quote:Op zondag 11 december 2005 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In het begin van de relatie inhouden, daarna lekker stinken en wapperen met de dekens natuurlijk...
idd, 14.quote:Op zondag 11 december 2005 18:37 schreef killerb het volgende:
14?
En gewoon laten gaan natuurlijk! Anders krijg je krampen!
De eerste twee kloppen, de 3e en 4e niet, en dat laatste doen ze wel, maar laten ze niet merken.quote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
Luister vriend... er zijn een aantal dingen die je moet onthouden:
- vrouwen poepen niet
- vrouwen kotsen niet
- vrouwen drinken geen bier
- vrouwen eten geen hamburgers
- vrouwen laten geen scheten los!!!!!!
m'n vriendin won vannacht, ik ben kokhalzend de slaapkamer uitgevluchtquote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef Ingrate het volgende:
gewoon lekker uit de aars zuchten onder de dekens hoor, je kan er altijd een leuke competitie van maken wie het hardst kan stinke
quote:Op zondag 11 december 2005 18:43 schreef moomphs het volgende:
[..]
De eerste twee kloppen, de 3e en 4e niet, en dat laatste doen ze wel, maar laten ze niet merken.
Zo, het mysterie van de vrouw is opgelost.
14 was pas op tv bij een of ander programma, maar wiki zegt:quote:Op zondag 11 december 2005 18:37 schreef killerb het volgende:
14?
En gewoon laten gaan natuurlijk! Anders krijg je krampen!
quote:De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes.
Die van mij heeft hetzelfde plus ze is doof.quote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn partner heeft NOSE, een zeldzame afwijking die er voor zorgt dat ze niet kan ruikenScheten laten is OK
Heb je Nathalie niet gezien bij Big Brotherquote:Op zondag 11 december 2005 19:20 schreef MouseOver het volgende:
Vrouwen schijnen trouwens nooit te wapperen. Die slaan de deken juist lekker warm om zich heen.
Neen.quote:Op zondag 11 december 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je Nathalie niet gezien bij Big Brother
En dan je partner mee laten genieten zeker?quote:Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Klonk het volgende:
oeh, maar lekker van je eigen product genieten lekker warm onder deken is ook
Hij snapt het!quote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
- vrouwen poepen niet
- vrouwen kotsen niet
Iedereen hier weet hoe jouw natte scheten eruit zien denk ik zo....quote:Op zondag 11 december 2005 20:44 schreef tubgirl het volgende:
Ik heb meestal van die natte scheten, dat vind hij wel vervelend wat dan moet ik weer ander ondergoed aan enzo.
Ow kut... Dan ben ik geen vrouw denk ikquote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
- vrouwen poepen niet
- vrouwen kotsen niet
tuurlijk wat goed is moet je met je geliefde delenquote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dan je partner mee laten genieten zeker?
Geen vrouw!quote:Op zondag 11 december 2005 20:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow kut... Dan ben ik geen vrouw denk ik![]()
Godver! Had iemand me dat niet wat eerder kunnen vertellen!!!![]()
Ik drink geen bier, maar heb me verder wel schuldig gemaakt aan alle andere activiteiten (al doe ik de meesten wel zoveel mogelijk zonder anderen erbij...)quote:Op zondag 11 december 2005 21:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geen vrouw!wat doe jij dan allemaal wel
![]()
Scheten inhouden... zoveel mogelijk.. maar in bed moet het kunnen
quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, maar heb me verder wel schuldig gemaakt aan alle andere activiteiten (al doe ik de meesten wel zoveel mogelijk zonder anderen erbij...)![]()
Ik meld het altijd even van tevoren.quote:Op zondag 11 december 2005 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In het begin van de relatie inhouden, daarna lekker stinken en wapperen met de dekens natuurlijk...
Hoe heb je dat geflikt?quote:Op maandag 12 december 2005 14:31 schreef AnthonyZeus het volgende:
En het blijft nasty als ze scheten laat die onwijs stinken...Ik heb het die van mij pas onlangs afgeleerd!!
op een feest heb ik toch anders gezien: een meidje had hamburgers op, en bier, en daarvan moest ze kotsenquote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
- vrouwen poepen niet
- vrouwen kotsen niet
Ook vrouwen zijn ooit ziek, en dan kan het voorkomen dat ze ooit kotsen... of jij gaat nooit langs bij je vriendin als ze ziek is..?quote:Op zondag 11 december 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
- vrouwen poepen niet
- vrouwen kotsen niet
Dingen afdwingen...Als jij niet stopt met scheten laten, mag ik je in je reet neuken wanneer ik wil!quote:
Zij ligt achter jouw? Volgens mij snap jij de 'lepel-lepel' niet helemaal...quote:Op maandag 12 december 2005 18:05 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Heerlijk lepeltje lepeltje gaan liggen en dan een gruwelijke anusgeeuw laten, zodat het bovenbeen van je partner ligt te klapperen, is het mooiste wat er is!!!
Die van mij had zichzelf ondergekotst in de wc!quote:Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
Ook vrouwen zijn ooit ziek, en dan kan het voorkomen dat ze ooit kotsen... of jij gaat nooit langs bij je vriendin als ze ziek is..?
Ik zeg, GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Die van mij had zichzelf ondergekotst in de wc!
Ze voelde zich niet lekker, last van d'r maag, beetje gedronken, maar geen reden tot kotsen...Ze was gewoon ziekig. Zit ze op de plee te schijten, door de geur moet ze kotsen, de gootsteen om je handen te wassen zit pal voor haar neus....en ze kotst vol over d'r benen heen!![]()
![]()
Ik moest lachen, maar het rook als een motherfucker...dus moest zelf ook bijna kotsen.
BAHquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ze voelde zich niet lekker, last van d'r maag, beetje gedronken, maar geen reden tot kotsen...Ze was gewoon ziekig. Zit ze op de plee te schijten, door de geur moet ze kotsen, de gootsteen om je handen te wassen zit pal voor haar neus....en ze kotst vol over d'r benen heen!![]()
![]()
Ik moest lachen, maar het rook als een motherfucker...dus moest zelf ook bijna kotsen.
Ben jij met tubgirl danquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
![]()
Post het tubgirl plaatje maar eens, en kijk waar ze in ligt...quote:
Ik ben blij dat ik van dit verhaal heb mogen meegenieten... (en dat ik nu weet dat ik niet de enige dame ben die weleens over zichzelf heen heeft gekotst)quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
![]()
Het is allebei 'lepel-lepel' dudequote:Op dinsdag 13 december 2005 08:52 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Zij ligt achter jouw? Volgens mij snap jij de 'lepel-lepel' niet helemaal...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:52 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Zij ligt achter jouw? Volgens mij snap jij de 'lepel-lepel' niet helemaal...
Het spijt me, dat ik niet altijd met mijn pik denkquote:le·pel·tjes·hou·ding (de ~ (v.))
1 [inf.] houding waarin twee mensen tegen elkaar aan in bed liggen, op de zij met het gezicht naar dezelfde kant
Sla je d'r ook regelmatig om aan te geven dat je nog om d'r geeft?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
ik laat regelmatig scheten in d'r bijzijn. Gewoon om aan te geven dat ik nog om d'r geef
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sla je d'r ook regelmatig om aan te geven dat je nog om d'r geeft?
Natuurlijk niet. Waar slaat dat nou op? Een met liefde gelaten scheet is toch iets compleet anders da n je vriendin mishandelen?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sla je d'r ook regelmatig om aan te geven dat je nog om d'r geeft?
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:43 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Wat is dat voor ongepaste opmerking.
Och ik zei het naar aanleiding van een programma waarin vreemde patronen binnen mishandeling blootgelegd werden.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:46 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waar slaat dat nou op? Een met liefde gelaten scheet is toch iets compleet anders da n je vriendin mishandelen?
Ga je schamen freak![]()
Even met dequote:Op woensdag 14 december 2005 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Och ik zei het naar aanleiding van een programma waarin vreemde patronen binnen mishandeling blootgelegd werden.
Enkele daarvan waren dat zo een vrouw zei 'ik verdien het want hij heeft het al zo zwaar' en een andere was 'hij doe het omdat hij om me geeft', maarja kennelijk is die informatie toch niet zo actueel als ik dacht![]()
Dus je vriendin zat te schijten en kots over zichzelf heen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
![]()
Nog mooier verhaal is trouwens:quote:Op donderdag 15 december 2005 08:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dus je vriendin zat te schijten en kots over zichzelf heen?
Wanneer is de begrafenis?
Wat zouden ze tegen elkaar zeggen eigenlijk?quote:
Helaas denken wel meer mensen zoals jijquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Shannara het volgende:
Gelukkig ruiken mijn winden naar viooltjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |