quote:
Hoi SCH, ik ben geen voetbal-hater, ik ben een voetbal-teleurgestelde, de jaren dat ik nu de ktant zit te lezen terwijl er een belangrijke wedstrijd bezig is, zegt mij genoeg.quote:Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
Het zou me wat zijn als er nu iets van een verzoening komt met notoire VBL-haters.
Ik noem een yvonne
Kom op meid, feliciteer ons - stap over je jaloezie heen, trek iets sportiefs aan en pak de uitgestoken hand
duizend maal de kroeg weer open
en op de VBL-kruk gekropen
zit je daar weer heel gedwee
naast zo'n kind van PSV
ook al wil je het liever niet
praat je met een Ajacied
en wat kijkt die gast gestoord
die is vast van Feyenoord
gaat hij nou alweer naar de plee
die rare kwast van Roda JC
zelfs een vrouw daar aan de tap
of is dat een foute grap
oh nee, dat is een grunninger weiffie
ze heeft best een aardig lijffie
wie legt er nou zijn hand op mijn been?
ach, dat is die nicht van Heerenveen
is mijn pik nou krom of is ie recht
er zijn er niet zoveel uit Utrecht
maar waar ze ook vandaan komen
over welke club ze ook dromen
welke kleuren ze ook dragen
over welke spelers ze ook klagen
er is voor hen maar 1 vast stek
dat is HOOLS - dat is hun plek
Vonnie, t zit diep hequote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi SCH, ik ben geen voetbal-hater, ik ben een voetbal-teleurgestelde, de jaren dat ik nu de ktant zit te lezen terwijl er een belangrijke wedstrijd bezig is, zegt mij genoeg.
Ik ben het stel geborneerde semi-getalenteerde "je mot respect voor me hebbuh'kneuzen meer dan zat.
Ik wil gewoon de knoesten van kerels terug, en heel misschien wordt foebal dan weer leuk.
VBL iig gefeliciteerd, op naar een volwassen forum dat geen hiding place meer is voor gebanden, kritiek op het beleid en centrale topics, een open forum, maar jullie ook gefeliciteerd met jullie stekje.
Ja, als je goed leest, en dat kun je vast wel, het meeste op het "spel"zelf.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En nog steeds die eeuwige kritiek he...
Ik vond je juist positief.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, als je goed leest, en dat kun je vast wel, het meeste op het "spel"zelf.
Maar dat kunnen wze zo goed...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:54 schreef popolon het volgende:
Nou niet zo het slachtoffertje uithangen stelletje leipe VBL'ers.
quote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:
VBL iig gefeliciteerd, op naar een volwassen forum dat geen hiding place meer is voor gebanden, kritiek op het beleid en centrale topics, een open forum, maar jullie ook gefeliciteerd met jullie stekje.
Live-topics moet je net als ik helemaal negeren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:05 schreef popolon het volgende:
Da's niet helemaal waar golfer, sommige 'live' topics zijn niet om aan te zien, wat daar soms gepost wordt.
Daar ben ik een tijd geleden al mee gestopt ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Live-topics moet je net als ik helemaal negeren.
dat is vaak het beste, hoewel ze ook heel leuk kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
kun jij niet de politiek in ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |