mjah, zeg dan niks.quote:op naar een volwassen forum dat geen hiding place meer is voor gebanden, kritiek op het beleid en centrale topics, een open forum, maar jullie ook gefeliciteerd met jullie stekje.
Waar komt dat vandaan?quote:
Weltrusten Nederland?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Uit Tong zn GC topic...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft SG zulke ranzige koffie gezet?
quote:
Je wil wel maar je mag niet?quote:
Nou het is meer dat ze niet even VBL kan feliciteren zonder gelijk een steek onder water te geven. Zeg dan gewwon niks weet jequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:28 schreef Vom het volgende:
Stukje jaloezie van yvonne
Ik vind het wel meevallen met dat stukje hoor, ze heeft het meeste kritiek op het spelletje zelf, wat wij vaak ook hebben...
"ik" heb er hier nog eentje die je op het gasfornuis moet zettenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Tosit's
Ik heb hier geen tosti apparaat
Inmiddels wel jaquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef rubbereend het volgende:ik heb het openlucht museum uit Arnhem hier aan de telefoon, ze vragen of ze dat ding mogen hebben
ga je dat snuiven?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
en ik zit op m'n werk en neem maar eens een lekker kopje poedersoep
tsssssssquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ouderwets wordt weer nieuwerwets....![]()
of is Uri Geller langs geweest?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Lionheaad het volgende:
lepeltje is trouwens krom....kon blijkbaar niet zo goed tegen kokend water.
Je bent net geweest?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Naar de kapper hoeft dit jaar ook niet meer
Ik ga 1x in de 5-6 maanden naar de kapperquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef zjroentje het volgende:
Gewoon een volle mat laten groeien, spaart geld.
Student hè ......
Naar het schijntquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Correct. Jij doet zeker een universitaire studie?
Die rekening valt nog mee, misschien kunnen ze er nu weer terecht.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:14 schreef Bjoro het volgende:
hotel rekening WK74:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Same herequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ga 1x in de 5-6 maanden naar de kapper![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |