Maar je hapt wel lief hoorquote:
quote:
Het kan nooit iets gemeens betekenen als het van jou afkomt!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan nooit iets gemeens betekenen als het van jou afkomt!![]()
Nooit gedacht dat mijn "lieve-meisjes-act" na al die jaren toch nog steeds het gewenste resultaat op zou leverenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan nooit iets gemeens betekenen als het van jou afkomt!![]()
Let's face it... Ik ben naïef, wereldvreemd en heb al helemaal geen verstand van vrouwen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat mijn "lieve-meisjes-act" na al die jaren toch nog steeds het gewenste resultaat op zou leveren![]()
Uiteraard is dit antwoord onderdeel van diezelfde "lieve-meisjes-act"quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat mijn "lieve-meisjes-act" na al die jaren toch nog steeds het gewenste resultaat op zou leveren![]()
Dat deed je op de kleuterschool zeker ook al?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat deed je op de kleuterschool zeker ook al?![]()
Lief-klein-pestkopje leverde niet helemaal hetzelfde resultaat op?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Alleen op de lagere school is het mis gegaan. Met als gevolg dat ik daar vanaf ben gestuurd![]()
Ik werd met respect behandeld op het schoolpleinquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lief-klein-pestkopje leverde niet helemaal hetzelfde resultaat op?.
Tijd voor een beter dekkend haarverfje wellicht?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:24 schreef Tristessa het volgende:
Het gaat hier de slechte kant op. Ik wil mijn haar föhnen maar stop mijn oplader van mijn mobiele telefoon in het stopcontact.
Blont?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:24 schreef Tristessa het volgende:
Het gaat hier de slechte kant op. Ik wil mijn haar föhnen maar stop mijn oplader van mijn mobiele telefoon in het stopcontact.
En hoe vordert je plot om ze uit te laten zetten als ongewenst vreemdeling?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:25 schreef Mokster het volgende:
Alleen de leraren waren niet zo onder de indruk![]()
Dat moet wel, de TT is geïnspireerd door een uitspraak van jou.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit een leuk topic
Nu jij er bent wel!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit een leuk topic
Ja, maar newbies moeten zich eerst uitgebreid voorstellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit een leuk topic
Dan moet je je maar niet met zulke ordinaire dingen als werk bezighouden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:39 schreef Ynske het volgende:
zeg stiekem een nieuw topic openen als ik ff aan t werk ben he
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet je je maar niet met zulke ordinaire dingen als werk bezighouden.
Interessante signature heb je trouwens.quote:
ik dank uquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Interessante signature heb je trouwens.![]()
Ik vond mijn tvp gister beterquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit een leuk topic
Ik vind die van PhaE briljant, moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Interessante signature heb je trouwens.![]()
Weer? Was je verhuisd dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh en ik heb weer een nieuwe woonruimte, dat is dan ook even het enige wat wel goed gaat.
De datum van de verhuizing ben ik helaas bezet, ik zie dat ik de dag van de housewarming nog wel vrij heb in mijn agenda!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh en ik heb weer een nieuwe woonruimte, dat is dan ook even het enige wat wel goed gaat.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik geloof dat ik het snap.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, zo'n 10 maanden geleden en een half jaar daarvoor ook en nu ga ik dus weer verhuizen.
Nee, weer tijdelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het snap.![]()
Is het nu iets definitiefs?![]()
tijdelijke bitch!quote:
tijdelijk met een bepaalde tijd? ik bedoel maar.. ik zit hier nu ook tijdelijk.. zal vast ergens anders gaan wonenquote:
Als je zo gaat redeneren dan is alleen je doodskist niet tijdelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
tijdelijk met een bepaalde tijd? ik bedoel maar.. ik zit hier nu ook tijdelijk.. zal vast ergens anders gaan wonen
dat rijmt, dode filosoofquote:
tot je graf geruimd wordtquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren dan is alleen je doodskist niet tijdelijk.
Beter een dode Griekse filosoof dan een sullige pinguïn op Antarctica.quote:
zit je mijn achterneef te dissen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beter een dode Griekse filosoof dan een sullige pinguïn op Antarctica.![]()
Ik wist niet dat je zulke nauwe relaties met je familie onderhield.quote:
quote:
doet Pheno het... of doet ie het niet?quote:
werkenquote:
je wordt wel een beetje traag hoor Pheno.. als ik niet beter wist zou ik je van werken betichtenquote:
Ja, ik verdenk hem er ook van.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je wordt wel een beetje traag hoor Pheno.. als ik niet beter wist zou ik je van werken betichten
Ik werk hardquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:00 schreef T1andonly het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die hard aan het werk is heb ik in de gaten...
lag in de botquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je wordt wel een beetje traag hoor Pheno.. als ik niet beter wist zou ik je van werken betichten
quote:
jajajaj ik snapte em wel... duurde alleen evenquote:
Hoiquote:
zeker voor die haaien die dood zijn gegaan op de miljonairfairquote:
daar laten ze haaien in een bassin doodgaan van de stressquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
wat is er mis met de miljonairfair?
Nogmaalsquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar laten ze haaien in een bassin doodgaan van de stress
zijn toch mooie beesten... ruimen een boel op in de natuur.. in tegenstelling tot pi andere beestenquote:
zeg het maar: Pinguinsquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
zijn toch mooie beesten... ruimen een boel op in de natuur.. in tegenstelling tot pi andere beesten
Deze waren niet meer in de natuur, dus opruimen deden ze ook al niet. het lijken wel luie fokkersquote:
Pinguins zijn nuttig itt muggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
zijn toch mooie beesten... ruimen een boel op in de natuur.. in tegenstelling tot pi andere beesten
Van pinguins zijn leuke filmsquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van pinguins zijn leuke filmsen zijn mascotte van een zeer bekend OS
Tux![]()
Ik zal je er maar geen toewensen ondanks dat je ze nuttig vindtquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
.... maar muggen verspreiden nuttige ziektes
En pinguins dienen als haaienvoerquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van pinguins zijn leuke filmsen zijn mascotte van een zeer bekend OS
Tux![]()
maar muggen als paddenvoer, wel cool wat die beesten met hun tong kunnen... dat doen haaien dan weer nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En pinguins dienen als haaienvoer
En haaien eten padden als ze in de buurt komenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar muggen als paddenvoer, wel cool wat die beesten met hun tong kunnen... dat doen haaien dan weer niet
Alsof haaien nuttig zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En pinguins dienen als haaienvoer
Byebyequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:10 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. pinguins zijn cute and cuddly.. dat is nu eenmaal zo.. learn to live with it..
En ik ga nu naar huis..
quote:
Replace user, press any key when readyquote:
Noem dat maar nuttig.quote:
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Replace user, press any key when ready
Ooit een echte pinguin gezien?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:10 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. pinguins zijn cute and cuddly.. dat is nu eenmaal zo.. learn to live with it..
En ik ga nu naar huis..
Geen grote witte haai?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:16 schreef Pheno het volgende:
Noem dat maar nuttig.
Al wil ik beiden nog een keer zien tijdens een duik: pinguin en de walvishaai. Die lijkt me gigantisch, helaas zal ik dit en volgend jaar geen poging kunnen doen om te duiken in het buitenland
haaien zijn coolquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:27 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom gaat het over haaien?
Waarom heb je geen pull down?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:29 schreef Frezer het volgende:
[n00b]Weet iemand hoe je in Word 'save as' kunt doen als je geen pulldown menu hebt[/n00b]
![]()
alt+f -> aquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:29 schreef Frezer het volgende:
[n00b]Weet iemand hoe je in Word 'save as' kunt doen als je geen pulldown menu hebt[/n00b]
![]()
Omdat ik alleen een link in outlook heb naar dat document, openen doet 'i dan in IE. Ik ook niks met de rechtermuisknop op die link.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt het gehad met deze reeks?
brabanderquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Frezer het volgende:
Houdoe Marc.
idd, het is hier zo gezelligquote:onmogelijk.
Check,quote:
quote:[..]
idd, het is hier zo gezellig
Ja, meerdere malen, ook in het wildquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ooit een echte pinguin gezien?
Veilige thuisreisen lekker in bed
Ook die staat nog ergens op mijn lijstje, maar niet in zo'n kooiquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:46 schreef Pheno het volgende:
dugong
En voor leeuwenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die staat nog ergens op mijn lijstje, maar niet in zo'n kooi
Kooien zijn voor watjes
Watjes zitten trouwens meestel in een verpakking van plastivquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die staat nog ergens op mijn lijstje, maar niet in zo'n kooi
Kooien zijn voor watjes
het is dat ik litso/zzyxx/the900 niet ben.. anders had ik een plaatje van een stomme kooi gepostquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Watjes zitten trouwens meestel in een verpakking van plastiv
Niet in een kooi
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Watjes zitten trouwens meestel in een verpakking van plastiv
Niet in een kooi
Uh, zeekoe, sorryquote:
hmm dit werkt toch niet.. zat net in die andere tab zonder dat er ergens een myat open stond.. en toen opende ff het in deze tab..quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:49 schreef nixxx het volgende:
net wat grappigs ontdekt.. als je in firefox fokt en MyAT open hebt in 1 tab en in een andere tab alt+m drukt, dan renewt de tab waar MyAT stond, en hij opent het niet in de tab waar je bezig was
Coen ben jij datquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, zeekoe, sorryIk vind dugong beter klinken
Nee dat duurt nog minstens drie maanden.quote:
Nee, avondquote:
Nee, hoezoquote:
Luie flikkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog minstens drie maanden.![]()
vriend van me die ook dugongs leuk vind.. maar die heeft niet zoveel tijd op zijn werkquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:07 schreef Pheno het volgende:
Nee, hoezo
Maar goed, ik ben weg, tot een volgend topic![]()
Tik is doorquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog minstens drie maanden.![]()
Het gaat niet om tikken, het gaat om denken.quote:
Bij de meeste mensen nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gaat niet om tikken, het gaat om denken.
Dat proces vergt nou eenmaal veel tijd bij mij.![]()
Exact, niet iedereen kan goddelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen niet
Maar jij als Josti zal daar onderdaad wat meer moeite mee hebben
daar staat tegenover dat triangelen hem prima afgaatquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen niet
Maar jij als Josti zal daar onderdaad wat meer moeite mee hebben
Hoe luidde dat spreekwoord ook al weer? Was het niet iets van "fietsenmaker blij bij je leest"?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar staat tegenover dat triangelen hem prima afgaat![]()
Ting!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar staat tegenover dat triangelen hem prima afgaat![]()
Blijf welquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe luidde dat spreekwoord ook al weer? Was het niet iets van "fietsenmaker blij bij je leest"?
"Triangeljosti blijf bij je jostiband."quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe luidde dat spreekwoord ook al weer? Was het niet iets van "fietsenmaker blij bij je leest"?
er zit geen triangel op een fietsquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent toch dat meisje dat tijdens optredens altijd naast me de bekkens oorverdovend tegen elkaar slaat?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"Triangeljosti blijf bij je jostiband."
bosjostiquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
"Triangeljosti blijf bij je jostiband."
Eindelijk si wat over je heen gehad dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
Damn, nog NOOIT zo'n saai college gehad als vandaag
Alles ging langs me heen terwijl ik zo =>in de collegezaal zat
ga ik ook weer zijn hoorquote:
Je, echt heel gezellig hequote:idd, het is hier zo gezellig
Daarom moet je ook bij de jostiband blijven, anders heb ik niemand meer om zo mn best voor te doen met het slaan van de bekkens.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent toch dat meisje dat tijdens optredens altijd naast me de bekkens oorverdovend tegen elkaar slaat?
Daarom blijf ik lekker nog een paar uurtjes op mn werk! Heeeelemaal geen zin in collegequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
Damn, nog NOOIT zo'n saai college gehad als vandaag
Alles ging langs me heen terwijl ik zo =>in de collegezaal zat
LANGS me heenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eindelijk si wat over je heen gehad dus
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[brabander]
ga ik ook weer zijn hoor
Langs hem heen. Zoals altijd dus eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eindelijk si wat over je heen gehad dus
Ik ook niet. Ik lag lekker tequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daarom blijf ik lekker nog een paar uurtjes op mn werk! Heeeelemaal geen zin in college
Je bent te traagquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Langs hem heen. Zoals altijd dus eigenlijk![]()
Ik wil allene dingen over me heenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
LANGS me heenNet als de dames over het algemeen
![]()
![]()
Das wel rot voor je dan hequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan mag ik van mijn mamma niet meer met je spelen....
Ik wil wel een leuke MEID over me heenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil allene dingen over me heen
Inclusief vrachtwagens?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil allene dingen over me heen
Kut troep . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
Prozac
zal je net zien dat ze naaldhakken aan heeftquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik wil wel een leuke MEID over me heen![]()
Anders ik wel. Laat die dingen me maar raken met 100 km/u . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:47 schreef Mokster het volgende:
Inclusief vrachtwagens?
150 kilo en naaldhakken. Er zijn vast mensen die het lekker vindenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
zal je net zien dat ze naaldhakken aan heeft![]()
![]()
Tikje suïcidaal Tc?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Anders ik wel. Laat die dingen me maar raken met 100 km/u . . .
Ja, zo gaat het meestalquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
zal je net zien dat ze naaldhakken aan heeft![]()
![]()
Lief van je dat je dat voor godt op wilt vangen, maar dat kan ie zelf primaquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Anders ik wel. Laat die dingen me maar raken met 100 km/u . . .
Ikke wel. Hoeft van mij niet meer, heb er geen zin meer in . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:49 schreef Mokster het volgende:
Tikje suïcidaal Tc?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke wel. Hoeft van mij niet meer, heb er geen zin meer in . . .![]()
![]()
![]()
Frack . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:51 schreef nixxx het volgende:
Lief van je dat je dat voor godt op wilt vangen, maar dat kan ie zelf prima![]()
Kutgezeik waar ik de komende drie weken niet van af ben . . .quote:Maar wat is er?
Feest dagen enzo?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Frack . . .![]()
![]()
[..]
Kutgezeik waar ik de komende drie weken niet van af ben . . .
kerst enzo een lastige tijd?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Frack . . .![]()
![]()
[..]
Kutgezeik waar ik de komende drie weken niet van af ben . . .
dus je moet hem een andere keer geven?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:00 schreef GF het volgende:
Mijn presentatie ging eerst wel door, daarna misschien niet. Toen echt niet, en uiteindelijk had ie best door kunnen gaan maar ging ie het niet.
Gelukkig gaat het om de conclusie. Ik was dus vrij![]()
Innemen met een biertjequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kut troep . . .![]()
![]()
![]()
S'middags trouwens
Yup.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
dus je moet hem een andere keer geven?
Slaappillen en rooie wijn zijn dan een beter en lekkerder idee . . .quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:02 schreef Godlike02 het volgende:
Innemen met een biertje
Plezier verzekerd![]()
er was iemand op fok met een mooie sig..quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Slaappillen en rooie wijn zijn dan een beter en lekkerder idee . . .![]()
![]()
Neem dan geen rode wijn, das toch niet lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Slaappillen en rooie wijn zijn dan een beter en lekkerder idee . . .![]()
![]()
ben er nu mee bezigquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem dan geen rode wijn, das toch niet lekker
Ach ja, jij hequote:
Dat lijkt maar zo in een prozac topicquote:
ah.. ligt iedereen een beetje in een half coma te suffen dan? niet zoveel ervaring meequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo in een prozac topic.
de pillenbar staat linksquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
Tof.
quote:
Daar hou ik ook van!quote:
Ik denken dat je Anthraxx bedoeldequote:
Hey, je moet over'werken'?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef Pheno het volgende:
Ja hallo
'werk'quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:40 schreef Mokster het volgende:
Ik werk over. Maar mooi wel thuis!
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]. Mijn belastinggeld aan het werk.
*stil*.
*mooi*.
Bovendien bekostig je ook nog eens de studie van velen hier,quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:40 schreef Litpho het volgende:
*stil*.
*mooi*.
Een filantroop in hart en nieren, dat ben ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bovendien bekostig je ook nog eens de studie van velen hier,.
ja... heel mooiquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:40 schreef Litpho het volgende:
*stil*.
*mooi*.
En ik was net zo trots op onze Moksquote:
maar dat mag nog steeds... nog meer zelfs want ze vertoont goed mannelijk gedragquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik was net zo trots op onze Moks.
Damn you!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja... heel mooiScheten en je partner.
[/stalk]
Ik weet niet waar jij op googledquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:58 schreef Mokster het volgende:
[i]Minx Elite Vibrator - Shiri Zinn
overigens geheel toevallig.... hmm dat heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:58 schreef Mokster het volgende:<knip>
Wij komen alleeen op fatsoenlijke sites, fok frontpage enzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
overigens geheel toevallig.... hmm dat heb ik nou nooit
Spreek voor jezelf, loslopend gevogelte. Tss, Frontpagequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij komen alleeen op fatsoenlijke sites, fok frontpage enzo
FokRadioquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, loslopend gevogelte. Tss, Frontpage.
eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:02 schreef Pheno het volgende:
Wij komen alleeen op fatsoenlijke sites, fok frontpage enzo
239,95 euroquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Frezer het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat zo'n geintje moet kosten,.
Why?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:06 schreef Litpho het volgende:
Laat wat Prozac voor QyRoZ over, hij komt straks wel weer dit topic in en heeft het nodig.
Hij heeft met mij gepraat op IRC en was te langzaam met uitloggenquote:
Hatsjiekidee!quote:
kan je beter een vent halfdronken voeren.. alhoewel.. dat is niet eens nodigquote:
Het grootste deel van de mannen is echter niet gezegend met euh... gereedschap van 21 cm lang en 4,5 cm breed. En ik ben er sowieso nog nooit eentje tegengekomen met Swarovski kristallen erinquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
kan je beter een vent halfdronken voeren.. alhoewel.. dat is niet eens nodig
Uiteraard is dat laatste de dealbreakerquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het grootste deel van de mannen is echter niet gezegend met euh... gereedschap van 21 cm lang en 4,5 cm breed. En ik ben er sowieso nog nooit eentje tegengekomen met Swarovski kristallen erin
Had je beter moeten zoekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het grootste deel van de mannen is echter niet gezegend met euh... gereedschap van 21 cm lang en 4,5 cm breed. En ik ben er sowieso nog nooit eentje tegengekomen met Swarovski kristallen erin
Ik denk dat dat een verdekt compliment cq. een semi-serieus aanbod was.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef Mokster het volgende:
en wat bedoel je met: "dat is niet eens nodig" trouwens
ook mannen hebben vuistenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
en wat bedoel je met: "dat is niet eens nodig" trouwens
Subtiel zijn we hier altijdquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een verdekt compliment cq. een semi-serieus aanbod was.
Ow... dat is dan weer die mannige kant in me. Stille hints gaan altijd volledig langs me heen. Gewoon duidelijk: neuken? dat werkt bij mij stukken beterquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik herken stille hints eigenlijk alleen maar in de rebound, als iemand anders ze maakt en ze volledig door het doelwit genegeerd wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow... dat is dan weer die mannige kant in me. Stille hints gaan altijd volledig langs me heen. Gewoon duidelijk: neuken? dat werkt bij mij stukken beter
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef Mokster het volgende:
En ik ben er sowieso nog nooit eentje tegengekomen met Swarovski kristallen erin
Tmi,quote:
nietus!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat zou pas zo zijn geweest als ik pics had geplaatstquote:
Zeg Pheno, is dit dan een kloon van je?quote:
Geen verdekt compliment? Hij vindt je niet leuk, Moksquote:
Tsjeezus Freez! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen! Nóg een reden om op de vibrator over te stappen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Frezer het volgende:
[..]je bent er wel tegen gekomen die kunnen trillen?
Kijk, en door dit soort speelgoed gaan wij mannen ons weer minderwaardig voelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
hoi qyroz-kloonquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dus...
Shit...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen verdekt compliment? Hij vindt je niet leuk, Moks.
Dank, ik hem maar in een van de 2 topics gereageerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg Pheno, is dit dan een kloon van je?
Pssst, voor 10% van de prijs kun je ook al een mooi modelletje regelen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus Freez! Dat ik daar zelf niet op ben gekomen! Nóg een reden om op de vibrator over te stappen...
Wees maar niet bang hoor. Mannen blijven sowieso een leuke aanvulling op de vibrator (of was het nou andersom?)quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, en door dit soort speelgoed gaan wij mannen ons weer minderwaardig voelen!
Hey hou eens op....Ik 'dus' al eeuwen!quote:
Het was andersom. Iemand moet de vibratorbatterijen voor blonde vrouwen verwisselen tenslottequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor. Mannen blijven sowieso een leuke aanvulling op de vibrator (of was het nou andersom?)![]()
Ik wacht eigenlijk met smart op de dag dat de sexspeeltjes zo goed zijn dat mannen en vrouwen elkaar niet meer nodig hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor. Mannen blijven sowieso een leuke aanvulling op de vibrator (of was het nou andersom?)![]()
Nothing beats real fleshquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk met smart op de dag dat de sexspeeltjes zo goed zijn dat mannen en vrouwen elkaar niet meer nodig hebben.
Hoi, natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
goedenavond... loont het zich om ff terug te lezen?
Tssssk....quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was andersom. Iemand moet de vibratorbatterijen voor blonde vrouwen verwisselen tenslotte.
owja.. qyros "en't" shite.. nee dat is pheno.. of is dat nou weer "en?" of wat dat joeyt aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hey hou eens op....Ik 'dus' al eeuwen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je van gereedschappen houdtquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:37 schreef _Cara_ het volgende:
goedenavond... loont het zich om ff terug te lezen?
En? Iemand al <vul hier iets uit TT in> af?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
owja.. qyros "en't" shite.. nee dat is pheno.. of is dat nou weer "en?" of wat dat joeyt aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhh![]()
Neh... hoe vervelend ze ook zijn... ik ben dol op mannen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk met smart op de dag dat de sexspeeltjes zo goed zijn dat mannen en vrouwen elkaar niet meer nodig hebben.
ik ga zo aan de prozac juistquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
En? Iemand al <vul hier iets uit TT in> af?
Ach ja, vrouwen hebben ook wel hun charmes, soms...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neh... hoe vervelend ze ook zijn... ik ben dol op mannen!
Ah, voor ¤ 239,95 zit er een handleiding bij?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tssssk....![]()
Ik weet heel goed hoe ik de (oplaadbare) batterijen moet verwisselen![]()
En van een goede cross-post!quote:
Dank, ik kon het niet laten. Het was sterker dan ik.....quote:
Ja! Dit was volgens mij de allereerste keer dat ik hardop heb moeten lachen om een post van mijn favoriete puinguinquote:
Is dat de tijd van het jaar ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:43 schreef _Cara_ het volgende:
verdorie ik kan het niet meer lezen, moet eerst mn lenzen uitdoen...hoofdpijn..
nou ik heb ff teruggelezen, en dit zegt alles.....Tjezus...quote:
zwemmen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens sporten, ondanks het keiharde 'werken'
Dit is eigenlijk de eerste keer in een jaar of 4 dat ik er last van heb. Heeft me er wel toe aangezet een bril voor erbij aan te schaffen, dat werd telkens uitgesteld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef _Cara_ het volgende:
Dat van die lenzen weet ik niet, ik weet wel dat het bij mij met tijd en wijlen..de komende 3 dagen dus lastig is om lenzen in te hebben.. Tja en dat zal bij jou niet het geval zijn..lijkt me..![]()
Lijkt me onmisbaar... ik moet er niet aan denken om een weekend of zo weg te gaan en mn bril te vergeten.. ik zet m liever niet op..(tja ben een ijdeltuit) maar soms gaat het niet anders...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de eerste keer in een jaar of 4 dat ik er last van heb. Heeft me er wel toe aangezet een bril voor erbij aan te schaffen, dat werd telkens uitgesteld.
Ik heb morgen vrij, maar of jij dat nou leuk vindt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef _Cara_ het volgende:
waarom vertel jij nix leuks? ik wil ff op andere gedachten komen.. komop laat eens wat horen.. en dan graag niet over vibrators.. en swarovskistenen..
de kerstdagen.. heb je je konijn al uitgezocht?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef _Cara_ het volgende:
waarom vertel jij nix leuks? ik wil ff op andere gedachten komen.. komop laat eens wat horen.. en dan graag niet over vibrators.. en swarovskistenen..
nou das leuk voor jou, maar ik kan er weinig mee hé?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb morgen vrij, maar of jij dat nou leuk vindt?
Alstu! krijg je er een slaapmassage gratis bijquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:03 schreef _Cara_ het volgende:
krijg ik dat glas wijn nog nixxx? i can use it!!
Ik heb het toch een jaar of 4 volgehoudenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Lijkt me onmisbaar... ik moet er niet aan denken om een weekend of zo weg te gaan en mn bril te vergeten.. ik zet m liever niet op..(tja ben een ijdeltuit) maar soms gaat het niet anders...
Anders dan heb ik iemand nodig die me leidt..want dan zie ik bitter weinig..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |