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:07 schreef desiredbard het volgende:
Geen hoofdoekjes toch.......
Ken beide dames niet (dus ik houd het nog even op dames) dus weet niet hoe uitgesproken hun mening is, en of de rest van de islam hen ook als islamieten ziet.
Alleen de extremen binnen islam en rechts zien een hoofddoek als inherent aan en synoniem met "de" islam.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33212729
Wat interessanter is; waar zijn de atheïsten, de afvalligen, de ongelovigen? Ik ken er één: Hafid Bouazza. Zijn er ook Marokkanen/Turken etc. te vinden die ze wél op een rijtje hebben? Of zijn die volkeren cultureel zo verarmd dat de islam de enige identiteit is die ze rest. En dat het opgeven van een geloofje ook betekent dat men zijn identiteit moet achterlaten?
pi_33212767
Wat ik ermee bedoel dat is dat deze dames vrijgevochten lijken van de zgn "keuze" een hoofddoekje te dragen. Nu kun je een zwartkijkier zijn en erop wijzen dat er een bepaalde groep is die "mag" ze mogen zelfs varkensvlees eten".

Wat ik me af vraag is hoe kijkt de islam tegen deze dames aan?
Wat zeggen deze dames zelf over bepaald fanatisme?

Er zijn namelijk nagenoeg geen moslims die zich uitspreken tegen onaangepaste idioten in hun geloofsrichting, en zij die dat wel doen behoren in de ogen van de volgelingen dus tot "dar el harb"
  maandag 19 december 2005 @ 11:06:51 #244
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33213008
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:07 schreef desiredbard het volgende:
of de rest van de islam hen ook als islamieten ziet.
Is dat het criterium dan? Wat een lulkoek...
  maandag 19 december 2005 @ 11:20:44 #245
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33213150
quote:
Now churches are targeted
Nick Leys and Dan Box
December 15, 2005

FOUR churches in Sydney's southwest have been attacked in 24 hours as the city's riots spread from race to religion.

A community hall linked to a Uniting church was burned to the ground early yesterday, carol-singers were spat on and church buildings peppered with gunfire.

In response, members of the Arab Christian and Arab Muslim communities have called for a curfew for all Lebanese youths over the weekend.

Police believe the attack on the hall, in the suburb of Auburn, was intended to destroy the Uniting church next door, while nearby StThomas's Anglican Church, which has a primarily Chinese congregation, had all its front windows smashed. Three of the attacks were on churches within minutes of each other. The night before, Molotov cocktails were used in an attack on an Anglican church in Macquarie Fields in the city's far southwest.

Arab Christians have suggested the attacks on churches may have been meant as a violent attempt to "shame" the city's Lebanese Christian community into supporting Lebanese Muslims in the race-hate war, which began as a battle against young white males over use of suburban beaches.

Community leaders said Lebanese youths should not venture out after 9pm on Friday and Saturday, and should stay home all day on Sunday.

"Those who violate the curfew will be doing so in defiance of their faith, of the law and their community leaders. We are all united in opposing violence," Lebanese Muslim Association leader Ahmad Kamaledine said.

Anglican Archbishop Peter Jensen welcomed the call for a curfew. "We must remember that it is first of all in the home that we learn to respect and care for others," he said.

"So I trust that all parents will join these community leaders in encouraging their own young people to exhibit mature and thoughtful respect for other people at all times."

Despite the call for a curfew, the state Government, police, community and religious leaders were bracing for a violent clash between opposing ethnic groups over the weekend.

The church attacks prompted NSW Premier Morris Iemma to yesterday assign extra police to monitor places of worship.

Mr Iemma said police would pay special attention to churches, schools and church halls. "We have to be on guard for this, and these hooligans and criminals will not destroy the fabric of our society," he said.

A heavy police presence was again ordered last night as the suburb of Cronulla - the scene of race-related violence on Sunday - began a second night of lock-down and police roadblocks.

During a tour of the command post set up in the Sydney Police Centre to co-ordinate the crisis, Deputy Commissioner Andrew Scipione told Mr Iemma the situation was being treated as if it were a terror attack.

"We are running the same command and control centre as we would for a terrorist situation," Mr Scipione said.

Elsewhere in Sydney, two men were attacked in separate incidents by men wielding bats and golf clubs and asking their victims if they were Australian.

Steve Stanton, a spokesman for the Maronite Catholic Church in Australia, said he thought the shooting outside a carol service in South Auburn on Monday night was the responsibility of a "very small minority" of fanatics within the wider Muslim community.

"There is also a view that it will have been done with a view to shaming the Lebanese for not standing united," he said.

Amjad Mehboob, head of the Australian Federation of Islamic Councils, said he believed the violence had been committed by an extremist fringe of the Muslim community. "I wish we knew who they were. I wish we could engage with them so we can find out what their beliefs are, so we can deal with them," he said.

"This is something that started out as a minor scuffle between some youths and a couple of life-savers that has suddenly become an issue of racism and religion. Buildings can be rebuilt, but the damage this is doing to our community is extremely deep."

Reverend Glenys Biddle, of the Uniting church in Auburn, said the destroyed hall had been a important part of the local Tongan community. "For them, they have lost not only a physical building but a sense of fellowship," she said. "A lot of memories have also been lost for Anglos, Tongans and people of all sorts of cultures."

Shafiq Khan, the principal of the al-Faisal College next door, said Christians and Muslims had always worked amicably, and the fire - coupled with the fear it may promote - was a loss for both religions. "This is a crime against peace, the community and the country; a crime against harmony and against our children, who used the hall," he said.

Television and sporting celebrities and leaders from Sutherland Shire and the Islamic community will hold a meeting this morning, brokered by local MP Bruce Baird, to try to settle their differences.
http://www.theaustralian.(...)2776%255E601,00.html
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_33213237
quote:
Arab Christians have suggested the attacks on churches may have been meant as a violent attempt to "shame" the city's Lebanese Christian community into supporting Lebanese Muslims in the race-hate war, which began as a battle against young white males over use of suburban beaches.
Oh dus de libanese Christennen houden zich afzijdig.
We hebben het hier dus toch over moslim vs niet moslim
pi_33213311
Dat klopt die christen lebs zijn wel super relaxt...... Het zit echt in het geloof.

Amen.
  maandag 19 december 2005 @ 11:39:45 #248
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33213523
Ze weten wel alle andere volkeren tegen hun in het harnas te jagen, verschillende rassen waren er in die kerken vertegenwoordigd.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_33213903
Farah Karimi is een gescheiden vrouw (met kind) die een universitaire opleiding heeft gevolgd en nu werk doet voor oa emancipatie organisaties. Niet bepaald een goed voorbeeld om hier te noemen.
pi_33214052
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef Vitalogy het volgende:
Farah Karimi is een gescheiden vrouw (met kind) die een universitaire opleiding heeft gevolgd en nu werk doet voor oa emancipatie organisaties. Niet bepaald een goed voorbeeld om hier te noemen.
Waarom niet? Gescheiden moslima's bestaan ook, en islam sluit emancipatie niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')